Viber a Modrý koník se spojily, aby uživatelkám nabídly nové možnosti komunikace

Sdílet článek

Reklama
Reklama

V rámci spolupráce Modrý koník uvádí na Viberu svou vlastní sadu samolepek, která obsahuje 16 originálních vizuálů maskota portálu, modrého koníka Mikyho. Ten je zobrazen v nejrůznějších náladách a zažívající celou škálu emocí. Samolepky jsou k dispozici pro všechny uživatele Viber od dnešního dne. V rámci spolupráce je také spuštěn Mikyho chatbot, který uživatelkám poskytne přístup k relevantním tématům a zodpoví jejich otázky.

„Jsme velice rádi, že můžeme oznámit spolupráci s Modrým koníkem pro Českou republiku i Slovensko. Všechny maminky a budoucí maminky nyní mají další možnosti, jak spolu komunikovat a jak se dostat k dalším zajímavým informacím. Samolepky jsou obecně velmi populární a věříme, že Mikyho samolepky budou velkým hitem mezi uživatelkami portálu,“ řekla Daniela Ivanova, ředitelka pro Business Development, Viber pro střední a východní Evropu.

Populární samolepky Modrý koník připravil v češtině i ve slovenštině, aby si na svoje přišly maminky z portálu ModryKonik.sk i ModryKonik.cz. Kromě samolepek vyvinul Modrý koník ve spolupráci s Viberem chatbota Mikyho, který bude informovat budoucí maminky o tom, co se děje v jejich těle a jak se vyvíjí jejich miminko. Zároveň jim bude posílat zajímavosti z koníka a postupně s uživatelkami interaktivně komunikovat a zabavovat je třeba i kvízy.

„Na Modrém koníku vznikají skutečná přátelství. Jelikož jsou ale maminky od sebe často velmi daleko, mohou komunikovat přes Viber a teď si také vyměňovat nálepky s Mikym, který jim bude každý den připomínat, že jsou součástí přátelské komunity, kde si uživatelky navzájem pomáhají a podporují se. Věříme, že se jim budou nálepky líbit a vyzkouší také našeho chatbota, který jim kdykoli rád odpoví,“ říká spoluzakladatel a ředitel Modrého koníka Peter Vidovič.

Spolupráce dvou silných značek

Obě společnosti plánují dlouhodobou spolupráci. Pro obě značky je to způsob, jak rozšířit svou uživatelskou základnu. „Spolupráce dvou silných značek má smysl pro posílení pozic obou společností na českém i slovenském trhu. Vzájemným partnerstvím společnosti dají uživatelům další důvod, proč zůstat věrnými našim produktům – aplikaci Viber a webovému portálu Modrý koník,“ dodal Peter Vidovič.

Tato spolupráce může mít pozitivní vliv i na účinnost reklamy, kterou si klienti obou společností kupují, neboť s posílenou pozicí značek se zvětšuje také dosah a efekt jejich komunikace.

 

 

O platformě Rakuten Viber

V Rakuten Viber spojujeme lidi. Bez ohledu na to, kdo jsou nebo odkud jsou. Naše celosvětová uživatelská základna má přístup k řadě funkcí, jako jsou individuální rozhovory, videohovory, skupinové zasílání zpráv, novinky a diskuze se svými oblíbenými značkami a celebritami. Našim uživatelům zajišťujeme bezpečné a svobodné prostředí pro sdílení svých emocí.

Rakuten Viber je součástí Rakuten Inc., světového lídra v oblasti elektronického obchodu a finančních služeb. Jedná se o oficiální komunikační kanál týmu FC Barcelona a oficiálního partnera pro rychlé zasílání zpráv a volání týmu Golden State Warriors.

Připojte se k Viber ještě dnes a užijte si nejlepší komunikační zážitek na světě!

Zajímají vás další informace o Rakuten Viber? Naleznete je zde brand center

Připojte se ke komunitě Viber Czech Republic Community a získávejte zprávy o Viber novinkách jako první!

 

Modrý koník

Modrý koník je největší portál pro maminky a ženy s více než 1,2 milionem uživatelů měsíčně v České republice
a na Slovensku. Stránka vznikla v roce 2006 a v současnosti do ní spadá nejen forum ale také bazar pro maminky, sociální síť, encyklopedie s mnoha články, blogy, poradnami s odborníky a dalším hodnotným obsahem pro ženy. Většina uživatelek má alespoň jedno díte a je ve věku 20-39 let. V čase stráveném na webu je Modrý koník první mezi všemi podobnými webovými stránkami na Slovensku. Díky nativním kampaním vytváří pro značky prostor na komunikaci s nejsilnější cílovou skupinou.

