Niceboy vstupuje do nové generace zvuku Niceboy 2.0

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Jsou vyvrcholením intenzivní roční práce celého týmu založené na postupném vývoji 300 prototypů, 250 000 minutách intenzivního poslechu hudby, a zpětné vazby od více než tisíců zákazníků. U představení vylepšeného audio portfolia nechyběli ani noví ambasadoři značky, a to raperka Sharlota a hudební skupina The Silver Spoons.

Češi si sluchátka a reproduktory od značky Niceboy velmi oblíbili. To potvrzují také prodejní čísla – Niceboy se stabilně drží mezi top 3 značkami na českém trhu. Zákaznické průzkumy potvrzují, že za tím stojí tři hlavní důvody: skvělý poměr ceny a výkonu, stylový a moderní design a pozitivní zákaznická zkušenost. Produktový tým značky měl však vyšší ambice – překonat nastavenou laťku a přinést novou generaci jedinečného zvuku, nekompromisní kvality a svěží design a prémiové zpracování, a to bez prémiové cenovky.

„Po roce intenzivní práce teď přichází nové audio produkty, které ukazují, že v Niceboyi umíme držet krok s rychlým vývojem, rostoucí konkurencí a stále vyššími nároky našich zákazníků. Nastal čas se o výsledek podělit. A věříme, že opravdu stojí za to. Říkáme tomu Niceboy 2.0 – a nejde jen o další produktový upgrade. Je to začátek nové éry, nová generace zvuku,“ říká Michal Čarný, CEO Niceboy a dodává; „Nasbírali jsme zpětnou vazbu od tisíců zákazníku a také jsme si poslechli největší prodejce spotřební elektroniky v Česku. Výsledkem je čistý
a minimalistický design,
který zapadne ke každému stylu a outfitu.“

Uživatelé evoluci audio produktů Niceboy pocítí nejen díky vylepšené kvalitě zvuku, ale také v jejich stylovějším designu, jehož hlavní proměnou je sofistikovaný minimalismus a jednotná paleta barev. Produkty jsou navíc navržené tak, aby si v každé kategorii mohl dle svých nároků a potřeb vybrat každý. Niceboy tím tak opět potvrzuje, že je pro každého.

Vývoj produktů probíhá v české centrále Niceboy. Výjimkou nejsou ani představované novinky, na kterých pracovalo přes 40 zaměstnanců napříč všemi odděleními.

„V průběhu uplynulého roku jsme postupně vyrobili a ozkoušeli více než 300 variant nových audio produktů. Poslechem jsme strávili 250 000 minut, než jsme se doposlouchali k té správné kvalitě a nekompromisní funkčnosti. Byla to týmová práce napříč celým Niceboyem. Od prvního nápadu, přes vývoj a testování, až po marketing a prodej,“ říká Jiří Svoboda, produktový ředitel značky Niceboy.

Vlajkovou lodí vylepšeného produktového portfolia je čtvrtá generace nejprodávanějšího reproduktoru Titan, který uspokojí i nejnáročnějšího uživatele. V kategorii sluchátek je to potom model špuntů Pins 4 PRO nebo stylová náhlavní černá sluchátka Aura 5.

U představení vylepšeného audio portfolia nechyběli ani noví ambasadoři značky, a to raperka Sharlota
a hudební skupina The Silver Spoons. S novinkami se postupně objevují v marketingové komunikaci značky.

„Celou marketingovou kampaň jsme se snažili udělat přesně takovou, jaký je Niceboy. Autentickou, stylovou,
a s dávkou nadhledu. I proto jsme nadšení ze spojení s našimi novými ambasadory, kteří přesně tyto hodnoty podtrhují. Zaměřili jsme se také na vizuální stránku nových produktů a k jejich prezentaci jsme vytvořili nové marketingové materiály. Věříme, že si – stejně jako v našich nových produktech – i v naší nové komunikaci každý najde to své. Protože přesně o tom Niceboy je. Je tu pro každého, bez ohledu na jeho styl,“
vysvětluje Kristýna Rakovská, marketingová ředitelka značky Niceboy.

Do konce roku Niceboy plánuje přijít s růžovou variantou u většiny představených produktů. A už nyní navíc pracuje na dalších detailech, které posunou hudební produkty značky ještě dál.

