Olympijská merchandisingová kolekce nově v prodeji na SportTown.cz

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Česká společnost ALPINE PRO v roce 2021 slavnostně otevřela nový on-line prodejní kanál SportTown.cz, který se v letošním roce stal dodavatelem Českého olympijského týmu. Od května roku 2023 exkluzivně nabízí sportovním fanouškům unikátní olympijskou merchandisingovou kolekci.   

Olympijská kolekce

Cílem společnosti ALPINE PRO jako oficiálního partnera Českého olympijského týmu bylo vytvořit sportovní kolekci oblečení a doplňků, která bude k dispozici také mezi jednotlivými ročníky olympijských her. Jedná se
o sportovní a funkční oblečení v barvách české trikolóry. Trička, mikiny, kalhoty, cestovní taška a další doplňky, které využívají sportovci, jsou vyrobeny z kvalitních materiálů a vycházejí z osvědčených modelů předešlých olympijských kolekcí a úspěšných modelů kolekcí ALPINE PRO. Oblečení je vhodné jak na běžné nošení, tak i na sportovní aktivity, a to zejména díky použitým funkčním materiálům a pohodlným střihům. Tato kolekce je již nyní k dispozici na sporttown.cz a také na alpinepro.cz.

Kateřina Emmons a Jiří Přívratský

Trojnásobná olympijská medailistka a vítězka her z Pekingu 2008 ve vzduchové pušce Kateřina Emmons, spolu s dalším puškařem Jiřím Přívratským, jsou ambasadory této olympijské merchandisingové kolekce. Puškař Jiří Přívratský získal na nedávném Světovém poháru v Peru zlato a bronz a zastupuje současnou generaci sportovců a možných budoucích olympijských nadějí.

„Nadčasová kolekce totiž bude součástí oblečení výprav na akce jako jsou Evropské hry, Olympijské hry mládeže, Evropské olympijské festivaly mládeže a další. Nabízí tak dlouhodobé propojení fanoušků se sportovci a Českým olympijským týmem,“ říká Zoran Bartek, marketingový ředitel ČOV.

Součástí dlouhodobé kolekce jsou trička, mikiny, legíny, kalhoty, kraťasy, čepice, ale i cestovní tašky. Stylové oblečení a další výrobky české společnosti ALPINE PRO v národních barvách jsou dostupné na novém oficiálním prodejním kanále Českého olympijského týmu sporttown.cz.

„Olympijskou merchandisingovou kolekci jsme intenzivně připravovali více než rok a jsme rádi, že se nám ji nyní povedlo probudit k životu.,“ říká Michal Sochor, produktový manager ALPINE PRO.

 

Limitovaná Maappi kolekce jako připomínka českých úspěchů

Fandíte českým sportovcům? Už brzy si největší české olympijské úspěchy budete moci připomenout díky limitované kolekci oblečení se speciální mapou českých olympijských vítězů od Matěje Hoška. Matěj, alias Maappi, se narodil s poruchou autistického spektra.

Vždy ho fascinovaly dopravní mapy a veřejná doprava a také jejich spletitost, zároveň přesnost i logika. Ke třicátému výročí vzniku České republiky vytvořil medailovou mapu, která propojuje všech 29 českých olympijských vítězství.

Svou tvorbou upozorňuje na možnost zapojit i děti s touto poruchou do běžného života a pomáhá ostatním lidem s hendikepem. Limitovaná část Maappi kolekce Českého olympijského týmu od ALPINE PRO navíc pomůže sportovat dětem, kterým v tom brání nedostatek peněz. Část výtěžku totiž získá Česká olympijská nadace. Z prodeje každého trička a mikiny s unikátním designem od Maappi získá 100 korun Česká olympijská nadace. Ta pomáhá sportovat dětem, kterým scházejí peníze na příspěvky, soustředění či základní sportovní vybavení – ať už jde o děti samoživitelů nebo z rodin v nouzi, v pěstounské péči či z dětských domovů.

„V současné době nám žádostí o příspěvky přibývá. Přitom často stačí jen pár stovek korun, aby dítě mohlo zůstat u sportu, kterému se rádo věnuje,“ říká trojnásobný olympijský vítěz Jan Železný, prezident České olympijské nadace.

Limitovaná kolekce ALPINE PRO a  Maappi bude k dispozici koncem května.

 

Olympijská kolekce exkluzivně na sporttown.cz a alpinepro.cz

Česká společnost ALPINE PRO je oficiálním partnerem Českého olympijského týmu již od roku 2009. Od května roku 2023 exkluzivně nabízí sportovním fanouškům unikátní Olympijskou merchandisingovou kolekci na sporttown.cz a alpinepro.cz.