Samolepky si můžete stáhnout zdechatbota najdete pod tímto odkazem.

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Jak zkrotit večerní chutě a přejídání: proč vznikají a jak s nimi pracovat efektivněji

Večerní chutě jsou jedním z nejčastějších problémů, se kterým se lidé potýkají. Možná to znáte i Vy: celý den máte pocit, že se držíte,...

Nová aplikace Senior Pas šetří stovky korun. Stačí vám věk 55 let

Zahoďte staré papírové kartičky a strach, že jste slevu zapomněli doma. Pro lidi nad 55 let přichází revoluce v podobě mobilní aplikace Senior Pas,...

Ottie představuje tajemství korejské krásy

Korejská kosmetika se stala celosvětovým fenoménem díky jedinečnému spojení moderní vědy, přírodních ingrediencí a filozofie rovnováhy. Neslibuje zázraky přes noc, ale nabízí dlouhodobě zdravou, hydratovanou...

Pět nevinných frází, které zaručeně promění rozhovor v minové pole

Nejsou to hádky, co ničí vztahy, ale slova, která v nich zazní. Lidský mozek totiž reaguje na slovní útok rychleji než na racionální argument,...

Nová vlna podvodů: Umělá inteligence napodobuje hlasy vašich blízkých a krade miliony

Zvoní telefon, na videu vidíte svého vnuka v nouzi a on žádá o peníze. Zní to naléhavě. Jenže to není on. Umělá inteligence se...

Podzim v plné síle: jak dobít baterky, i když se dny krátí

Stejně jako podzim hýří barvami, můžete i vy sršet energií. Kombinace pošmourného počasí a brzké tmy sice často přináší únavu, ale existuje spousta drobných...

Diagnostikovaný psychopat popsal hlavní rozdíl mezi ním a běžnými lidmi: Necítím vinu

Myslíte si, že psychopaté jsou chladné stroje bez jakýchkoli emocí? Pětadvacetiletý Loïc de Marie, jemuž byla diagnostikována antisociální porucha osobnosti, tvrdí opak. Cítí radost...

Zamilujte se do Palsu. Městečka, kde se zastavil čas a mluví jen kameny

Jeho jméno znamená „bažina“, přesto je to jeden z nejkrásnějších klenotů Španělska. Středověké městečko Pals ukryté v piniových hájích Katalánska je mozaikou kamene, ticha...

Podzim bez nachlazení? S Wild & Coco je to hračka

Mimo krásně zbarveného listí a těšení se na Vánoce přináší podzim zvýšené riziko nachlazení, viróz a únavy. Jak se mění počasí a kolísají teploty,...

Žena pila dva týdny olivový olej, popisuje nečekané změny na těle i pleti

Říká se mu tekuté zlato a středomořská dieta na něj nedá dopustit. Co se ale stane, když poslechnete virální rady a začnete pít dvě...

Chlad za okny, pohoda uvnitř.Jak udržet domov zdravý i útulný

S příchodem podzimu a zimy se náš život přesouvá dovnitř. Venku se ochladí, dny se zkrátí a my si začínáme užívat teplo domova. Deky, svíčky...

Russell Crowe vyvrátil fámy o věku své přítelkyně, není o 30 let mladší

„Je to velmi negentlemanské,“ postěžoval si herec Russell Crowe, když musel znovu uvádět na pravou míru lživé informace o věku své partnerky Britney Theriotové....

Black Friday od přední značky v oblasti sexuálního zdraví

Nakupujte a objevujte řadu produktů pro sexuální zdraví od Satisfyer, které jsou právě teď, v předvánočním období, ještě dostupnější. 22. do 30. listopadu nabízí Satisfyer...

10 frází, kterými nevědomky ničíte své vztahy a působíte jako nezdvořák

Všichni to známe. V místnosti panuje pohoda, když vtom z vás vypadne věta, po které se náhle ochladí. Nechtěli jste nikoho urazit, přesto jste...

Generace Z zapomněla tančit pro radost, podle průzkumu se bojí odsudků na sociálních sítích

Vzpomínáte si na dobu, kdy lidé tančili jen pro čistou radost z pohybu, a ne pro digitální srdíčka na sítích? Generace Z tuto svobodu...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3