MARILYN MONROE™ SE VRACÍ K MAX FACTOR

Sdílet článek

Reklama
Reklama

White dress low res.Rights of publicity and personal rights. The estate ...Byl to Max Factor, kdo v minulosti proměnil Normu Jeane v Marilyn Monroe, jejíž ikonický vzhled zasáhl miliony srdcí po celém světě. Značka Max Factor teď tento fantastický příběh připomíná a oznamuje, že se Marilyn Monroe stává její globální ambasadorkou. Osmdesát let letos uplyne od chvíle, kdy si Max Factor Jr., syn zakladatele značky, otevřel v Los Angeles věhlasný kosmetický salon, navštěvovaný tehdejší hollywoodskou elitou. A kdo byl jeho “nejikoničtějším” klientem všech dob? Norma Jeane. Součástí jeho “síně blondýnek” se stala v druhé polovině 40. let ještě jako bruneta a právě díky Maxi Factorovi se proměnila v divu s platinově blond vlasy. Společně s použitím líčidel značky Max Factor později získala svůj ikonický vzhled.

Dnes, kdy se všichni po období oslav a večírků vracíme zpět do každodenní reality, Max Factor oznamuje velký návrat Marilyn Monroe ke značce. Cílem tohoto úžasného spojení je inspirovat ženy z celého světa k proměnám vzhledu a hledání vlastního osobitého půvabu. Komentář ředitelky kreativního oddělení Max Factor Pat McGrath: “Díky Marilyn se spojení rudě červených rtů, smetanové pleti a výrazných očních linek stalo nejslavnějším beauty lookem 40. let a dodnes patří k dominantním stylům ovlivňujícím kosmetický a módní průmysl. Tento jedinečný styl líčení je definicí ženského půvabu a jen tak něco se mu nevyrovná. Rtěnka Colour Elixir Lipstick v odstínu Ruby Tuesday, inspirovaná Marilyninou oblíbenou rtěnkou od Max Factor, je mojí jednoznačnou volbou, pokud chci líčení okamžitě dodat na půvabu. Patří k nejoblíbenějším odstínům profesionálních vizážistů i běžných žen. Je to nadčasově půvabná červená.”

“Odborná diagnóza a vizážistické umění pomohly odkrýt přednosti tváře Normy Jeane, které byly následně zvýrazněny pomocí make-upu. Její pleť byla jemná a bezchybná, tvar jejích očí byl protažen rafinovaným použitím očních linek a rty byly zdůrazněny rudě červenou rtěnkou, jež se stala klíčovým prvkem celého jejího vzhledu. Skrze profesionální vizážistické dovednosti a kvalitní produkty pomáhá Max Factor i dnešním ženám nalézt ideální styl líčení, takže stejně jako Norma Jean mohou projít svojí půvabnou proměnou.”
“Marilyn Monroe je nadčasovou ikonou ženské krásy a spojení jejího jména a značky Max Factor vnímám jako přirozené,“ uvedl prezident a ředitel marketingu společnosti Authentic Brands Group. „Jsme nadšení, že můžeme dát Marilyn a Max Factor opět dohromady právě v tomto úžasném vztahu.“

Připomeňme slavný výrok Marilyn Monroe: „Vždycky jsem si myslela, když jsem vzhlížela k záři Hollywoodu, že musí existovat tisíce dívek, které jsou osamělé jako já a sní o tom, že se stanou filmovými hvězdami. Ale nehodlám se o ně strachovat. Mezi nimi jsem já tím největším snílkem.“ S pomocí Maxe Factora Jr., který má na svědomí její úchvatnou proměnu z Normy Jeane v okouzlující Marilyn Monroe, ji už nic nemohlo zastavit v cestě za splněním svých snů. Příběh Marilyn odráží mnoho z toho, co inspiruje značku Max Factor a její úspěšné profesionální vizážisty po celém světě. Dobyla srdce milionů lidí a dodnes je pro mnoho žen velkou inspirací. Věřila v ženský půvab a sama se stala jeho ikonickým ztělesněním.norma jones

