Soutěžte o balíček přírodní péče pro miminka se zklidňujícím BIO měsíčkem

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Na otázku, jaká by měla být kosmetika pro miminka, maminky nejčastěji odpovídají:

  • měla by obsahovat složky přírodního původu
  • měly by mít příjemné textury a jemnou, ale nedráždivou parfemaci
  • nesmí obsahovat kontroverzní látky, jako je alkohol, silikony, konzervanty
  • měla by mít vysokou snášenlivost, potvrzenou dermatology a pediatry

 

55 let bezpečí a péče

Tyto nároky splňuje francouzská dermokosmetická a VEGAN značka Klorane Bébé s BIO měsíčkem (Klorane Czech), která spatřila světlo světa již v roce 1967 a od svého počátku je k dostání výhradně v lékárnách. Nabízí řadu přírodních produktů s ochrannými a zklidňujícími vlastnostmi pro miminka již od narození. Za značkou Klorane stojí odborníci a botanici, kteří vybrali ty nejlepší ingredience, aby vytvořili cílenou recepturu pro dětskou pokožku a na míru šité produkty, které splňují všechny každodenní potřeby i té nejsušší pokožky.

Protože dětská pokožka je křehká a citlivá, Klorane zvolil jako hlavní aktivní látku ekologicky pěstovaný měsíček lékařský se zklidňujícími, ochrannými a reparačními vlastnostmi.

Proč právě měsíček?

Po narození a během prvních tří let života není kůže dětí zcela vyvinutá a je extrémně zranitelná, protože není plně funkční: kožní bariéra je tenká a propustná pro škodlivé faktory, jako jsou patogeny nebo UV záření,
v epidermis ještě nejsou syntetizovány bílkoviny a lipidy, které zpevňují její svrchní vrstvu. Kožní bariéra tak zatím neplní svou ochrannou funkci. Zjemňující a reparační vlastnosti měsíčku posilují přirozenou obranyschopnost dětské pokožky. Měsíček pěstuje Klorane ekologicky na severu Španělska, každý květ se sbírá ručně od června do září, v okamžiku plné zralosti, aby se zachovala kvalita aktivních látek.

 

Pro miminko i pro planetu

Výrobky Klorane jsou šetrné nejen k pokožce vašeho miminka, ale také k životnímu prostředí. Díky bioodbouratelnému složení obsahujícímu odpovědně pěstované a organické složky a speciálnímu ekologicky navrženému balení znamená používání značky Klorane také podporu a ochranu biodiverzity a každodenní snižování dopadu na životní prostředí. Tento dopad měří a označuje tzv. Green Impact Index, nástroj, který
v roce 2021 zavedla společnost Pierre Fabre (pod kterou značka Klorane spadá). Označuje se jednoduše jako
u elektrospotřebičů písmeny A, B, C nebo D. Převážná většina produktů nese označení

A nebo B. Green Impact Index se opírá o 3000 analýz životního cyklu produktů nebo obalů vyvinutých za posledních 10 let a hodnocení vychází z 20 kritérií (dopad obalu, složení, výroby, dopravy, obsah bio složek, faire trade, vegan složení atd.) Důvěryhodnost této metologie byla vyhodnocena nezávislou organizací AFNOR, která provádí navíc každoroční podrobný audit. (www.pierre-fabre.com/en/our-commitments/the-green-impact-index).

 

 

A jde se soutěžit!

V naší soutěži mohou 3 z vás získat Jemný mycí gel na tělo a vlasy a hydratační krém, a navíc roztomilého usínáčka. Jemný mycí gel neobsahuje mýdlo ani barviva, neštípe v očích, příjemně voní a vlásky se po něm snadno rozčesávají. Hydratační krém udržuje pokožku vláčnou po celý den a chrání její přirozený biofilm.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Lékaři doporučují kvašenou zeleninu pro posílení imunity a lepší trávení

Zapomeňte na drahé doplňky stravy a zázračné pilulky. Ten nejlepší osobní trenér pro vaši imunitu se možná skrývá ve vaší lednici. Řeč je o...

