Vodní šaty opět ovládnou Karlovy Vary

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Mattoni letos slaví 150 let od svého založení a při této příležitosti představí fashion capsuli* inspirovanou vodou a udržitelností a cirkularitou, což jsou dlouhodobě stěžejní hodnoty a komunikační témata společnosti Mattoni. Ikonické “vodní” šaty, součást jedné z nejúspěšnějších kampaní Mattoni, se tímto vrací do hry
a v nové verzi 2023 ovládnou karlovarský filmový festival.

Capsule s názvem LUKASMACHACEK Mattoni Life 150 pochází z dílny stejnojmenného módního návrháře. Všech 5 modelů – 4 dámské a 1 pánský, odkazuje k barvám typickým pro Mattoni, tj. modrá, zelená a bílá a jsou inspirované vodou. „Všechny modely této speciální kolekce ctí zásady udržitelnosti a při svých návrzích jsem vycházel z představy, jak by asi mohly vypadat šaty za 150 let. V této souvislosti jsem se zeptal i AI, jakým směrem se bude móda v budoucnosti ubírat a její návrhy zkombinoval se svou představou. Přemýšlím
o udržitelnosti v širším kontextu, není to jen o recyklovaných materiálech, ale především o nadčasovosti. Pokud vytvoříte krásný kus oblečení, který si můžete vzít opakovaně, případně v různých obměnách, tak si ho i díky své kvalitě oblékne i vaše vnučka. V takovém případě se bavíme o té nejvyšší laťce udržitelné módy,”
vysvětluje svůj záměr Lukáš Macháček.

Návrhář se se svým týmem zhostil nelehkého úkolu – návrhu nových “vodních” šatů inspirovaných modelem, který v legendárním TV spotu vynesla topmodelka Hana Soukupová. Ty budou bezesporu přitahovat největší pozornost. Privilegium je vynést tentokrát připadne na topmodelku Pavlínu Němcovou, návrhářovu blízkou přítelkyni a múzu. Vodní šaty předvede v neděli při příležitosti slavnostního přípitku Mattoni a MFF KV.

„Mattoni slaví své 150. výročí a já jsem rád, že je slaví i ve Varech jako hrdý partner filmového festivalu. Opět jsme pro veřejnost přichystali bohatý koncertní program pro všechny zdarma, který měl v minulých letech obrovský úspěch. Těším se letos na novinky, mezi které určitě patří slavnostní přípitek s vedením KVIFF či nové Mattoni vodní šaty z dílny L. Macháčka,uvedl Alessandro Pasquale, majitel Mattoni 1873.

Vodní šaty budou následně věnovány Klubu cystické fibrózy, neziskovému partnerovi MFF KV, který je v online aukci vydraží a získané peníze využije na své projekty pomoci nemocným. „Cystická fibróza je nevyléčitelné, vzácné onemocnění a my si velmi vážíme toho, že se Mattoni rozhodla darovat své vodní šaty na pomoc těm, kteří to potřebují. Finanční prostředky půjdou na nákup léků, psychologickou péči a podporu výzkumu. Děkujeme Mattoni za jejich pomoc a podporu,“ uvedla ředitelka Klubu CF Mgr. Simona Zábranská.

Jediný pánský model kolekce oblékne umělec NobodyListen na své koncertní vystoupení v Mattoni Life Baru téhož večera. Kompletní kolekce bude poté k vidění po celou dobu festivalu ve stanu v zóně Mattoni Life Bar. V následujících dnech na stejném místě (pondělí 14:00, úterý 15:00, čtvrtek 14:00, vždy na 2 h) bude k dispozici i Lukáš Macháček pro meet and greet s novináři a veřejností.

Mattoni Life Bar

Každý večer od 18.00 do půlnoci vystoupí na Mattoni podiu minimálně tři hudební interpreti zdarma pro širokou veřejnost. Na prostranství u Mattoni stage se vejdou stovky lidí, ostatní mohou koncerty sledovat na vystavených LED obrazovkách před Vřídlem. Během dne slouží prostranství jako relax zóna pro všechny, denně od 12.00 do půlnoci je k dispozici občerstvení a nealko koktejly Mattoni.

*Fashion capsule – kolekce o menším počtu kusů, většinou je vytvářena mimo hlavní módní sezonu, často ve spojitosti s jinými značkami/tématy.

Lukáš Macháček  
Lukáš Macháček při své práci uplatňuje především jednoduchost, kombinovatelnost a nositelnost. Již 13 let prokládá svou návrhářskou tvorbu profesionálními stylistickými službami ve všech oblastech. Spolupracuje například s Hankou Vagnerovou, Danielou Peštovou, Terezou Maxovou nebo Monikou Bagárovou. Ukázky jeho stylistických kreací budete moci vidět i na některých celebritách červeného koberce letošního ročníku KVIFF.

 

150 let Mattoni 
Mattoni, ikonická značka neodmyslitelně spojená s motivem orla již od roku 1873, se za 150 let své existence stala synonymem pro minerálku. Unikátní minerální voda s nezaměnitelnou chutí se rodí v hloubce 125 až 230 metrů v panenské přírodě u Karlových Varů. Jedinečná poloha na rozhraní Krušných a Doupovských hor jí dává střední mineralizaci s vyváženým poměrem vápníku, hořčíku a draslíku pro každý den. Mattoni přináší tu nejkvalitnější vodu pro zdraví, jež je dostupná v přírodní neperlivé, jemně perlivé i perlivé variantě a v široké škále příchutí. Limitovaná edice Mattoni Extra perlivá přináší 150% perlivost ke 150. výročí Mattoni. 

