Coca-Cola: Filmy, dobré jídlo, pití a společné vaření, to je současný recept na domácí štěstí

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Nezávislý spotřebitelský průzkum uskutečněný v závěru minulého roku ukázal na velkou oblibu colových nápojů, které pravidelně pije 73 % Čechů. Největší oblibě se těší Coca-Cola, která vítězí svou skvělou chutí
a nejčastěji se pije při setkáních s přáteli, rodinných oslavách, k dobrému jídlu či jen tak, pro osvěžení. Průzkum přinesl také zajímavá data o tom, jak trávíme svůj čas doma, a jak se změnily naše nápojové návyky v průběhu pandemie.

Naprostá většina dotázaných, přes 90 %, pije colové nápoje a téměř tři čtvrtiny tak činí pravidelně. Celkem 72,4 % uvedlo, že právě Coca-Cola je jejich nejoblíbenější. Ve výběru se většinou držíme klasicky slazené varianty – preferují ji téměř tři čtvrtiny (71,5 %). Variantu bez cukru raději volí 23,9 % dotazovaných. „Zajímalo nás, co Češi rádi pijí k jídlu, a jak pandemie ovlivnila jejich preference. Ukázalo se, že zatímco v restauracích jsme si dříve k jídlu objednávali převážně colové nápoje, doma teď k jídlu pijeme zejména vodu. Třetina respondentů si však
i doma dá k obědu či večeři svoji oblíbenou colu,“
uvádí Veronika Němcová, ředitelka komunikace a udržitelnosti ve společnosti Coca-Cola ČR a SR.

K jídlu v restauraci si 58 % Čechů objednává colové nápoje, druhou nejčastější volbou jsou pak domácí limonády s 37 %. Doma je to nejčastěji voda, k jídlu si ji dá 73 % z nás. Druhé místo patří džusům, sáhne po nich 39 % Čechů a colový nápoj si doma k jídlu vychutná 32 % dotázaných.

Právě doma teď trávíme téměř veškerý svůj čas, proto je ještě důležitější než jindy, si chvíle se svými blízkými umět ozvláštnit a užít. Výsledky průzkumu ukázaly, že dobré jídlo a pití v tom hraje zásadní roli (50 %). Hned v závěsu pak bylo s tím spojené vaření a pečení (39 %). Jediná aktivita, která ve zpříjemňování času stráveného doma překonala jídlo, je společné sledování filmů (76 %).

Živá cooking show přímo ve vaší kuchyni

Společný čas se svými blízkými a dobré jídlo a pití si teď můžete užít i prostřednictvím série živých livestreamů, ke kterým Coca-Cola přizvala ambasadory Marka Pavalu, českého kreativního kuchaře a finalistu soutěže MasterChef 2012, a Máriu Čírovou, slovenskou zpěvačku a skladatelku. Sejdou se na Instagramu o třech sobotách v únoru a březnu a v reálném čase budou vařit zajímavé recepty světových chutí, které zvládnete připravit společně s nimi v pohodlí svého domova.  

„Naším cílem je pomoci najít si cestu k radosti prostřednictvím společně strávených chvil s našimi blízkými – jak jinak, než dobrým jídlem a pitím. Proto letos přinášíme živé vaření přímo do našich kuchyní. Budeme vařit společně, v reálném čase, užijeme si hezký čas s rodinou, a ještě se výborně najíme,“ vysvětluje myšlenku projektu Kateřina Třísková, brand manažerka značky Coca-Cola odpovědná za celý koncept s názvem Spolu chutná nejlépe.

První, zhruba hodinový, livestream proběhne už tuto sobotu 20. února 2021 od 18 hodin. Všechny informace
a odkaz na stream najdete na Instagramu Coca-Cola Česko a Slovensko. Další pak budou následovat 6. března a 20. března 2021. Připojit se může zdarma každý milovník dobrého jídla a pití.

 

Spolupráce s Košík.cz

Kampaň Spolu chutná nejlépe podpoří i online supermarket Košík.cz, který umožní snadný nákup surovin na livestream vaření s influencery, a to dle receptů, které najdete pěkně pohromadě na speciální stránce zde.

Soutěž o kuchyňské potřeby a školu vaření

Bonusem pro všechny vášnivé domácí kuchaře je možnost zasoutěžit si o světové kuchyňské potřeby Potten&Pannen – Staněk. Soutěž probíhá na webových stránkách www.coca-cola.cz a zapojit se do ní může každý, kdo zakoupí soutěžní balení Coca-Cola. Každý den bude vyhlášen jeden výherce kvalitního kuchyňského nádobí. Hlavní výhrou je pak slavný kurz vaření s Markem Pavalou v jeho kempu Fuego.

 

Výzkum „Colové“ nápoje uskutečnila agentura DATANK s.r.o. v listopadu 2020 a v únoru 2021 na vzorku 1609 respondentů.

