Zůstaňte ve hře: PUMA a Modibodi® představují Period Pep Talks

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Globální sportovní značka PUMA a značka absorpčního oblečení Modibodi® připravily sérii rozhovorů
o menstruaci „Period Pep Talks“ se světovými sportovkyněmi, jejichž cílem je povzbudit ženy a dívky, aby i během ní zůstaly u sportu. 

V rámci kampaně Period Pep Talk navrhly společnosti PUMA a Modibodi novou revoluční kolekci sportovního oblečení s patentem Period Pep Talk. Nová řada, která je již v prodeji, pomůže dívkám i ženám, aby se cítily pohodlně a sebevědomě při sportu a dalších aktivitách během menstruace.

Period Pep Talks jsou reakcí na výsledky celosvětové studie*, která odhalila, že každá druhá dívka přestává sportovat kvůli menstruaci. V rozhovorech vystupují světové sportovkyně včetně hvězdy NRLW Tiany Penitaniové, evropské sprinterky Jodie Williamsové a bývalé profesionální automobilové závodnice Naomi Schiffové. Sportovkyně přímo oslovují mladé a dospívající dívky, zvažující ukončení sportu, který milují, kvůli pubertě a menstruaci. Sportovkyně se dívkám svěřují se svými vlastními příběhy a zkušenostmi, aby je povzbudily k tomu, že se mají u svého sportu zůstat.

„Údaje naší globální studie z května 2022 odhalily, že ženy a dívky se shodují na potřebě o menstruaci mluvit otevřeněji i ve světě sportu. Proto jsme hrdí na to, že můžeme ve spolupráci s firmou PUMA vytvořit Period Pep Talks a ve spolupráci se sportovci zvýšit povědomí o této problematice v globálním měřítku,“ říká Sarah Forde, vedoucí oddělení udržitelnosti a veřejných vztahů společnosti Modibodi.

 

Sportovkyně PUMA Jodie Williamsová říká: „Myslím, že je důležité, aby sportovkyně sdílely své příběhy a byly co nejotevřenější, a pomohly tak destigmatizovat problémy spojené s menstruací během závodů. Je to celosvětový problém, o kterém musíme mluvit všichni, abychom prolomili tabu. PUMA x Modibodi Period Pep Talks jsou skvělým způsobem, jak navázat kontakt s dívkami, které uvažují o ukončení sportovní kariéry, a pomoci normalizovat menstruaci. Musíme se postavit proti stigmatu, že ženy nemohou být aktivní v době menstruace nebo když prožívají nějaký životní výkyv.“

Podle slov atletky PUMA Tiany Penitani: „Vzpomínám si, jak jsem se dostala do puberty a zjistila, že je pro mě těžké hrát na hřišti. Objemnost vložek, nepohodlí tamponů a strach z úniku krve mě každý měsíc při hře opravdu znervózňovaly. Na novém sportovním oblečení PUMA x Modibodi se mi líbí mimo jiné to, že je navrženo tak, aby podporovalo tělo při menstruaci i při pohybu, takže můžete hrát bez obav z protékání nebo nepohodlí jednorázových vložek. Je to tak osvobozující!“

Sportovkyně PUMA Naomi Schiffová říká: „Je velká škoda, že stigma spojené s menstruací brzdilo a stále brzdí dívky ve sportu. Spolupráce PUMA x Modibodi nejenže přináší inovace na trh se sportovním oblečením, ale dává všem dívkám a ženám možnost nosit oblečení, které nám usnadňuje být aktivní v jakémkoli období cyklu. Zároveň se tím otevírá příležitost k větší proměně společenské debaty o vnímání menstruace ve sportu.“

Revoluční kolekce kombinuje jedinečnou patentovanou technologii Activewear Technology společnosti Modibodi s prvotřídními odbornými znalostmi společnosti PUMA. Kolekce, která se vyznačuje designem představujícím inovace v té nejlepší podobě, se skládá ze dvou stylů aktivního oblečení: legín a cyklistických šortek, přičemž oba modely jsou k dispozici ve dvou barvách: lilkové a černé.

Jedná se o druhý počin v rámci spolupráce PUMA x Modibodi powerhouse, poté co v květnu letošního roku uvedli na trh svou první řadu spodního prádla určeného pro období menstruace a odolného vůči úniku moči.

