Zapojte se do #ChoosetoChallenge

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Právě dnes u příležitosti Mezinárodního dne žen oznámila společnost Satisfyer představení své Instagramové kampaně, která poběží od 8. do 14. března 2021. Ve snaze oponovat tradičnímu pojetí a vnímání ženské sexuality chce tato oceňovaná společnost v oblasti sexuálního wellness a zdraví využít hashtag #ChoosetoChallenge a vyzvat každého, kdo se chce zapojit, aby vlastními slovy doplnil větu „Sexuální svoboda mi dává sílu…“.

Všechna vyjádření označená @satisfyercom budou sesbírána, anonymizována a zveřejněna na adrese www.satisfyer.com/cz/mezinarodni-den-zen/, kde budou použita ke znázorněn a vyjádření toho, jak může diverzita v sexualitě představovat důležitý krok k plnohodnotnému životu. Podporu této kampani již vyjádřilo velké množství influencerů a osobností bojujících za práva žen a emancipaci z České republiky, Německa, Španělska, Francie, Polska, Portugalska a USA.

Jedním z podporovatelů je Klára Váňová je zakladatelka unikátního konceptu Barberette, gender-neutral barbershopu, který otevírá své dveře všem. Bojuje za rovnoprávný přístup, férové ceny a LGBTQI+ skupiny, na mediální, nadnárodní a především osobní úrovni. 

Kampaň je založena na jednom z hlavních cílů společnosti, kterým je oslavovat lidskou sexualitu a dát jednotlivcům sílu se vyjádřit. Tzv. Satisfyer efekt, o kterém píšeme níže, uvolňuje dosud neobjevenou úroveň uspokojení a pohody a tím vede k posílení vlastního sebevědomí. Satisfyer umožňuje obzvlášť ale nejen ženám, prozkoumat svůj sexuální potenciál a vytvořit naplňující životní styl, kdy každý může otevřeně vyjádřit své sexuální potřeby a touhy.

Na tomto pozadí se Satisfyer snaží dávat všem ženám přístup k širokému spektru prohlášení, která budou dostupná v jednoduše přístupném ale bezpečném online prostředí, a tím dále bořit tabu v oblasti sexuality. Ředitelka pro vzdělávání v Satisfyer a kvalifikovaná klinická sexuoložka, Megwyn White, k tomu říká: Ženy jsou často kritizovány za přijetí své smělé a dynamické sexuality – standardy nastavené společností ne vždy slouží jednotlivcům. Megwyn White dále zaujímá tento pohled: „Nerealistické ideály krásy jsou zabudované v myslích žen, až dokud se nenaučí sebelásce a radikálnějšímu vyjádření své sexuality.“

Aby Satisfyer umocnil vyjádření své ředitelky pro vzdělávání, Megwyn White, použije v rámci kampaně ilustraci britského umělkyně Hazel Mead, která je sama silnou obhájkyní práv žen. Tato ilustrace znázorňuje siluety žen z různých kultur a prostředí v okamžicích sebe-potěšení, což má podtrhnout důležitost toho, umět sám sobě říct ANO, uvolnit napětí a dát průchod emocím. Zároveň je tento obrázek spojený s dalším z cílů značky Satisfyer – „sexuální zdraví je pro každého bez ohledu na jeho pohlavní identitu, socioekonomické prostředí, věk nebo pohlaví“.

 

Podle Megwyn White, sexuoložky Satisfyer, ilustrace od Hazel Mead znázorňuje primární energii a svobodu, kterou člověk prožívá při orgasmu. Dodává, že to je přesně to, co chce Satisfyer obrázkem vyjádřit: “Umět sám sobě a svým potřebám říct Ano. Získat sebe-jistotu přijetím sebe sama. Užít si energii svého hlasu a svého těla a dát vale naučeným restrikcím.”