Zde se také můžete těšit na limitovanou kolekci ALPINE PRO a Maappi kolekci a také na připravovanou kolekci vztahující se k nadcházejícím olympijským hrám v Paříži 2024.

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Lékaři doporučují kvašenou zeleninu pro posílení imunity a lepší trávení

Zapomeňte na drahé doplňky stravy a zázračné pilulky. Ten nejlepší osobní trenér pro vaši imunitu se možná skrývá ve vaší lednici. Řeč je o...

Zapomeňte na výčitky. Obyčejný trik udělá z chleba lepší potravinu

Chléb má pověst nepřítele zdravé výživy, ale co když ho obyčejné zmrazení dokáže proměnit v lepší potravinu? Výzkumy naznačují, že teplota mění jeho strukturu...

Prosté jídlo s noblesou: francouzské škvarky, které si získaly svět

Na první pohled vypadají skromně - pár kousků masa, trochu sádla a pár bylinek. Ale právě v té jednoduchosti se skrývá kouzlo. Francouzské delikatesy...

Jak správně krmit kočku, která je vybíravá a nic jí nechutná?

Kočky jsou známé svou vybíravostí v jídle a někdy dokážou své majitele pěkně potrápit. Na rozdíl od psů, kteří jsou většinou schopni spořádat prakticky...

Zklamání po svatbě. Když papír nestačí na záchranu vztahu

Žili spolu deset let, pak se vzali a po čtyřech měsících přišel rozvod. Proč je první rok manželství paradoxně nejtěžší, i když už partneři...

Každý jsme originál: Podle kterých znaků poznáte, že jste opravdu výjimeční?

Na světě neexistují dva naprosto stejní lidé. Každý z nás má něco, co ho odlišuje od ostatních, ať už je to způsob myšlení, pohled...

Průkopnice OnlyFans Valérie Holáková: Vydělala jsem miliony, chci být psycholožkou

Je průkopnicí OnlyFans v Česku, její matka řídí školu a ona sama chce být psycholožkou. Valérie Holáková známá jako Xholakys v Show Jana Krause...

Hry s vaší myslí. Sedm taktik, kterými vás manipulátor dostane na dno

Nejprve přijde zmatek, pak snaha přizpůsobit se a nakonec beznaděj. Než vůbec získáte podezření, že žijete s manipulátorem, často už jste po uši ponořeni...

Muž pod tlakem: proč se uzavírá a co s tím může udělat partnerka

Na první pohled to možná nevypadá, ale i muži mají svoje těžké chvíle. Společnost od nich čeká sílu, výkonnost, úspěch a dokonalou kontrolu nad...

Kim Kardashianová promluvila o tetování své 12leté dcery: Nikdy jí tu kreativitu nevezmu

Falešné tetování na obličeji, piercing v nose a černé grillz. Dvanáctiletá North Westová svým vzhledem na TikToku vyvolala bouři a její matka Kim Kardashianová...

Svatomartinská vína 2025

Každý rok 11. listopadu netrpělivě vyhlížíme svatého Martina, který by měl podle tradice dorazit na bílém koni a symbolicky přinést první sníh. Pro vinaře...

Atelier JOCHA je ateliér s péčí první republiky v 21.STOLETÍ

Móda s profesionální péčí, postavená na základech tradičního řemeslného zpracování a moderního designu.V JOCHA vznikají pod rukama Kateřiny Jochové malé autorské kolekce, šité na...

Po svátcích s blízkými touží 88 % Čechů, někteří se však nemají na koho obrátit. Společnost dm v nové kampani vybízí k propojování

Jedineční jsme díky těm, kteří nás obklopují Nová vánoční kampaň společnosti dm připomíná, že opravdové kouzlo svátků netvoří dárky ani dokonalá výzdoba, ale lidé, se...

Hledání jistoty… Proč Češi v chaosu moderní doby dávají dětem prastará jména

Svět zrychluje, trendy se mění každou sezonu, přesto žebříčky popularity jmen v Česku zůstávají jako vytesané do kamene. Na vrcholu trůní Jakub, Jan, Anna...

Nový Predátor: Nebezpečné území přináší návrat legendy, která nikdy nezmizela

Sál pražského kina IMAX v Cinema City se 4. listopadu proměnil v dějiště premiéry filmu, který znovu probouzí napětí, jaké diváci znají už desítky...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3