Malinová sezóna se SodaStream právě startuje!

Malinová sezóna se SodaStream právě startuje!


Značka SodaStream, světový specialista na domácí přípravu perlivé vody, uvádí na český trh letní limitovanou edici Love Raspberry. Spolu s ní spouští také letní reklamní kampaň, která potrvá až do konce srpna. K nákupu produktů bude kromě rádiového a televizního spotu vybízet i spotřebitelská soutěž o ceny v celkové hodnotě půl milionu českých korun.

 

SodaStream v České republice i letos vsadil na tradiční symboly léta, jimiž jsou maliny a malinová limonáda. Do setu z limitované edice Love Raspberry vložil vše, co zákazník na přípravu oblíbeného nápoje v pohodlí domova potřebuje. Od výrobníku perlivé vody přes bombičku s potravinářským CO2 až po tři lahve a malinovou příchuť, kterou si mohou svůj letní drink ochutit děti i dospělí. Set je dostupný ve dvou variantách – s mechanickým výrobníkem JET nebo SPIRIT – a prodává se na e-shopech i v kamenných prodejnách hypermarketů a nezávislých prodejců. „Malinová příchuť patří dlouhodobě k nejoblíbenějším volbám českých spotřebitelů, a tak jsme po této tradiční chuti sáhli i při navrhování letního megapacku SodaStream, který je určený pouze pro český trh. Samozřejmě kdo preferuje čerstvé ovoce, perlivou vodu si může ochutit také kousky  malin,“ říká Michal Panis, produktový a brand manažer značky SodaStream v České republice.

SodaStream chce k nákupu limitované malinové edice motivovat také spotřebitelskou soutěží. Potrvá
od 1. května do 31. srpna 2022 a spotřebitelé v ní mohou vyhrát 56 kuchyňských robotů PHILCO v celkové hodnotě 500 tisíc korun. Zúčastnit se mohou nejen majitelé nových setů z edice Love Raspberry, ale i ti, kteří svůj výrobník SodaStream už doma mají a během léta si k němu dokoupí set lahví Love Raspberry JET nebo FUSE. Do soutěže je možné se zapojit na základě registrace nákupu na stránkách www.malinoveleto.cz, přičemž je potřebné odpovědět na tipovací otázku: „Jaká bude nejvyšší teplota naměřená v pražském Klementinu dne 1. 9. 2022?“ „O výhře v soutěži tak nerozhodne jen štěstěna – kuchyňské roboty PHILCO získá 56 nejpřesnějších odpovědí,“ doplňuje Michal Panis. Kompletní informace a podmínky soutěže jsou dostupné na stránkách soutěže.

Malinovou sezónu podpoří také televizní a  rozhlasová kampaň. Televizní spot z dílny společnosti SodaStream poběží jak na kanálech FTV Prima, tak i na TV Nova a TV Barrandov a rádiový spot  bude vysílán od půlky května na rádiích Kiss, Evropa 2, Impuls a Blaník. Oběma propůjčila svůj hlas česká herečka Kateřina Janečková. Vizibilitu letní limitované edice podpoří SodaStream i formou bannerů a vizuálů v online prostoru
a printu, billboardy a instore brandingem.

 

 

 

O značce SodaStream

SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystanou v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami co do počtu vypitých litrů.*

Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody
v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,57 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet. 

Kromě svého pohodlí navíc používáním každého výrobníku domácí perlivé vody SodaStream domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdných PET lahví od nápojů.

Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz.

* Zdroj: Porovnání firemních dat s výzkumem trhu balené vody za rok 2014 společnosti Canadean.