5 trendů, které letos vládnou slunečním brýlím

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Zlaté, tenké, kovové obroučky, čtvercové či obdélníkové tvary, sluneční brýle ve stylu kočičích očí, elegantní půlměsíce a k tomu oversize a zářivé retro. Tady je pět hlavních trendů, které ovládly letošní kolekce letních brýlí u největších módních domů.

Léto je tady a s ním i spousta zábavných věcí, které můžeme v horkých dnech dělat. Kromě krému na opalování a ochrany rtů bychom při tom ale rozhodně neměli zapomínat na sluneční brýle. Ty náš zrak nejen ochrání před škodlivým UV zářením a třeba při řízení auta proti slunci jsou zcela nepostradatelnou výbavou. Sluneční brýle jsou ale hlavně fantastickým módním doplňkem, který ukazuje vkus svého majitele. A dobrá zpráva je, že modely pro letošní léto jsou tak variabilní, že si z nich vybere úplně každý.

Inspirovat se nejnovějšími módními trendy slunečních brýlí můžete v buticích oblíbené značky Fielmann, které nově najdete také v České republice. Je to jen pár dní, co se otevřely první dvě pobočky v Praze,
a to v obchodních domech Westfield Chodov a Centru Černý most. Jaké trendy ve slunečních brýlích tedy letos letí?

Všechno, co se zlatem třpytí

Jedním z nejdominantnějších prvků letošní sezóny jsou tenké kovové obroučky, a to nejlépe ve zlaté barvě. Co se tvaru týče, návrháři na molech nejčastěji předváděli klasické pilotky, které jsou už mnoho let sázkou na jistotu. Pilotky úžasně slušely Tomovi Cruisovi v dneska už klasickém Top Gunu, tento tvar ale milují třeba
i George Clooney, Brad Pitt, Penelope Cruz nebo módní ikony Beckhamovi. I díky dalším trendům, které letošní kolekci diktují, pak pilotky seženete nejen ve svém klasickém tvaru, ale třeba i ve velikosti oversize či
s hranatými, v rozích zaoblenými skly.
 

 

Komu zvoní hrana

Jaký tvar brýlí letos doslova opanoval feedy na Instagramu? Správně, jedná se o čtvercové nebo obdélníkové obroučky. Výhodou těchto modelů je, že sluší téměř jakémukoliv tvaru obličeje, a módní návrháři to dobře vědí.
I proto si letos mezi slunečními brýlemi, ctícími geometrii, vybere opravdu každý. K mání jsou jak retro kousky, inspirované 70. lety s širokými barevnými obroučkami, tak třeba i opět oversize modely pro odvážné povahy.
V kolekcích najdete ale také neuvěřitelně sexy modely s průhlednými skly, které by vám letos rozhodně chybět neměly.
 

Oči kočičí

Tvar brýlí ve tvaru kočičích očí je další klasika, která se pravidelně vrací. Na módních molech se poprvé objevila už v 50. letech a nové kočičí brýle pro letošní rok představili třeba Valentino nebo Stella McCartney. Jestli i vy na tento tvar nedáte dopustit, tento rok máte hned dvě sázky na jistotu. Tou první jsou užší obroučky, na nichž dobře vynikne mezi designéry tolik populární estetika úhlů. Pro ty s hravou duší jsou pak široké kočičí obroučky ve výrazných i zářivých barvách.

Elegantní půlměsíce

Sluneční brýle s obroučkami ve tvaru D budou zaručeně dobrou volbou pro ty, kdo nechtějí klasiku v podobě pilotek, zároveň ale na sebe neradi poutají příliš pozornosti širokými obroučkami ve výrazných barvách. Na molech se půlměsíce objevily třeba u Fendi, Victorie Beckham nebo u Bottegy Venety. A twist pro rok 2021 spočívá v inspiraci v klasických tenisových slunečních brýlích či v obroučkách, typických pro moto závodníky.
 

