Jedinečný parfémový flakon Rückl s vůní Iluze od Dermacol

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Dokonalé spojení prvotřídního designu, řemeslné zručnosti a parfumérského umění v podání dvou českých rodinných značek, které úspěch a uznání získaly doma i daleko za hranicemi. I tak lze charakterizovat jedinečný parfémový flakon z ručně broušeného křišťálu Rückl s designem od Ronyho Plesla, naplněný jasmínovou vůní Iluze od Dermacol. Za 150 000 Kč byl vydražen během galavečera Nadačního projektu Be Charity v Národním muzeu. Výtěžek z dražby poputuje na pomoc pro postižené děti a jejich rodiče.

Spolupráce české značky Dermacol, která se prostřednictvím mnoha dobročinných projektů hlásí ke svému motu „S láskou ke kráse měníme svět“, a Nadačního fondu Be Charity spisovatelky Báry Nesvadbové odstartovala už v roce 2019. Vloni se rozšířila o charitativní projekt Pomáhej krásou, na který nyní společně navázaly dražbou unikátního parfémového flakonu plněného jasmínovou vůní. Jedinečný flakon pochází z dílny rodinné sklárny Rückl, která je synonymem prvotřídního broušeného křišťálu od roku 1846.

Unikátní flakon z matného čirého křišťálu s objemem 750 ml byl vyrobený jako jediný kus v nižborské sklárně Rückl. Následně ho naplnili parfémem Iluze s vůní jasmínu, vanilky, pačuli a cedru, který Dermacol uvedl na trh jako limitovanou edici právě při příležitosti startu zmíněného projektu Pomáhej krásou. „Těší mě, že naše spolupráce se značkou Rückl se zhmotnila do tohoto nádherného uměleckého díla. Věřím, že bude dělat radost jeho novému majiteli a zároveň pomůže poskytnout pomocnou ruku rodinám s postiženými dětmi, o něž se Nadační fond Be Charity s láskou stará. O to více, že právě v tomto roce oslavuje Dermacol už 55. výročí svého založení a úmysl pomáhat krásou k lepšímu a šťastnějšímu životu byl jedním z jeho základních pilířů už při jeho vzniku,“ dodává Věra Komárová, spolumajitelka rodinné firmy a ředitelka strategie společnosti Dermacol. 

Autorsky se pod design flakonu podepsal Rony Plesl, uznávaný český designér a umělecký ředitel sklárny Rückl, který svoje první, zatím nerealizované koncepty flakonů, už před lety navrhl právě pro značku Rückl. „Mám velice rád flakony, je to malý objekt, který napovídá něco o vůni uvnitř. V tomto případě jde navíc o jediný originál, takže bylo důležité pracovat se špičkovým řemeslem, neopakovatelností a noblesou,“ říká o flakonu jeho autor Rony Plesl. Při návrhu vycházel ze své ikonické kolekce Metamorphosis, která patří k nejúspěšnějším a její složitý broušený vzor byl inspirován celou řadou pravidelných struktur nacházejících se v přírodě i v architektuře. Ohromující krása precizní geometrie, již Rony Plesl vtiskl do této kolekce, okouzlí i na flakonu. „Použitím pleteného balónku, který rozprašuje parfém, jsme nastavili nostalgický styl starých časů. Tvar vejce je v mé originální kolekci typický, ale u Rückla jsem jej použil poprvé,“ dodává R. Plesl.

Spolupráce Nadačního fondu Be Charity a značky Dermacol bude tento rok pokračovat i na tradičním, v pořadí 15. ročníku charitativního bazaru Be Charity, který se bude konat v pondělí 21. června.  Kromě koupě módních kousků mohou jeho návštěvníci na dobročinné účely přispět i nákupem vybraných kosmetických produktů Dermacol.

 

 

O projektu Pomáhej krásou

Charitativní projekt české kosmetické společnosti Dermacol a Nadačního fondu Be Charity spisovatelky Báry Nesvadbové odstartoval v roce 2019. Zapojit se do něj může každý, kdo si koupí výrobek značky Dermacol označený růžovým srdíčkem s nápisem Pomáhej krásou. Z každého prodaného kusu potom přispěje Dermacol na projekty pro postižené děti a jejich rodiče sumou až 50 českých korun. Mezi dvanácti výrobky dekorativní kosmetiky označenými samolepkou jsou jak trvalky, tak novinky značky Dermacol určené pro líčení tváře, očí a rtů. K těm patří například paletka rozjasňovačů na tvář, dlouhotrvající krycí Longwear Cover make-up, aktivní podkladová báze pod make-up White Magic, zvýrazňující automatická tužka na obočí, ale i nové odstíny populární voděodolné fixy na oční linky či bombastické třpytivé dlouhotrvající lesky Crystal Crush v neodolatelných sedmi odstínech a nová objemová a pečující řasenka Megalash v obalu s růžovo-zlatou metalizací. Tváří dobročinné kampaně je kromě Báry Nesvadbové herečka Jitka Asterová se svou dcerou Annou Kameníkovou.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Jak pečovat o vlněné svetry, aby vám vydržely roky? Zde jsou nejčastější chyby, kvůli kterým se sráží a ničí