 

  

O společnosti The Coca-Cola Company

The Coca-Cola Company je největším výrobcem nápojů na světě, který svým spotřebitelům ve více než 200 zemích nabízí přes 500 značek perlivých i neperlivých nápojů. Coca-Cola neustále vyvíjí a vylepšuje své portfolio, například snížením cukru v nápojích nebo uváděním nových inovativních výrobků na trh. Společnost usiluje také o snížení dopadu na životní prostředí obnovou vody používané ve výrobě a podporou recyklace. Společně se stáčecími společnostmi zaměstnává více než 700 000 lidí a pomáhá přinášet ekonomické příležitosti místním komunitám po celém světě. Více informací naleznete na adrese https://www.coca-colacompany.com a sledovat můžete Twitter, Instagram, Facebook a LinkedIn.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Bonusy za 4,5 miliardy korun! Zpěvačka odměnila svůj štáb rekordní sumou

Turné Eras Tour přepsalo historii. Po 149 koncertech ve 21 zemích se tržby zastavily na neuvěřitelných 2 miliardách dolarů. Taylor Swift se však v...

12 nocí, 12 měsíců: Unikátní průvodce, jak si „přednastavit“ úspěšný příští rok

Období mezi zimním slunovratem a Třemi králi bylo pro naše předky tím nejposvátnějším časem v roce. Věřili, že během tzv. „Kouřových nocí“ je hranice...

Generace důvěřují, odborníci doporučují

Značka Vaseline, založená v roce 1870, si již více než 150 let drží pevné místo v domácnostech po celém světě. Její schopnost chránit pokožku...

Špína, psí výkaly a přísná pravidla. Bývalé milenky promluvily o svátcích v Playboy vile

Vánoce plné sněhu uprostřed slunné Kalifornie, kde ovšem místo baněk visí na lustru spodní prádlo, ale pod povrchem vládne přísný režim. „Hef měl naprosto...

Zrcadlo jako zrádce. Pokud v něm vidíte nepořádek, násobíte si stres

Všichni si dáváme předsevzetí, že zhubneme, budeme jíst zdravěji a méně se stresovat. Jenže často zapomínáme na místo, které nás ovlivňuje úplně nejvíc, a...

Poctivá chuť bez náhražek: Vyrobte si domácí máslo jen ze smetany a mrkve

V době, kdy jsou regály plné náhražek a vylepšovadel, se čím dál více lidí vrací k domácí výrobě základních surovin. Domácí máslo je ideálním...

Zapomeňte na Alpy! Polsko má hory, wellness i pravou zimní atmosféru, kterou si zamilujete

Zimní dny doslova volají po spojení přírody a sportu s relaxem v útulném prostředí. A není nutné jezdit daleko. Jen pár hodin za hranicemi...

Rok 2026: Ráj prodloužených víkendů! Sedmkrát si užijeme extra volno

Plánování dovolených pro rok 2026 bude letos jedna radost. Kalendář nám totiž nadělil hned několik prodloužených víkendů, které vycházejí přímo ideálně na pátky nebo...

Výprava za pramenem Labe

Cesta k pramenu naší nejznámější řeky Labe skýtá mnohé další krásné památky, zajímavá zastavení a dechberoucí výhledy do horské krajiny. Celá oblast je protkána...

Taylor Swift v slzách: Poprvé promluvila o masakru dětí v Southportu

V červenci 2024 otřásla světem zpráva o brutálním útoku na taneční kroužek s tématikou Taylor Swift v Southportu, kde zemřely tři malé holčičky. Zpěvačka...

Čtyři roky bez sexu: Khloé Kardashian překvapila intimním přiznáním

Pamatujete si na časy, kdy se v showbyznysu řešilo, s kým zrovna randí? Ty dny jsou pryč, protože Khloé Kardashian právě oslavila hodně netradiční...

Snídaně šampionů: Zelená omeleta, která ti dodá energii na celé dopoledne

Existuje jen málo jídel, která ti dají tak rychlou a uspokojivou odměnu hned po ránu. Tahle omeleta s čerstvým špenátem a bylinkami není jen...

Návrat do dětství před smrtí. Hvězda Osudové přitažlivosti dojemně o posledních chvílích

Smrt je téma, kterému se většina z nás vyhýbá obloukem, ale hollywoodská ikona to vidí jinak a už přesně ví, kde a s kým...

„Vstávej a obejmi mě.“ Sharon se v slzách svěřila s posledními slovy Ozzyho

Princ temnoty se odebral na věčnost už v červenci, ale ta největší bolest zůstala za zavřenými dveřmi jeho ložnice. Sharon Osbourne nyní v nejemotivnějším...

Toulovcovy maštale: Skryté pískovcové město v srdci přírody

Pískovcové skalní útvary známé jako Toulovcovy maštale představují jeden z nejmalebnějších koutů naší země. Tato přírodní oblast se rozprostírá uprostřed hlubokých borových lesů na...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3