Český zábavní koncept TEPfactor otevřel první zahraniční pobočku v Dubaji

Sdílet článek

Reklama
Reklama

 

Vzhledem k zájmu o koncept TEPfactor, jak ze strany frančízantů, tak ze strany zákazníků na zahraničních trzích se firma rozhodla pro expanzi za hranice České republiky. „Naše adrenalinová a napínavá týmová hra pro rodiny i firmy vzbuzuje velký zájem v zahraničí. První lokací, kam se náš koncept rozšířil je Dubaj. Naše centrum stojí v prestižní a trendy lokalitě Jumeirah Beach Residence v oblasti Dubai Marina, kam obyvatelé Dubaje   i turisté míří za zábavou nebo na krásnou veřejnou pláž. Jsme moc rádi, že TEPfactor Dubaj tak krátce po svém otevření přitáhl již přes tisíc návštěvníků,“ řekl Jan Daneš, ředitel TEPfactor pro Českou republiku. „Ve Varšavě jsme ve fázi budování centra, které bude umístěné v populárním obchodním centru Blue City Varšava ve středu Varšavy. Klientům zde v rámci dobrodružné cesty na 1 500 m2 nabídneme 25 úkolů.“ Oba první zahraniční koncepty jsou buď plně (Varšava) nebo majoritně vlastněné českou společností.

TEPfactor také jedná s dalšími zájemci o franšízu nebo joint venture z Německa, Itálie, Švýcarska a Španělska a při oslovování partnerů spolupracuje s místními kancelářemi Czechtrade.

 

Jako formu financování dalších aktivit si společnost vybrala dluhopisy, pro které nabízí úrok 7 procent ročně, splatnost je stanovena na tři roky a jsou zcela bez poplatku. „Prodej dluhopisů je v plném proudu. Emise končí v září a zbývá nám poslední třetina cílené částky. Adrenalinová zábava je moderní záležitostí pro jednotlivce
i velké korporace, stává se tím pádem zajímavou investiční příležitostí,“ řekl Daneš.

 

O TEPfactoru

TEPfactor je dobrodružná hra společnosti TEPfactor zaměřená na týmovou spolupráci, adrenalin, dobrodružství, zábavu a výzvu za pět let zocelila už přes 200 tisíc nadšenců a utužila tisíce pracovních a sportovních kolektivů, školních tříd a rodin. Myšlenka otevřít zábavní centrum ve stylu televizní show Pevnost Boyard napadla majitele
a zakladatele Tomáše Chrousta před osmi lety. Další tři roky trvalo, než se ujasnilo, jak by měl projekt vypadat a než se sehnaly potřebné peníze. V srpnu 2012 pak bylo otevřeno první centrum TEPfaktor v Chotilsku na Slapech. Koncept s 21 úkoly, barem a pláží se postupně rozrostl také o konferenční centrum a ubytovací prostory a počet úkolů zaměřených na logiku, trpělivost, paměť, zručnost a fyzickou kondici vzrostl na současných 25.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Děsí vás černající banány? Naučte se je správně skladovat

Banány. Ovoce, které většina z nás miluje, ale taky nám lezou krkem, když během dvou dnů zčernají a zkazí se. Přitom stačí malá změna...

Když se noc mění v saunu. Proč v horku nespíme dobře a jak si pomoct

Letní noc je někdy horší než tropické poledne. Člověk se převaluje, vzduch stojí, polštář pálí. Tělo touží po chladu a odpočinku, ale místo toho...

Magie ve flakonu nebo marketing pro zoufalé? Testujeme feromonové vůně

Slíbí ti přitažlivost na první pohled, probuzené touhy a pohled přes celou místnost. Feromonové parfémy znějí jako zázračné afrodiziakum ve flakonu. Ale fungují opravdu,...

Bojí se váš muž změn? Inspirujte se těmito tipy

Změny. Pro někoho výzva, pro jiného noční můra. A možná právě váš partner patří do té druhé skupiny. Co s tím? Nepanikařit. I muži,...

Co všechno obětovala Audrey Hepburn? Její život byl mnohem těžší, než vypadá

Na plátně působila jako křehká múza, ale uvnitř byla z ocele. Audrey Hepburn okouzlila svět, a přesto si z něj nikdy nenechala vzít samu...

Nástraha v podobě kávy s mlékem. Chutná jemněji, ale dráždí tělo

Voňavý šálek s krémovou pěnou v ruce, hřejivý rituál, který otevírá ráno. Káva s mlékem je pro mnoho žen symbolem pohody a klidu. Jenže...

Už jste vyzkoušeli praktický tip do domácnosti? Stačí ustřihnout roh houbičky na nádobí

Ještě jste o této vychytávce neslyšeli? Tak to je nejvyšší čas ji vyzkoušet! Možná se na první dobrou může zdát, že je to je...

Francie říká dost! TikTok a Temu reklamám zvoní hranaZ

Francie už nechce být skládkou pro šaty, které se nosí jednou a končí v odpadu. Zakazuje reklamy na ultra-levnou módu a zavádí ekologické skóre....

Jak vypadá manipulace, když má jemný hlas a úsměv? Ne vždy ji poznáš hned

Nemusí křičet, ani třískat dveřmi. Manipulace umí být tichá, něžná a dokonale maskovaná. A právě proto je tak zrádná. Místo strachu se usmívá, místo...

Osvěžte se v parních dnech těmito skvělými limonádami

V parných letních není nic lepšího než sklenice studené a osvěžující limonády. Ať už hledáte něco na zahradní párty, k obědu na balkoně nebo...

Síra a sirovodík: zázračná dvojice pro zdraví, krásu i psychickou pohodu. Objevte jejich účinky v lázních Piešťany a Smrdáky

Síra je nezbytnou součástí lidského organismu. Podporuje tvorbu keratinu a kolagenu, které jsou důležité pro zdravou pokožku, vlasy i klouby, přispívá k detoxikaci těla...

Nehty jako z galerie: Nail art slaví návrat s novou kreativitou

Nehty už dávno nejsou jen upravené nebo neupravené. Staly se plátnem, na kterém se odráží nálady, trendy i osobnost. Nail art je letos odvážnější,...

Umění říct „ne“: Proč je největší laskavostí někdy právě odmítnutí

Říkáš „ano“, i když všechno v tobě křičí „ne“. Přikyvuješ, protože je to jednodušší, rychlejší, méně konfliktní. Nechceš zklamat, být za komplikovanou, za tu,...

Oddalujete úklid ve spíži? S našimi tipy to zvládnete rychle, efektivně a navíc se zbavíte potravinových molů

Do úklidu ve spíži se většinou moc nehrneme. Když už se však do něj pustíme, chceme ho mít rychle a efektivně za sebou. Lámete...

Luxus v každodennosti: Proč jsou některé malé věci větším přepychem než kabelka za tisíce

Když se řekne luxus, vybavíme si značkové kabelky, drahé hotely a třpytivé šperky. Ale opravdový luxus může mít i zcela jinou podobu. Neměří se...
Reklama
Reklama