Velký, větší, největší

Obří trička s obřími retro potisky, která vypadají, jako by patřila vašemu staršímu bráchovi a které milovala už princezna Diana, obří košile a košilové šaty, mommy džíny, co tolik milují norm-core teenageři. A teď i oversize sluneční brýle. Takové má v letní kolekci třeba Gucci, který se inspiroval estetikou 70. let. Je tedy zřejmé,
že o žádnou upjatou nudu ani tady nejde – oversize sluneční brýle září všemi barvami a vy si můžete být jisti, že v nich budete skutečně nepřehlédnutelní.

Všechny letošní trendy na jednom místě v buticích Fielmann

Sluneční brýle, které si zamilujete na první pohled i vyzkoušení, najdete v buticích Fielmann. Pro letošní rok si německá značka, která je známá jak perfektním zpracováním a dostupnými cenami, tak i skvělým designérským týmem, připravila hned dvě letní kolekce slunečních brýlí. První je kolekce collezione MILANO, při jejíž tvorbě se návrháři inspirovali jak italským šarmem, tak i posledními trendy z této módní kolébky. Nechybí proto jak výrazné oversize modely, tak i tradičnější barvy. Nechybí ale také několik modelů s ostřejšími úhly včetně výrazných modelů s šestiúhelníkovými obroučkami, které zaujmou na první pohled.

Druhá kolekce se jmenuje Collection Summer 2021 „Life is Wonderful“. Jaká je její filozofie? Léto je opět tady. Ať přijde slunce a radost, energie a vitalita. Nyní je ideální čas nechat každodenní šeď za sebou a sáhnout po paletě barev. Užijte si hlubokou modrou oblohu a svěží zeleň u nohou. Pociťte slunce na kůži a vítr na tváři, vdechujte vůni léta. Je čas na barevné letní šaty a ležérní oblečení, čas na žabky a sluneční klobouky. K nim se budou hodit doplňky, jako jsou zářivé neonové obroučky s charakteristickými širokými spánky, které ukradnou téměř celou přehlídku i slunci. Ale také acetátové modely v novém provedení, v havanové a černé barvě, skvěle doplní naše stylizace plné života. Takto budeme dělat život krásným. Obroučky zde proto často upoutají pozornost a září barvami, jako je růžová, červená, žlutá, modrá nebo zelená. Obzvlášť oblíbené jsou u nás tvary kočičích očí, obroučky v geometrické estetice a všechny modely nadměrných velikostí. Pokud si vyberete brýle z kolekce Léto 2021 „Life is Wonderful“, je celkem jasné, že se okamžitě stanete hvězdou, kamkoli půjdete.

 

 

 

O společnosti Fielmann

Společnost Fielmann je známá stylovými brýlemi za dostupné ceny. Má vlastní designérská studia, která pečlivě sledují módní trendy, brýle včetně těch slunečních i vyrábí a provozuje také 880 prodejen v 16 zemích Evropy, kde obsluhuje 27 milionů zákazníků. V roce 2020 společnost Fielmann prodala 7,3 milionu brýlí, dosáhla obratu 1,63 miliardy eur (včetně DPH) a zisku 175,5 milionu eur před zdaněním. Aby čeští zákazníci nemuseli jezdit za brýlemi této oblíbené značky za hranice, otevřel nyní Fielmann dva butiky i u nás. Najdete je v Praze, a to v obchodních centrech Westfield Chodov a Centrum Černý Most. Do konce roku plánuje otevřít další tři butiky v Praze a v příštích letech další prodejny po celé České republice. Jako rodinný podnik podporuje Fielmann komunity, v nichž působí, sponzoruje tisíce mládežnických sportovních týmů po celé Evropě, podporuje zachování kulturního dědictví a různé projekty zaměřené na ochranu životního prostředí a klimatu. Od roku 1984 společnost každoročně vysazuje strom za každého zaměstnance.

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Každý jsme originál: Podle kterých znaků poznáte, že jste opravdu výjimeční?

Na světě neexistují dva naprosto stejní lidé. Každý z nás má něco, co ho odlišuje od ostatních, ať už je to způsob myšlení, pohled...

