„Každá máma je především žena s nějakým vlastním kontextem“

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Podnikavá, nápaditá a neustále v pohybu. Tak by se dala charakterizovat Jaroslava Šnejdarová. Podnikatelka v gastro světě a máma dvou dětí má na každý problém vlastní řešení. Když tedy v období mateřství nebyla spokojená s nabídkou slow fashion pro maminky, rozhodla se založit vlastní značku, díky které se nemusí ženy ve všech fázích mateřství vzdávat svého módního a životního stylu.

 

Jak vznikl nápad založit Wo-mum concept? Byla to vaše myšlenka nebo se dalo dohromady více podobně smýšlejících žen?

Wo-mum vzniklo na základě mojí vlastní zkušenosti s mateřstvím. Mám ráda svůj styl oblékání a v průběhu těhotenství, a především kojení, jsem hodně řešila, co na sebe. Obě děti jsem kojila hodně dlouho (dceru 4 roky a syna 3) a bylo mi nepohodlné běžné oblečení, protože nebylo na tyto situace přizpůsobené. Vyhledávala jsem tedy oblečení, které by bylo zároveň pohodlné, hezké, ženské, z dobrých materiálů… Nepodařilo se mi toho najít mnoho, a z toho důvodu vznikl můj projekt Wo-mum.com.

 

Co považujete za hlavní misi Wo-mum?

Název Wo-mum vznikl spojením dvou slov WOman a MUM. Chceme, aby maminky zůstaly především sebevědomými ženami, pro které slovo móda a styl stále něco znamenají i po porodu jejich milovaných potomků. Součástí projektu Wo-mum je i komunita žen. Protože za každou mámou je nějaký zajímavý příběh
a má co nabídnout svému okolí, stejně tak může čerpat inspiraci od ostatních. Není to tedy pouze o mateřství jako takovém, ale o vyzdvihnutí a podpoře ženství.

 

Jak to tedy celé funguje?

Při výběru oblečení má zákaznice 2 možnosti – může si produkty klasicky koupit nebo pronajmout až na 6 měsíců. Tento typ oblečení obvykle žena využívá pouze po omezenou dobu, a pak už ho nepotřebuje. Vznikl tedy nápad, že si může zákaznice oblečení jen půjčit a pak ho zase vrátit. Odpadne tím starost, co s ním po tom, když ho už nenosí.

 

Všechny modely mají originální minimalistický design. Kdo toto oblečení navrhuje?

S nápady přicházím já a mám moc šikovnou kolegyni, která mi všechno pomáhá překlopit z papíru do reality. Aktuálně máme ale domluvené spolupráce i s některými českými návrháři, kteří se částečně budou podílet na tvorbě kolekce a zařadíme tedy i takovou autorskou zajímavou tvorbu.

 

Nejste výhradně česká značka, zaměřujete se obecně na evropský trh. Co vás k tomuto rozhodnutí vedlo?

Online svět pro mě nemá úplně státní hranice. Mladí lidé dnes nemají problém komunikovat v angličtině, vše je navzájem propojené přes sociální sítě a digitální platformy. Sama si ráda do svého šatníku zařazuji oblečení od nezávislých návrhářů z celého světa, případně i z vintage obchodů napříč Evropou. Jelikož se jedná o velmi specifický okruh potenciálních zákazníků, nechceme se omezovat pouze pro ČR.

 

Wo-mum concept trochu značí, že se nechcete zastavit pouze u výroby oděvů. Jaké máte další plány se značkou?

Spolu s prodejem a pronájmem oblečení zároveň tvoříme živou komunitu žen. Každá členka má co nabídnout dalším. Každá máma je především žena s nějakým vlastním kontextem a cílem této komunity je právě podtržení těch schopností, které může využít, naučit se něco nebo to naučit někoho. Může klidně budovat kariéru, budovat firmu, nebo prostě jen být s dětmi a naplno se věnovat jim, a všechny přístupy jsou v pořádku. Komunita Wo-mum chce dát především pocit, že na to žena není sama.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Manželství s.r.o. aneb když se doma chováte jako vojáci v zákopu

Mnoho párů žije v režimu studené války, v níž se komunikace omezuje na provozní nutnosti a jádro problému zůstává skryté pod nánosem křivd. Pokud...

