5 trendů, které letos vládnou slunečním brýlím

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Zlaté, tenké, kovové obroučky, čtvercové či obdélníkové tvary, sluneční brýle ve stylu kočičích očí, elegantní půlměsíce a k tomu oversize a zářivé retro. Tady je pět hlavních trendů, které ovládly letošní kolekce letních brýlí u největších módních domů.

Léto je tady a s ním i spousta zábavných věcí, které můžeme v horkých dnech dělat. Kromě krému na opalování a ochrany rtů bychom při tom ale rozhodně neměli zapomínat na sluneční brýle. Ty náš zrak nejen ochrání před škodlivým UV zářením a třeba při řízení auta proti slunci jsou zcela nepostradatelnou výbavou. Sluneční brýle jsou ale hlavně fantastickým módním doplňkem, který ukazuje vkus svého majitele. A dobrá zpráva je, že modely pro letošní léto jsou tak variabilní, že si z nich vybere úplně každý.

Inspirovat se nejnovějšími módními trendy slunečních brýlí můžete v buticích oblíbené značky Fielmann, které nově najdete také v České republice. Je to jen pár dní, co se otevřely první dvě pobočky v Praze,
a to v obchodních domech Westfield Chodov a Centru Černý most. Jaké trendy ve slunečních brýlích tedy letos letí?

Všechno, co se zlatem třpytí

Jedním z nejdominantnějších prvků letošní sezóny jsou tenké kovové obroučky, a to nejlépe ve zlaté barvě. Co se tvaru týče, návrháři na molech nejčastěji předváděli klasické pilotky, které jsou už mnoho let sázkou na jistotu. Pilotky úžasně slušely Tomovi Cruisovi v dneska už klasickém Top Gunu, tento tvar ale milují třeba
i George Clooney, Brad Pitt, Penelope Cruz nebo módní ikony Beckhamovi. I díky dalším trendům, které letošní kolekci diktují, pak pilotky seženete nejen ve svém klasickém tvaru, ale třeba i ve velikosti oversize či
s hranatými, v rozích zaoblenými skly.
 

 

Komu zvoní hrana

Jaký tvar brýlí letos doslova opanoval feedy na Instagramu? Správně, jedná se o čtvercové nebo obdélníkové obroučky. Výhodou těchto modelů je, že sluší téměř jakémukoliv tvaru obličeje, a módní návrháři to dobře vědí.
I proto si letos mezi slunečními brýlemi, ctícími geometrii, vybere opravdu každý. K mání jsou jak retro kousky, inspirované 70. lety s širokými barevnými obroučkami, tak třeba i opět oversize modely pro odvážné povahy.
V kolekcích najdete ale také neuvěřitelně sexy modely s průhlednými skly, které by vám letos rozhodně chybět neměly.
 

Oči kočičí

Tvar brýlí ve tvaru kočičích očí je další klasika, která se pravidelně vrací. Na módních molech se poprvé objevila už v 50. letech a nové kočičí brýle pro letošní rok představili třeba Valentino nebo Stella McCartney. Jestli i vy na tento tvar nedáte dopustit, tento rok máte hned dvě sázky na jistotu. Tou první jsou užší obroučky, na nichž dobře vynikne mezi designéry tolik populární estetika úhlů. Pro ty s hravou duší jsou pak široké kočičí obroučky ve výrazných i zářivých barvách.

Elegantní půlměsíce

Sluneční brýle s obroučkami ve tvaru D budou zaručeně dobrou volbou pro ty, kdo nechtějí klasiku v podobě pilotek, zároveň ale na sebe neradi poutají příliš pozornosti širokými obroučkami ve výrazných barvách. Na molech se půlměsíce objevily třeba u Fendi, Victorie Beckham nebo u Bottegy Venety. A twist pro rok 2021 spočívá v inspiraci v klasických tenisových slunečních brýlích či v obroučkách, typických pro moto závodníky.
 