Touto kampaní oslavuje Satisfyer odvahu žen přiznat si svou sexualitu. Tak jak říká Megwyn White, „Chce to odvahu akceptovat sebe sama jako toho kým skutečně jsem a ne jako toho kým chci být a naplno si užít své tělo. Právě proto věříme, že jednotlivá vyjádření poskytnou dalším ženám návod k tomu jít vlastní cestou sexuálního poznání a tím dospět k úspěšnějšímu životu.“

 

VÝZVA K AKCI

Jak se můžete zapojit?

  • Doplňte mezi 8. a 14. březnem 2021 vyjádření „Sexuální svoboda mi dává sílu…“
    Zveřejněte vaše prohlášení na svém IG jako stories nebo post
  • Označte @Satisfyercom a vložte hashtag #Choosetochallenge
  • Satisfyer sesbírá všechna vyjádření, anonymizuje je a následně je zveřejní na Safe Space s cílem inspirovat další ženy a ukázat mnoho tváří sexuální svobody z celého světa.

Jak se zapojit nepřímo:

 

 

Satisfyer Effect

Zkušenost, kterou mají zákazníci s produkty Satisfyer, je unikátní a proto jí říkáme Satisfyer Effect – jde o pocit, který navodí dříve nepoznanou úroveň uspokojení, pohody a sebevědomí.

Se Satisfyer mohou jak páry, tak singles zažít více uspokojení na cestě k poznání sebe-sama a poznat tak plný potenciál své sexuality. Orgasmus s sebou přináší spoustu zdravotních benefitů včetně zvýšení průtoku krve, zlepšení nálady, uvolnění napětí a odvrácení pocitu úzkosti. Oslava vlastní sexuality také vede k přirozenému posílení sebevědomí a dobrého pocitu díky vyplavenému dopaminu a endorfinům.

 

Megwyn White

Ředitelka pro vzdělávání a kvalifikovaná klinická sexuoložka

Megwyn White je sexuoložka a atestovaná sexuální koučka, která provozuje svou praxi v New Yorku. V současné době také působí jako ředitelka pro vzdělávání pro Satisfyer, přední značku na poli sexuálního wellness se sídlem v Německu. Pravidelně přispívá do Sex and Medicine Summit, publikovla např. pro Cosmopolitan, Health.com, Elite Daily, Refinery 29, Sensheat a časopis X-biz. Mimo jiné je jedním z hlavních prezentujících na Sex Expo, Yale School of Consciousness, Fashion Snoops a Assemblage v New Yorku. Je také autorkou metody Haptic Body, což je somatická metoda zaměřená na jednoduchou péči o sebe sama. Ta má za úkol navodit vzájemné propojení celého těla, uzdravení po sexuálních traumatech a sebe-regulaci nervového systému skrze smyslnost a ztělesnění.

 

 

O značce Satisfyer

Satisfyer je významná značka na poli sexuálního wellness, která propojením technologických inovací a sexuálního zdraví přináší zákazníků příjemné prožitky, které působí na různé smysly. Satisfyer byl založen v roce 2016 a stal se průkopníkem ve svém odvětví. Mezi hlavní myšlenky a poselství patří, že sexuální zdraví je pro každého bez ohledu na jeho pohlavní identitu, socioekonomické prostředí, věk nebo pohlaví a schopnosti. Se svými 190 oceněními za design, více než 200 produkty dostupnými ve více než 100 zemích představuje značka nejobsáhlejší sortiment produktů nejvyšší kvality v různých cenových úrovních. Satisfyer je lídrem na trhu v mnoha zemích díky svému hlavnímu produktu Satisfyer Pro 2, který je nejprodávanějším přístrojem na sexuální wellness na světě. Pro více informací navštivte www.satisfyer.com.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Žhavá novinka sezóny – parfémy The Mania od Osmanyho Laffity

Víte, bez čeho se tento podzim 100% neobejdete? Bez nejnovějších parfémů The Mania od Asombroso, značky známého módního návrháře Osmanyho Laffity. The Mania je v...

