Spolupráce, která šetří planetu

Sdílet článek

Reklama
Reklama

 

Společnost EYELEVEL se dlouhodobě snaží hledat cesty, jak svoji práci neustále zdokonalovat a dávat jí hlubší význam. Využívá nejnovější technologie a přispívá k jejich vývoji. Maximální důraz klade nejen na potřeby
a spokojenost klientů, ale také jejich zákazníků, kteří do obchodů vytvořených EYELEVELEM každý den přichází. Myslí přitom na design, funkčnost i udržitelnost.

Protože i EYELEVEL a jeho klienti vyprodukují spoustu odpadu, rozhodli se zástupci této nadnárodní firmy přijít s dalším inovativním řešením, které se týká právě použitých světelných reklamních bannerů. “Životnost tohoto materiálu bývá často omezená na jedinou sezónu, po níž je nahrazen novou kampaní. To jsme chtěli změnit, protože téměř všechny ostatní materiály používané při výrobě reklamních nosičů jsme dokázali nahradit recyklovatelnými a FSC certifikovanými, nicméně u banneru to díky specifickému použití a výrazným investicí do hardwaru nešlo. Jsem rád, že se nám podařilo najít cestu, jak dát i bannerům nový život místo toho, abychom je vyhodili,” vysvětluje generální ředitel společnosti EYELEVEL Petr Blabla.

S touto vizí oslovili uznávanou českou návrhářku Petru Ptáčkovou, která zmíněnou “bannerovinu” využila při tvorbě své nové kolekce na podzim a zimu 2018. Ta zahrnuje například bundy, které se zároveň dají přeměnit
v batoh.

“Během své práce a studií jsem navštívila spoustu různých manufaktur a viděla, jak vypadá šetrný přístup
k výrobě oblečení, ale také to, kolik se jinde vyhodí materiálu, kolik vzniká odpadu a jak se často nedbá na žádnou etiku. Těší mě každý člověk, který se rozhodne udělat alespoň malý krok k udržitelnosti, a o to víc si vážím toho, že se tak ro
zhodne velká nadnárodní společnost, jako je EYELEVEL. Těší mě, že můžu být součástí projektu, který dává smysl,” říká návrhářka Petra Ptáčková.

 

Co s odpadem z odpadu?

Během výroby této kolekce se myslelo také na co nejefektivnější využití plátna, tedy aby z něj nezbyl téměř žádný odpad. Z drobných odstřižků se pak vyrobila ještě pouzdra na doklady či větší na dokumenty. I velmi malý odstřižek si našel své uplatnění – v chráněné dílně CEDR z něj udělali jezdce na zip pro vak na lyže.

“Kolekce má za cíl upoutat pozornost, protože móda je pro většinu z nás zajímavějším tématem než banner,
a disk
uze na toto téma by neměla být omezena jen na úzkou skupinu nadšenců. Velký dík patří především našemu klientskému týmu, který se touto myšlenkou interně zabývá již delší dobu a realizuje ji ve spolupráci s několika chráněnými dílnami, zejména s CSP Zlín,” dodává Petr Blabla.

 

Co je to za materiál?

Jedná se o textilní plátna ze stoprocentního polyesteru, potištěná barevnými motivy. Pro tisk se používá především technologie sublimačního a UV tisku nebo také latexové inkousty. Gramáž pláten se pohybuje okolo 165 g/m2, jde o odolný materiál, který se používá především do takzvaných lightboxů, tedy světelných rámů, výloh a dalších reklamních poutačů. Jen za rok 2017 odeslal EYELEVEL do obchodů a na výstavy celkem
12 500 m2 bannerových pláten, což zhruba odpovídá rozloze dvou a půl fotbalových hřišť.

Inspirovat ostatní

Klienti EYELEVELU, zástupci lifestyle světových brandů, již začínají projevovat zájem o tuto myšlenku a chtějí se aktivně podílet na individuálních realizacích tohoto konceptu.

“Věřím, že právě zdánlivé drobnosti dávají práci vyšší smysl. Touto iniciativou chceme nejen ulehčit životnímu prostředí, ale snažíme se celou iniciativou inspirovat veřejnost i koncové zákazníky našich klientů, kteří svými nároky a preferencemi vytvářejí poptávku na globální značky udávající trendy, a tím mohou měnit náš svět
k lepšímu,”
říká Petr Blabla.

Společně s Petrou Ptáčkovou jsou přesvědčeni, že nejde jen o jednorázovou akci, ale že se materiál skutečně začne využívat plošně, například na výrobu nákupních tašek. Zmíněná kolekce bund a batohů na příští sezónu bude k dostání i pro koncové zákazníky. Návrhářka navíc slibuje, že než půjde kolekce do prodeje, rozšíří ji
o několik dalších kousků.

 

——————————————————————————————————————————-

O EYELEVEL

EYELEVEL je původně česká a nyní silná globální společnost spolupracující s těmi nejzvučnějšími značkami světa, jako jsou NIKE, ADIDAS, VANS, THE NORTH FACE, CALVIN KLEIN, DYSON, STARBUCKS a další. Navrhuje, vyrábí a zařizuje značkové prodejny, ve kterých kombinuje designový interiér s moderními a digitálními technologiemi. Přední celosvětové značky svěřují realizaci svých konceptů společnosti EYELEVEL a jejím lidem hlavně pro jejich schopnost doručit výsledek nad rámec jejich očekávání. Na každém kontinentu najdete obchody navržené a vybavené českým EYELEVELEM. Se stejnou péčí si EYELEVEL hýčká i vlastní talenty.

