PUMA představuje druhou kolekci ve spolupráci s českým umělcem Janem Bicanem

Sdílet článek

Reklama
Reklama

PUMA opět přichází ve spolupráci s českým designérem a kreslo-malířem Janem Bicanem s originální kolekcí – dropem s názvem Horská dráha, která je inspirována životem samotným. Po první spolupráci – limitované kolekci mikin s názvem My děti ze stanice 2020 TJBC X PUMA – je to již druhý počin, který nyní svou podstatou reflektuje rukopis a DNA obou značek i aktuální dění ve společnosti.

 

Globální značka PUMA kontinuálně podporuje lokální talenty, nejen ve světě sportu, ale také ve světě umění
a designu. Díky tomu vznikají nadčasové lokální spolupráce, které zachycující aktuálního genia loci své doby. Po úspěšné spolupráci s mladým umělcem Janem Bicanem, se kterým v roce 2020 vytvořili odvážnou kolekci mikin pracující s tématem analogie života zvířat v zajetí s nutnou izolaci společnosti v době pandemie. Nyní přichází s tématem nahlížejícím na život optikou metafory horské dráhy, která může být vnímána také jako metafora ke společenskému dění posledních let. S Horskou dráhou se obě strany posouvají ještě blíže k upcyklingu, který je součástí DNA obou brandů.

„Spojení ikonických mikin PUMA, trendu upcyklace a umělecké vize Jana Bicana nemohlo dopadnout lépe. Máme velkou radost, že se s PUMOU můžeme podílet na zhmotňování vizí odvážných umělců jako je Honza a nabídnout tak jedinečné kousky, které budou navždy symbolem propojení rukopisu talentovaného českého umělce s důvěrou progresivní globální značky, dodává ke spolupráci marketingová manažerka Lucie Hložánková.

 Jan Bican je teprve čtyřiadvacetiletý talentovaný kreativec, který je výrazným zástupcem nové generace žijící dle vlastních pravidel. „Jmenuju se Honza a oficiálně jsem ekonom. Bohudík ani tělem, ani duší! Účetnictví rozumím asi jako astronomii a daňový přiznání ovládám tak skvěle, že si ho radši sám nedělám. Předávat moje kresby a malby za hranice mýho skicáku nebo plátna. Nejen pověsit nad sedačku, ale přímo na sebe, svoje oblečení nebo doplňky, popisuje svou tvorbu umělec Jan Bican.

Inspirací pro vytvoření kolekce se Honzovi stal život sám, respektive holistická životní filozofie, kterou symbolizuje ústřední motiv postavy, jež z kalichu popíjí slasti i strasti života a symbolizuje tak jeho dualitu. Je si vědoma toto, že oba tyto protichůdné póly k životu prostě patří a společně vytváří harmonii bytí – koktejl trajektorie životní horské dráhy.

„Z opětovného spojení se značkou PUMA, mám obrovskou radost. Tentokrát společně přinášíme podzimní must haves, které potřebujete ve chvílích, kdy vám vlají vlasy a adrenalin s potem vytváří žár pomalou cestou nahoru. Stejně tak jako když jedete strmě dolů. Chlad, strach a samota se připomínají v intenzivních vlnách.  Kdo by se v tom neviděl. Inu, ne nadarmo se tomu říká život. Horská dráha,“ popisuje esenci spolupráce autor Jan Bican.

Kolekce Horská dráha obsahuje klasické mikiny, cropped mikiny a klasická trička z kolekce PUMA BETTER – vše je doplněné nezaměnitelným uměleckým rukopisem Jana Bicana. V kampani ke kolekci se objevují interpreti jako Zea či Dominika Hašková, moderátorka Martina Bechyňová, Adam Zak a sám autor Jan Bican. Kolekci nafotili Jakub Zeman v nově otevřeném pražském hotelu Andaz Prague

Produkty z kolekce Bican x PUMA jsou dostupné v limitovaném množství od 5. 10. na webových stránkách janbican.cz.

PUMA
PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 70 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem
s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketball, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu, ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 16 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu. Více informací najdete na https://about.puma.com.

