Společná oslava kouzelných okamžiků

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Zima je čas, který mnoho z nás chce zkrátka jen přežít. Máme nedostatek slunce, zima a mráz nám ošlehává tváře, kulichy prakticky nesundáme z hlavy a nekonečná tma člověku také moc nepřidá. I proto v nové kampani MODIVO klade důraz na čas strávený s našimi blízkými a plesové radovánky, které s sebou začátek roku vždy nese. Zimní kampaň módního multibrandu inspiruje k vytváření nezapomenutelných okamžiků, samozřejmě za pomoci nejrůznějších outfitů a odvážných kreací. Nalaďte se znovu na bezchybnou a milou atmosféru a užijte si plesovou sezónu a další oslavy s těmi, které máte nejraději.

Jako jedním ze základních pilířů si MODIVO pro svou kampaň vybralo plesovou sezónu. Plesy jsou událostí, kde se lidé potkávají, povídají si a baví se. Abyste si nemuseli lámat hlavu nad letošními trendy a správným nakombinováním fancy outfitů, MODIVO sestavilo základní kousky, kterými stojí za to se inspirovat a věnovat jim pozornost. Jedním z nejzásadnějších prvků patřících mezi naprosté stálice jsou večerní plesové šaty ve stylu glitter obsession nebo naopak rafinované sametové se zajímavými detaily nebo vázáním. Do těchto kousků se vyplatí investovat čas při jejich hledání
i finance, zůstanou vám v šatníku dlouho a unosíte je na nejrůznější typy společenských událostí.

Mimořádně stylovou a nadčasovou košilí v neutrálních či zemitých tónech perfektně doplníte právě například glitrované sukně či výraznější kalhoty. Právě ty jsou totiž hot trendem letošní zimy. Jemné materiály jako satén potom krásně doplní pohodlné huňaté svetry, ideálně v krémových odstínech. Nejen, že tak skvěle vynikne kontrast materiálů, ale nebude vám zima, až budete čekat na odvoz domů. Nebo na after party.

Plesová sezóna už dávno není výsadou jen ženských módních kreací. I pánové si tento rok přijdou na své. Nikdy nestárnoucí a neokoukanou klasikou je například tmavě modrý oblek BOSS nebo kostkovaný kardigan v britském stylu s monogramem Tommy Hilfiger.

Módní multibrand MODIVO ve své plesové kampani vyzývá k vytváření jedinečných zážitků
a vzpomínek, které díky osobitému stylu a outfitům můžete sdílet se svými přáteli a vyprávět skrze ně jednotlivé příběhy. Více inspirace najdete na modivo.cz, v aplikace nebo v kamenných obchodech.

modivo.cz
@modivo.cz
#MODIVOCZ

Podívejte se také na kampaňové video:

 

 

MODIVO je multibrandová módní platforma, která působí ve 16 evropských zemích a nabízí oblečení, boty a doplňky od více než 900 značek segmentů: prémiových, casualových, sportovních, street stylových a šetrných k životnímu prostředí. Mezi značkami dostupnými na MODIVO najdete mimo jiné Guess, DKNY, IRO, Levi’s, ROTATE, Max Mara, TwinSet, Furla a Tommy Hilfiger. Multibrand vytváří prostor pro kreativní vyjádření sebe prostřednictvím módy – prémiovost není jen záležitostí značek, ale především zážitku z nakupování. MODIVO je místem módní inspirace a sebevyjádření. Každý zde objeví produkty, které odrážejí jeho osobnost a charakter.

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

99 % lidí používá alobal špatně… A ani o tom neví

Lesklou stranou k jídlu při pečení, matnou při skladování. Toto pravidlo o používání alobalu zná snad každá hospodyňka. Jak se však ukazuje, jedná se...

Konec přeplněné linky. Objevte kouzlo kuchyně, kde má vše své místo a styl

Rozlučte se s přeplněnou kuchyňskou linkou a nevzhlednými odkapávači. Moderní trendy velí využívat vertikální prostor a proměnit i běžné kuchyňské náčiní v elegantní doplněk....

