Galerie v pasážích i edukační stánek na střeše. Loono navázalo dlouhodobou spolupráci s Westfield Chodov

Galerie v pasážích i edukační stánek na střeše. Loono navázalo dlouhodobou spolupráci s Westfield Chodov


Nezisková organizace Loono a Westfield Chodov navázali dlouhodobou spolupráci. Díky ní budou moci návštěvníci obchodního centra v průběhu roku navštívit edukační stánky Loono nebo si prohlédnout galerii
s příběhy ambasadorů nové aplikace Preventivka.

„Jsem nadšená, že se obchodní centrum Westfield Chodov rozhodlo poskytnout své prostory pro naše edukativní aktivity,“ říká ke spolupráci Kateřina Vacková, která před osmi lety Loono zakládala. „Věřím, že se nám díky této spolupráci podaří oslovit mnoho lidí. Ti se mohou zastavit u stánků Loono a spojit nákupy s tím, že udělají něco pro své zdraví,“ dodává.

Loono tak již v sobotu 14. května vzdělávalo o rakovině kůže ve spolupráci s La Roche-Posay na zahajovací akci k otevření Letní střechy Westfield Chodov. Na ní se budou konat po celé léto hudební, dětské a další kulturní aktivity, mezi kterými nebudou chybět ani Loono workshopy.

V druhé polovině roku pak pasáže obchodního centra zaplní galerie s příběhy ambasadorů aplikace Preventivka, na jejímž vzniku Loono spolupracovalo s Česko.Digital a za podpory Nadace PPF a kterou již brzy představí veřejnosti. „Plánujeme také edukační polepy o samovyšetření prsou, varlat či kůže na toaletách po celém centru
a mnoho dalších aktivit, o kterých budeme vždy včas informovat,“
doplňuje Veronika Macková, marketingová manažerka Loono.

Projekty zaměřené na edukaci a osvětu podporujeme ve Westfield Chodov dlouhodobě. Proto jsem ráda, že tyto aktivity můžeme společně s Loono opět rozšířit a pomoci zviditelnit tak zásadní téma, jakým je prevence onkologických onemocnění. Věřím, že spoustu zákazníků v tomto směru obohatíme a předáme jim nové informace, které pro ně mohou být přínosné,“ komentuje Petra Valentová, marketingová manažerka Westfield Chodov.

 

 

 

 

Loono je týmem mladých lékařů, studentů medicíny a dalších profesionálů, kteří věří, že by se neměli pacienti pouze léčit, ale vést k prevenci nejrůznějších onemocnění. V minulosti odstartovalo kampaň za prevenci onkologických (#prsakoule) a kardiovaskulárních onemocnění (#zijessrdcem) i reprodukčního (#doledobry)
a duševního zdraví (#dobrenitro). Během 8 let své existence Loono zrealizovalo více než 2 500 workshopů, na kterých vyškolilo přes 120 tisíc lidí. Veškeré další informace najdete na webových stránkách www.loono.cz
a sociálních sítích @Loonocz.

Nákupní centrum Westfield Chodov, se řadí mezi největší a nejvýznamnější nákupní centra v České republice. Centrum také klade důraz na trvalou udržitelnost. To dokládá jeho architektonické řešení, kde se snoubí jedinečný interiérový i exteriérový design s maximálními požadavky na udržitelný rozvoj. Během modernizace získalo centrum celosvětovou prestižní certifikaci „zelených budov“ BREEAM. Váhu, kterou skupina přikládá společenské odpovědnosti, dokazuje také strategie Better Places 2030, v jejímž rámci se provozovatel centra zavazuje ke snížení uhlíkových emisí ze staveb a provozu budov, redukci uhlíkové stopy z dopravy, podpoření místních komunit a zaměstnanosti mladých lidí i kolektivní spolupráci a ohledu na životní prostředí.