Nabízí řadu netradičních zaměstnaneckých benefitů, jakými jsou například neomezená dovolená a unikátní pracovní prostředí založené především na lidskosti a přátelském přístupu, které se koncem letošního roku přesune do ekologické budovy AFI ve Vokovicích.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Jak se dobře vyspat, i když vás trápí bolesti zad

„Pravdou je, že pouze odpočinuté tělo může regenerovat. A u bolestí zad to platí dvojnásob. Kvalita spánku je proto zcela zásadní věcí, na kterou...

Víte, jak funguje multilíčidlo?

Přírodní oleje a vosky spolu s výtažkem z brusinek vyživují a regenerují pokožku, udržují její přirozenou hydrataci a brání jejímu vysoušení. Výrobek má pouze...

Dámská jízda – nový trend dovolených

„Čím dál více žen k nám přijíždí ve dvojicích či malých skupinkách a stále častěji k nám míří také maminky s dospívajícími dcerami, aby...

Léto plné chutí v Tchibo

Letní sezóna je ideálním časem na nové zážitky – a ty chuťové nejsou výjimkou. V kavárnách Tchibo proto právě teď najdete originální novinky, které osvěží i potěší. 

Plavání je zdravé, ale dělejte to správně!

Léto přímo nahrává pobytu ve vodě, který navíc udělá nevídaně dobře nejen vašemu tělu,
ale i hlavě. “S přibývajícím věkem se může stát, že nás sem tam zabolí v kříži, dají o sobě vědět kolena nebo kyčle. Voda je pak ten nejlepší kamarád.

Exkluzívní autobiografie herecké ikony – Al Pacino: SONNY BOY – PAMĚTI

K fanouškům filmu se právě dostává exkluzivní autobiografie jedné z největších hereckých ikon minulého století.

5 tipů, proč se vydat s dětmi na nezapomenutelný výlet do Zlína

Přemýšlíte, kam se s dětmi vydat za zábavou, při které se zároveň něco naučí? Vydejte se na výlet (nebo třeba rovnou na dovolenou) do Zlína. V Baťově městě si na své přijde každý člen rodiny a v červnu tady navíc začíná jedinečná výstava kostek s unikátními stavbami a hernou, ze které děti nebudou chtít odejít.

Dokonalá ochrana před sluncem s matujícím efektem

Ochrana před slunečními paprsky by měla být součástí každodenní péče o pleť. Mnoho žen se však obává, že krémy s vysokým ochranným faktorem udělají jejich pleť mastnou nebo lesklou. Česká kosmetická značka Essenté tak přichází s ideálním řešením – Ochranný krém SPF 30 poskytuje vysokou ochranu, ale zanechává pleť matnou a svěží.

NOVINKY 100% přírodní směsi esencí

Pro každodenní osvěžení domova

Chuť léta v každém doušku s osvěžujícími kávovými drinky

Léto je jako stvořené k dobrodružství, zábavě a bezstarostným chvílím plným radosti, kdy si život vychutnáváte plnými doušky. Stejně jako kávu, jejíž lahodná chuť vás osvěží i během horkých dní. Káva totiž není jen nápoj – je to okamžik pro sebe, maličká radost, která se vejde do každého dne. A co teprve, když se spojí s ledem? Připravili jsme pro vás pár jednoduchých,
ale výjimečných receptů, díky kterým si léto vychutnáte naplno.

Sauna v létě? Překvapivě skvělý nápad!

Saunování rozhodně nepatří jen k zimním měsícům, právě naopak! Vaše tělo vám za něj poděkuje i v létě. Klíčem k pozitivním účinkům saunování je pravidelnost, tak proč si v létě dávat pauzu
a čekat až na první mrazíky? Přinášíme vám hned několik důvodů, proč by sauna měla mít místo
 i ve vaší letní rutině.

Léto u vody s malým dítětem: Jak na to bezpečně a v pohodě

Léto je tady a s ním i období dovolených u moře či jezera. Pokud si ale chcete pobyt u vody skutečně užít, je důležité se dobře připravit. Jak s malým dítětem začít plavat? Zvládneme to sami, nebo je lepší navštěvovat kurzy? A je vůbec plavecká příprava nutná? 

Novinky do každé rodiny

Hrajte o limitovanou edici GlancBox!

Překrásná Marseille

Možná jste velmi zcestovalá a vynechala jste snad jen Mars. Ten je ale trochu z ruky, a proto, což takhle dát si Marseille, která je Evropským hlavním městem kultury roku 2013? Ostatně, v tomhle druhém největším francouzském městě a současně hlavním městě Provence je tolik národností, že by se i marťanští zelení mužíci s tykadly mezi nimi ztratili.

Dopřejte dovolenou i své pleti a myslete v létě na hydrataci!

„Dehydratace se netýká jen suché pleti. Nedostatek vlhkosti může pociťovat i smíšená nebo mastná pokožka, které vlivem věku, UV záření a dalších aspektů už...
Reklama
Reklama