 

„Mattoni je život“ 
Motto značky rezonuje v dlouhodobé podpoře kulturního a společenského života v České republice. Značka je partnerem Národního muzea, Národního divadla a Národní galerie, spolupracuje s Akademií výtvarných umění i mladými umělci a podporuje sportovní běžecké událostí RunCzech a Mattoni Free Run. Je také hrdým partnerem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, který je jednou z nejprestižnějších akcí v domově této minerální vody.   

 

Úspěšná firma s úctou k tradici 
Před 150 lety se na Karlovarsku zrodila nápojová firma úspěšného podnikatele a vizionáře Heinricha Mattoniho. Ten svou neutuchající pílí brzy dosáhl mezinárodního úspěchu a jeho Kysibelka přinášela nejen osvěžení a zdraví svým konzumentům, ale také po celém světě proslavila a zviditelnila karlovarský region.  Na tradici rodinné firmy H. Mattoniho navazuje dnešní Mattoni 1873. Z jedné stáčírny minerální vody se postupně rozrostla na lídra středoevropského trhu nealkoholických nápojů s 11 závody v 8 zemích. Přitom si stále zakládá na rodinných hodnotách a chová úctu jak k zakladateli své historie, tak ke karlovarskému regionu. Současnou podobu získala v 90. letech díky výrazným investicím italské rodiny Pasquale. Produkty vyváží do 19 zemí světa a vlastní zahraniční značky minerálních vod v Rakousku, Maďarsku a Srbsku. V ČR, Slovensku, Rakousku, Maďarsku, Srbsku, Černé hoře a Bulharsku je výhradním výrobcem a distributorem nealkoholických nápojů a pochutin značek firmy PepsiCo. 

 

 

Další zajímavé informace o společnosti naleznete na Facebooku @Mattoni1873 a LinkedIn. 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Jak se po létě dostat zpět do formy: 10 tipů pro efektivní návrat ke cvičení

Léto plné grilování, zmrzliny a odpočinku je u konce a s ním i pocit, že pravidelný trénink je vzdálenou vzpomínkou. Cítíte se bez energie...

Drobné proměny domova, které zlepší náladu. A to bez bourání či přehánění

Atmosféra domova nevzniká výběrem nábytku, ale drobnými gesty, která odrážejí naši každodennost. Není třeba investovat jmění, měnit dispozice ani listovat katalogy. Někdy stačí přesunout...

Jak se zbavit žmolků na oblečení? Pomůže trik z TikToku

Bez houbičky na nádobí si většina domácností neumí představit kuchyň. Ale věděli jste, že tahle obyčejná pomůcka se dá využít i úplně jinak než...

Program ANO počítá s důchodovou revolucí. Kdo si polepší nejvíce?

Hnutí ANO zveřejnilo důchodové priority pro podzimní volby. Chce zastropovat důchodový věk na 65 letech, rozšířit možnosti předčasného důchodu a přidat výraznější valorizace pro...

Povislá víčka nejsou problém. Vizážisté radí jednoduchá řešení

Správné líčení dokáže s povislými víčky zázraky. Díky hře světla, stínu a několika osvědčeným trikům působí oči větší, otevřenější a výrazně mladší. Obočí jako rám...

Máte rádi sýry? Tak to vás jistě zaujmou tyto tři pokrmy

Ačkoliv existují lidé, kteří sýry přímo nenávidí, většina z nás si bez nich neumí svůj jídelníček představit. Navíc jsou nesmírně variabilní. Můžete z nich...

Slunce, které nikdy nezapadá. Proč se v Norsku nemůže spát

Za polárním kruhem nevládne tma, ale nepřetržité světlo. Slunce se tam v létě neztrácí za obzorem a přepisuje lidské vnímání času, těla i duše....

Jak na zářivě bílé ponožky? Zkuste trik, který funguje lépe než drahé prostředky

Bílé ponožky jsou krásné jen do chvíle, než je párkrát obujete a hodíte do pračky. Záhy ztratí svou sněhovou barvu, začnou šednout nebo žloutnout...

Leoš Mareš míří na parket. Ve StarDance chce zatančit tango

Leoš Mareš po delší odmlce překvapil veřejnost. Do StarDance Tour nastoupí jako tanečník a vybral si tango, které se učí úplně od začátku. Tichý ústup...

Staří lidé pod tlakem pronajímatelů. Bydlení jim ukusuje z penzí tisíce korun

Senioři často slyší, že jim stát přidává na důchodech. Realita je však jiná, protože každé navýšení spolknou rostoucí nájmy a skryté poplatky. Bydlení se...

Harry Potter a Tajemná komnata od slavného dua MinaLima

Nakladatelství Albatros přináší na trh české vydání druhého dílu slavné fantasy série v ohromujícím podání grafického studia MinaLima. Harry Potter a Tajemná komnata –...

Sdílený spánek s dětmi. Psychologové varují před skrytými následky

Občasné tulení s dítětem v posteli je přirozené a krásné. Pokud se z něj stane každodenní rutina, může to mít vliv na psychiku dítěte...

Soutěžte o dvě vstupenky na divadelní představení Madisonské mosty

Toužíte po kulturním zážitku, který vás chytí za srdce? Zapojte se do soutěže o dvě vstupenky na první české divadelní zpracování Madisonských mostů, které...

Jak se zbavit oteklých nohou? Pomůže vám levný trik z kuchyně, který uleví téměř okamžitě

Večer vás bolí nohy, máte je těžké, oteklé a nejradši byste je ani nevytáhli z bot? Nejste v tom sami. Oteklé nohy trápí v...

„Sleva“ 80 % a prázdná peněženka. Senioři snadno naletí falešným obchodům

Barevné obrázky, vymyšlené recenze a sliby o zázračné úlevě. Podvodní e-shopy cílí hlavně na seniory a prodávají jim bezcenné pomůcky za tisíce korun. Internetové pasti...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3