Šedé mýdlo: Nenápadný návrat zapomenutého pokladu z koupelen našich babiček

Kdysi nechybělo v žádné domácnosti. Na poličce vedle lavoru, u dřezu nebo v koupelně. Šedé draselné mýdlo bylo univerzálním pomocníkem, který stál pár korun...

Proč neskladovat parfémy v koupelně. Teplo, vlhkost a světlo ničí vaši oblíbenou vůni

Je to logické, pohodlné a po ruce... a přesto je to ta největší chyba, kterou můžete své sbírce vůní provést. Skladování parfému v koupelně...

Jak na zdravou pokožku všech členů rodiny během podzimních dní

Co je na podzim jinak? Naše pokožka je více dehydrovaná, suchá a podrážděná. Také je náchylnější k zarudnutí, protože se snižuje vlhkost vzduchu a...

„Nedělám nic pro chlapy.“ Agáta Hanychová o svém novém byznysu a životní spokojenosti

„Nedělám pro chlapy nic,“ řekla Agáta Hanychová, když představila svůj nový podnikatelský projekt, jímž je značka AG Home. Po úspěchu s vlastní kosmetikou se...

Co-washing: Nenápadný trik, který dokáže s unavenými vlasy víc než drahé masky

Možná to zní zvláštně – umývat vlasy kondicionérem místo šamponu? Přesto právě tenhle postup, známý jako co-washing, začíná být tajnou zbraní žen, které bojují...

Dvojnásobná péče, dvojnásobná radost

Dopřejte své pokožce to nejlepší z přírody. Vaše pokožka si zaslouží více než jen běžnou péči. Tělové produkty od české značky Onclé jsou tvořeny tak,...

Sleva, o které vám neřeknou. Jak získat chodítka či ortézy za zlomek ceny

Nákup chodítek, ortéz či jiných zdravotních pomůcek nemusí nutně znamenat velký zásah do rodinného rozpočtu. Ačkoli se to může zdát nemožné, existují cesty, jak...

Podzim přeje pohodlí, stylu a eleganci – svrchníky, které vás zahřejí i okouzlí

Kvalitní maxi kabát s perfektním střihem, nadčasový křivák s beránkem i bez nebo dlouhá prošívaná, v ideálním případě nepromokavá, bunda s kapucí, která spolehlivě zahřeje...

Zní jako rajská hudba. Vědci odhalili, jaké jméno je nejpříjemnější pro lidské ucho

Existuje objektivně nejkrásnější lidské jméno? Podle lingvistů z Birminghamské univerzity ano. Po rozsáhlé analýze stovek jmen dospěli k závěru, že nejlibozvučněji pro lidské ucho...

Pepř v kávě? Nečekaný trik, který může nastartovat hubnutí dřív, než dopijete hrnek

Ranní káva je pro mnoho lidí malý rituál, bez kterého se nerozběhne den. Většinou ji pijeme ze zvyku – trochu mléka, možná cukr, někteří...

Ornella Koktová: Hubnout se dá i s čokoládou!

Trojnásobná maminka a úspěšná podnikatelka Ornella Koktová je v jednom kole. Je tváří značky Boobie Tapes a kromě toho má i veleúspěšný podcast. Letos na...

Utajený bonus pro vaše zdraví. Jak získat tisíce korun na prevenci, o kterých netušíte

Věděli jste, že vaše zdravotní pojišťovna vám může přispět tisíci korun na nadstandardní preventivní vyšetření rakoviny? Mnoho seniorů o této možnosti netuší, a přichází...

Sladké halloweenské strašení

Halloween je tady a s ním i naše sladká soutěž o strašidelné bonbónky Haribo. Odpovězte na soutěžní otázku a pětici z vás pošleme pořádnou podzimní nálož...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3