Podzim na Woltu přináší nový gastronomický trend, mleté kachní maso z MasterChefa

Podzim na Woltu přináší nový gastronomický trend, mleté kachní maso z MasterChefa


Rychlé občerstvení získalo zcela nový rozměr díky vítězné MasterChef bagetě. V bagetové výzvě si porotce televizní kuchařské soutěže nejvíce získal Jakub Menšík, jehož jedinečné pojetí kachny s knedlíkem a zelím si nyní vychutná díky Bageterii Boulevard každý. Nový trend mletého kachního masa vám dovezou i modří kurýři Woltu.

Každý ročník soutěže MasterChef Česko umožňuje jednomu z účastníků vstoupit do povědomí veřejnosti díky nejoriginálnější bagetě. V rámci letošní výzvy pořádané ve spolupráci s českým řetězcem Bageterie Boulevard měli soutěžící za úkol vytvořit bagetu inspirovanou klenoty naší národní kuchyně. Nejlépe se dle poroty úkolu zhostil Jakub Menšík, který zároveň vytvořil nový gastronomický trend. Zapomeňte na již tradiční trhané maso na tisíc způsobů, teprve mleté kachní maso rozparádí vaše chuťové buňky.

Dát si českou klasiku v podobě kachny se zelím zatouží občas snad každý správný Čech a výjimkou nejsou ani turisté. Jenže dopřávat si takto vydatný oběd v pracovní dny nebývá zcela ideální. Bageta bohatě naplněná karbanátky z kachního masa s kmínem na voňavém červeném zelí s vídeňskou cibulkou, kde chuť k dokonalosti dotahuje švestková omáčka a čerstvá petrželka, naplní vaši touhu po tradičním jídle, zasytí, ale zároveň budete mít stále dost energie k práci. Díky modrým kurýrům navíc neztratíte ani drahocenný čas. Nenechte si ujít trend, který se skvěle hodí do těchto podzimních dnů.

 

 

 

 

 


O Woltu
Wolt je technologická společnost, která usnadňuje lidem objevovat a zkoušet nové restaurace a obchody v jejich okolí. Aby toho dosáhl, vyvíjí širokou škálu technologií, jako jsou aplikace pro lokální logistiku, software pro retail nebo řešení pro správu financí. Pod značkou Wolt Market provozuje také vlastní síť obchodů s potravinami a spotřebním zbožím. Od roku 2022 mohou díky produktu Wolt Drive logistickou platformu více než 7 tisíc kurýrů využívat i e-shopy pro distribuci vlastních objednávek. Wolt byl založen v roce 2014 a v roce 2022 se připojil ke společnosti DoorDash a společně se tak stali globálním hráčem působícím v 29 zemích světa. V Česku Wolt působí již ve 32 lokalitách. Více na www.wolt.cz.