„Vzhledem k tomu, že 50 procent dívek pociťuje při sportu nebo jiné fyzické námaze nepříjemné pocity
z jednorázových menstruačních výrobků, jako jsou vložky a tampony, považovali jsme za důležité navrhnout řadu nepropustného aktivního oblečení, které by umožnilo sportovat při menstruaci pohodlněji a s většími možnostmi než kdykoli předtím,“
říká Erin Longinová, globální ředitelka obchodní divize Running and Training společnosti PUMA.

Kolekce sportovního oblečení PUMA x Modibodi je k dostání ve vybraných prodejnách a online na stránkách modibodi.com a puma.com.

 

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Válka o peněženky seniorů: Predátorské firmy proti zranitelným důchodcům

Slibují úlevu od bolesti a spánek jako v bavlnce, místo toho ale zanechají jen prázdný účet a pocit studu. Podvodníci s takzvanými zázračnými polštáři...

Telecí řízek? Chutnější a zdravější volba než kuřecí nebo krůtí

Řízek patří k nejoblíbenějším jídlům v Česku. Většina lidí volí kuřecí nebo krůtí maso, protože je lehčí než vepřové. Jenže existuje varianta, která je...

Návrat do starých časů. Ceny v Penny připomínají dobu před zdražováním

Nákupní horečka zachvátila Česko. Nový leták obchodního řetězce Penny odstartoval cenovou bitvu, v níž se zákazníci přetahují o zlevněné maso a máslo. Akce platná...

Podzim je nejlepším obdobím pro biohacking pleti

Právě teď začíná jedinečné období, kdy můžete svoji pleť zahrnout péčí. Zklidnit ji a vyživit, nechat ji odpočinou a celkově omladit. V létě si Vaše...

„Co mě nezabije, to mě posílí.“ Čtyři cesty, jak proměnit kritiky ve spojence

Slova mohou zranit, ale i posunout dál. Kritici nám nastavují zrcadlo, ve kterém někdy nechceme vidět svůj odraz. Pokud se naučíme číst mezi řádky,...

Čeští důchodci objevují nečekaný trik. Levnější menu stačí vyjednat úsměvem

V některých restauracích v Česku mohou senioři dostat levnější menu nebo drobný bonus, aniž by o tom visela jediná cedule. Stačí se zeptat a...

Tři recepty z jehněčího masa, které si zamilujete

Jehněčí maso je v mnoha zemích považováno za delikatesu. Je jemné, šťavnaté a má lehce nasládlou chuť, která se krásně doplňuje s bylinkami, česnekem...

Jak se po létě dostat zpět do formy: 10 tipů pro efektivní návrat ke cvičení

Léto plné grilování, zmrzliny a odpočinku je u konce a s ním i pocit, že pravidelný trénink je vzdálenou vzpomínkou. Cítíte se bez energie...

Drobné proměny domova, které zlepší náladu. A to bez bourání či přehánění

Atmosféra domova nevzniká výběrem nábytku, ale drobnými gesty, která odrážejí naši každodennost. Není třeba investovat jmění, měnit dispozice ani listovat katalogy. Někdy stačí přesunout...

Jak se zbavit žmolků na oblečení? Pomůže trik z TikToku

Bez houbičky na nádobí si většina domácností neumí představit kuchyň. Ale věděli jste, že tahle obyčejná pomůcka se dá využít i úplně jinak než...

Program ANO počítá s důchodovou revolucí. Kdo si polepší nejvíce?

Hnutí ANO zveřejnilo důchodové priority pro podzimní volby. Chce zastropovat důchodový věk na 65 letech, rozšířit možnosti předčasného důchodu a přidat výraznější valorizace pro...

Povislá víčka nejsou problém. Vizážisté radí jednoduchá řešení

Správné líčení dokáže s povislými víčky zázraky. Díky hře světla, stínu a několika osvědčeným trikům působí oči větší, otevřenější a výrazně mladší. Obočí jako rám...

Máte rádi sýry? Tak to vás jistě zaujmou tyto tři pokrmy

Ačkoliv existují lidé, kteří sýry přímo nenávidí, většina z nás si bez nich neumí svůj jídelníček představit. Navíc jsou nesmírně variabilní. Můžete z nich...

Slunce, které nikdy nezapadá. Proč se v Norsku nemůže spát

Za polárním kruhem nevládne tma, ale nepřetržité světlo. Slunce se tam v létě neztrácí za obzorem a přepisuje lidské vnímání času, těla i duše....

Jak na zářivě bílé ponožky? Zkuste trik, který funguje lépe než drahé prostředky

Bílé ponožky jsou krásné jen do chvíle, než je párkrát obujete a hodíte do pračky. Záhy ztratí svou sněhovou barvu, začnou šednout nebo žloutnout...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3