Zapomeňte na výčitky. Obyčejný trik udělá z chleba lepší potravinu

Chléb má pověst nepřítele zdravé výživy, ale co když ho obyčejné zmrazení dokáže proměnit v lepší potravinu? Výzkumy naznačují, že teplota mění jeho strukturu...

Prosté jídlo s noblesou: francouzské škvarky, které si získaly svět

Na první pohled vypadají skromně - pár kousků masa, trochu sádla a pár bylinek. Ale právě v té jednoduchosti se skrývá kouzlo. Francouzské delikatesy...

Jak správně krmit kočku, která je vybíravá a nic jí nechutná?

Kočky jsou známé svou vybíravostí v jídle a někdy dokážou své majitele pěkně potrápit. Na rozdíl od psů, kteří jsou většinou schopni spořádat prakticky...

Zklamání po svatbě. Když papír nestačí na záchranu vztahu

Žili spolu deset let, pak se vzali a po čtyřech měsících přišel rozvod. Proč je první rok manželství paradoxně nejtěžší, i když už partneři...

Každý jsme originál: Podle kterých znaků poznáte, že jste opravdu výjimeční?

Na světě neexistují dva naprosto stejní lidé. Každý z nás má něco, co ho odlišuje od ostatních, ať už je to způsob myšlení, pohled...

Průkopnice OnlyFans Valérie Holáková: Vydělala jsem miliony, chci být psycholožkou

Je průkopnicí OnlyFans v Česku, její matka řídí školu a ona sama chce být psycholožkou. Valérie Holáková známá jako Xholakys v Show Jana Krause...

Hry s vaší myslí. Sedm taktik, kterými vás manipulátor dostane na dno

Nejprve přijde zmatek, pak snaha přizpůsobit se a nakonec beznaděj. Než vůbec získáte podezření, že žijete s manipulátorem, často už jste po uši ponořeni...

Muž pod tlakem: proč se uzavírá a co s tím může udělat partnerka

Na první pohled to možná nevypadá, ale i muži mají svoje těžké chvíle. Společnost od nich čeká sílu, výkonnost, úspěch a dokonalou kontrolu nad...

Kim Kardashianová promluvila o tetování své 12leté dcery: Nikdy jí tu kreativitu nevezmu

Falešné tetování na obličeji, piercing v nose a černé grillz. Dvanáctiletá North Westová svým vzhledem na TikToku vyvolala bouři a její matka Kim Kardashianová...

Svatomartinská vína 2025

Každý rok 11. listopadu netrpělivě vyhlížíme svatého Martina, který by měl podle tradice dorazit na bílém koni a symbolicky přinést první sníh. Pro vinaře...

Atelier JOCHA je ateliér s péčí první republiky v 21.STOLETÍ

Móda s profesionální péčí, postavená na základech tradičního řemeslného zpracování a moderního designu.V JOCHA vznikají pod rukama Kateřiny Jochové malé autorské kolekce, šité na...

Po svátcích s blízkými touží 88 % Čechů, někteří se však nemají na koho obrátit. Společnost dm v nové kampani vybízí k propojování

Jedineční jsme díky těm, kteří nás obklopují Nová vánoční kampaň společnosti dm připomíná, že opravdové kouzlo svátků netvoří dárky ani dokonalá výzdoba, ale lidé, se...

Hledání jistoty… Proč Češi v chaosu moderní doby dávají dětem prastará jména

Svět zrychluje, trendy se mění každou sezonu, přesto žebříčky popularity jmen v Česku zůstávají jako vytesané do kamene. Na vrcholu trůní Jakub, Jan, Anna...

Nový Predátor: Nebezpečné území přináší návrat legendy, která nikdy nezmizela

Sál pražského kina IMAX v Cinema City se 4. listopadu proměnil v dějiště premiéry filmu, který znovu probouzí napětí, jaké diváci znají už desítky...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3