Babiččina volba staví v nové kampani na emocích a kvalitě

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Po šesti letech tak nahrazuje kreativní koncept malování obrazů do mouky. Těžištěm nové reklamní kampaně je televizní spot s nadčasovou melodií Love is All Around. Ukazuje, že domácí pečení s kvalitní moukou je způsob, jak vyjádřit lásku svým blízkým.

Hlavní dějová linka televizního spotu nové kampaně je zasazena do kuchyně, kde ve spojení s prémiovou moukou vznikají jedinečné kulinářské zážitky. Kampaň klade důraz na pestrou škálu jídel, která lze z mouky Babiččina volba připravit – od čerstvého chleba po nadýchané muffiny – a ukazuje, jak každé pečení může obohatit naše každodenní rodinné životy.

Naším cílem je inspirovat každého, aby pečení vnímal jako projev lásky, a zároveň chceme ukázat, že naše mouka hraje důležitou roli při vytváření těchto nezapomenutelných okamžiků plných vůně čerstvého domácího pečiva,“ říká Kateřina Hanusová, marketingová manažerka značky Babiččina volba. „Láska pro nás znamená také udržování stálé vysoké kvality našich mouk, proto pro jejich výrobu používáme jen to nejkvalitnější obilí. Důvěra našich spotřebitelů je pro nás klíčová, v kvalitě neděláme kompromisy, a i díky tomu jsme jedničkou mezi značkovými moukami v České republice,“ dodává.

 

Mouka nejvyšší kvality bez ústupků

Babiččina volba si získala důvěru domácích pekařek a pekařů díky své vysoké kvalitě, ve které nedělá kompromisy, a transparentnímu původu surovin. Ty pochází od dlouhodobých lokálních partnerů – českých farmářů, jednotlivců i zemědělských sdružení. Pro veškeré vstupní suroviny jsou nastaveny přísné kvalitativní parametry. Velkou roli hraje také důkladná a nepřetržitá kontrola produktu od zrna až po finální mouku.

Pro výrobu špaldové mouky používá pouze prastaré odrůdy nešlechtěné špaldy, které jsou registrované ve Státní odrůdové knize. Není tedy žádných pochyb, že jde skutečně o špaldu. Navíc jsou tyto odrůdy spolehlivě detekovatelné prověřenými laboratorními metodami. 

Babiččina volba nabízí širokou škálu kvalitních mouk pro jakékoliv pečení. V sortimentu jsou mouky vhodné pro různé druhy těst, jako jsou kynuté, dortové, křehké nebo pizzové. Samozřejmostí je i klasická mouka hladká, polohrubá a hrubá. Všechny mouky obsahují pouze pečlivě namleté obilí.

„I pečlivý výběr klíčových ingrediencí, jako je mouka, může být projevem lásky pro naše blízké – tím, že vybereme tu nejlepší pro naše pečení. Zároveň chceme demonstrovat, že mouka Babiččina volba není jen pro zkušené domácí pekaře, ale pro každého a na každé těsto, na každou příležitost,“ shrnuje Katěřina Hanusová.

 

Reklamní kampaň bude k vidění především na televizních stanicích v Česku (Media Club) a na Slovensku (JOJ Group). Kromě toho zahrne Facebook a Instagram pod profily Babiččina volba / Babičkina voľba a online platformy jako Google, Seznam, YouTube a další.

Video spot kampaně je k dispozici na YouTube.

Více informací naleznete na webu Babiččina volba.

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Vzácnější než drahokam: V celém Česku nosí jméno Jiskra (nebo Iskra) jen čtyři ženy

Najít v českém kalendáři jméno, které by bylo vzácnější, je skoro nemožné. Jiskra (v mezinárodní variantě Iskra) je jméno, které v sobě nese elementární...

Mozek nemá tlačítko „Mute“, ale vy máte prefrontální kůru. Jak zkrotit hněv?

Dopravní zácpy, protivní kolegové nebo pomalé fronty z našeho života nezmizí. Co se ale změnit může, je náš vnitřní operační systém. Vědecké výzkumy potvrzují,...

Fénix nad popiolem: České Švýcarsko investuje 130 milionů do novinek pro turisty

Národní park České Švýcarsko se připravuje na další velkou kapitolu své obnovy. Díky Programu švýcarsko-české spolupráce a podpoře ministerstva životního prostředí se v letech...

„Příliš unavení na milence.“ Proč mileniálové vyměnili nevěru za klid v koutě

Zapomeňte na morální kázání. Podle nejnovějších kulturních trendů a analýz magazínů jako VICE nebo Newsweek mileniálové nepodvádějí proto, že by byli svatí, ale proto,...

Víte, kolik platíte za elektřinu? Většina z nás nemá tušení!

Kolik skutečně měsíčně utrácíte za elektřinu? Pokud si nejste jistí, nejste v tom sami. Podle průzkumu Skupiny Klik.cz téměř polovina Čechů nesleduje vývoj cen a...

Zhasněte v koupelně! Fenomén „dark showering“ dobývá svět a odborníci ho milují

Slyšeli jste už o „tmavém sprchování“? Zatímco ranní sprcha nás má probudit a nabít energií, nový trend, který zaplavil sociální sítě, se zaměřuje na...

Túje jsou pasé: Zasaďte srbský smrk a vytvořte si neproniknutelnou alpskou stěnu

Většina lidí při plánování živého plotu automaticky sahá po tújích. Jenže zahradníci znají lepší tajemství: srbský smrk (Picea omorika). Je levnější, odolnější a vypadá...

Nová éra péče o tělo

Dove uvádí na trh tělová séra s aktivními složkami na úrovni pleťové péče Značka Dove přináší zásadní inovaci v péči o pokožku těla. Představuje novou...

Mrtví lupiči a malý psychopat? Expert rozebral Kevinovy pasti v Sám doma

Při sledování Sám doma v roce 2025 nás napadají jiné otázky než v dětství. Třeba jak si sakra rodiče mohli dovolit dům, který se...

Voda z kohoutku jako nepřítel baristů. Jak tvrdost a chlor ničí aroma drahých zrn

Milovníci kávy dokážou hodiny debatovat o pražení, mikrometrech na mlýnku nebo původu zrn. Pak ale často udělají tu největší chybu. Celý rituál zalijí vodou,...

Bonusy za 4,5 miliardy korun! Zpěvačka odměnila svůj štáb rekordní sumou

Turné Eras Tour přepsalo historii. Po 149 koncertech ve 21 zemích se tržby zastavily na neuvěřitelných 2 miliardách dolarů. Taylor Swift se však v...

12 nocí, 12 měsíců: Unikátní průvodce, jak si „přednastavit“ úspěšný příští rok

Období mezi zimním slunovratem a Třemi králi bylo pro naše předky tím nejposvátnějším časem v roce. Věřili, že během tzv. „Kouřových nocí“ je hranice...

Generace důvěřují, odborníci doporučují

Značka Vaseline, založená v roce 1870, si již více než 150 let drží pevné místo v domácnostech po celém světě. Její schopnost chránit pokožku...

Špína, psí výkaly a přísná pravidla. Bývalé milenky promluvily o svátcích v Playboy vile

Vánoce plné sněhu uprostřed slunné Kalifornie, kde ovšem místo baněk visí na lustru spodní prádlo, ale pod povrchem vládne přísný režim. „Hef měl naprosto...

Zrcadlo jako zrádce. Pokud v něm vidíte nepořádek, násobíte si stres

Všichni si dáváme předsevzetí, že zhubneme, budeme jíst zdravěji a méně se stresovat. Jenže často zapomínáme na místo, které nás ovlivňuje úplně nejvíc, a...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3