PUMA představuje druhou kolekci ve spolupráci s českým umělcem Janem Bicanem

Sdílet článek

Reklama
Reklama

PUMA opět přichází ve spolupráci s českým designérem a kreslo-malířem Janem Bicanem s originální kolekcí – dropem s názvem Horská dráha, která je inspirována životem samotným. Po první spolupráci – limitované kolekci mikin s názvem My děti ze stanice 2020 TJBC X PUMA – je to již druhý počin, který nyní svou podstatou reflektuje rukopis a DNA obou značek i aktuální dění ve společnosti.

 

Globální značka PUMA kontinuálně podporuje lokální talenty, nejen ve světě sportu, ale také ve světě umění
a designu. Díky tomu vznikají nadčasové lokální spolupráce, které zachycující aktuálního genia loci své doby. Po úspěšné spolupráci s mladým umělcem Janem Bicanem, se kterým v roce 2020 vytvořili odvážnou kolekci mikin pracující s tématem analogie života zvířat v zajetí s nutnou izolaci společnosti v době pandemie. Nyní přichází s tématem nahlížejícím na život optikou metafory horské dráhy, která může být vnímána také jako metafora ke společenskému dění posledních let. S Horskou dráhou se obě strany posouvají ještě blíže k upcyklingu, který je součástí DNA obou brandů.

„Spojení ikonických mikin PUMA, trendu upcyklace a umělecké vize Jana Bicana nemohlo dopadnout lépe. Máme velkou radost, že se s PUMOU můžeme podílet na zhmotňování vizí odvážných umělců jako je Honza a nabídnout tak jedinečné kousky, které budou navždy symbolem propojení rukopisu talentovaného českého umělce s důvěrou progresivní globální značky, dodává ke spolupráci marketingová manažerka Lucie Hložánková.

 Jan Bican je teprve čtyřiadvacetiletý talentovaný kreativec, který je výrazným zástupcem nové generace žijící dle vlastních pravidel. „Jmenuju se Honza a oficiálně jsem ekonom. Bohudík ani tělem, ani duší! Účetnictví rozumím asi jako astronomii a daňový přiznání ovládám tak skvěle, že si ho radši sám nedělám. Předávat moje kresby a malby za hranice mýho skicáku nebo plátna. Nejen pověsit nad sedačku, ale přímo na sebe, svoje oblečení nebo doplňky, popisuje svou tvorbu umělec Jan Bican.

Inspirací pro vytvoření kolekce se Honzovi stal život sám, respektive holistická životní filozofie, kterou symbolizuje ústřední motiv postavy, jež z kalichu popíjí slasti i strasti života a symbolizuje tak jeho dualitu. Je si vědoma toto, že oba tyto protichůdné póly k životu prostě patří a společně vytváří harmonii bytí – koktejl trajektorie životní horské dráhy.

„Z opětovného spojení se značkou PUMA, mám obrovskou radost. Tentokrát společně přinášíme podzimní must haves, které potřebujete ve chvílích, kdy vám vlají vlasy a adrenalin s potem vytváří žár pomalou cestou nahoru. Stejně tak jako když jedete strmě dolů. Chlad, strach a samota se připomínají v intenzivních vlnách.  Kdo by se v tom neviděl. Inu, ne nadarmo se tomu říká život. Horská dráha,“ popisuje esenci spolupráce autor Jan Bican.

Kolekce Horská dráha obsahuje klasické mikiny, cropped mikiny a klasická trička z kolekce PUMA BETTER – vše je doplněné nezaměnitelným uměleckým rukopisem Jana Bicana. V kampani ke kolekci se objevují interpreti jako Zea či Dominika Hašková, moderátorka Martina Bechyňová, Adam Zak a sám autor Jan Bican. Kolekci nafotili Jakub Zeman v nově otevřeném pražském hotelu Andaz Prague

Produkty z kolekce Bican x PUMA jsou dostupné v limitovaném množství od 5. 10. na webových stránkách janbican.cz.

PUMA
PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 70 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem
s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketball, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu, ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 16 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu. Více informací najdete na https://about.puma.com.

