Krok za krokem k zelenější budoucnosti

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Přestože doba covidu přispěla k navýšení jednorázových plastových obalů, připomíná inovátor na poli výroby plastových obalů důležitost návratu k myšlence a realizaci jeho nenavyšování. A to nikde na naší planetě. Společnost Werner & Mertz, výrobce ekologické drogerie Frosch, s každou novou inovací dokazuje, že to možné je. Cíl této německé firmy je jasný. Vytvářet obalový materiál tak, aby nevznikal žádný nový plastový odpad. Společnost se zavázala, že do roku 2025 bude všechny své produkty prodávat pouze v obalech z jednotného druhu plastu a budou tedy 100 % recyklovatelné. To je možné tehdy, budou-li produkty vyrobeny čistě z recyklátu ze spotřebitelských plastů. Inovativní stand-up pouches z jednotného materiálu zaručují 100% recyklovatelnost použitého plastu ve vysoké kvalitě. Frosch je ekologickou volbou pro ekologické začátečníky, širokou obec přemýšlivých zákazníků, ale i pro zapálené ekologické experty. Je důležité, aby byl ekologický nejenom obsah, ale i obal výrobku. Frosch navíc dokazuje, že přes používání přírodních složek je stejně účinný, jako ostatní značky založené na chemickém složení. Frosch se svými přírodními účinnými látkami sází na osvědčené domácí prostředky, jako je ocet, citron, levandule či soda, které zaručují rychlou biologickou rozložitelnost. Ten, kdo má krbová nebo jiná kamna se skleněnými dvířky může vyzkoušet vysoce účinnou sílu například Frosch Čistič na kuchyně s přírodní sodou, který Vás překvapí i při tomto úkolu.

„S přelomovými technologiemi pro třídění plastového odpadu je otázkou, proč není podíl recyklovaného plastu v obalech vyšší napříč všemi odvětvími. Odpověď je snadná, realizace stále záleží na člověku, jak velkou váhu dá, dopadu svého konání na naši planetu. Recyklovatelnost obalů má smysl pouze tehdy, pokud lze recyklát kvalitně využít. V posledních letech se využití recyklátu v obalech příliš nezvýšilo, jak ukazují údaje v průzkumech. Bohužel, surová ropa, která se těší daňovým úlevám, je stále levnější než spotřebitelský recyklát, a proto mnoho společností nadále používá ve svých obalech primární plast. Dobrovolnými závazky několika málo společností nelze dosáhnout cílů v oblasti ochrany klimatu. Zde je zapotřebí opatření ze strany vlády,“ říká Reinhard Schneider, majitel společnosti Werner & Mertz.

„Na značce Frosch se mi líbí mnoho věcí, jednak její portfolio, účinnost výrobků, ale především její zodpovědné chování. Aktivity podobně smýšlejících značek je potřeba podporovat. Nedělá ekologii pro ekologii, ale pro skutečnou pomoc planetě. Pokud by se našlo více takových společností, byl by jejich hlas mocnější a určitě by přispěl k legislativním změnám, které jsou na cestě k ochraně životního prostředí nezbytné,“ uvádí Jiří Kerchler, marketingový ředitel společnosti Melitta ČR s.r.o., distributora značky Frosch pro český a slovenský trh. „Iniciativa značky Frosch je zaměřená na povrchově aktivní látky na bázi obnovitelných evropských rostlin, chrání tím tak tropické regiony a zdroje a zároveň podporuje domácí biologickou rozmanitost. Frosch soustřeďuje svou pozornost na snášenlivost produktů s pokožkou a jen velmi šetrně používá konzervační látky a parfémované složky. Všechny receptury jsou dermatologicky testovány. Je průkopníkem recyklovaného obalového materiálu a na své průhledné PET lahve používá ze 100 % recyklovaný materiál (plastový odpad),“ dodává Jiří Krechler.  

 

EKO kvalita Frosch v 9 bodech

  • Přírodní, ale účinné ingredience
  • Dermatologicky testováno. Šetrné k pokožce
  • Výrobky neobsahují škodlivé látky jako jsou fosfáty, boráty, formaldehydy, EDTA nebo halogenové organické sloučeniny
  • Aktivní látky jsou z obnovitelných přírodních zdrojů a šetrné k přírodě. Vhodné do ČOV
  • Minimální nebo nulové zatížení životního prostředí díky využívání až 100% recyklátu ze žlutých kontejnerů. Obaly jsou dále recyklovatelné
  • Udržitelné barvy na etiketách – nezávadné pro životní prostředí ani zdraví člověka, vhodné pro recyklaci
  • Veganské, netestované na zvířatech Udržitelná a energeticky úsporná výroba
  • Firma má vlastní zařízení na úpravu odpadní vody
  • Tradice již od roku 1986

 

Jedlá soda  –  univerzální pomocník

Jedlá soda je nepřekonatelný pomocník, kterého lze použít prakticky na všechny povrchy. Kromě odstraňování
i odolných skvrn také pohlcuje zápach a leští. S klidem můžete sodu použít i v blízkosti potravin. Jedlá soda spolehlivě vyčistí i zaschlé usazeniny v troubě a poradí si i s vodním kamenem.  Výborně se hodí na skla krbových kamen. Frosch Čistič na kuchyně s přírodní sodou je ideálním pomocníkem. Jde to i bez rukavic
a voňavě. 500 ml je k dostání za 92,90 Kč.