Jan Bican
Jan Bican je český umělec, který přenáší malby a ilustrace na textilní produkty. Jeho kousky vychází
v limitovaných edicích pod vlastní značkou thejbcollection. Honzovu tvorbu definují specifické tahy olejovými barvami, prvky rozpitého inkoustu nebo akrylové skvrny. Na svém triku má spolupráce s korporacemi jako je PUMA nebo Zalando. Jeho rukopisem se pyšní i covery českých zpěvaček jako je Lenny nebo Dominika Hašková.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Kadeřnice radí, jak nosit dlouhé vlasy po padesátce, klíčem je vrstvení a správná ofina

Pravidlo, že s přibývajícím věkem se musí vlasy zkracovat, je dávno překonaný mýtus. Podle profesionální kadeřnice Kamily Frantlové Sedlákové mohou dlouhé vlasy ženám po...

Tajné slevy pro zkušené řidiče. Jak snížit platby za pojištění auta o tisíce

Platíte za havarijní pojištění více, než musíte? Pro zkušené řidiče v seniorském věku existuje hned několik cest, jak si snížit roční pojistné. Klíčem je...

Po padesátce tělo zpomalí, ale hubnutí není ztracené. Stačí změnit přístup

V padesáti se tělo začne chovat jinak. To, co dřív fungovalo, najednou nefunguje a kila přibývají i z běžného jídla. Neznamená to ale, že...

Sezóna uzení je konečně tu! Vyberte si vlastní udírnu a naučte se připravovat dobroty s kouřovým aroma

S příchodem prvních studených dnů se ze zahrádek rodinných domů line typická vůně doutnajícího dřeva. Znamená to, že sezóna uzení je konečně zpět! Pro...

Sleva, o které jste možná nevěděli. Jak ušetřit tisíce za brýle a lupy

Věděli jste, že na nové brýle, lupu či jiné zrakové pomůcky můžete získat výraznou slevu nebo příspěvek od státu? Mnoho seniorů o těchto možnostech...

Jennifer Anistonová vysvětlila, proč nikdy neadoptovala děti navzdory problémům s plodností

„Nechci adoptovat, chci svou vlastní DNA v malém človíčku,“ vysvětlila v jednom z upřímných rozhovorů herečka Jennifer Anistonová. Hvězda seriálu Přátelé po letech spekulací...

Vanilkový cheesecake, který se vždycky povede: jemný, voňavý a s křehkým základem

Je jen málo dezertů, které chutnají tak skvěle jako vanilkový cheesecake. Je krémový, vláčný a voní po másle a vanilce tak, že se vám...

Seznamte se s obnovenou řadou péče o pleťageLOC Tru Face od Nu Skin

Péče o pleť pro zralou pleť, která je navržena speciálně k řešení viditelných známek stárnutí. Nu Skin, globální lídr v oblasti krásy a wellness,...

Lékař varuje před třemi největšími zabijáky, kouření je podle něj absolutně nejhorší

„Je to bezpochyby jediná nejhorší věc, kterou můžete pro své tělo udělat,“ varuje lékař Jeremy London. Ve svém videu na platformě YouTube označil kouření...

Útěk před depresí a stárnutím. Skutečné důvody nevěry jsou hlubší, než si myslíte

Není to jen o sexu. Podle londýnské psychoanalytičky Juliet Rosenfeldové jsou skutečné důvody, proč muži podvádějí, mnohem hlubší a komplexnější. Kořeny nevěry prý často...

Brambory hotové raz dva: jednoduchý trik, který vám ušetří čas i energii

Brambory patří k jídlům, bez kterých si českou kuchyni snad ani neumíme představit. K obědu, večeři, v salátu i jako příloha - prostě je...

Nádech s vůní JUSTu: Oblíbené bylinné výrobky v jednom balíčku

Tradiční švýcarská kosmetika JUST, proslulá originálními bylinnými výrobky, představuje exkluzivní limitovanou kolekci Nádech s vůní JUSTu. Ta spojuje nejprodávanější produkty – Eucasol, Alpský bylinný...

Ochrana, kterou máte v lednici. Jak pár lžic kvašeného zelí denně nakopne vaši imunitu

Zapomeňte na drahé doplňky stravy a zázračné pilulky. Ten nejlepší osobní trenér pro vaši imunitu se možná skrývá ve vaší lednici. Řeč je o...

Dřív panenka, teď duch. Fanoušci se bojí o Arianu Grande, hubenost prý přehnala

„Vypadá mladě, ale je téměř průhledná, jako duch,“ napsal jeden z fanoušků v reakci na nové fotografie zpěvačky Ariany Grande. Zákulisní snímky z natáčení...

INTIMITY FESTIVAL otevírá dveře do světa naplněné intimity

Grand hotel International v Praze ve dnech 14. a 15. listopadu 2025 přivítá ve svých zdech již 2. ročník Intimity festivalu – barvité přehlídky...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3