Také milujete italskou módu? Dopřejte si butik s individuálním přístupem

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Milujete italskou módu? Chtěly byste si pořídit pár krásných nových kousků do svého šatníku? Nejste si často jisté, co vám vlastně sluší? Neumíte dost dobře podtrhnout své přednosti a zakrýt drobné nedostatky? V tom případě jste na správné adrese: v Boutique GABRIELA v Říčanech u Prahy

Tam jsme zašli i my, abychom za vás položili několik otázek sympatické majitelce, kterou je paní Gabriela Horová.

Jaká byla vaše cesta do světa módy?

Jsem znamením býk. Býci mají potřebu se obklopovat hezkými věcmi, pohybovat se v krásném prostředí a hlavně se říká, že jsou obdařeni vkusem. A protože jsem typický býk, odmala mě přitahovaly šaty, šperky, prostě móda. Už na gymnáziu jsem začala tvořit první amatérské modely a postupem času za mnou chodilo stále více kamarádek pro radu, jaké oblečení vybrat, co si koupit a kde jsem sehnala ten či onen hezký kousek oblečení. Odtud byl už jen malý krůček k tomu, abych využila dlouhou rodičovskou dovolenou k doplnění teoretických znalostí a praktických dovedností a získala několik certifikátů v oboru styling (barevná typologie, módní styling, profesionální image muže i ženy, módní marketing a PR a další) – a z koníčku se stala práce.

Zájem o obor a teoretická příprava jsou jedna stránka věci, ale co praxe? Byly to nejspíš právě praktické zkušenosti, které vás přivedly k rozhodnutí otevřít si vlastní butik?

Ano, praxe mě – jak už to tak bývá – naučila asi nejvíc. Několik let jsem jako stylistka trávila se ženami probíráním jejich šatníků a nákupy v shopping centrech. Čím víc času jsem ale v obchodech trávila, tím méně mě to bavilo – neosobní prostředí, nepříjemné prodavačky, které neuměly nebo ani neměly snahu poradit, nepořádek, věci poházené na zemi, v kabinkách, a hlavně nekvalitní a stále stejná masová konfekce ušitá „horkou jehlou“ za levno a z laciných materiálů kdesi v daleké Asii. V tu chvíli jsem si řekla, že to přece musí jít jinak. Že rozhodně nechci, aby moje klientky utrácely své peníze za laciné nekvalitní věci, které jim vydrží maximálně jednu sezonu. A právě tady začala moje cesta za kvalitní módou, kultivovaným nakupováním a osobním přístupem k zákazníkovi. Ke konci své rodičovské dovolené jsem otevřela vlastní butik – uskutečnila jsem svůj velký sen.

Jak se vám podařilo skloubit svou novou profesi s mateřskými povinnostmi?

Vůbec jsem si nedovedla představit, jak bych se mohla starat o dvě malé děti a domácnost a zároveň zodpovědně vykovávat práci na plný úvazek s minimálně osmihodinovou pracovní dobou a pevným režimem s ní spojeným. Navíc představa, že strávím denně dvě drahocenné hodiny v zácpách při dojíždění, byla naprosto nepřijatelná. Tím nechci říct, že soukromé podnikání je jednodušší a méně časově náročné. To možná spíše naopak. Ale jsem více pánem svého času, mohu snadněji své pracovní aktivity koordinovat s potřebami rodiny – prostě mám možnost využít čas určený k práci podstatně efektivněji. Je pravda, že často sedím po nocích nad objednávkami nebo účetnictvím, ale to už obě děti v klidu spí.

Co považujete ve své profesi za nejdůležitější?

Zásadní pro mne je, že dělám práci, která mě nesmírně baví a zabývám se oborem, který jsem vystudovala. Naplňuje mě, když mohu pomoci zákaznicím vytvářet jejich vlastní osobitý styl. Styl, který sedí k jejich povaze, lichotí jejich postavě, respektuje jejich momentální potřeby. Velmi často chodí ke mně do obchodu ženy, které jsou doslova bezradné. Nevědí, co chtějí, a mnohdy ani neodhadnou, co jim sluší. Věnuji se individuálně každé z nich, vyslechnu jejich představy a pak jim pomohu najít přesně takový outfit, který je nadchne a ony odcházejí spokojené, sebevědomé a naplněné radostí z nových originálních modelů, které obohatí jejich šatník.

Vždy se snažím upřednostňovat nadčasové modely z kvalitních materiálů před pomíjivými módními výstřelky nebo méně hodnotnou konfekcí z obchodních řetězců. Mám své oblíbené italské značky a každý kus pečlivě vybírám a objednávám většinou jen jeden kus od každé velikosti tak, aby mé zákaznice nepotkávaly své nové modely na každém rohu. Některé své klientky už znám osobně natolik dobře, že mnohdy při výběru myslím na některou z nich a vybraný model jí přednostně nabídnu.

