Nalaďte se na zdravější vlnu: Vyzkoušejte Veggie Challenge s rostlinnými alternativami z Burger Kingu

Nalaďte se na zdravější vlnu: Vyzkoušejte Veggie Challenge s rostlinnými alternativami z Burger Kingu

Zimní měsíce jsou ideální chvílí dopřát tělu i mysli svěží očistu, která vás nakopne. A proč nezačít právě u svého jídelníčku? Během 30denní výzvy Veggie Challenge můžete vyměnit těžká jídla za rostlinné alternativy, které překvapí chutí, dodají tělu energii a udělají dobře nejen vám, ale i planetě. 


V řetězci Burger King, který výzvu pořádanou organizací ProVeg podporuje, můžete sáhnout hned po
8 rostlinných alternativách a vychutnat si tak své oblíbené burgery bez omezování se.

Burger King má mezi řetězci s rychlým občerstvením nejširší nabídku plant-based produktů. Ta zahrnuje například ikonický Plant-Based Whopper, lahodný Plant-Based Cheeseburger a pro milovníky kuřecích kousků nechybí ani šťavnaté Plant-Based Nugetky. „Dlouhodobě sledujeme, že zájem o rostlinné alternativy roste. Potvrzuje to i náš loňský průzkum, podle kterého až třetina Čechů uvažuje o omezení masa. Na měnící se trendy na světové i tuzemské úrovni se snažíme vždy reagovat. Chceme našim zákazníkům ukázat, že burger může chutnat skvěle i bez masa. Oceňujeme iniciativy, jako je Veggie Challenge od ProVeg, které pomáhají šířit osvětu
o rozmanitosti rostlinné stravy,“
uvádí Filip Vostrý, marketingový manažer společnosti Burger King.

Z průzkumu Burger Kingu dále vyplynulo, že 77 % Čechů neoblomně upřednostňuje masité pokrmy, ale 18 % populace je otevřeno flexitariánské stravě, která kombinuje převážně rostlinné jídlo s občasnou konzumací masa. Tento přístup, na rozdíl od dobře známého vegetariánství a veganství, zůstává mezi veřejností méně rozšířený, což naznačuje prostor pro další osvětu a změnu stravovacích zvyklostí. „Je zřejmé, že přechod na rostlinnější jídelníček není jen krátkodobým trendem, ale skutečnou celospolečenskou změnou. Zájem
o flexitariánství stále roste – podle agentury FMCG Gurus až 25 % Čechů a Češek cíleně omezuje konzumaci živočišných produktů. Současně se rychle rozšiřuje nabídka rostlinných alternativ na trhu. Veggie Challenge je skvělá příležitost, jak jednoduše vyzkoušet rostlinnou stravu a přispět k pozitivní změně,“
říká Tereza Trávníčková, manažerka Veggie Challenge z organizace ProVeg Česko, která výzvu organizuje.

 

Výzva bez omezování sebe sama

Cílem Veggie Challenge je po dobu 30 dnů motivovat účastníky z řad veřejnosti k omezení konzumace masa
a vyzkoušení chutných a vyvážených rostlinných alternativ. Díky nejširší nabídce plant-based jídel na českém trhu s rychlým občerstvením mohou zákazníci Burger Kingu objevovat nové chutě, aniž by museli dělat kompromisy ve svých oblíbených pokrmech.

Účastníci výzvy mohou navíc využít facebookovou skupinu pro sdílení motivace a inspirace nebo si stáhnout mobilní aplikaci, jež nabízí přes 100 receptů, odměny za splněné výzvy a nástroje, jako jsou plánovač jídelníčku nebo nákupní seznamy.

 

Zdravě, udržitelně a stylově

Volba udržitelného jídelníčku je krokem k lepšímu životnímu stylu. Rostlinné potraviny dodávají tělu vitaminy, antioxidanty a minerály, které posilují imunitu a podporují vitalitu. Rostlinné alternativy Burger Kingu, jako jsou Plant-Based Double Cheeseburger, Plant-Based Long Royal nebo Plant-Based Pocket Wrap, představují nejen zdravější variantu oblíbených pokrmů, ale také přispívají k ochraně přírody.
Plant-based plátky pro Burger King dodává známý výrobce The Vegetarian Butcher, který se specializuje na výrobu rostlinného masa s autentickou chutí.

Produkce rostlinných potravin je rovněž šetrnější k přírodě. Vyžaduje totiž až o 75 % méně půdy než produkce masa. Navíc pěstování rostlin produkuje oproti chovu zvířat výrazně méně emisí CO2, což napomáhá k celkové redukci uhlíkové stopy.

Mobilní aplikaci ProVeg Veggie Challenge si nyní můžete stáhnout v internetových obchodech Google Play či App Store.

Naskenujte si QR kód a připojte se k Veggie Challenge ještě dnes:

 

Produktové tipy:

Plant-Based Whopper od Burger Kingu obsahuje kombinaci šťavnaté, na ohni grilované 100% rostlinné placky, čerstvě nakrájených rajčat, cibule, salátu a nakládaných okurek, dochucené veganskou majonézou a kečupem
v sezamové housce. Jedná se o vyváženou kombinací zdravých, rostlinných ingrediencí a klasického Whopperu, na který jsou zákazníci zvyklí. K dostání je v jakékoli restauraci Burger King či přes dovážkové služby. Cena: od 129 korun.

Plant-Based Nugetky od Burger Kingu jsou dokonale křupavé a šťavnaté, vytvořené s důrazem na lahodnou chuť, kterou si zamilují i největší milovníci masa. Každá porce je servírována s omáčkou dle vašeho výběru zdarma, což zaručuje chuťový zážitek na míru. Balení 6 Plant-Based Nugetek s omáčkou dle vlastního výběru je k dostání v jakékoli restauraci Burger King či přes dovážkové služby. Cena: od 99 korun.

 

 

 

  

 

O Burger Kingu
Každý den navštíví restaurace BURGER KING® po celém světě více než 11 milionů lidí. A dělají to proto, že ví, že naše restaurace nabízejí velmi kvalitní, chutné a cenově dostupné jídlo již desítky let. BURGER KING®, založený v roce 1954, je druhým největším řetězcem rychlého občerstvení specializujícím se na burgery na světě. Původní HOME OF THE WHOPPER® a náš závazek přinášet hostům kvalitní ingredience, perfektní recepty a příjemnou rodinnou atmosféru je to, co naši značku definuje již 70 let!