Proměna zázračné kosmetické ikony

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Před dávnými časy žili dva bratři s velkými podnikatelskými sny a ty se jim podařilo více než naplnit. Příběh znějící tak trochu pohádkově, ale cesta k úspěchu byla přece jen trochu trnitá. Faktem však zůstává, že kosmetický gigant bratří af Jochnick a jejich přítele Hellstena působí na trhu již přes padesát let a jen o něco méně je produktu, který se stal kosmetickou ikonou.

Produkt, jenž se nazývá Zázračný kelímek, je již mnoho let symbolem švédské společnosti Oriflame. Původně oční krém se zrodil v roce 1970 a velmi rychle si vydobyl své místo mezi kosmetickými produkty v mnoha domácnostech po celém světě. Jeho fantastické zjemňující a vyživující vlastnosti, které mu propůjčuje včelí vosk, vitamin E a přírodní oleje, vedly k tomu, že se s něho stal balzám pro univerzální využití.

Příroda v hlavní roli

Firma si vždy zakládala na tom, že jsou její produkty inspirovány švédskou přírodou, jíž podporuje věda, a navíc se již dlouhou dobu zabývá otázkou udržitelnosti. Proto i ikonický Zázračný kelímek získal v letošním roce zcela novou podobu a inovované složení. Stále je to váš starý známý, jen jeho složení mnohem více respektuje naši planetu. Obsažené ingredience jsou z 99,9 % přírodního původu, čehož bylo dosaženo použitím obnovitelného přírodního oleje. Kelímek zároveň oblékl nový kabátek se širším uzávěrem pro snadnější používání, díky němuž vymažete celý obsah do posledního zbytku. K tomu ještě připočtěte o 20 % nižší obsah plastů a získáte výrobek, jenž má daleko menší dopad na životní prostředí.

Zázračná jednoduchost

V jednoduchosti je krása, a proto není potřeba vymýšlet složité kombinace. V Zázračném kelímku se proto snoubí pouze účinky včelího vosku, vitaminu E a směsi přírodních olejů. Včelí vosk pomáhá pleť zklidňovat
a zjemňovat, udržuje ji hydratovanou, hladkou a zdravou. Vitamin E představuje silný antioxidant, jež chrání pokožku před volnými radikály, zklidňuje ji a poskytuje ochranu horním vrstvám pokožky. Mimořádně výživná
a hydratační směs ricinového a slunečnicového oleje, která se velmi podobá tukům přítomným v pokožce, proniká hluboko a intenzivně pleť vyživuje a chrání zevnitř. Tato kombinace dokonale ošetří každý kousek vašeho těla.

Krása je více než jen vzhled

Oriflame se dlouhodobě řídí filozofií Beauty by Sweden, která představuje způsob, jak si dopřát zdravější
a krásnější život. Tento přístup tedy není pouze o kráse vnější, ale také o tom, jak se celkově cítíme, vybízí k plnění snů, nalezení vlastního stylu a životní rovnováhy. Přesně tyto věci hledá v životě asi každý z nás, pojďme si je dopřát. Protože život musíme žít teď a tady!

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Hubnutí po 35 letech není nemožné, jen vyžaduje jiný přístup

Říká se, že po třicítce je hubnutí těžší než kdy dřív. Vědecké studie ale ukazují, že metabolismus za to nemůže, hlavní roli hraje náš...

Sedm jídel z dětství, která dokazují vynalézavost českých maminek

Vzpomínáte si na tu vůni? Na kuchyni s linoleem, kde maminka z pár surovin dokázala vykouzlit večeři pro celou rodinu. Nebyl to luxus, ale...

Ricotta jako spasitel pro seniory: posílí kosti, chrání před chudokrevností a dodá tělu bílkoviny

Stárnutí s sebou přináší spoustu drobných nepříjemností, jako například bolavé klouby, pomalejší metabolismus nebo zažívání, které si občas dělá, co chce. Naštěstí to ale...

Politické strany chtějí více pracujících důchodců, rozdíly jsou jen v detailech

Motivace k práci v důchodovém věku se stala jedním z hlavních volebních témat. Většina stran plánuje rozšíření podpory pro seniory, kteří se rozhodnou zůstat...

Vůně, která spojuje. Objevte kouzlo poctivých masových pekáčků

Existuje něco víc než jen vůně linoucí se z trouby, kde se maso, zelenina a sýr pomalu spojují v dokonalou harmonii? Pekáček není jen...

Zapomeňte na drahé superpotraviny. Řeřicha setá je malý zázrak přímo z vaší zahrádky

Někdy hledáme zázračné potraviny na opačném konci světa, a přitom máme jednu z těch nejlepších doslova po ruce. Řeřicha setá je na první pohled...

Válka o peněženky seniorů: Predátorské firmy proti zranitelným důchodcům

Slibují úlevu od bolesti a spánek jako v bavlnce, místo toho ale zanechají jen prázdný účet a pocit studu. Podvodníci s takzvanými zázračnými polštáři...

Telecí řízek? Chutnější a zdravější volba než kuřecí nebo krůtí

Řízek patří k nejoblíbenějším jídlům v Česku. Většina lidí volí kuřecí nebo krůtí maso, protože je lehčí než vepřové. Jenže existuje varianta, která je...

Návrat do starých časů. Ceny v Penny připomínají dobu před zdražováním

Nákupní horečka zachvátila Česko. Nový leták obchodního řetězce Penny odstartoval cenovou bitvu, v níž se zákazníci přetahují o zlevněné maso a máslo. Akce platná...

Podzim je nejlepším obdobím pro biohacking pleti

Právě teď začíná jedinečné období, kdy můžete svoji pleť zahrnout péčí. Zklidnit ji a vyživit, nechat ji odpočinou a celkově omladit. V létě si Vaše...

„Co mě nezabije, to mě posílí.“ Čtyři cesty, jak proměnit kritiky ve spojence

Slova mohou zranit, ale i posunout dál. Kritici nám nastavují zrcadlo, ve kterém někdy nechceme vidět svůj odraz. Pokud se naučíme číst mezi řádky,...

Čeští důchodci objevují nečekaný trik. Levnější menu stačí vyjednat úsměvem

V některých restauracích v Česku mohou senioři dostat levnější menu nebo drobný bonus, aniž by o tom visela jediná cedule. Stačí se zeptat a...

Tři recepty z jehněčího masa, které si zamilujete

Jehněčí maso je v mnoha zemích považováno za delikatesu. Je jemné, šťavnaté a má lehce nasládlou chuť, která se krásně doplňuje s bylinkami, česnekem...

Jak se po létě dostat zpět do formy: 10 tipů pro efektivní návrat ke cvičení

Léto plné grilování, zmrzliny a odpočinku je u konce a s ním i pocit, že pravidelný trénink je vzdálenou vzpomínkou. Cítíte se bez energie...

Drobné proměny domova, které zlepší náladu. A to bez bourání či přehánění

Atmosféra domova nevzniká výběrem nábytku, ale drobnými gesty, která odrážejí naši každodennost. Není třeba investovat jmění, měnit dispozice ani listovat katalogy. Někdy stačí přesunout...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3