Produktový TIP: Spojení brusinky a rybízu v letním drinku

Produktový TIP: Spojení brusinky a rybízu v letním drinku


Letošní novinka: Zlatopramen 0,0 % Brusinka a rybíz

Značka Zlatopramen i v letošní sezoně představuje novinku – Zlatopramen radler 0,0 % alkoholu s příchutí Brusinka a rybíz. Jak už naznačují použité přírodní suroviny, v nápoji se snoubí příjemně sladká chuť brusinky s osvěžující rybízovou šťávou. Sladkost bobulovitého ovoce v podobě osvěžující limonády výborně doplňuje hořkost nealkoholického piva. Tímto jedinečným spojením vznikl další radler řady Zlatopramen, a to opět bez kapky alkoholu.


Doporučená cena novinky Zlatopramen 0,0 % Brusinka a rybíz je 18,90 korun.



 

 

HEINEKEN je druhou největší pivovarnickou skupinou na světě a evropskou jedničkou mezi výrobci piva. V České republice do společnosti HEINEKEN patří tři pivovary: od roku 2003 pivovar Starobrno v Brně, od roku 2007 Královský pivovar Krušovice ve středních Čechách a od roku 2008 pivovar Velké Březno v severních Čechách. Společnost HEINEKEN Česká republika je v současnosti třetím hráčem na domácím trhu s pivem, v exportu se řadí mezi nejdůležitější vývozce. Do portfolia společnosti patří značky Heineken, Desperados, Krušovice, Starobrno, Březňák, Hostan a značka Zlatopramen včetně nealkoholických produktů. V roce 2015 rozšířila produktové portfolio o značku Strongbow, nejprodávanější značku cideru na světě. Piva pravidelně vyhrávají ceny na domácích i zahraničních degustačních soutěžích, jejich výčet za uplynulé roky je ke zhlédnutí na www.heinekenceskarepublika.cz. Nedílnou součástí strategie společnosti v České republice je projekt Brewing a Better World, jehož cílem je snižování dopadu výroby (spotřeby vody, energií a CO2) a distribuce na životní prostředí, prosazování zodpovědného přístupu ke konzumaci piva a práce s místními komunitami. Největší ambicí společnosti HEINEKEN do budoucna je tak stát se nejzodpovědnějším výrobcem piva v České republice. Více informací k těmto tématům lze najít rovněž na výše uvedených webových stránkách.