Zůstaňte ve hře: PUMA a Modibodi® představují Period Pep Talks

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Globální sportovní značka PUMA a značka absorpčního oblečení Modibodi® připravily sérii rozhovorů
o menstruaci „Period Pep Talks“ se světovými sportovkyněmi, jejichž cílem je povzbudit ženy a dívky, aby i během ní zůstaly u sportu. 

V rámci kampaně Period Pep Talk navrhly společnosti PUMA a Modibodi novou revoluční kolekci sportovního oblečení s patentem Period Pep Talk. Nová řada, která je již v prodeji, pomůže dívkám i ženám, aby se cítily pohodlně a sebevědomě při sportu a dalších aktivitách během menstruace.

Period Pep Talks jsou reakcí na výsledky celosvětové studie*, která odhalila, že každá druhá dívka přestává sportovat kvůli menstruaci. V rozhovorech vystupují světové sportovkyně včetně hvězdy NRLW Tiany Penitaniové, evropské sprinterky Jodie Williamsové a bývalé profesionální automobilové závodnice Naomi Schiffové. Sportovkyně přímo oslovují mladé a dospívající dívky, zvažující ukončení sportu, který milují, kvůli pubertě a menstruaci. Sportovkyně se dívkám svěřují se svými vlastními příběhy a zkušenostmi, aby je povzbudily k tomu, že se mají u svého sportu zůstat.

„Údaje naší globální studie z května 2022 odhalily, že ženy a dívky se shodují na potřebě o menstruaci mluvit otevřeněji i ve světě sportu. Proto jsme hrdí na to, že můžeme ve spolupráci s firmou PUMA vytvořit Period Pep Talks a ve spolupráci se sportovci zvýšit povědomí o této problematice v globálním měřítku,“ říká Sarah Forde, vedoucí oddělení udržitelnosti a veřejných vztahů společnosti Modibodi.

 

Sportovkyně PUMA Jodie Williamsová říká: „Myslím, že je důležité, aby sportovkyně sdílely své příběhy a byly co nejotevřenější, a pomohly tak destigmatizovat problémy spojené s menstruací během závodů. Je to celosvětový problém, o kterém musíme mluvit všichni, abychom prolomili tabu. PUMA x Modibodi Period Pep Talks jsou skvělým způsobem, jak navázat kontakt s dívkami, které uvažují o ukončení sportovní kariéry, a pomoci normalizovat menstruaci. Musíme se postavit proti stigmatu, že ženy nemohou být aktivní v době menstruace nebo když prožívají nějaký životní výkyv.“

Podle slov atletky PUMA Tiany Penitani: „Vzpomínám si, jak jsem se dostala do puberty a zjistila, že je pro mě těžké hrát na hřišti. Objemnost vložek, nepohodlí tamponů a strach z úniku krve mě každý měsíc při hře opravdu znervózňovaly. Na novém sportovním oblečení PUMA x Modibodi se mi líbí mimo jiné to, že je navrženo tak, aby podporovalo tělo při menstruaci i při pohybu, takže můžete hrát bez obav z protékání nebo nepohodlí jednorázových vložek. Je to tak osvobozující!“

Sportovkyně PUMA Naomi Schiffová říká: „Je velká škoda, že stigma spojené s menstruací brzdilo a stále brzdí dívky ve sportu. Spolupráce PUMA x Modibodi nejenže přináší inovace na trh se sportovním oblečením, ale dává všem dívkám a ženám možnost nosit oblečení, které nám usnadňuje být aktivní v jakémkoli období cyklu. Zároveň se tím otevírá příležitost k větší proměně společenské debaty o vnímání menstruace ve sportu.“

Revoluční kolekce kombinuje jedinečnou patentovanou technologii Activewear Technology společnosti Modibodi s prvotřídními odbornými znalostmi společnosti PUMA. Kolekce, která se vyznačuje designem představujícím inovace v té nejlepší podobě, se skládá ze dvou stylů aktivního oblečení: legín a cyklistických šortek, přičemž oba modely jsou k dispozici ve dvou barvách: lilkové a černé.

Jedná se o druhý počin v rámci spolupráce PUMA x Modibodi powerhouse, poté co v květnu letošního roku uvedli na trh svou první řadu spodního prádla určeného pro období menstruace a odolného vůči úniku moči.