Vítejte v #GlamJan
Leden je jedinečný měsíc v roce, kdy jsme otevřeni novým možnostem a máme odvahu něco ve svém životě změnit – náš vzhled nevyjímaje. To je důvodem, proč se Max Factor právě teď rozhodl představit #GlamJan, iniciativu, jejímž účelem je dodat ženám po celém světě odvahu k tomu, aby s pomocí líčidel zkusily objevovat svůj vlastní půvab, který jim dříve mohl připadat nedosažitelný – stejně jako Norma, když se proměnila v Marilyn. Hlavní roli v kampani na sociálních sítích bude hrát ikona mezi profesionálními vizážisty Pat McGrath a modelka Candice Swanepoel, jež se objevovala v posledních kampaních značky.

Max Factor vyzývá ženy, aby sdílely fotografie dokomentující jejich vlastní půvabné proměny s použitím hastagu #GlamJan. Esi Eggleston Bracey, vice prezidentka divize Max Factor ze společnosti P&G říká: „Max Factor vždy věřil v sílu ženského půvabu – v to, že tento půvab existuje v pozadí líčení, že zahrnuje celkový životní postoj, což Marilyn dokonale ztělesňuje. Skrze tento životní postoj ženy nalézají odvahu jít do dobrodružství, něco se sebou udělat, nalézt sebevědomí a vášeň nezbytnou k dosažení toho, po čem vždy toužily. Naše nová globální ambasadorka Marilyn bude součástí našich iniciativ 2015 – úžasného roku, v němž svoji pozornost zaměříme na probuzení hravosti našich zákazníků a oživení jejich zájmu o ženský půvab pomocí série kampaní, díky kterým se jméno Max Factor má stát v myslích žen synonymem ženského půvabu.“

„Blonďatá sexbomba“ se objevuje jako Norma Jeane i Marilyn Monroe v nových televizních, tiskových i online kampaních od 6. ledna 2015.

Více o kosmetice Max Factor na www.maxfactor.cz

logo-maxfactor

Reklama

Doporučujeme

Jak se dobře vyspat, i když vás trápí bolesti zad

Pokud vás trápí bolesti zad, noci jsou pro vás dost možná noční můrou. Lehnete si do postele
a někdy se i celé hodiny převalujete. Nemůžete najít polohu, ve které by vám bylo dobře. Ve které byste mohli usnout. Ráno jste pak jako zlámaní a děsíte se dalšího večera, další noci… Pohybová specialistka Zuzana Rybářová pro vás připravila přehled nejčastějších spánkových poloh a rad, jak se v nich uvelebit, aby ten vytoužený spánek přišel co nejdříve.

Víte, jak funguje multilíčidlo?

Představujeme vám naši exkluzivní Krémovou barvu na rty a tváře – naprosto nepostradatelný kousek ve vaší kosmetické taštičce. Tento trendový produkt je zde, aby zcela změnil váš pohled na líčení. Pouze jediným dotekem této všestranné barvy na lícní kosti, rty a dokonce i oční víčka dosáhnete vzhledu, který je svěží, zářící a plný života.

Dámská jízda – nový trend dovolených

Pryč jsou časy, kdy byla dovolená automaticky spojována s rodinným kompromisem. Stále více žen dnes vyráží na dovolenou s kamarádkou, sestrou nebo maminkou – tam, kde si mohou opravdu odpočinout. Vyhledávají místa, která nabízejí kvalitní wellness, pohyb i inspirativní pobytový program. A právě takovou oázou je Spa hotel Lanterna ve Velkých Karlovicích. Ženy se tu mohou nechat hýčkat, načerpat novou energii a dopřát si čas jen pro sebe.

