Viber a Modrý koník se spojily, aby uživatelkám nabídly nové možnosti komunikace

Sdílet článek

Reklama
Reklama

V rámci spolupráce Modrý koník uvádí na Viberu svou vlastní sadu samolepek, která obsahuje 16 originálních vizuálů maskota portálu, modrého koníka Mikyho. Ten je zobrazen v nejrůznějších náladách a zažívající celou škálu emocí. Samolepky jsou k dispozici pro všechny uživatele Viber od dnešního dne. V rámci spolupráce je také spuštěn Mikyho chatbot, který uživatelkám poskytne přístup k relevantním tématům a zodpoví jejich otázky.

„Jsme velice rádi, že můžeme oznámit spolupráci s Modrým koníkem pro Českou republiku i Slovensko. Všechny maminky a budoucí maminky nyní mají další možnosti, jak spolu komunikovat a jak se dostat k dalším zajímavým informacím. Samolepky jsou obecně velmi populární a věříme, že Mikyho samolepky budou velkým hitem mezi uživatelkami portálu,“ řekla Daniela Ivanova, ředitelka pro Business Development, Viber pro střední a východní Evropu.

Populární samolepky Modrý koník připravil v češtině i ve slovenštině, aby si na svoje přišly maminky z portálu ModryKonik.sk i ModryKonik.cz. Kromě samolepek vyvinul Modrý koník ve spolupráci s Viberem chatbota Mikyho, který bude informovat budoucí maminky o tom, co se děje v jejich těle a jak se vyvíjí jejich miminko. Zároveň jim bude posílat zajímavosti z koníka a postupně s uživatelkami interaktivně komunikovat a zabavovat je třeba i kvízy.

„Na Modrém koníku vznikají skutečná přátelství. Jelikož jsou ale maminky od sebe často velmi daleko, mohou komunikovat přes Viber a teď si také vyměňovat nálepky s Mikym, který jim bude každý den připomínat, že jsou součástí přátelské komunity, kde si uživatelky navzájem pomáhají a podporují se. Věříme, že se jim budou nálepky líbit a vyzkouší také našeho chatbota, který jim kdykoli rád odpoví,“ říká spoluzakladatel a ředitel Modrého koníka Peter Vidovič.

Spolupráce dvou silných značek

Obě společnosti plánují dlouhodobou spolupráci. Pro obě značky je to způsob, jak rozšířit svou uživatelskou základnu. „Spolupráce dvou silných značek má smysl pro posílení pozic obou společností na českém i slovenském trhu. Vzájemným partnerstvím společnosti dají uživatelům další důvod, proč zůstat věrnými našim produktům – aplikaci Viber a webovému portálu Modrý koník,“ dodal Peter Vidovič.

Tato spolupráce může mít pozitivní vliv i na účinnost reklamy, kterou si klienti obou společností kupují, neboť s posílenou pozicí značek se zvětšuje také dosah a efekt jejich komunikace.

 

 

O platformě Rakuten Viber

V Rakuten Viber spojujeme lidi. Bez ohledu na to, kdo jsou nebo odkud jsou. Naše celosvětová uživatelská základna má přístup k řadě funkcí, jako jsou individuální rozhovory, videohovory, skupinové zasílání zpráv, novinky a diskuze se svými oblíbenými značkami a celebritami. Našim uživatelům zajišťujeme bezpečné a svobodné prostředí pro sdílení svých emocí.

Rakuten Viber je součástí Rakuten Inc., světového lídra v oblasti elektronického obchodu a finančních služeb. Jedná se o oficiální komunikační kanál týmu FC Barcelona a oficiálního partnera pro rychlé zasílání zpráv a volání týmu Golden State Warriors.

Připojte se k Viber ještě dnes a užijte si nejlepší komunikační zážitek na světě!

Zajímají vás další informace o Rakuten Viber? Naleznete je zde brand center

Připojte se ke komunitě Viber Czech Republic Community a získávejte zprávy o Viber novinkách jako první!

 

Modrý koník

Modrý koník je největší portál pro maminky a ženy s více než 1,2 milionem uživatelů měsíčně v České republice
a na Slovensku. Stránka vznikla v roce 2006 a v současnosti do ní spadá nejen forum ale také bazar pro maminky, sociální síť, encyklopedie s mnoha články, blogy, poradnami s odborníky a dalším hodnotným obsahem pro ženy. Většina uživatelek má alespoň jedno díte a je ve věku 20-39 let. V čase stráveném na webu je Modrý koník první mezi všemi podobnými webovými stránkami na Slovensku. Díky nativním kampaním vytváří pro značky prostor na komunikaci s nejsilnější cílovou skupinou.