„Vzhledem k tomu, že 50 procent dívek pociťuje při sportu nebo jiné fyzické námaze nepříjemné pocity
z jednorázových menstruačních výrobků, jako jsou vložky a tampony, považovali jsme za důležité navrhnout řadu nepropustného aktivního oblečení, které by umožnilo sportovat při menstruaci pohodlněji a s většími možnostmi než kdykoli předtím,“
říká Erin Longinová, globální ředitelka obchodní divize Running and Training společnosti PUMA.

Kolekce sportovního oblečení PUMA x Modibodi je k dostání ve vybraných prodejnách a online na stránkách modibodi.com a puma.com.

 

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Lékaři doporučují kvašenou zeleninu pro posílení imunity a lepší trávení

Zapomeňte na drahé doplňky stravy a zázračné pilulky. Ten nejlepší osobní trenér pro vaši imunitu se možná skrývá ve vaší lednici. Řeč je o...

Zapomeňte na výčitky. Obyčejný trik udělá z chleba lepší potravinu

Chléb má pověst nepřítele zdravé výživy, ale co když ho obyčejné zmrazení dokáže proměnit v lepší potravinu? Výzkumy naznačují, že teplota mění jeho strukturu...

Prosté jídlo s noblesou: francouzské škvarky, které si získaly svět

Na první pohled vypadají skromně - pár kousků masa, trochu sádla a pár bylinek. Ale právě v té jednoduchosti se skrývá kouzlo. Francouzské delikatesy...

Jak správně krmit kočku, která je vybíravá a nic jí nechutná?

Kočky jsou známé svou vybíravostí v jídle a někdy dokážou své majitele pěkně potrápit. Na rozdíl od psů, kteří jsou většinou schopni spořádat prakticky...

Zklamání po svatbě. Když papír nestačí na záchranu vztahu

Žili spolu deset let, pak se vzali a po čtyřech měsících přišel rozvod. Proč je první rok manželství paradoxně nejtěžší, i když už partneři...

Každý jsme originál: Podle kterých znaků poznáte, že jste opravdu výjimeční?

Na světě neexistují dva naprosto stejní lidé. Každý z nás má něco, co ho odlišuje od ostatních, ať už je to způsob myšlení, pohled...

Průkopnice OnlyFans Valérie Holáková: Vydělala jsem miliony, chci být psycholožkou

Je průkopnicí OnlyFans v Česku, její matka řídí školu a ona sama chce být psycholožkou. Valérie Holáková známá jako Xholakys v Show Jana Krause...

Hry s vaší myslí. Sedm taktik, kterými vás manipulátor dostane na dno

Nejprve přijde zmatek, pak snaha přizpůsobit se a nakonec beznaděj. Než vůbec získáte podezření, že žijete s manipulátorem, často už jste po uši ponořeni...

Muž pod tlakem: proč se uzavírá a co s tím může udělat partnerka

Na první pohled to možná nevypadá, ale i muži mají svoje těžké chvíle. Společnost od nich čeká sílu, výkonnost, úspěch a dokonalou kontrolu nad...

Kim Kardashianová promluvila o tetování své 12leté dcery: Nikdy jí tu kreativitu nevezmu

Falešné tetování na obličeji, piercing v nose a černé grillz. Dvanáctiletá North Westová svým vzhledem na TikToku vyvolala bouři a její matka Kim Kardashianová...

Svatomartinská vína 2025

Každý rok 11. listopadu netrpělivě vyhlížíme svatého Martina, který by měl podle tradice dorazit na bílém koni a symbolicky přinést první sníh. Pro vinaře...

Atelier JOCHA je ateliér s péčí první republiky v 21.STOLETÍ

Móda s profesionální péčí, postavená na základech tradičního řemeslného zpracování a moderního designu.V JOCHA vznikají pod rukama Kateřiny Jochové malé autorské kolekce, šité na...

Po svátcích s blízkými touží 88 % Čechů, někteří se však nemají na koho obrátit. Společnost dm v nové kampani vybízí k propojování

Jedineční jsme díky těm, kteří nás obklopují Nová vánoční kampaň společnosti dm připomíná, že opravdové kouzlo svátků netvoří dárky ani dokonalá výzdoba, ale lidé, se...

Hledání jistoty… Proč Češi v chaosu moderní doby dávají dětem prastará jména

Svět zrychluje, trendy se mění každou sezonu, přesto žebříčky popularity jmen v Česku zůstávají jako vytesané do kamene. Na vrcholu trůní Jakub, Jan, Anna...

Nový Predátor: Nebezpečné území přináší návrat legendy, která nikdy nezmizela

Sál pražského kina IMAX v Cinema City se 4. listopadu proměnil v dějiště premiéry filmu, který znovu probouzí napětí, jaké diváci znají už desítky...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3