PUMA vítá do své rodiny novou šelmu: oznamuje spolupráci se 7krát3

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Globální sportovní značka PUMA a Štěpán Hebík aka 7krát3 se propojují v dlouhodobé spolupráci, která se nese v duchu fashion a nejnovějších trendů. Štěpán Hebík je výraznou osobností české hudební scény. Svým hlasovým projevem i vizuální prezentací je jedinečný díky čemuž si získal mnoho fanoušků. V roce 2022 vydal svou druhou desku s názvem jednoduše II a získal hned tři nominace na Ceny Anděl, a to včetně té nejprestižnější za Album roku. Oslnil i tým společnosti PUMA, která ho hrdě přijala do své rodiny.

„PUMA letos slaví 75. výročí od svého založení a my jsme hrdí, že se i v tomto důležitém roce můžeme propojit s další originální českou osobností a představovat s ní světu unikátní projekty. Štěpán se zapojil už do výroční kampaně a my se těšíme, co dalšího nás společně v týmu PUMA čeká,“ říká Lucie Hložánková, Senior Manager Communication Marketing značky PUMA.

Štěpán hudební scénu obohatil o vzájemné „featuringy“ třeba s Orionem, Vladimirem 518 nebo Mikem Trafikem. Upozornil na sebe taky několika výraznými a povedenými televizními vystoupeními, která ho dostala do povědomí širší posluchačské společnosti. Vystoupil na Cenách Anděl 2022 nebo na lockdownovém koncertě
z Národního divadla Národ sobě – kultura sobě. 7krát3 odehrál během posledních let desítky koncertů, a to včetně velkých festivalových vystoupení na Rock For People, Colours of Ostrava nebo bratislavském Uprising. Kromě hudby je Štěpán svou druhou profesí fyzioterapeut. Pomáhá tělesně postiženým i olympijským sportovcům.

„Jsem nadšený, že mohu být ambasadorem PUMA a obléknout jejich top kousky. Opravdu jsem o spolupráci stál. Vždy mě hodně zajímala oblast kolem menších módních značek a designerů – tomu se přesně v posledních letech PUMA věnuje – spojila se s mnoha zajímavými brandy. Už teď jsem mohl nakouknout do zákulisí k věcem, který se v budoucnu chystaj, a fakt mě chytly. Takže od teď je tahle skákající šelma se mnou,“ říká Štěpán Hebík aka 7krát3.

 

 

 

 

 

PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 70 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketball, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 16 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu.

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Soutěž o tělovou kosmetiku Onclé, která Vám zpevní postavu

Zapojte se do naší soutěže. Čeká na Vás Dámská řada Onclé obsahující 3 výjimečné tělové produkty pro tvarování postavy a potlačení celulitidy, strií i...

Hubnutí po 35 letech není nemožné, jen vyžaduje jiný přístup

Říká se, že po třicítce je hubnutí těžší než kdy dřív. Vědecké studie ale ukazují, že metabolismus za to nemůže, hlavní roli hraje náš...

Sedm jídel z dětství, která dokazují vynalézavost českých maminek

Vzpomínáte si na tu vůni? Na kuchyni s linoleem, kde maminka z pár surovin dokázala vykouzlit večeři pro celou rodinu. Nebyl to luxus, ale...

Ricotta jako spasitel pro seniory: posílí kosti, chrání před chudokrevností a dodá tělu bílkoviny

Stárnutí s sebou přináší spoustu drobných nepříjemností, jako například bolavé klouby, pomalejší metabolismus nebo zažívání, které si občas dělá, co chce. Naštěstí to ale...

Politické strany chtějí více pracujících důchodců, rozdíly jsou jen v detailech

Motivace k práci v důchodovém věku se stala jedním z hlavních volebních témat. Většina stran plánuje rozšíření podpory pro seniory, kteří se rozhodnou zůstat...

Vůně, která spojuje. Objevte kouzlo poctivých masových pekáčků

Existuje něco víc než jen vůně linoucí se z trouby, kde se maso, zelenina a sýr pomalu spojují v dokonalou harmonii? Pekáček není jen...

Zapomeňte na drahé superpotraviny. Řeřicha setá je malý zázrak přímo z vaší zahrádky

Někdy hledáme zázračné potraviny na opačném konci světa, a přitom máme jednu z těch nejlepších doslova po ruce. Řeřicha setá je na první pohled...

Válka o peněženky seniorů: Predátorské firmy proti zranitelným důchodcům

Slibují úlevu od bolesti a spánek jako v bavlnce, místo toho ale zanechají jen prázdný účet a pocit studu. Podvodníci s takzvanými zázračnými polštáři...

Telecí řízek? Chutnější a zdravější volba než kuřecí nebo krůtí

Řízek patří k nejoblíbenějším jídlům v Česku. Většina lidí volí kuřecí nebo krůtí maso, protože je lehčí než vepřové. Jenže existuje varianta, která je...

Návrat do starých časů. Ceny v Penny připomínají dobu před zdražováním

Nákupní horečka zachvátila Česko. Nový leták obchodního řetězce Penny odstartoval cenovou bitvu, v níž se zákazníci přetahují o zlevněné maso a máslo. Akce platná...

Podzim je nejlepším obdobím pro biohacking pleti

Právě teď začíná jedinečné období, kdy můžete svoji pleť zahrnout péčí. Zklidnit ji a vyživit, nechat ji odpočinou a celkově omladit. V létě si Vaše...

„Co mě nezabije, to mě posílí.“ Čtyři cesty, jak proměnit kritiky ve spojence

Slova mohou zranit, ale i posunout dál. Kritici nám nastavují zrcadlo, ve kterém někdy nechceme vidět svůj odraz. Pokud se naučíme číst mezi řádky,...

Čeští důchodci objevují nečekaný trik. Levnější menu stačí vyjednat úsměvem

V některých restauracích v Česku mohou senioři dostat levnější menu nebo drobný bonus, aniž by o tom visela jediná cedule. Stačí se zeptat a...

Tři recepty z jehněčího masa, které si zamilujete

Jehněčí maso je v mnoha zemích považováno za delikatesu. Je jemné, šťavnaté a má lehce nasládlou chuť, která se krásně doplňuje s bylinkami, česnekem...

Jak se po létě dostat zpět do formy: 10 tipů pro efektivní návrat ke cvičení

Léto plné grilování, zmrzliny a odpočinku je u konce a s ním i pocit, že pravidelný trénink je vzdálenou vzpomínkou. Cítíte se bez energie...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3