 

O značce Frosch:
Frosch je již přes 30 let průkopnickou značkou na poli ekologie. Čisticí i pečující prostředky s logem zelené žabičky jsou šetrné k pokožce i životnímu prostředí. Ve své dlouholeté historii Frosch neustále zdokonaluje vývoj a výrobu čisticích a pečujících prostředků s ohledem na ekologii a stává se lídrem mnoha environmentálních projektů přesahujících mnohdy hranice daného průmyslu. Výrobky značky Frosch jsou v průběhu celého životního cyklu prokazatelně ohleduplnější nejen k životnímu prostředí, ale i ke zdraví spotřebitele. Ekologický přístup dokládají i získané certifikáty jako např. EMAS, Green Brands, Eco label a jiné.  Více informací naleznete na  www.frosch-eko.cz
.

 

My jsme si pro vás připravili soutěž o balíček produktů Frosch o hodnotě 450 Kč.
Balíček obsahuje: Frosch Aviváž Aloe Vera (750ml), Frosch Odstraňovač skvrn a la „žlučové mýdlo“ (75ml) a láhev na vodu.

 

Více informací naleznete na www.frosch-eko.cz.

 

 Podmínky SOUTĚŽE – Sledujte nás na FB a také IG.

 

 

Výherci: K. Holmanová, D. Janda, O. Klecánková

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Lékaři odhalili osm skrytých příčin padání vlasů, od stresu až po suchý šampon

Svádíte padání vlasů na genetiku či přibývající věk? Skutečné příčiny mohou být mnohem prozaičtější a skrývají se ve vašich každodenních návycích. Od stravy přes...

Sen o dostupném bydlení se rozplývá. Ceny nájmů letí vzhůru, v některých krajích až o třetinu

Ceny nájmů v České republice meziročně vzrostly o patnáct procent. Podle aktuální analýzy platformy Bezrealitky.cz se tak sen o dostupném bydlení pro mnohé opět...

Jana Švandová: Půvabná herečka, která našla štěstí až po čtyřicítce

Herečka Jana Švandová letos oslavila 78. narozeniny, i tak ale diváky neustále okouzluje svým půvabem. Během své bohaté kariéry si vždy uměla udržet eleganci...

Vítejte v Domě lásky: Nové adventní kalendáře Satisfyer 2025

Letošní vánoční sezóna bude díky uvedení adventních kalendářů Satisfyer 2025 žhavější než kdykoli předtím. Elegantní edice DELUXE a PREMIUM, inspirované atmosférou stylového útočiště, zvou...

Odborníci varují seniory před exekucemi za pokuty v MHD, pozor i na falešné revizory

Začíná to zapomenutou jízdenkou či propadlým kupónem, končit to však může exekucí na důchod. Systém pokut v městské hromadné dopravě se pro mnoho seniorů...

Útěk z města za klidem. Sen o domě se zahradou a jeho skryté nástrahy

Vyměnit ruch velkoměsta za klid venkova, nekonečné kolony za ranní procházku a malý byt za dům se zahradou. Stále více Čechů opouští centra měst...

Špenát: zelený favorit zdravého talíře, nebo skrytý problém? Pravda leží někde uprostřed

Pro někoho nostalgie na školní jídelnu, pro jiné superpotravina, kterou si s chutí přidají do smoothie. Špenát má pověst zdravé zeleniny, ale stejně jako...

Půjčka pro podnikatele jako skvělý odrazový můstek

Jak jste začínali se svými podnikatelskými plány? Nic takového se nerodí přes noc, chce to dlouhé zvažování pro a proti, že? Nakonec vyhraje odvaha,...

Podzimní večery plné klidu, smíchu a skvělých filmů

Podzim přináší kratší dny, dřívější stmívání a chuť schovat se doma do tepla. S koncem léta přicházejí vůně horkého čaje, které přímo vybízejí zachumlat...

Podzimní kolekce Columbia TITANIUM Hike představuje funkční vrstvené oblečenípro pohodu do nepohody

Podzimní outdoorová kolekce renomované značky Columbia přináší prémiovou vysoce funkční řadu oblečení Columbia Titanium, která využívá ty nejlepší technologie a materiály značky Columbia a...

Kostky LEGO® s Braillovým písmem přichází do Česka, symbolicky k 200. výročí jeho vzniku

Vzdělávací pomůcka, která spojuje svět kostek LEGO® s Braillovým písmem, přichází do České republiky. Po úspěšném zavedení ve více než 30 zemích světa přináší...

99 % lidí používá alobal špatně… A ani o tom neví

Lesklou stranou k jídlu při pečení, matnou při skladování. Toto pravidlo o používání alobalu zná snad každá hospodyňka. Jak se však ukazuje, jedná se...

Konec přeplněné linky. Objevte kouzlo kuchyně, kde má vše své místo a styl

Rozlučte se s přeplněnou kuchyňskou linkou a nevzhlednými odkapávači. Moderní trendy velí využívat vertikální prostor a proměnit i běžné kuchyňské náčiní v elegantní doplněk....

Šedé mýdlo: Nenápadný návrat zapomenutého pokladu z koupelen našich babiček

Kdysi nechybělo v žádné domácnosti. Na poličce vedle lavoru, u dřezu nebo v koupelně. Šedé draselné mýdlo bylo univerzálním pomocníkem, který stál pár korun...

Proč neskladovat parfémy v koupelně. Teplo, vlhkost a světlo ničí vaši oblíbenou vůni

Je to logické, pohodlné a po ruce... a přesto je to ta největší chyba, kterou můžete své sbírce vůní provést. Skladování parfému v koupelně...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3