Věda potvrzuje léčivé účinky spánku pod širákem. Stačí jediná noc

Možná to zní jako dobrodružství pro skauty, avšak realita je prozaičtější. „Lidé zapomněli, jak vypadá opravdová tma,“ upozorňují odborníci ze Sleep Health, podle nichž...

Body Restore – Proměňte svou sprchu v domácí wellness

V dnešní uspěchané době, kdy se stres stal běžnou součástí života, hledáme způsoby, jak na chvíli zpomalit a dopřát si klid i doma. Aromaterapie...

Jak probíhá návrat ze sekty: Odborníci, kteří vrací rodinám ztracené děti

Zvoní telefon a na druhém konci se ozývá zoufalý rodič, jehož dítě se chystá odevzdat život i celoživotní úspory samozvanému prorokovi kdesi v Austrálii....

Mytí oken bez námahy: S jednoduchým trikem ušetříte čas i peníze

Většina lidí bere mytí oken jako nutné zlo, jež zabere hodiny námahy a stojí spoustu peněz za profesionály. Jenže opak je pravdou. Křišťálově čistého...

Vyhrajte jeden ze tří balíčků Rituals

Dopřejte si okamžiky klidu a harmonie s luxusní péčí od Rituals. Každý produkt značky vznikl s cílem proměnit každodenní rutinu v smysluplný rituál –...

Vánoční inspiraci nabízí BIOBAY – spojení luxusu, přírody a umění

Kolekci od španělské značky MAISON OLER, kde se vůně mění v umění nabízí výhradní distributor BIOBAY. Ručně foukaný difuzér, prémiové esenciální oleje a designové...

Jak udržet banány čerstvé 26 dní? Obyčejná sklenice udělá zázrak

Koupíte krásně žluté banány a než se nadějete, zdobí je hnědé skvrny a měkká dužina končí v koši. Tomuto scénáři se však dá vyhnout....

Brána do pískovcového ráje: Objevte krásu Českého Švýcarska

Stojíme na křižovatce u Hřenska, kde se silnice dělí na směr k německému hraničnímu přechodu Schmilka a do centra obce. Zdejší parkoviště je ideálním...

Meteoroložka Dagmar Honsová prozradila, jaká je šance na bílé Vánoce

Vzpomínáte si ještě na tu kouzelnou atmosféru, kdy krajinu pokryl bílý samet a na Štědrý večer se tiše snášely vločky? Není divu, pokud ne....

Moravský Krumlov: Poklad, který nezaostává za slavnějším jmenovcem

Nejeden z vás jistě navštívil Český Krumlov, nebo se tam teprve chystáte. A je vám zřejmě známo, že Krumlovy najdeme na mapě hned dva:...

Mikulášská nadílka nemusí být plná cukru,zkuste to letos trošku jinak

Návštěva Mikuláše, čerta a anděla patří v tuzemsku mezi nejoblíbenější předvánoční tradice. Většina dětí se na kouzelnou trojici těší už týdny dopředu, především pak...

Mikulov: Historie, víno a příroda v srdci Jižní Moravy

Mikulov je malebné městečko s přibližně 7,5 tisíci obyvateli, ležící pouhých 50 km od Brna. Návštěvníky okouzlí historií architektonických památek a krásou okolní přírody,...

Jak zkrotit večerní chutě a přejídání: proč vznikají a jak s nimi pracovat efektivněji

Večerní chutě jsou jedním z nejčastějších problémů, se kterým se lidé potýkají. Možná to znáte i Vy: celý den máte pocit, že se držíte,...

Nová aplikace Senior Pas šetří stovky korun. Stačí vám věk 55 let

Zahoďte staré papírové kartičky a strach, že jste slevu zapomněli doma. Pro lidi nad 55 let přichází revoluce v podobě mobilní aplikace Senior Pas,...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3