Vlněný svetr je kousek, který v zimě zahřeje jako nic jiného. Navíc bývá hebký a elegantní, zkrátka je to ideální parťák do chladných dnů....

Soutěž o tělovou kosmetiku Onclé, která Vám zpevní postavu

Zapojte se do naší soutěže. Čeká na Vás Dámská řada Onclé obsahující 3 výjimečné tělové produkty pro tvarování postavy a potlačení celulitidy, strií i...

Hubnutí po 35 letech není nemožné, jen vyžaduje jiný přístup

Říká se, že po třicítce je hubnutí těžší než kdy dřív. Vědecké studie ale ukazují, že metabolismus za to nemůže, hlavní roli hraje náš...

Sedm jídel z dětství, která dokazují vynalézavost českých maminek

Vzpomínáte si na tu vůni? Na kuchyni s linoleem, kde maminka z pár surovin dokázala vykouzlit večeři pro celou rodinu. Nebyl to luxus, ale...

Ricotta jako spasitel pro seniory: posílí kosti, chrání před chudokrevností a dodá tělu bílkoviny

Stárnutí s sebou přináší spoustu drobných nepříjemností, jako například bolavé klouby, pomalejší metabolismus nebo zažívání, které si občas dělá, co chce. Naštěstí to ale...

Politické strany chtějí více pracujících důchodců, rozdíly jsou jen v detailech

Motivace k práci v důchodovém věku se stala jedním z hlavních volebních témat. Většina stran plánuje rozšíření podpory pro seniory, kteří se rozhodnou zůstat...

Vůně, která spojuje. Objevte kouzlo poctivých masových pekáčků

Existuje něco víc než jen vůně linoucí se z trouby, kde se maso, zelenina a sýr pomalu spojují v dokonalou harmonii? Pekáček není jen...

Astratex slaví čtvrtstoletí

25 let krásy, pohodlí a sebevědomí žen Astratex, přední český specialista na spodní prádlo a plavky, letos slaví své 25. narozeniny. Společnost, která začínala v...

Zapomeňte na drahé superpotraviny. Řeřicha setá je malý zázrak přímo z vaší zahrádky

Někdy hledáme zázračné potraviny na opačném konci světa, a přitom máme jednu z těch nejlepších doslova po ruce. Řeřicha setá je na první pohled...

Válka o peněženky seniorů: Predátorské firmy proti zranitelným důchodcům

Slibují úlevu od bolesti a spánek jako v bavlnce, místo toho ale zanechají jen prázdný účet a pocit studu. Podvodníci s takzvanými zázračnými polštáři...

Telecí řízek? Chutnější a zdravější volba než kuřecí nebo krůtí

Řízek patří k nejoblíbenějším jídlům v Česku. Většina lidí volí kuřecí nebo krůtí maso, protože je lehčí než vepřové. Jenže existuje varianta, která je...

Návrat do starých časů. Ceny v Penny připomínají dobu před zdražováním

Nákupní horečka zachvátila Česko. Nový leták obchodního řetězce Penny odstartoval cenovou bitvu, v níž se zákazníci přetahují o zlevněné maso a máslo. Akce platná...

Podzim je nejlepším obdobím pro biohacking pleti

Právě teď začíná jedinečné období, kdy můžete svoji pleť zahrnout péčí. Zklidnit ji a vyživit, nechat ji odpočinou a celkově omladit. V létě si Vaše...

„Co mě nezabije, to mě posílí.“ Čtyři cesty, jak proměnit kritiky ve spojence

Slova mohou zranit, ale i posunout dál. Kritici nám nastavují zrcadlo, ve kterém někdy nechceme vidět svůj odraz. Pokud se naučíme číst mezi řádky,...

Čeští důchodci objevují nečekaný trik. Levnější menu stačí vyjednat úsměvem

V některých restauracích v Česku mohou senioři dostat levnější menu nebo drobný bonus, aniž by o tom visela jediná cedule. Stačí se zeptat a...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3