Teplo domova nemusí být luxus. Drobné návyky, které vám ušetří tisíce

Topení patří k největším položkám v rodinném rozpočtu, přesto jím velká část českých domácností nevědomky plýtvá. Nejde přitom o technické poruchy, nýbrž o drobné...

Návrat ke kořenům. Objevte zapomenutou moudrost pro zdraví v chladných dnech

S příchodem chladných dnů saháme po drahých doplňcích stravy, avšak skutečný klíč k pevnému zdraví máme často na dosah a zdarma. Podzim je ideální...

Pavel Nový: Charismatický před kamerou, nekompromisní, když jde o soukromí

Některé dvojice o sobě dávají vědět na každém kroku, jiné si své štěstí schovávají za zavřené dveře. Herec Pavel Nový patří rozhodně do té...

Poklad letošního podzimu: křehký švestkový koláč

Sychravé dny doprovázené chladným počasím? To by jeden nejraději zůstal doma, zachumlaný v peřinách. Proč si ale toto období trochu nezpříjemnit? Listí hraje všemi odstíny...

Policie varuje před podvodnými SMS zprávami jménem České pošty, cílí hlavně na seniory

Vypadá jako oficiální zpráva od České pošty a hrozí, že váš balíček nebude doručen. Ve skutečnosti se však jedná o zákeřný podvod, jehož cílem...

Generace, jež šetří na chlebu, ale kupuje kabelky za tisíce… Co pohání posedlost luxusem?

Na účtu sotva zbývá na nájem, přesto na rameni visí ikonická kabelka za desítky tisíc. Fenomén mladých generací, jež utrácejí za luxus, který si...

Přestaňte se na sebe pořád zlobit. Laskavost k sobě je víc než disciplína

Určitě to znáte. Stačí drobná chyba, zapomenutý e-mail, rozbitý talíř nebo nedokončený úkol – a už se v hlavě spouští ten známý hlas: „No...

Voňavé objetí podzimu: Limitovaná edice DÝNĚ od Manufaktury

Sezóna spadaného listí, ranních mlh a teplého šálku dýňového latté přináší kromě nostalgie a klidu i voňavé rituály péče o tělo a duši. Podzimní...

Privátní vířivka s výhledem na Hrad a kosmetika Codage Paris: M Spa překoná vaše očekávání

Hotel Emblem, nacházející se jen pár kroků od Staroměstského náměstí, otevírá dveře všem milovníkům odpočinku a špičkové péče. Jeho lázeňské centrum M Spa není...

Více než čtvrt milionu řidičských průkazů letos končí, nejvíce se to týká Středočechů a seniorů

Více než čtvrt milionu Čechů letos čeká povinná výměna řidičského průkazu. Největší vlna se týká seniorů a řidičů ve Středočeském kraji. Zjistěte, jak si...

Tron: Ares otevírá novou dimenzi digitálního světa

Večer premiéry filmu Tron: Ares rozsvítil pražské kino IMAX futuristickým pulzem digitálního vesmíru. Premiéra nového sci-fi snímku Tron: Ares nabídla divákům podívanou, která posouvá...

Gynekologové vysvětlují, jak správně používat slipové vložky a kdy mohou být škodlivé

Traduje se o nich, že škodí zdraví a narušují přirozenou mikroflóru. Pravda o slipových vložkách je však mnohem prostší. Podle gynekologů nejsou samy o...

Křen: štiplavý zázrak, který léčí i probouzí

Na první pohled vypadá obyčejně, ale jakmile ho okusíte, dá o sobě okamžitě vědět. Křen je kořenová zelenina s výraznou chutí, která dokáže nejen...

Dopřejte vlasům po létě domácí vlasové wellness

Letní měsíce přináší spoustu radostí, ale pro naše vlasy bývají náročné. Vlasy jsou vysušené, oslabené a chybí jim přirozený lesk. Proto si právě po...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3