Zásadní dopad na lidské zdraví a kvalitu ovzduší mohou mít i malé změny v tom, co domácnosti nakupují

Sdílet článek

Reklama
Reklama

V domácnostech roste spotřeba jednorázových aerosolových výrobků, které mohou mít dopad na zdraví lidí
a kvalitu ovzduší. Běžně užívané jsou zejména antiperspirační spreje, laky na vlasy nebo čisticí prostředky. Vědci v této souvislosti doporučují, aby lidé vyměnili spreje například za tuhé deodoranty, vlasové gely nebo produkty na vodní bázi. Dle odborníků i malé změny v tom, co domácnosti nakupují, mohou mít zásadní vliv na kvalitu ovzduší a zdraví lidí.1 Aktuální trend odrážejí i výrobci, kteří stále častěji nabízejí alternativy k aerosolovým produktům. Tímto směrem se ubírá i značka Air Wick, která na trh uvádí novou inovativní řadu automatických osvěžovačů vzduchu na vodní bázi 24/7 Active Fresh.

Celosvětová spotřeba jednorázových aerosolových výrobků se pohybuje okolo 25 miliard plechovek ročně.1 Stále více zákazníků ale tíhne k produktům vyrobeným z přírodních materiálů, bez barviv, ftalátů a chemikálií. Dle výzkumu agentury IPSOS je dokonce více než polovina spotřebitelů ochotna si připlatit za odpovědný nebo udržitelný produkt.2 Výrobci reagují na tento trend vývojem nových inovativních produktů, které mají pozitivní vliv na lidské zdraví a jsou šetrnější k ovzduší. Dle odborníků může i drobná změna v nakupovacích preferencích spotřebitelů znamenat velký posun k lepšímu.1

Výrobky na vodní bázi snižují dopad na životní prostředí

Dle studie v časopise Building and Environment jsou i osvěžovače vzduchu na vodní bázi obvykle šetrnější k životnímu prostředí, ovzduší a pro zdraví. Jejich výrobou se vytváří také méně odpadu. Mají tendenci vydržet déle než aerosolové osvěžovače, což znamená, že mohou být ekonomičtější i v dlouhodobém používání.3

 

Inovativní produkty: první krok ke změně

Značka Air Wick přichází na trh s vůbec první řadou automatických osvěžovačů vzduchu 24/7 Active Fresh se složením na vodní bázi. Náplně jsou tvořeny z 95 % přírodními ingrediencemi, obsahují esenciální oleje
a pomáhají odstraňovat nepříjemné pachy. Jsou výsledkem promyšleného výběru přísad bez ftalátů, hnacích plynů a barviv. K dostání je strojek s vůní, ale i samostatné náplně: Jasmínové květy, Svěží bavlna, Vanilka & zimolez a Mořský vánek. 


24/7 Active Fresh

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Útěk z města za klidem. Sen o domě se zahradou a jeho skryté nástrahy

Vyměnit ruch velkoměsta za klid venkova, nekonečné kolony za ranní procházku a malý byt za dům se zahradou. Stále více Čechů opouští centra měst...

Špenát: zelený favorit zdravého talíře, nebo skrytý problém? Pravda leží někde uprostřed

Pro někoho nostalgie na školní jídelnu, pro jiné superpotravina, kterou si s chutí přidají do smoothie. Špenát má pověst zdravé zeleniny, ale stejně jako...

Půjčka pro podnikatele jako skvělý odrazový můstek

Jak jste začínali se svými podnikatelskými plány? Nic takového se nerodí přes noc, chce to dlouhé zvažování pro a proti, že? Nakonec vyhraje odvaha,...

Podzimní večery plné klidu, smíchu a skvělých filmů

Podzim přináší kratší dny, dřívější stmívání a chuť schovat se doma do tepla. S koncem léta přicházejí vůně horkého čaje, které přímo vybízejí zachumlat...

Podzimní kolekce Columbia TITANIUM Hike představuje funkční vrstvené oblečenípro pohodu do nepohody

Podzimní outdoorová kolekce renomované značky Columbia přináší prémiovou vysoce funkční řadu oblečení Columbia Titanium, která využívá ty nejlepší technologie a materiály značky Columbia a...

Kostky LEGO® s Braillovým písmem přichází do Česka, symbolicky k 200. výročí jeho vzniku

Vzdělávací pomůcka, která spojuje svět kostek LEGO® s Braillovým písmem, přichází do České republiky. Po úspěšném zavedení ve více než 30 zemích světa přináší...

99 % lidí používá alobal špatně… A ani o tom neví

Lesklou stranou k jídlu při pečení, matnou při skladování. Toto pravidlo o používání alobalu zná snad každá hospodyňka. Jak se však ukazuje, jedná se...

Konec přeplněné linky. Objevte kouzlo kuchyně, kde má vše své místo a styl

Rozlučte se s přeplněnou kuchyňskou linkou a nevzhlednými odkapávači. Moderní trendy velí využívat vertikální prostor a proměnit i běžné kuchyňské náčiní v elegantní doplněk....

Šedé mýdlo: Nenápadný návrat zapomenutého pokladu z koupelen našich babiček

Kdysi nechybělo v žádné domácnosti. Na poličce vedle lavoru, u dřezu nebo v koupelně. Šedé draselné mýdlo bylo univerzálním pomocníkem, který stál pár korun...

Proč neskladovat parfémy v koupelně. Teplo, vlhkost a světlo ničí vaši oblíbenou vůni

Je to logické, pohodlné a po ruce... a přesto je to ta největší chyba, kterou můžete své sbírce vůní provést. Skladování parfému v koupelně...

Jak na zdravou pokožku všech členů rodiny během podzimních dní

Co je na podzim jinak? Naše pokožka je více dehydrovaná, suchá a podrážděná. Také je náchylnější k zarudnutí, protože se snižuje vlhkost vzduchu a...

„Nedělám nic pro chlapy.“ Agáta Hanychová o svém novém byznysu a životní spokojenosti

„Nedělám pro chlapy nic,“ řekla Agáta Hanychová, když představila svůj nový podnikatelský projekt, jímž je značka AG Home. Po úspěchu s vlastní kosmetikou se...

Co-washing: Nenápadný trik, který dokáže s unavenými vlasy víc než drahé masky

Možná to zní zvláštně – umývat vlasy kondicionérem místo šamponu? Přesto právě tenhle postup, známý jako co-washing, začíná být tajnou zbraní žen, které bojují...

Dvojnásobná péče, dvojnásobná radost

Dopřejte své pokožce to nejlepší z přírody. Vaše pokožka si zaslouží více než jen běžnou péči. Tělové produkty od české značky Onclé jsou tvořeny tak,...

Sleva, o které vám neřeknou. Jak získat chodítka či ortézy za zlomek ceny

Nákup chodítek, ortéz či jiných zdravotních pomůcek nemusí nutně znamenat velký zásah do rodinného rozpočtu. Ačkoli se to může zdát nemožné, existují cesty, jak...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3