New York Fashion Week The Park Avenue Armory

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Atmosféru prostor historické newyorské zbrojnice v Park Avenue proměnila pomocí světla, projekce a dalších vizuálních efektů v doprovodu hudebního vystoupení divadla Eartheater v epický prostor hodný oslavě návratu ikonických nízkoprofilových tenisek Mostro.

Název Mostro – boty, která byla původně uvedena na trh v roce 1999, pochází z italského slova „monstrum“. Nízkoprofilová silueta v sobě nese bohatou historii – dlouho čekala na své znovuobjevení v archivech PUMA. Může se pochlubit charakteristickými prvky, jako je typická podrážka s hroty a univerzální zapínání na řemínek. Stylista Alastair McKimm spolu s globálním kreativním ředitelem PUMA Heiko Desensem předvedli impozantní výběr zakázkových i komerčních kousků z dílny PUMA, z kolekce AW24, které hlavní hvězdu přehlídky doplnili. Silueta Mostro, která byla v době svého objevení průlomem v zažitých konvencích, je dnes uměleckým dílem. Svou estetikou vyzdvihuje pozici značky PUMA stírající hranice mezi sportem, módou a kulturou.

Kampaň Mostro, jejímž autorem i ztělesněním byl sám kreativní ředitel PUMA x F1 A$AP Rocky, byla spuštěna na sociálních sítích těsně před přehlídkou.

Mezi významné hosty patřili Emily Ratajkowski, Ashley Graham, Davido*, Kyle Kuzma*, Becky G, Hari Nef, Eartheater, Caleb McLaughlin*, GloRilla, Lauren London*, Jay Brown*, Emory Jones*, Rickey Thompson, Yvesmark Chery, Stephanie Hui, Coco Bassey a Harry Hill.

 

 

 

 

PUMA je jednou z předních světových sportovních značek, která navrhuje, vyvíjí a prodává obuv, oblečení a doplňky. Již 75 let PUMA neúnavně posouvá sport a kulturu vpřed vytvářením rychlých produktů pro nejrychlejší sportovce světa. PUMA nabízí výkonné a sportem inspirované lifestylové produkty v kategoriích jako je fotbal, běh a trénink, basketbal, golf a motoristický sport. Spolupracuje s renomovanými návrháři a značkami, aby přenesla sportovní vlivy do pouliční kultury i módy. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost distribuuje své výrobky ve více než 120 zemích, zaměstnává přibližně 20 000 lidí po celém světě a sídlí v Herzogenaurachu/Německo.

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Bezkontaktní platby a duševní klid: Jak platit bezpečně

V dnešním rychle se vyvíjejícím světě technologií se bezkontaktní platby staly běžnou součástí našeho každodenního života. Nabízejí pohodlí, rychlost a v mnoha ohledech i...

Jak se dobře vyspat, i když vás trápí bolesti zad

„Pravdou je, že pouze odpočinuté tělo může regenerovat. A u bolestí zad to platí dvojnásob. Kvalita spánku je proto zcela zásadní věcí, na kterou...

Víte, jak funguje multilíčidlo?

Přírodní oleje a vosky spolu s výtažkem z brusinek vyživují a regenerují pokožku, udržují její přirozenou hydrataci a brání jejímu vysoušení. Výrobek má pouze...

Dámská jízda – nový trend dovolených

„Čím dál více žen k nám přijíždí ve dvojicích či malých skupinkách a stále častěji k nám míří také maminky s dospívajícími dcerami, aby...

Léto plné chutí v Tchibo

Letní sezóna je ideálním časem na nové zážitky – a ty chuťové nejsou výjimkou. V kavárnách Tchibo proto právě teď najdete originální novinky, které osvěží i potěší. 

Plavání je zdravé, ale dělejte to správně!

Léto přímo nahrává pobytu ve vodě, který navíc udělá nevídaně dobře nejen vašemu tělu,
ale i hlavě. “S přibývajícím věkem se může stát, že nás sem tam zabolí v kříži, dají o sobě vědět kolena nebo kyčle. Voda je pak ten nejlepší kamarád.

Exkluzívní autobiografie herecké ikony – Al Pacino: SONNY BOY – PAMĚTI

K fanouškům filmu se právě dostává exkluzivní autobiografie jedné z největších hereckých ikon minulého století.

5 tipů, proč se vydat s dětmi na nezapomenutelný výlet do Zlína

Přemýšlíte, kam se s dětmi vydat za zábavou, při které se zároveň něco naučí? Vydejte se na výlet (nebo třeba rovnou na dovolenou) do Zlína. V Baťově městě si na své přijde každý člen rodiny a v červnu tady navíc začíná jedinečná výstava kostek s unikátními stavbami a hernou, ze které děti nebudou chtít odejít.

Dokonalá ochrana před sluncem s matujícím efektem

Ochrana před slunečními paprsky by měla být součástí každodenní péče o pleť. Mnoho žen se však obává, že krémy s vysokým ochranným faktorem udělají jejich pleť mastnou nebo lesklou. Česká kosmetická značka Essenté tak přichází s ideálním řešením – Ochranný krém SPF 30 poskytuje vysokou ochranu, ale zanechává pleť matnou a svěží.

NOVINKY 100% přírodní směsi esencí

Pro každodenní osvěžení domova

Chuť léta v každém doušku s osvěžujícími kávovými drinky

Léto je jako stvořené k dobrodružství, zábavě a bezstarostným chvílím plným radosti, kdy si život vychutnáváte plnými doušky. Stejně jako kávu, jejíž lahodná chuť vás osvěží i během horkých dní. Káva totiž není jen nápoj – je to okamžik pro sebe, maličká radost, která se vejde do každého dne. A co teprve, když se spojí s ledem? Připravili jsme pro vás pár jednoduchých,
ale výjimečných receptů, díky kterým si léto vychutnáte naplno.

Sauna v létě? Překvapivě skvělý nápad!

Saunování rozhodně nepatří jen k zimním měsícům, právě naopak! Vaše tělo vám za něj poděkuje i v létě. Klíčem k pozitivním účinkům saunování je pravidelnost, tak proč si v létě dávat pauzu
a čekat až na první mrazíky? Přinášíme vám hned několik důvodů, proč by sauna měla mít místo
 i ve vaší letní rutině.

Léto u vody s malým dítětem: Jak na to bezpečně a v pohodě

Léto je tady a s ním i období dovolených u moře či jezera. Pokud si ale chcete pobyt u vody skutečně užít, je důležité se dobře připravit. Jak s malým dítětem začít plavat? Zvládneme to sami, nebo je lepší navštěvovat kurzy? A je vůbec plavecká příprava nutná? 

Novinky do každé rodiny

Hrajte o limitovanou edici GlancBox!

Překrásná Marseille

Možná jste velmi zcestovalá a vynechala jste snad jen Mars. Ten je ale trochu z ruky, a proto, což takhle dát si Marseille, která je Evropským hlavním městem kultury roku 2013? Ostatně, v tomhle druhém největším francouzském městě a současně hlavním městě Provence je tolik národností, že by se i marťanští zelení mužíci s tykadly mezi nimi ztratili.
Reklama
Reklama