Velký, větší, největší

Obří trička s obřími retro potisky, která vypadají, jako by patřila vašemu staršímu bráchovi a které milovala už princezna Diana, obří košile a košilové šaty, mommy džíny, co tolik milují norm-core teenageři. A teď i oversize sluneční brýle. Takové má v letní kolekci třeba Gucci, který se inspiroval estetikou 70. let. Je tedy zřejmé,
že o žádnou upjatou nudu ani tady nejde – oversize sluneční brýle září všemi barvami a vy si můžete být jisti, že v nich budete skutečně nepřehlédnutelní.

Všechny letošní trendy na jednom místě v buticích Fielmann

Sluneční brýle, které si zamilujete na první pohled i vyzkoušení, najdete v buticích Fielmann. Pro letošní rok si německá značka, která je známá jak perfektním zpracováním a dostupnými cenami, tak i skvělým designérským týmem, připravila hned dvě letní kolekce slunečních brýlí. První je kolekce collezione MILANO, při jejíž tvorbě se návrháři inspirovali jak italským šarmem, tak i posledními trendy z této módní kolébky. Nechybí proto jak výrazné oversize modely, tak i tradičnější barvy. Nechybí ale také několik modelů s ostřejšími úhly včetně výrazných modelů s šestiúhelníkovými obroučkami, které zaujmou na první pohled.

Druhá kolekce se jmenuje Collection Summer 2021 „Life is Wonderful“. Jaká je její filozofie? Léto je opět tady. Ať přijde slunce a radost, energie a vitalita. Nyní je ideální čas nechat každodenní šeď za sebou a sáhnout po paletě barev. Užijte si hlubokou modrou oblohu a svěží zeleň u nohou. Pociťte slunce na kůži a vítr na tváři, vdechujte vůni léta. Je čas na barevné letní šaty a ležérní oblečení, čas na žabky a sluneční klobouky. K nim se budou hodit doplňky, jako jsou zářivé neonové obroučky s charakteristickými širokými spánky, které ukradnou téměř celou přehlídku i slunci. Ale také acetátové modely v novém provedení, v havanové a černé barvě, skvěle doplní naše stylizace plné života. Takto budeme dělat život krásným. Obroučky zde proto často upoutají pozornost a září barvami, jako je růžová, červená, žlutá, modrá nebo zelená. Obzvlášť oblíbené jsou u nás tvary kočičích očí, obroučky v geometrické estetice a všechny modely nadměrných velikostí. Pokud si vyberete brýle z kolekce Léto 2021 „Life is Wonderful“, je celkem jasné, že se okamžitě stanete hvězdou, kamkoli půjdete.

 

 

 

O společnosti Fielmann

Společnost Fielmann je známá stylovými brýlemi za dostupné ceny. Má vlastní designérská studia, která pečlivě sledují módní trendy, brýle včetně těch slunečních i vyrábí a provozuje také 880 prodejen v 16 zemích Evropy, kde obsluhuje 27 milionů zákazníků. V roce 2020 společnost Fielmann prodala 7,3 milionu brýlí, dosáhla obratu 1,63 miliardy eur (včetně DPH) a zisku 175,5 milionu eur před zdaněním. Aby čeští zákazníci nemuseli jezdit za brýlemi této oblíbené značky za hranice, otevřel nyní Fielmann dva butiky i u nás. Najdete je v Praze, a to v obchodních centrech Westfield Chodov a Centrum Černý Most. Do konce roku plánuje otevřít další tři butiky v Praze a v příštích letech další prodejny po celé České republice. Jako rodinný podnik podporuje Fielmann komunity, v nichž působí, sponzoruje tisíce mládežnických sportovních týmů po celé Evropě, podporuje zachování kulturního dědictví a různé projekty zaměřené na ochranu životního prostředí a klimatu. Od roku 1984 společnost každoročně vysazuje strom za každého zaměstnance.

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Generace Z zapomněla tančit pro radost, podle průzkumu se bojí odsudků na sociálních sítích

Vzpomínáte si na dobu, kdy lidé tančili jen pro čistou radost z pohybu, a ne pro digitální srdíčka na sítích? Generace Z tuto svobodu...

