Čeští spotřebitelé budou zanedlouho opět volit nejlepší novinku na českém trhu

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Každým rokem se na trhu objeví mnoho novinek. Zákazníci na novinky velice dobře slyší, ale často o nich nevědí či nemají dostatečné informace. Proto jim s orientací pomáhá program Volba spotřebitelů –  Nejlepší novinka, který nové produkty na trhu objevuje a oceňuje. Logo Volby spotřebitelů tak motivuje k nákupu již skoro každého druhého Čecha.  V tomto roce proběhne již 22. ročník nezávislého spotřebitelského průzkumu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, který oceňuje nové a inovované produkty. Každoročně jej organizuje společnost Atoz Marketing Services ve spolupráci s výzkumnou agenturou NielsenIQ. Výrobci mohou své novinky přihlašovat právě teď.

„Do programu mohou své nové či inovované produkty přihlásit výrobci a distributoři FMCG, OTC a spotřebního zboží, kteří je uvedli či teprve uvedou na trh v období od 1. ledna 2021 do 31. května 2022. Přihlášky probíhají online na webových stránkách programu,“ uvádí Lukáš Matějka, manažer marketingové skupiny pořádající společnosti. „Za celých 21 ročníků se do projektu přihlásilo již přes 2 200 novinek. Také v letošním roce očekáváme silnou účast. Je to dáno skutečností, že během posledních dvou pandemických let byl velmi omezený prostor, kde mohly firmy své novinky prezentovat. Většina akcí, veletrhů, kongresů byla zrušena, tím pádem měli výrobci ztíženou cestu nejenom k obchodníkům, ale i k jejich zákazníkovi,“ dodává Lukáš Matějka.

Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka je jediné ocenění na českém trhu, ve kterém rozhodují samotní spotřebitelé. Po uzavření registrací se nominované produkty rozdělí do jednotlivých kategorií, které zároveň musí schválit odborná porota. Poté se spouští ve spolupráci s výzkumnou agenturou průzkum na reprezentativním vzorku 4 000 respondentů. Právě oni následně zvolí ty nejlepší novinky.

Z průzkumu každoročně vzejde několik desítek vítězných produktů, kterým je dále zaručena masivní mediální podpora. Nejenom díky spolupráci s řadou silných mediálních partnerů se novinky dostanou ke konečným zákazníkům. Na logo Volba spotřebitelů lze narazit v TV, tisku, v rádiích, v outdooru, dále v rámci instore podpory v prodejnách Tesco a Makro a samozřejmě v online prostoru a na sociálních sítích.

V letošním roce se k programu přidali dva noví velmi silní mediální partneři. Vydavatelství A11, které má ve svém portfoliu přes dvacet úspěšných a známých titulů jako je Mladý svět, bezplatné noviny Náš REGION a mnoho dalších. V rámci televizní podpory přibyl pořad České televize Všechno, co mám ráda. Jde o life stylový hobby magazín pro ženy, který přináší rady, návody, tipy a pohodu do domácností. Je vysílán ve čtvrtek v 16.45 na ČT 1 a každý týden si ho na obrazovkách najde cca. půl milionu diváků.

Program Volba spotřebitelů se v reakci na aktuální humanitární krizi na Ukrajině zapojuje do materiální pomoci potřebným, a to minimálně po celý letošní 22. ročník programu. Stejně tak se prostřednictvím Volby spotřebitelů mohou zapojit i partneři a klienti akce. Pomoc pro Ukrajinu je připravována společně ve spolupráci se společností Nielsen. Jedná se o materiální pomoc jak uprchlíkům zde, tak lidem tam. Budou se pravidelně zavážet především produkty vhodné k těmto účelům, na čemž mohou samozřejmě i klienti – účastníci Volby spotřebitele participovat.

Slavnostní vyhlášení vítězných novinek proběhne na galavečeru Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka dne 16. června 2022 v Cubex Centru Praha.