Proč jste si jako základ svého sortimentu vybrala právě italskou módu?

Protože italská móda je svůdná, luxusní, smyslná a romantická. Mnou zvolené značky se těší na českém trhu velké oblibě.

Dovážím značky Leidiro, Koralline, Relish, Giorgia&Johns, Double Vi, svetry Stefi a Celebrities, ale také krásné kabelky a originální doplňky. Všechny modely těchto značek jsou vyráběny přímo v Itálii a jsou zárukou kvalitních materiálů. V mé nabídce jsou modely jak pro volný čas, tak i pro prestižní společenské události.

Počítáte pro další období s nějakými atraktivními novinkami, které výrazně obohatí vaši stávající nabídku?

V butiku Gabriela stále rozšiřujeme sortiment a od jara letošního roku jsem začala navrhovat vlastní módní volnočasovou značku, jejíž kolekci tvoří převážně různé tuniky, halenky, sukně a šaty.

Rádi pracujeme s kvalitním úpletem, který si uchová barvy i střih i po mnohonásobném praní. Zároveň je velmi pohodlný a naše modely navrhujeme tak, aby byly slušivé i ve větších velikostech. Jako velké mínus současné konfekce totiž vnímám to, že od určité velikosti výše je problém sehnat hezké oblečení. Přitom je spousta střihů, které jsou i na plnoštíhlých postavách velmi slušivé.

Je spousta věcí, které mě na mé práci těší. Například, když vidím, že ženy, které už nabyly přesvědčení, že na sebe nedokážou na trhu najít nic, co by jim slušelo, odcházejí v oblečení, ve kterém se cítí dobře a sexy, mám z toho ohromnou radost.

Budete zavádět ve vašem butiku také nové formy prodeje a některé speciální služby zaměřené na specifické požadavky zákaznic?

Od jara 2017 si naše věci bude moci koupit doslova každý – budeme rozjíždět e-shop na prodej vlastní kolekce. Jedná se o moderní trend obchodování a ani my nechceme v tomto směru zaostávat a chceme naše modely nabízet i zákaznicím ze vzdálenějších koutů naší republiky.

Tím ale naše snaha vyhovět pokud možno všem nárokům našich zákaznic zdaleka nekončí. Když přijde klientka s vlastním nápadem, ušijeme jí model na zakázku, přesně podle jejích představ.

Celkový outfit samozřejmě nekončí výběrem šatů a doplňků. Spolupracujeme s několika českými umělci a výtvarníky a nabízíme originální šperky z jejich dílen.

Styling není jen otázka módy, ale i psychologického přístupu. Co je podle vás základem optimální komunikace se zákazníkem?

Ráda bych zdůraznila, jak je pro mě důležité, aby se klientky cítily dobře už od prvního okamžiku, kdy vstoupí do mého butiku. Většinou je nechám v klidu se rozhlédnout a teprve po chvíli se snažím zjistit, s jakými představami k nám přišly. Pokud mají dostatek času, nabídnu kávu, aby se nenásilně vytvořila příjemná atmosféra. Nemusí se bát přijít třeba i s dětmi, protože jsme u nás zřídili minikoutek s hračkami. Butik právě prošel výraznou renovací – přibyla další místnost, kterou jsme nezbytně potřebovali. Interiér byl vybaven ve spolupráci s interiérovou designerkou , která zde má zároveň svůj showroom. Záleží nám na tom, aby se zde všichni cítili jako doma nebo pokud možno ještě lépe a odcházely nejen v novém modelu, ale i s napraveným sebevědomím.

Styling je totiž nejen moje profese, ale i má srdeční záležitost. Věnuji se jak osobnímu stylingu, tak stylingu při reklamním focení a natáčení.  Při své práci kladu důraz především na osobnost každé klientky, na její životní styl, temperament a v neposlední řadě i na její finanční možnosti. Právě vytváření stylu s omezeným rozpočtem je pro mě velkou výzvou.

Mým cílem je vysvětlit klientkám přístupnou formou základní pravidla módy tak, aby si příště mohly vytvořit vlastní osobitý outfit podle společenské příležitosti, pro kterou je určen.

Otevřít si vlastní butik vyžaduje značnou míru odvahy – každý dnes ví, že svět módy podléhá tvrdému konkurenčnímu boji. Jaké je v této souvislosti vaše osobní krédo?

Já pevně věřím, že stále více žen preferuje kvalitu zboží před kvantitou a raději si koupí jeden opravdu kvalitní nadčasový kousek, než několik levných, špatně zpracovaných a zhotovených z takového materiálu, který způsobí, že bude po prvním praní odložen. Ostatně, přijďte se k nám podívat a vezměte s sebou i své kamarádky, maminky a dcery. Tak nejlépe v praxi poznáte, jestli se mi moje práce daří. Budu se těšit. Každá nová zákaznice je pro mne nová výzva, kterou vítám.

