Babiččina volba staví v nové kampani na emocích a kvalitě

Babiččina volba staví v nové kampani na emocích a kvalitě

Prémiová značka mouky Babiččina volba z portfolia GoodMills Česko startuje novou reklamní kampaň Všechno se točí kolem lásky, která vyzdvihuje lásku jako klíčovou ingredienci každého domácího pečení.


Po šesti letech tak nahrazuje kreativní koncept malování obrazů do mouky. Těžištěm nové reklamní kampaně je televizní spot s nadčasovou melodií Love is All Around. Ukazuje, že domácí pečení s kvalitní moukou je způsob, jak vyjádřit lásku svým blízkým.

Hlavní dějová linka televizního spotu nové kampaně je zasazena do kuchyně, kde ve spojení s prémiovou moukou vznikají jedinečné kulinářské zážitky. Kampaň klade důraz na pestrou škálu jídel, která lze z mouky Babiččina volba připravit – od čerstvého chleba po nadýchané muffiny – a ukazuje, jak každé pečení může obohatit naše každodenní rodinné životy.

Naším cílem je inspirovat každého, aby pečení vnímal jako projev lásky, a zároveň chceme ukázat, že naše mouka hraje důležitou roli při vytváření těchto nezapomenutelných okamžiků plných vůně čerstvého domácího pečiva,“ říká Kateřina Hanusová, marketingová manažerka značky Babiččina volba. „Láska pro nás znamená také udržování stálé vysoké kvality našich mouk, proto pro jejich výrobu používáme jen to nejkvalitnější obilí. Důvěra našich spotřebitelů je pro nás klíčová, v kvalitě neděláme kompromisy, a i díky tomu jsme jedničkou mezi značkovými moukami v České republice,“ dodává.

 

Mouka nejvyšší kvality bez ústupků

Babiččina volba si získala důvěru domácích pekařek a pekařů díky své vysoké kvalitě, ve které nedělá kompromisy, a transparentnímu původu surovin. Ty pochází od dlouhodobých lokálních partnerů – českých farmářů, jednotlivců i zemědělských sdružení. Pro veškeré vstupní suroviny jsou nastaveny přísné kvalitativní parametry. Velkou roli hraje také důkladná a nepřetržitá kontrola produktu od zrna až po finální mouku.

Pro výrobu špaldové mouky používá pouze prastaré odrůdy nešlechtěné špaldy, které jsou registrované ve Státní odrůdové knize. Není tedy žádných pochyb, že jde skutečně o špaldu. Navíc jsou tyto odrůdy spolehlivě detekovatelné prověřenými laboratorními metodami. 

Babiččina volba nabízí širokou škálu kvalitních mouk pro jakékoliv pečení. V sortimentu jsou mouky vhodné pro různé druhy těst, jako jsou kynuté, dortové, křehké nebo pizzové. Samozřejmostí je i klasická mouka hladká, polohrubá a hrubá. Všechny mouky obsahují pouze pečlivě namleté obilí.

„I pečlivý výběr klíčových ingrediencí, jako je mouka, může být projevem lásky pro naše blízké – tím, že vybereme tu nejlepší pro naše pečení. Zároveň chceme demonstrovat, že mouka Babiččina volba není jen pro zkušené domácí pekaře, ale pro každého a na každé těsto, na každou příležitost,“ shrnuje Katěřina Hanusová.

 

Reklamní kampaň bude k vidění především na televizních stanicích v Česku (Media Club) a na Slovensku (JOJ Group). Kromě toho zahrne Facebook a Instagram pod profily Babiččina volba / Babičkina voľba a online platformy jako Google, Seznam, YouTube a další.

Video spot kampaně je k dispozici na YouTube.

Více informací naleznete na webu Babiččina volba.