Odkazy: volbaspotrebitelu.cz

 

 

Reklama

Doporučujeme

Babiččin elixír mládí: Kysané mléko strčí do kapsy drahé doplňky

Máme tendenci utrácet tisíce za moderní superpotraviny a složité doplňky stravy, přitom ten největší poklad se často skrývá v obyčejné lahvi kysaného mléka. Tento...

Stres je nezabije. Znamení zvěrokruhu, která stárnou pomaleji než ostatní

Všichni toužíme sfouknout na dortu stovku svíček, leč ne každému je to dáno. Zatímco lékaři skloňují genetiku, astrologové se dívají na naši povahu. Právě...

Tragédie i ztráta chuti tvořit. Proč se král komedie Jim Carrey stáhl do ústraní

Býval králem komedie, jehož gumový obličej rozesmál celý svět, dnes však žije životem poustevníka a nabídky za miliony hází do koše. „Mám dost a...

Noc v oblacích? Dubaj má nový rekord, tenhle hotel škrábe nebe

Pokud trpíte závratěmi, tenhle hotel asi nebude pro vás, ale pokud milujete luxus a výhledy, právě jste našli svůj ráj. Dubaj si připsala další...

Kuchyňský robot Sencor Gordon:Velký výkon v kompaktním těle

Kuchyňský robot Sencor Gordon dokazuje, že i menší kuchyně může mít velké ambice. Kombinuje výkon, všestrannost a elegantní design v jednom těle – zvládne...

Žádná snídaně a kilometry v nohách. Italové nevědomky drží přísný režim

Přistanete v Římě, vidíte ty hory jídla a říkáte si, jak to ti místní dělají, že nejsou tlustí. Je to záhada, která trápí každého...

Nejmódnější zimní bundy pro rok 2025/2026 – přehled trendů

Zima 2025/2026 přináší do světa módy kombinaci funkčnosti, komfortu a nadčasového stylu. Zimní bundy už nejsou jen praktickým kouskem do chladných dnů, stávají se...

Povinná hibernace. Těmto znamením hvězdy radí ignorovat svět a uvařit si čaj

Máte chuť zahodit telefon, zatáhnout závěsy a ignorovat okolní svět? Možná to není jen obyčejná lenost, nýbrž varovný signál vesmíru, který se snaží ochránit...

Nalaďte se na Vánoce: audioknižní inspirace pro vás i pro Ježíška

Vánoce klepou na dveře. Přípravy vám zpříjemní audioknihy. Vykouzlí atmosféru přesně podle vašich představ a nechají vám volné ruce na pečení cukroví, balení dárků...

Záhadný ubrousek a tma. Hvězda Prciček varuje před trikem predátorů

Stačila chvilka nepozornosti a nevinný večer v hotelovém baru se změnil v boj o zdraví. Hvězda kultovních komedií Tara Reid skončila v péči lékařů...

Zapomeňte na Dubaj. Tahle evropská země je rájem na zemi, tvrdí expati

Když se řekne dokonalý život, většina z nás vidí pláž a skleničku v ruce, avšak realita bývá často jiná. Nový žebříček organizace InterNations ovšem...

Darování přírodní kosmetiky k Vánocům je krásné a smysluplné

Je to ten nejlepší způsob, jak potěšit své blízké i přírodu. Přírodní kosmetika je šetrná k pokožce i životnímu prostředí. Neobsahuje chemikálie, umělá barviva...

Údolím vodopádů: Naučná stezka Bílá Opava

Naučnou stezku Bílá Opava nalezneme v pohoří Hrubý Jeseník, v srdci chráněné krajinné oblasti. Stezka začíná v lázeňském městě Karlově Studánce (760 m n....

Nelítostná bitva o dům: Katy Perry porazila u soudu nemocného důchodce

Je to konec jedné dlouhé a ošklivé bitvy, která vrhá stín na nablýskaný svět Hollywoodu. Katy Perry si může mnout ruce, neboť soudce rozhodl...

J.Cat Beauty: dostupná a hravá dekorativní kosmetika z Los Angeles

J.Cat Beauty je americká značka dekorativní kosmetiky z Los Angeles, která si získala fanoušky po celém světě díky svému hravému, výraznému a cenově dostupnému...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3