Samolepky si můžete stáhnout zdechatbota najdete pod tímto odkazem.

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Jak se znovu zamilovat sama do sebe: 6 kroků k silnějšímu vztahu se sebou

Vztahy řešíme pořád. S partnerem, s rodinou, s kamarádkami. Ale co vztah sama k sobě? Kdy jsi naposledy řekla „mám se ráda“ a myslela...

Domácí osvěžovače vzduchu: Jak si provonět byt bez chemie?

Chceš, aby tvůj domov voněl čistotou a pohodou, ale nechceš kupovat agresivní spreje plné chemie? Existují jednoduché a voňavé způsoby, jak si byt provonět...

Chcete podpořit růst a hustotu vlasů? Vyzkoušejte náš trik a výsledky se dostaví

Vyzkoušela jste nový přípravek na vlasy, který sliboval hory doly, ale místo skutků se dostavily jen výčitky, že jste zase vyhodila peníze za nekvalitní...

Svěží letní snídaně a mlsání bez výčitek

K létu neodmyslitelně patří pohodové snídaně s rodinou, přáteli nebo jen tak sami se sebou a šálkem dobré kávy. A co na talíř? Zkuste...

Okurka nejen do salátu: 6 překvapivých způsobů, jak ji využít pro pleť, vlasy i domácnost

Okurka je v létě osvěžující, plná vody a ideální do salátů. Ale věděla jsi, že ti může pomoct i s oteklými víčky, mastnou pletí...

Mozek jako v bavlnce: 5 jednoduchých zvyků, které zlepší soustředění i náladu

Zapomínáš, co jsi chtěla udělat? Přeskakuješ mezi úkoly a večer nevíš, co jsi vlastně stihla? Tvůj mozek možná potřebuje trochu lásky. Nemusíš pít zázračné...

Arabská kuchyně skrývá opravdové poklady. Zkuste si připravit třeba tyto tři recepty

Arabská kuchyně nabízí spoustu pokladů v podobě tradičních pokrmů, které jsou navíc poměrně snadné na přípravu. Navíc je doslova festivalem chutí a vůní. Pokud...

5 rad, jak začít s nordic walkingem

„Nordic walkingem – chůzí se speciálními holemi s rukavičkami – dokážeme zapojit až 90 % svalů v našem těle, a to stejnoměrně, což je ve světě sportů zcela výjimečné.

Proč pořád koukáme na ty samé filmy? Mozek totiž ví, co potřebuje

Notting Hill. Pelíšky. Titanic. Jsou filmy, ke kterým se vracíme znovu a znovu, i když známe každý záběr. Psychologové potvrzují, že nejde o lenost...

Stylově po padesátce: Jak najít svůj osobitý šmrnc bez slepého následování trendů

Je vám padesát a víc? Skvělé. Protože právě teď začíná období, kdy už nemusíte nic dokazovat. Styl po padesátce není o tom, co diktují...

Jste milovníci kávy? Tak to určitě vyzkoušejte tuto švédskou verzi

Mnozí milovníci kávy si bez svého oblíbeného nápoje nedokážou představit den. Není se čemu divit, káva má lahodnou chuť, stimuluje a kromě toho má...

Červenec – měsíc povědomí o pupečníkové krvi 

Rozhodnutí, které uděláte jen jednou  Měsíc povědomí o pupečníkové krvi každý červenec vyzývá ke vzdělávání lidí a zvyšování povědomí o významu a léčivém potenciálu pupečníkové...

Stres jako tichý zloděj krásy. Co pomáhá, když už krémy nestačí

Někdy máme pocit, že děláme všechno správně – odličujeme, hydratujeme, jíme saláty a pijeme vodu. A přesto se v zrcadle objevuje unavená, zašedlá tvář,...

Nezbytné letní outfity – co nosit tuto sezónu?

Léto je ideální příležitost, jak si pohrát s módou, odlehčit šatník a vsadit na svěží barvy i pohodlné střihy. Ať už míříte do města,...

Léto ve džbánu: Recepty na domácí limonády, které tě přenesou na terasu v Provence

Sladké, kyselé, voňavé a krásné na pohled. Domácí limonády jsou mnohem víc než jen voda s citronem. Stačí pár surovin z kuchyně a můžeš...
Reklama
Reklama