Jedinečný parfémový flakon Rückl s vůní Iluze od Dermacol

Jedinečný parfémový flakon Rückl s vůní Iluze od Dermacol


Dokonalé spojení prvotřídního designu, řemeslné zručnosti a parfumérského umění v podání dvou českých rodinných značek, které úspěch a uznání získaly doma i daleko za hranicemi. I tak lze charakterizovat jedinečný parfémový flakon z ručně broušeného křišťálu Rückl s designem od Ronyho Plesla, naplněný jasmínovou vůní Iluze od Dermacol. Za 150 000 Kč byl vydražen během galavečera Nadačního projektu Be Charity v Národním muzeu. Výtěžek z dražby poputuje na pomoc pro postižené děti a jejich rodiče.

Spolupráce české značky Dermacol, která se prostřednictvím mnoha dobročinných projektů hlásí ke svému motu „S láskou ke kráse měníme svět“, a Nadačního fondu Be Charity spisovatelky Báry Nesvadbové odstartovala už v roce 2019. Vloni se rozšířila o charitativní projekt Pomáhej krásou, na který nyní společně navázaly dražbou unikátního parfémového flakonu plněného jasmínovou vůní. Jedinečný flakon pochází z dílny rodinné sklárny Rückl, která je synonymem prvotřídního broušeného křišťálu od roku 1846.

Unikátní flakon z matného čirého křišťálu s objemem 750 ml byl vyrobený jako jediný kus v nižborské sklárně Rückl. Následně ho naplnili parfémem Iluze s vůní jasmínu, vanilky, pačuli a cedru, který Dermacol uvedl na trh jako limitovanou edici právě při příležitosti startu zmíněného projektu Pomáhej krásou. „Těší mě, že naše spolupráce se značkou Rückl se zhmotnila do tohoto nádherného uměleckého díla. Věřím, že bude dělat radost jeho novému majiteli a zároveň pomůže poskytnout pomocnou ruku rodinám s postiženými dětmi, o něž se Nadační fond Be Charity s láskou stará. O to více, že právě v tomto roce oslavuje Dermacol už 55. výročí svého založení a úmysl pomáhat krásou k lepšímu a šťastnějšímu životu byl jedním z jeho základních pilířů už při jeho vzniku,“ dodává Věra Komárová, spolumajitelka rodinné firmy a ředitelka strategie společnosti Dermacol. 

Autorsky se pod design flakonu podepsal Rony Plesl, uznávaný český designér a umělecký ředitel sklárny Rückl, který svoje první, zatím nerealizované koncepty flakonů, už před lety navrhl právě pro značku Rückl. „Mám velice rád flakony, je to malý objekt, který napovídá něco o vůni uvnitř. V tomto případě jde navíc o jediný originál, takže bylo důležité pracovat se špičkovým řemeslem, neopakovatelností a noblesou,“ říká o flakonu jeho autor Rony Plesl. Při návrhu vycházel ze své ikonické kolekce Metamorphosis, která patří k nejúspěšnějším a její složitý broušený vzor byl inspirován celou řadou pravidelných struktur nacházejících se v přírodě i v architektuře. Ohromující krása precizní geometrie, již Rony Plesl vtiskl do této kolekce, okouzlí i na flakonu. „Použitím pleteného balónku, který rozprašuje parfém, jsme nastavili nostalgický styl starých časů. Tvar vejce je v mé originální kolekci typický, ale u Rückla jsem jej použil poprvé,“ dodává R. Plesl.

Spolupráce Nadačního fondu Be Charity a značky Dermacol bude tento rok pokračovat i na tradičním, v pořadí 15. ročníku charitativního bazaru Be Charity, který se bude konat v pondělí 21. června.  Kromě koupě módních kousků mohou jeho návštěvníci na dobročinné účely přispět i nákupem vybraných kosmetických produktů Dermacol.

 

 

O projektu Pomáhej krásou

Charitativní projekt české kosmetické společnosti Dermacol a Nadačního fondu Be Charity spisovatelky Báry Nesvadbové odstartoval v roce 2019. Zapojit se do něj může každý, kdo si koupí výrobek značky Dermacol označený růžovým srdíčkem s nápisem Pomáhej krásou. Z každého prodaného kusu potom přispěje Dermacol na projekty pro postižené děti a jejich rodiče sumou až 50 českých korun. Mezi dvanácti výrobky dekorativní kosmetiky označenými samolepkou jsou jak trvalky, tak novinky značky Dermacol určené pro líčení tváře, očí a rtů. K těm patří například paletka rozjasňovačů na tvář, dlouhotrvající krycí Longwear Cover make-up, aktivní podkladová báze pod make-up White Magic, zvýrazňující automatická tužka na obočí, ale i nové odstíny populární voděodolné fixy na oční linky či bombastické třpytivé dlouhotrvající lesky Crystal Crush v neodolatelných sedmi odstínech a nová objemová a pečující řasenka Megalash v obalu s růžovo-zlatou metalizací. Tváří dobročinné kampaně je kromě Báry Nesvadbové herečka Jitka Asterová se svou dcerou Annou Kameníkovou.