„Každá máma je především žena s nějakým vlastním kontextem“

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Podnikavá, nápaditá a neustále v pohybu. Tak by se dala charakterizovat Jaroslava Šnejdarová. Podnikatelka v gastro světě a máma dvou dětí má na každý problém vlastní řešení. Když tedy v období mateřství nebyla spokojená s nabídkou slow fashion pro maminky, rozhodla se založit vlastní značku, díky které se nemusí ženy ve všech fázích mateřství vzdávat svého módního a životního stylu.

 

Jak vznikl nápad založit Wo-mum concept? Byla to vaše myšlenka nebo se dalo dohromady více podobně smýšlejících žen?

Wo-mum vzniklo na základě mojí vlastní zkušenosti s mateřstvím. Mám ráda svůj styl oblékání a v průběhu těhotenství, a především kojení, jsem hodně řešila, co na sebe. Obě děti jsem kojila hodně dlouho (dceru 4 roky a syna 3) a bylo mi nepohodlné běžné oblečení, protože nebylo na tyto situace přizpůsobené. Vyhledávala jsem tedy oblečení, které by bylo zároveň pohodlné, hezké, ženské, z dobrých materiálů… Nepodařilo se mi toho najít mnoho, a z toho důvodu vznikl můj projekt Wo-mum.com.

 

Co považujete za hlavní misi Wo-mum?

Název Wo-mum vznikl spojením dvou slov WOman a MUM. Chceme, aby maminky zůstaly především sebevědomými ženami, pro které slovo móda a styl stále něco znamenají i po porodu jejich milovaných potomků. Součástí projektu Wo-mum je i komunita žen. Protože za každou mámou je nějaký zajímavý příběh
a má co nabídnout svému okolí, stejně tak může čerpat inspiraci od ostatních. Není to tedy pouze o mateřství jako takovém, ale o vyzdvihnutí a podpoře ženství.

 

Jak to tedy celé funguje?

Při výběru oblečení má zákaznice 2 možnosti – může si produkty klasicky koupit nebo pronajmout až na 6 měsíců. Tento typ oblečení obvykle žena využívá pouze po omezenou dobu, a pak už ho nepotřebuje. Vznikl tedy nápad, že si může zákaznice oblečení jen půjčit a pak ho zase vrátit. Odpadne tím starost, co s ním po tom, když ho už nenosí.

 

Všechny modely mají originální minimalistický design. Kdo toto oblečení navrhuje?

S nápady přicházím já a mám moc šikovnou kolegyni, která mi všechno pomáhá překlopit z papíru do reality. Aktuálně máme ale domluvené spolupráce i s některými českými návrháři, kteří se částečně budou podílet na tvorbě kolekce a zařadíme tedy i takovou autorskou zajímavou tvorbu.

 

Nejste výhradně česká značka, zaměřujete se obecně na evropský trh. Co vás k tomuto rozhodnutí vedlo?

Online svět pro mě nemá úplně státní hranice. Mladí lidé dnes nemají problém komunikovat v angličtině, vše je navzájem propojené přes sociální sítě a digitální platformy. Sama si ráda do svého šatníku zařazuji oblečení od nezávislých návrhářů z celého světa, případně i z vintage obchodů napříč Evropou. Jelikož se jedná o velmi specifický okruh potenciálních zákazníků, nechceme se omezovat pouze pro ČR.

 

Wo-mum concept trochu značí, že se nechcete zastavit pouze u výroby oděvů. Jaké máte další plány se značkou?

Spolu s prodejem a pronájmem oblečení zároveň tvoříme živou komunitu žen. Každá členka má co nabídnout dalším. Každá máma je především žena s nějakým vlastním kontextem a cílem této komunity je právě podtržení těch schopností, které může využít, naučit se něco nebo to naučit někoho. Může klidně budovat kariéru, budovat firmu, nebo prostě jen být s dětmi a naplno se věnovat jim, a všechny přístupy jsou v pořádku. Komunita Wo-mum chce dát především pocit, že na to žena není sama.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Vyhrajte jeden ze tří balíčků Rituals

Dopřejte si okamžiky klidu a harmonie s luxusní péčí od Rituals. Každý produkt značky vznikl s cílem proměnit každodenní rutinu v smysluplný rituál –...