Vítejte v Boutique Gabriela!

Svěřte se bez obav do rukou jeho majitelky, stylistky a módní poradkyně Gabriely. Přijďte si užít jiné nakupování, než na jaké jste běžně zvyklé: bez shonu, stresu a navíc v příjemném prostředí.

Jsme tady pro vás!

Sledujte také FB stránku Gabriela fashion boutique, ať Vám neuniknou nejnovější modely! :- )

 

Reklama

Doporučujeme

Válka o peněženky seniorů: Predátorské firmy proti zranitelným důchodcům

Slibují úlevu od bolesti a spánek jako v bavlnce, místo toho ale zanechají jen prázdný účet a pocit studu. Podvodníci s takzvanými zázračnými polštáři...

Telecí řízek? Chutnější a zdravější volba než kuřecí nebo krůtí

Řízek patří k nejoblíbenějším jídlům v Česku. Většina lidí volí kuřecí nebo krůtí maso, protože je lehčí než vepřové. Jenže existuje varianta, která je...

Návrat do starých časů. Ceny v Penny připomínají dobu před zdražováním

Nákupní horečka zachvátila Česko. Nový leták obchodního řetězce Penny odstartoval cenovou bitvu, v níž se zákazníci přetahují o zlevněné maso a máslo. Akce platná...

Podzim je nejlepším obdobím pro biohacking pleti

Právě teď začíná jedinečné období, kdy můžete svoji pleť zahrnout péčí. Zklidnit ji a vyživit, nechat ji odpočinou a celkově omladit. V létě si Vaše...

„Co mě nezabije, to mě posílí.“ Čtyři cesty, jak proměnit kritiky ve spojence

Slova mohou zranit, ale i posunout dál. Kritici nám nastavují zrcadlo, ve kterém někdy nechceme vidět svůj odraz. Pokud se naučíme číst mezi řádky,...

Čeští důchodci objevují nečekaný trik. Levnější menu stačí vyjednat úsměvem

V některých restauracích v Česku mohou senioři dostat levnější menu nebo drobný bonus, aniž by o tom visela jediná cedule. Stačí se zeptat a...

Tři recepty z jehněčího masa, které si zamilujete

Jehněčí maso je v mnoha zemích považováno za delikatesu. Je jemné, šťavnaté a má lehce nasládlou chuť, která se krásně doplňuje s bylinkami, česnekem...

Jak se po létě dostat zpět do formy: 10 tipů pro efektivní návrat ke cvičení

Léto plné grilování, zmrzliny a odpočinku je u konce a s ním i pocit, že pravidelný trénink je vzdálenou vzpomínkou. Cítíte se bez energie...

Drobné proměny domova, které zlepší náladu. A to bez bourání či přehánění

Atmosféra domova nevzniká výběrem nábytku, ale drobnými gesty, která odrážejí naši každodennost. Není třeba investovat jmění, měnit dispozice ani listovat katalogy. Někdy stačí přesunout...

Jak se zbavit žmolků na oblečení? Pomůže trik z TikToku

Bez houbičky na nádobí si většina domácností neumí představit kuchyň. Ale věděli jste, že tahle obyčejná pomůcka se dá využít i úplně jinak než...

Program ANO počítá s důchodovou revolucí. Kdo si polepší nejvíce?

Hnutí ANO zveřejnilo důchodové priority pro podzimní volby. Chce zastropovat důchodový věk na 65 letech, rozšířit možnosti předčasného důchodu a přidat výraznější valorizace pro...

Povislá víčka nejsou problém. Vizážisté radí jednoduchá řešení

Správné líčení dokáže s povislými víčky zázraky. Díky hře světla, stínu a několika osvědčeným trikům působí oči větší, otevřenější a výrazně mladší. Obočí jako rám...

Máte rádi sýry? Tak to vás jistě zaujmou tyto tři pokrmy

Ačkoliv existují lidé, kteří sýry přímo nenávidí, většina z nás si bez nich neumí svůj jídelníček představit. Navíc jsou nesmírně variabilní. Můžete z nich...

Slunce, které nikdy nezapadá. Proč se v Norsku nemůže spát

Za polárním kruhem nevládne tma, ale nepřetržité světlo. Slunce se tam v létě neztrácí za obzorem a přepisuje lidské vnímání času, těla i duše....

Jak na zářivě bílé ponožky? Zkuste trik, který funguje lépe než drahé prostředky

Bílé ponožky jsou krásné jen do chvíle, než je párkrát obujete a hodíte do pračky. Záhy ztratí svou sněhovou barvu, začnou šednout nebo žloutnout...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3