Průkopnice OnlyFans Valérie Holáková: Vydělala jsem miliony, chci být psycholožkou

Je průkopnicí OnlyFans v Česku, její matka řídí školu a ona sama chce být psycholožkou. Valérie Holáková známá jako Xholakys v Show Jana Krause...

Hry s vaší myslí. Sedm taktik, kterými vás manipulátor dostane na dno

Nejprve přijde zmatek, pak snaha přizpůsobit se a nakonec beznaděj. Než vůbec získáte podezření, že žijete s manipulátorem, často už jste po uši ponořeni...

Muž pod tlakem: proč se uzavírá a co s tím může udělat partnerka

Na první pohled to možná nevypadá, ale i muži mají svoje těžké chvíle. Společnost od nich čeká sílu, výkonnost, úspěch a dokonalou kontrolu nad...

Kim Kardashianová promluvila o tetování své 12leté dcery: Nikdy jí tu kreativitu nevezmu

Falešné tetování na obličeji, piercing v nose a černé grillz. Dvanáctiletá North Westová svým vzhledem na TikToku vyvolala bouři a její matka Kim Kardashianová...

Svatomartinská vína 2025

Každý rok 11. listopadu netrpělivě vyhlížíme svatého Martina, který by měl podle tradice dorazit na bílém koni a symbolicky přinést první sníh. Pro vinaře...

Atelier JOCHA je ateliér s péčí první republiky v 21.STOLETÍ

Móda s profesionální péčí, postavená na základech tradičního řemeslného zpracování a moderního designu.V JOCHA vznikají pod rukama Kateřiny Jochové malé autorské kolekce, šité na...

Po svátcích s blízkými touží 88 % Čechů, někteří se však nemají na koho obrátit. Společnost dm v nové kampani vybízí k propojování

Jedineční jsme díky těm, kteří nás obklopují Nová vánoční kampaň společnosti dm připomíná, že opravdové kouzlo svátků netvoří dárky ani dokonalá výzdoba, ale lidé, se...

Hledání jistoty… Proč Češi v chaosu moderní doby dávají dětem prastará jména

Svět zrychluje, trendy se mění každou sezonu, přesto žebříčky popularity jmen v Česku zůstávají jako vytesané do kamene. Na vrcholu trůní Jakub, Jan, Anna...

Wilkinsonová: U Diddyho jsem nic zlého neviděla. V sídle Playboye to bylo nechutnější

Zatímco Sean „Diddy“ Combs stojí před soudem kvůli obvinění ze sexuálního obchodování na svých večírcích, jeho bývalá častá návštěvnice Kendra Wilkinsonová promluvila. Bývalá hvězda...

Karol Duchoň – Karči

Miroslav Graclík / Václav Nekvapil Výpravná celobarevná publikace Karči shrnuje a popisuje životní příběh zpěváka Karola Duchoně, a to na základě ověřených faktů, dobových souvislostí...

Češi mají jasno: Ke svatomartinské huse nejlépe ladí pivo – Pivovarnická společnost Heineken reaguje na rostoucí oblibu pivních speciálů a pro svatomartinské oslavy nabízí hned...

Pečení svatomartinské husy symbolicky otevírá předvánoční období, tedy čas výjimečných kulinárních zážitků. K tradičnímu podzimnímu menu neodmyslitelně patří i nápoj, který chuť jídla dokonale...

Orgasmus ve snu? Ano, i to se může stát

Mnoho žen o tom možná nikdy neslyšelo, jiné to znají z vlastní zkušenosti - probudit se s rychlejším tepem, zrychleným dechem a pocitem rozkoše....

Dcera Michaela Jacksona žaluje správce jeho pozůstalosti, rodina je prý v šoku

Dcera krále popu Paris Jacksonová zaútočila na správce otcovy pozůstalosti, obvinila je z plýtvání a označila je za „Čaroděje ze země Oz“. Rodinní zasvěcenci...

Co vám muži s depresí nikdy neřeknou a proč?

Deprese dokáže být tichým a krutým nepřítelem. Nejenže bere energii a radost, ale často i schopnost o tom mluvit. Mnoho lidí se bojí, že...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3