Puma představuje FUTROGRADE

Puma představuje FUTROGRADE


PUMA představila v rámci newyorského týdne módy strhující přehlídku s názvem FUTROGRADE, jež propojila minulost, současnost i budoucnost značky. Brand představil v metaverzu také unikátní módní přehlídku nazvanou Black Station, která zahrnovala exkluzivní NFT‘s (tokeny) s limitovanou edicí virtuálních tenisek, které je možné vyměnit za fyzické. Digitální zážitek z přehlídky je k dispozici na blackstation.puma.com. PUMA pojala Black Station jako vzrušující interaktivní místo, kde můžete zažít budoucnost značky. V podobě čistého
a neustále se vyvíjejícího 3D plátna je Black Station dynamickou destinací, kterou můžete navštívit. Spojuje spotřebitele s různými web3 aktivacemi, které budou vznikat v průběhu příštího roku i v letech nadcházejících.

FUTROGRADE, fyzická přehlídka, představila vybrané outfity – jak z aktuální, tak z nadcházející sezóny, včetně vlastních kousků, které vybrala kurátorka a kreativní ředitelka značky PUMA June Ambrose. Přehlídka, která se konala na prahu 75. výročí založení značky PUMA, také podtrhla jejího ducha v podobě claimu Forever Faster, jenž symbolizuje spojení historie a dědictví značky s inovacemi v oblasti designu a sportovních výkonů.

Bezprostředně po přehlídce následovala afterparty, kterou uspořádal Richie Akiva.

 

KOLEKCE ZAHRNUJE:
  • Downtown: prémiové streetwearové oblečení PUMA se zaměřením na udržitelnost.
  • Luxe Sport: sofistikovaný re-design streetwearového oblečení v oversize střizích s nově interpretovaným brandingem a nečekanými prvky.
  • Player's Lounge: nové pojetí fotbalové estetiky, oslavující fanouškovský styl a autentické, vysoce kvalitní materiály.
  • PUMA Tech: technická kolekce streetového oblečení vyrobená udržitelným způsobem s viditelnou funkčností a estetikou v tech stylu.
  • Uptown: řada produktů, která pro vytvoření vytříbeného streetwearového vzhledu, využívá prémiové materiály.

 

SPOLUPRÁCE ZAHRNUJE:
  • AC Milán: spolupráce PUMA s AC Milán sahá ke kořenům jeho dědictví a oslavuje subkulturu Paninari. Kolekce je inspirována skupinami mladých lidí, kteří navštěvovali milánskou kavárnu Paninari. Nosili trendy značky a založili své hnutí. Kousky z kolekce oslavují tuto skupinu streetwearových nadšenců. Výrazným prvkem jsou prémiové tkané štítky a nášivky s příběhem včetně vyšívaných detailů.
  • Dapper Dan: kolekce PUMA x Dapper Dan je inspirovaná myšlenkou catwalku před přehlídkou. Spojila
    v sobě sportovní dědictví značky PUMA s vynikajícím zpracováním v podání Dapper Dan, aby vytvořila luxusní upcyklovanou estetiku, doplněnou pletenými materiály, střihy na míru, a to vše ve výrazné barevné paletě.
  • June Ambrose: v první společné kolekci značek June Ambrose a PUMA s názvem „Keeping Score“ je hlavním tématem reflexe, která se zaobírá otázkou: Jak jako komunita žen udržujeme skóre – pro sebe / pro ostatní?
  • Koche: první spolupráce značky PUMA s pařížskou módní značkou Koché je oslavou žen. Designově se pohybuje na pomezí módy, ženskosti a fitness stylu, a to díky siluetám, které stírají hranice mezi aktivním a pasivním životním stylem.
  • MMQ: „Macht's mit Qualität“. V překladu z němčiny znamená „kvalitně vyrobeno“ a představuje to nejlepší z designů a materiálů značky PUMA.
  • Palomo: tato kolekce, která vznikla v rámci historicky první spolupráce mezi značkou PUMA a španělskou společností PALOMO, je postavena na genderově nezávislém přístupu, jenž dodává siluetám PUMA avantgardní nádech a přináší barevnou paletu inspirovanou 70. léty a grafické detaily.
  • PAM: první kolekce vytvořená na snaze zapojit spotřebitele do smysluplného, podnětného a vzrušujícího zážitku. Kolekce stírá hranice mezi sportem/aktivitou, hobby, virtuálním/skutečným, městským/outdoorovým, objektem/funkcí a tak podobně.

Vystoupili: Abby Steiner*, Aditi Shaw, Alabama Barker, Alex Toussaint*, Alton Mason, Brooklyn Beckham, Cindy Bruna, Dapper Dan*, Delilah Belle, Dixie D'Amelio*, Duckie Thot, Elaine Thompson-Herah*,  Emma Brooks McCallister, Jodie Woods, Joey Badass, Kyle Kuzma*, Lauren London, Missy Elliot, Olivia Amato, Olivia Palermo, Olivia Ponton, Olivia Holt, Remi Bader, Richie Akiva, RJ Barret*, Rickey Thompson, Skepta*, Smino, Scoot Henderson*, Tezza, Quavo, Usain Bolt*, Winnie Harlow*, Young Emperors, Yaroslava Mahuchikh*, 24KGOLDEN.

Neymar da Silva Santos Jr.* a Skylar Diggins Smith* byli před přehlídkou naskenování do 3D a objevili se digitálně na LED obrazovkách lemujících přehlídkové molo.

 

*Ambasador značky PUMA

 

 

PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 70 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem
s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketball, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu, ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 16 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu.