Hellmann´s je oficiálním partnerem grilovaní UEFA EURO 2024™

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Hellmann’s věří, že během sledování fotbalových utkání nadcházející mezinárodní soutěže UEFA EURO 2024 spojí láska k dobrému jídlu a vášeň k fotbalu miliony lidí. Zážitek se netýká pouze těch, kteří budou přímo na stadionu, ale i ostatních příznivců dobrého jídla či grilování. Očekává se, že UEFA EURO 2024 bude od 14. června do 14. července 2024 sledovat až 5 miliard lidí po celém světě.

Hellmann’s nabízí širokou škálu produktů od tradiční majonézy až po speciální omáčky na grilování. Cílem značky je prostřednictvím svých produktů pomáhat lidem vytvořit z běžného grilování nezapomenutelný gastronomický zážitek. Její snahu podpořily i fotbalové hvězdy – Jack Grealish, Joshua Kimmich, Federico Chiesa, David Villa, Petr Čech a Martin Škrtel, kteří budou spolu s Hellmann’s pomáhat fanouškům zprostředkovat zážitek z nejlepšího grilování této sezóny.

„Na Euru se před zraky celého světa postaví ti nejlepší hráči naší země zbytku Evropy. V takové chvíli vždy najdeme způsob, jak zapomenout na rozdíly a spojíme se, abychom fandili našemu týmu, stejně jako se sejdeme u společného jídla. Těší mě, že mohu spolupracovat se značkou Hellmann’s, která pomáhá fanouškům po celém světě užít si během zápasu ještě lepší grilování, na kterém se sejdou přátelé a rodina, aby podpořili český tým,“ říká Petr Čech.

Snaha spojit fanoušky při sledování zápasů a za doprovodu toho nejlepšího grilovaného jídla je důvodem proč Hellmann’s uzavřel partnerství s UEFA jako Oficiální partner grilování EURO 2024™. Díky této spolupráci bude během šampionátu v občerstvovacích zónách na stadionech k dispozici řada omáček a koření z portfolia Unilever, do nějž značka Hellmann’s spadá. Ať už fanoušci budou sledovat zápas doma nebo přímo na stadionu, mohou si vychutnat oblíbené grilované pokrmy v doprovodu omáček Hellmann’s.

„Stejně jako má každý fotbalový hráč svoji roli na hřišti, každý produkt od Hellmann’s má své místo u grilovacího stolu. Jsme hrdí, že se můžeme s našimi Hellmann’s omáčkami a dresinky zapojit do podpory a být oficiálním partnerem UEFA EURO 2024™. Gastronomické zážitky stejně jako fotbal spojují lidi po celém světě a jsme rádi, že k tomu můžeme přispět,“ řekla Michaela Franeková, ředitelka potravin pro střední a východní Evropu a celoevropská prezidentka pro kategorii dresinků. „Skvělé grilování je něco, co všichni milujeme a je to skvělý způsob, jak během fotbalového mistrovství spojit rodinu i přátele bez ohledu na to, komu fandí. Během blížícího se fotbalového svátku chceme lidem pomoci získat lepší zážitek z jídla, a proto jsme nadšeni, že jsme se stali oficiálním partnerem grilování UEFA EURO 2024™,” doplnila Dominika Šperková, brand managerka značky Hellmann’s.

Partnerství je podpořeno rozsáhlou kampaní „Zaskóruj u grilu“, která se během šampionátu objeví v televizi, na venkovních reklamních plochách, v obchodech a na sociálních sítích. Připravené je také losování o hodnotné ceny, kterými jsou dres Petra Čecha, gril, grilovací náčiní a především 100 kusů vstupenek na fotbalové utkání včetně finále, které se odehraje 14. července na Olympijském stadionu v Berlíně.

Guy-Laurent Epstein, marketingový ředitel UEFA, prohlásil: „Spolupráce s Unilever Nutrition pro UEFA EURO 2024™ nám umožní denně oslovovat miliony lidí. Jídlo je neodmyslitelnou součástí fotbalového zážitku a spojuje lidi. Díky tomuto partnerství budou mít fanoušci navíc i příležitost přiblížit se dění na EURO v rámci kampaně „Zaskóruj u grilu“ a prožít neopakovatelné zážitky.“

 

 

 

 

 

zdroj/foto:

O společnosti Unilever
Unilever je jedním z předních světových dodavatelů produktů osobní péče a krásy, péče o domácnost, potravin a zmrzlin, s prodejem ve více než 190 zemích a produkty používanými 3,4 miliardami lidí každý den. Zaměstnává 128 000 lidí, v roce 2023 dosáhl tržeb v hodnotě 59,6 miliard eur. V domácnostech po celém světě najdete přibližně 400 značek, včetně ikonických světových značek jako Dove, TRESemmé, Rexona, Axe, Hellmann’s, Knorr, Magnum, Domestos a Signal. Mezi lokální poklady patří např. značka Míša a Savo.

Vizí společnosti je být světovým lídrem v oblasti udržitelného podnikání. Strategie udržitelnosti se zaměřuje na aktuální výzvy dnešní doby, a to hlavně v oblasti sociální a enviromentální. Velmi důležitou roli hrají inovace a jejich silná podpora.

Unilever byl založen v roce 1930 a svou českou pobočku zřídil v roce 1991. Unilever v Česku a na Slovensku zaměstnává cca 380 zaměstnanců.

Více informací o Unileveru a našich značkách naleznete na www.unilever.com  a www.unilever.cz.

 

 

 

 

 

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Péče, která nemusí být drahá. Skryté slevy a bonusy na masáže, o nichž senioři netuší

Bolí vás záda či klouby, ale nechcete utrácet tisíce za masáže a fyzioterapii? Možná ani nemusíte. Český systém nabízí seniorům hned několik cest, jak...

Domácí kečup: vůně léta, kterou zavřete do sklenice

Červená omáčka, kterou milují děti i dospělí, ať už na špagetách, hranolkách či pizze. Je to prostě klasika, která nikdy nezklame. A co teprve,...

Meteorologové varují před nestabilním polárním vírem, listopad může přinést extrémní výkyvy

Čeká nás měsíc plný extrémů. Meteorologové s rostoucím znepokojením sledují dění nad Arktidou. Neobvykle slabý a nestabilní polární vír hrozí rozpadem, což by do...

Kouzelné místo jako z pohádky. Skrytý skotský vodopád, jenž na podzim bere dech

Je to místo, jež v podzimních barvách vypadá jako brána do pohádkového světa. Skotský vodopád Craigie Linn ukrytý v lesích jen kousek od Glasgow...

Psychiatr odhalil devět signálů, že váš partner může mít nediagnostikované ADHD

Zapomíná na domluvené schůzky, občas se „zasekne“ uprostřed rozhovoru a jeho emoční reakce jsou někdy jako na horské dráze. Jsou to jen osobnostní „vrtochy“,...

Nepodceňujte vliv domácnosti na psychiku. Tyto věci vás nenápadně vyčerpávají

Domov by měl být místem odpočinku a pohody. Jenže i obyčejné předměty kolem nás mohou ovlivňovat naši náladu a energii. Někdy stačí málo, a...

Jak mohou senioři bezpečně využívat veřejnou Wi-Fi a ušetřit za mobilní data

Veřejná Wi-Fi je pro seniory skvělou příležitostí, jak ušetřit za mobilní data, zároveň však představuje i značné bezpečnostní riziko. Zatímco oficiální sítě v knihovnách...

Nikdy nevíte, s čím se probudíte. Kim Kardashianová o životě ve strachu a konci manželství

„Nikdy nevíte, s čím se ráno probudíte, a to je opravdu znepokojivý pocit,“ svěřila se Kim Kardashianová v podcastu Call Her Daddy. Po letech...

Rýmovník: zelený zázrak proti rýmě

Nenápadná rostlinka s hebkými lístky a svěží vůní po eukalyptu a mentolu dokáže víc, než by se na první pohled zdálo. Rýmovník nejen že...

Podzimní grilování s kořením Mistr Grilu: Vyhrajte lahodné kořenicí směsi!

Podzim sice přináší kratší dny, chladnější večery a mlhavá rána, ale to ještě neznamená, že bychom si nemohli dopřát grilované dobroty! Zrovna teď má...

Kadeřnice radí, jak nosit dlouhé vlasy po padesátce, klíčem je vrstvení a správná ofina

Pravidlo, že s přibývajícím věkem se musí vlasy zkracovat, je dávno překonaný mýtus. Podle profesionální kadeřnice Kamily Frantlové Sedlákové mohou dlouhé vlasy ženám po...

Tajné slevy pro zkušené řidiče. Jak snížit platby za pojištění auta o tisíce

Platíte za havarijní pojištění více, než musíte? Pro zkušené řidiče v seniorském věku existuje hned několik cest, jak si snížit roční pojistné. Klíčem je...

Po padesátce tělo zpomalí, ale hubnutí není ztracené. Stačí změnit přístup

V padesáti se tělo začne chovat jinak. To, co dřív fungovalo, najednou nefunguje a kila přibývají i z běžného jídla. Neznamená to ale, že...

Sezóna uzení je konečně tu! Vyberte si vlastní udírnu a naučte se připravovat dobroty s kouřovým aroma

S příchodem prvních studených dnů se ze zahrádek rodinných domů line typická vůně doutnajícího dřeva. Znamená to, že sezóna uzení je konečně zpět! Pro...

Sleva, o které jste možná nevěděli. Jak ušetřit tisíce za brýle a lupy

Věděli jste, že na nové brýle, lupu či jiné zrakové pomůcky můžete získat výraznou slevu nebo příspěvek od státu? Mnoho seniorů o těchto možnostech...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3