Jan Bican
Jan Bican je český umělec, který přenáší malby a ilustrace na textilní produkty. Jeho kousky vychází
v limitovaných edicích pod vlastní značkou thejbcollection. Honzovu tvorbu definují specifické tahy olejovými barvami, prvky rozpitého inkoustu nebo akrylové skvrny. Na svém triku má spolupráce s korporacemi jako je PUMA nebo Zalando. Jeho rukopisem se pyšní i covery českých zpěvaček jako je Lenny nebo Dominika Hašková.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Body Restore – Proměňte svou sprchu v domácí wellness

V dnešní uspěchané době, kdy se stres stal běžnou součástí života, hledáme způsoby, jak na chvíli zpomalit a dopřát si klid i doma. Aromaterapie...

Jak probíhá návrat ze sekty: Odborníci, kteří vrací rodinám ztracené děti

Zvoní telefon a na druhém konci se ozývá zoufalý rodič, jehož dítě se chystá odevzdat život i celoživotní úspory samozvanému prorokovi kdesi v Austrálii....

Mytí oken bez námahy: S jednoduchým trikem ušetříte čas i peníze

Většina lidí bere mytí oken jako nutné zlo, jež zabere hodiny námahy a stojí spoustu peněz za profesionály. Jenže opak je pravdou. Křišťálově čistého...

Vyhrajte jeden ze tří balíčků Rituals

Dopřejte si okamžiky klidu a harmonie s luxusní péčí od Rituals. Každý produkt značky vznikl s cílem proměnit každodenní rutinu v smysluplný rituál –...

Vánoční inspiraci nabízí BIOBAY – spojení luxusu, přírody a umění

Kolekci od španělské značky MAISON OLER, kde se vůně mění v umění nabízí výhradní distributor BIOBAY. Ručně foukaný difuzér, prémiové esenciální oleje a designové...

Jak udržet banány čerstvé 26 dní? Obyčejná sklenice udělá zázrak

Koupíte krásně žluté banány a než se nadějete, zdobí je hnědé skvrny a měkká dužina končí v koši. Tomuto scénáři se však dá vyhnout....

Brána do pískovcového ráje: Objevte krásu Českého Švýcarska

Stojíme na křižovatce u Hřenska, kde se silnice dělí na směr k německému hraničnímu přechodu Schmilka a do centra obce. Zdejší parkoviště je ideálním...

Meteoroložka Dagmar Honsová prozradila, jaká je šance na bílé Vánoce

Vzpomínáte si ještě na tu kouzelnou atmosféru, kdy krajinu pokryl bílý samet a na Štědrý večer se tiše snášely vločky? Není divu, pokud ne....

Moravský Krumlov: Poklad, který nezaostává za slavnějším jmenovcem

Nejeden z vás jistě navštívil Český Krumlov, nebo se tam teprve chystáte. A je vám zřejmě známo, že Krumlovy najdeme na mapě hned dva:...

Mikulášská nadílka nemusí být plná cukru,zkuste to letos trošku jinak

Návštěva Mikuláše, čerta a anděla patří v tuzemsku mezi nejoblíbenější předvánoční tradice. Většina dětí se na kouzelnou trojici těší už týdny dopředu, především pak...

Mikulov: Historie, víno a příroda v srdci Jižní Moravy

Mikulov je malebné městečko s přibližně 7,5 tisíci obyvateli, ležící pouhých 50 km od Brna. Návštěvníky okouzlí historií architektonických památek a krásou okolní přírody,...

Jak zkrotit večerní chutě a přejídání: proč vznikají a jak s nimi pracovat efektivněji

Večerní chutě jsou jedním z nejčastějších problémů, se kterým se lidé potýkají. Možná to znáte i Vy: celý den máte pocit, že se držíte,...

Nová aplikace Senior Pas šetří stovky korun. Stačí vám věk 55 let

Zahoďte staré papírové kartičky a strach, že jste slevu zapomněli doma. Pro lidi nad 55 let přichází revoluce v podobě mobilní aplikace Senior Pas,...

Ottie představuje tajemství korejské krásy

Korejská kosmetika se stala celosvětovým fenoménem díky jedinečnému spojení moderní vědy, přírodních ingrediencí a filozofie rovnováhy. Neslibuje zázraky přes noc, ale nabízí dlouhodobě zdravou, hydratovanou...

Pět nevinných frází, které zaručeně promění rozhovor v minové pole

Nejsou to hádky, co ničí vztahy, ale slova, která v nich zazní. Lidský mozek totiž reaguje na slovní útok rychleji než na racionální argument,...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3