Vánoční inspiraci nabízí BIOBAY – spojení luxusu, přírody a umění

Kolekci od španělské značky MAISON OLER, kde se vůně mění v umění nabízí výhradní distributor BIOBAY. Ručně foukaný difuzér, prémiové esenciální oleje a designové...

Jak udržet banány čerstvé 26 dní? Obyčejná sklenice udělá zázrak

Koupíte krásně žluté banány a než se nadějete, zdobí je hnědé skvrny a měkká dužina končí v koši. Tomuto scénáři se však dá vyhnout....

Brána do pískovcového ráje: Objevte krásu Českého Švýcarska

Stojíme na křižovatce u Hřenska, kde se silnice dělí na směr k německému hraničnímu přechodu Schmilka a do centra obce. Zdejší parkoviště je ideálním...

Meteoroložka Dagmar Honsová prozradila, jaká je šance na bílé Vánoce

Vzpomínáte si ještě na tu kouzelnou atmosféru, kdy krajinu pokryl bílý samet a na Štědrý večer se tiše snášely vločky? Není divu, pokud ne....

Moravský Krumlov: Poklad, který nezaostává za slavnějším jmenovcem

Nejeden z vás jistě navštívil Český Krumlov, nebo se tam teprve chystáte. A je vám zřejmě známo, že Krumlovy najdeme na mapě hned dva:...

Mikulášská nadílka nemusí být plná cukru,zkuste to letos trošku jinak

Návštěva Mikuláše, čerta a anděla patří v tuzemsku mezi nejoblíbenější předvánoční tradice. Většina dětí se na kouzelnou trojici těší už týdny dopředu, především pak...

Mikulov: Historie, víno a příroda v srdci Jižní Moravy

Mikulov je malebné městečko s přibližně 7,5 tisíci obyvateli, ležící pouhých 50 km od Brna. Návštěvníky okouzlí historií architektonických památek a krásou okolní přírody,...

Jak zkrotit večerní chutě a přejídání: proč vznikají a jak s nimi pracovat efektivněji

Večerní chutě jsou jedním z nejčastějších problémů, se kterým se lidé potýkají. Možná to znáte i Vy: celý den máte pocit, že se držíte,...

Nová aplikace Senior Pas šetří stovky korun. Stačí vám věk 55 let

Zahoďte staré papírové kartičky a strach, že jste slevu zapomněli doma. Pro lidi nad 55 let přichází revoluce v podobě mobilní aplikace Senior Pas,...

Ottie představuje tajemství korejské krásy

Korejská kosmetika se stala celosvětovým fenoménem díky jedinečnému spojení moderní vědy, přírodních ingrediencí a filozofie rovnováhy. Neslibuje zázraky přes noc, ale nabízí dlouhodobě zdravou, hydratovanou...

Pět nevinných frází, které zaručeně promění rozhovor v minové pole

Nejsou to hádky, co ničí vztahy, ale slova, která v nich zazní. Lidský mozek totiž reaguje na slovní útok rychleji než na racionální argument,...

Nová vlna podvodů: Umělá inteligence napodobuje hlasy vašich blízkých a krade miliony

Zvoní telefon, na videu vidíte svého vnuka v nouzi a on žádá o peníze. Zní to naléhavě. Jenže to není on. Umělá inteligence se...

Podzim v plné síle: jak dobít baterky, i když se dny krátí

Stejně jako podzim hýří barvami, můžete i vy sršet energií. Kombinace pošmourného počasí a brzké tmy sice často přináší únavu, ale existuje spousta drobných...

Diagnostikovaný psychopat popsal hlavní rozdíl mezi ním a běžnými lidmi: Necítím vinu

Myslíte si, že psychopaté jsou chladné stroje bez jakýchkoli emocí? Pětadvacetiletý Loïc de Marie, jemuž byla diagnostikována antisociální porucha osobnosti, tvrdí opak. Cítí radost...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3