 

 

 

O společnosti Niceboy
Niceboy své první produkty na český trh uvedl v roce 2016. Následně se v průběhu let značka stala jedním z nejvýraznějších výrobců elektroniky na českém trhu. V současné době působí v 15 evropských zemích. Svou oblibu získala zejména díky reproduktorům a sluchátkům. Vedle audiovizuálních zařízení nabízí také domácí elektrospotřebiče a produkty zaměřené na péči o tělo. V roce 2024 své portfolio společnost rozšířila o sekci Niceboy Pay, v rámci které nabízí platební prsteny, náramky a hodinky. Značka si získala přízeň nejen díky vynikajícímu poměru ceny a užitné hodnoty, ale také díky atraktivnímu designu produktů.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Dřív panenka, teď duch. Fanoušci se bojí o Arianu Grande, hubenost prý přehnala

„Vypadá mladě, ale je téměř průhledná, jako duch,“ napsal jeden z fanoušků v reakci na nové fotografie zpěvačky Ariany Grande. Zákulisní snímky z natáčení...

INTIMITY FESTIVAL otevírá dveře do světa naplněné intimity

Grand hotel International v Praze ve dnech 14. a 15. listopadu 2025 přivítá ve svých zdech již 2. ročník Intimity festivalu – barvité přehlídky...

Nevyhazujte staré marmelády! Využijte je chytře a stylově

Zavařovací sezona je už za námi, možná jste ale během ní zjistili, že máte doma ještě sklenice z minulého léta či dokonce starší. Barva...

Zdravé a chutné mlsání na Mikuláše: Vyhrajte balíček plný dobrot od značky Hamánek

Návštěva Mikuláše, čerta a anděla patří v tuzemsku mezi nejoblíbenější předvánoční tradice. Většina dětí se na kouzelnou trojici těší už týdny dopředu, především pak...

Citlivá pleť a sychravé počasí: Jak ji chránit a podpořit její přirozenou obranyschopnost

Podzim a začátek zimy jsou krásné, ale pro naši pokožku představují náročné období. Chlad, vítr, vlhkost a přechody z tepla do zimy mohou citlivou...

12 receptů, jak zpracovat přebytek cuket: Od guláše přes pizzu až po chipsy

Zahrada vám opět nadělila úrodu cuket, jež se zdá být nekonečná, a vám dochází nápady? Nezoufejte. Tato nenápadná zelenina je ve skutečnosti kulinářským chameleónem,...

Teplo domova bez úspor. Jak získat čtvrt milionu na zateplení, i když nemáte ani korunu

Stát vám dá až čtvrt milionu korun na zateplení, a to ještě dříve, než kopnete do země. Program Nová zelená úsporám Light prošel zásadním...

Lesklá, čistá a bez zápachu: Jak na rychlovarnou konvici, aby vám káva chutnala jako z kavárny

Rychlovarná konvice patří k těm spotřebičům, bez kterých si kuchyň jen těžko představíme. Stačí nalít vodu, stisknout páčku a za pár vteřin už slyšíte...

Jakub Trpiš pokřtil svou knihu DUŠE v den, kdy se duševní zdraví stává celosvětovou prioritou

Večer plný emocí se nesl ve znamení naděje. V symbolický den, na Světový den duševního zdraví v ostravském Klubu Atlantik, křtil spisovatel Jakub Trpiš...

Udržujte paměť ve hře

Častější zapomínání jmen. Potíže se soustředěním. Pomalejší hledání těch správných slov. Snížená schopnost dělat více věcí najednou. To jsou přirozené projevy stárnutí mozku. Cíleným...

Útěk před zimou. Sedm sluncem zalitých destinací, kde zapomenete na sychravé počasí

Sychravé počasí, krátké dny a tma. Podzimní realita v Česku svádí k útěku za sluncem. A právě takový čas je ideální na dovolenou, jelikož...

Jak ušetřit tisíce ročně za elektřinu: Pozor na „energetické upíry“ ve vaší domácnosti

Jsou tiší, nenápadní a pomalu vám vysávají peněženku, i když spíte. Řeč je o takzvaných „energetických upírech“... spotřebičích, jež odebírají elektřinu, i když jsou...

Ovocné mušky v kuchyni? Stačí jeden obyčejný trik a zmizí jako mávnutím ruky

Zdá se, že se berou úplně odnikud - jednoho dne si v klidu připravujete snídani a najednou kolem vás poletuje roj malých otravných mušek....

Halloween na úrovni celebrit, který zvládnete i doma

Dušičky už dávno nejsou jen o sladkostech. Halloween se proměnil v celosvětový fenomén, který na sociálních sítích i v médiích překonává dokonce Valentýn. Je...

Experti radí, jak nahradit botox: Klíčem je domácí péče s peptidy a retinolem

Toužíte po mladistvé a pevné pleti, ale bojíte se jehel a skalpelu? Podle expertů se skutečné kouzlo neskrývá v ordinacích estetických klinik, nýbrž ve...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3