Pevná a odolná pokožka v zimě? Zaměřte se na kmenové buňky a využijte Black Friday

Chladnější měsíce přinášejí nízké teploty, suchý vzduch, mráz a málo slunce. To vše může snižovat hydratační schopnosti pokožky a ovlivňovat její pevnost a pružnost....

Soutěžte s BUSHMANEM o vouchery na nákup stylových dárků

Značka BUSHMAN už téměř třicet let spojuje poctivost, přírodní materiály a nadčasový styl. Vznikla z touhy vyrábět oblečení a doplňky, které obstojí v přírodě...

Pět varovných signálů, že vašemu tělu chybí hořčík: Od cukání víčka po noční křeče

Někdy to není jen únava z náročného týdne. Tělo má svůj vlastní jazyk a cukající víčko, noční křeč v lýtku či podrážděnost mohou být...

Kam v zimě za teplem: Pět dostupných destinací od Kanárských ostrovů po Thajsko

Ranní škrábání námrazy z auta a brzká tma vám ubírají energii? Nemusíte trpět až do jara. Existují místa, kde se právě teď chodí v...

Češi pečou vánoční klasiku, ale přibývá těch, kteří zkoušejí zdravější recepty

Vanilkové rohlíčky, linecké i perníčky zůstávají neotřesitelným symbolem českých Vánoc. Podle aktuálního průzkumu značky 4SLIM se v drtivé většině českých domácností peče vlastní vánoční...

Když ostatní mrznou, oni kvetou. Tři znamení, pro která je zima požehnáním

Zatímco většina lidí s prvním mrazem teskní po létě, existují tací, kteří právě teď ožívají. Chladné počasí pro ně není trestem, nýbrž palivem pro...

Nepřekonaltený problém? Manželství hvězdného páru ztroskotalo na příliš velkém přirození

Byl to problém, o kterém většina mužů jen sní, pro ni však znamenal konec manželství. Bývalá modelka Haley Kalilová v otevřeném rozhovoru na Twitchi...

Až 250 tisíc od státu. O tuto dotaci na opravu si může říct téměř každý senior

Profukující okna, nebezpečná vana nebo chybějící výtah. To jsou problémy, které trápí mnoho dříve narozených. Náklady na opravy se zdají být nad jejich síly,...

Dárky pod stromeček, které potěší každou ženu

Vánoce se pomalu blíží, ulice se třpytí světýlky, doma to voní po skořici a nás všechny začíná hřát ta známá předvánoční atmosféra. A s...

Zrada v regálech. Jak vás potraviny s nápisem „fitness“ pomalu ničí

Jsou na nich nápisy „fitness“, „bez cukru“ nebo „nízkotučné“, přesto mohou vašemu tělu škodit víc než obyčejný párek v rohlíku. Vědci varují před epidemií...

Zázrak z kuchyně: Jak ocet pomáhá proti skvrnám a zápachu

Obyčejná lahev z kuchyně se mění v malý elixír krásy. Jablečný ocet, známý ze salátů, totiž překvapivě umí zatočit s tmavými skvrnami i nepříjemným...

Půjčka na cokoliv nabízí řešení pro každý den v týdnu

Malý úvěr, který by byl k dispozici ještě dnes? Ovšem, je to snadná záležitost pro všechny, kdo mají na svém kontě základy práce na PC....

Tajemství 10 000 kroků odhaleno. Pro srdce děláte možná málo

Máte na kontě deset tisíc kroků, ale nasbírali jste je jen přecházením mezi kanceláří a kuchyňkou? Nová rozsáhlá studie varuje, že to nestačí. Nezáleží...

Temná, napínavá a svižná

Vražda mladé ženy naznačuje rituální motiv spojený s rodem záhadného aristokrata De Jonga. Roztáčí spirálu podivných událostí, symbolů a tajemství ukrytých na staré tvrzi. Záhadu,...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3