Léto plné chutí v Tchibo

Letní sezóna je ideálním časem na nové zážitky – a ty chuťové nejsou výjimkou. V kavárnách Tchibo proto právě teď najdete originální novinky, které osvěží i potěší. 

Plavání je zdravé, ale dělejte to správně!

Léto přímo nahrává pobytu ve vodě, který navíc udělá nevídaně dobře nejen vašemu tělu,
ale i hlavě. “S přibývajícím věkem se může stát, že nás sem tam zabolí v kříži, dají o sobě vědět kolena nebo kyčle. Voda je pak ten nejlepší kamarád.

Exkluzívní autobiografie herecké ikony – Al Pacino: SONNY BOY – PAMĚTI

K fanouškům filmu se právě dostává exkluzivní autobiografie jedné z největších hereckých ikon minulého století.

5 tipů, proč se vydat s dětmi na nezapomenutelný výlet do Zlína

Přemýšlíte, kam se s dětmi vydat za zábavou, při které se zároveň něco naučí? Vydejte se na výlet (nebo třeba rovnou na dovolenou) do Zlína. V Baťově městě si na své přijde každý člen rodiny a v červnu tady navíc začíná jedinečná výstava kostek s unikátními stavbami a hernou, ze které děti nebudou chtít odejít.

Dokonalá ochrana před sluncem s matujícím efektem

Ochrana před slunečními paprsky by měla být součástí každodenní péče o pleť. Mnoho žen se však obává, že krémy s vysokým ochranným faktorem udělají jejich pleť mastnou nebo lesklou. Česká kosmetická značka Essenté tak přichází s ideálním řešením – Ochranný krém SPF 30 poskytuje vysokou ochranu, ale zanechává pleť matnou a svěží.

NOVINKY 100% přírodní směsi esencí

Pro každodenní osvěžení domova

Chuť léta v každém doušku s osvěžujícími kávovými drinky

Léto je jako stvořené k dobrodružství, zábavě a bezstarostným chvílím plným radosti, kdy si život vychutnáváte plnými doušky. Stejně jako kávu, jejíž lahodná chuť vás osvěží i během horkých dní. Káva totiž není jen nápoj – je to okamžik pro sebe, maličká radost, která se vejde do každého dne. A co teprve, když se spojí s ledem? Připravili jsme pro vás pár jednoduchých,
ale výjimečných receptů, díky kterým si léto vychutnáte naplno.

Sauna v létě? Překvapivě skvělý nápad!

Saunování rozhodně nepatří jen k zimním měsícům, právě naopak! Vaše tělo vám za něj poděkuje i v létě. Klíčem k pozitivním účinkům saunování je pravidelnost, tak proč si v létě dávat pauzu
a čekat až na první mrazíky? Přinášíme vám hned několik důvodů, proč by sauna měla mít místo
 i ve vaší letní rutině.

Léto u vody s malým dítětem: Jak na to bezpečně a v pohodě

Léto je tady a s ním i období dovolených u moře či jezera. Pokud si ale chcete pobyt u vody skutečně užít, je důležité se dobře připravit. Jak s malým dítětem začít plavat? Zvládneme to sami, nebo je lepší navštěvovat kurzy? A je vůbec plavecká příprava nutná? 

Novinky do každé rodiny

Hrajte o limitovanou edici GlancBox!

Překrásná Marseille

Možná jste velmi zcestovalá a vynechala jste snad jen Mars. Ten je ale trochu z ruky, a proto, což takhle dát si Marseille, která je Evropským hlavním městem kultury roku 2013? Ostatně, v tomhle druhém největším francouzském městě a současně hlavním městě Provence je tolik národností, že by se i marťanští zelení mužíci s tykadly mezi nimi ztratili.

Dopřejte dovolenou i své pleti a myslete v létě na hydrataci!

„Dehydratace se netýká jen suché pleti. Nedostatek vlhkosti může pociťovat i smíšená nebo mastná pokožka, které vlivem věku, UV záření a dalších aspektů už...
Reklama
Reklama