Zapojte se do #ChoosetoChallenge

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Právě dnes u příležitosti Mezinárodního dne žen oznámila společnost Satisfyer představení své Instagramové kampaně, která poběží od 8. do 14. března 2021. Ve snaze oponovat tradičnímu pojetí a vnímání ženské sexuality chce tato oceňovaná společnost v oblasti sexuálního wellness a zdraví využít hashtag #ChoosetoChallenge a vyzvat každého, kdo se chce zapojit, aby vlastními slovy doplnil větu „Sexuální svoboda mi dává sílu…“.

Všechna vyjádření označená @satisfyercom budou sesbírána, anonymizována a zveřejněna na adrese www.satisfyer.com/cz/mezinarodni-den-zen/, kde budou použita ke znázorněn a vyjádření toho, jak může diverzita v sexualitě představovat důležitý krok k plnohodnotnému životu. Podporu této kampani již vyjádřilo velké množství influencerů a osobností bojujících za práva žen a emancipaci z České republiky, Německa, Španělska, Francie, Polska, Portugalska a USA.

Jedním z podporovatelů je Klára Váňová je zakladatelka unikátního konceptu Barberette, gender-neutral barbershopu, který otevírá své dveře všem. Bojuje za rovnoprávný přístup, férové ceny a LGBTQI+ skupiny, na mediální, nadnárodní a především osobní úrovni. 

Kampaň je založena na jednom z hlavních cílů společnosti, kterým je oslavovat lidskou sexualitu a dát jednotlivcům sílu se vyjádřit. Tzv. Satisfyer efekt, o kterém píšeme níže, uvolňuje dosud neobjevenou úroveň uspokojení a pohody a tím vede k posílení vlastního sebevědomí. Satisfyer umožňuje obzvlášť ale nejen ženám, prozkoumat svůj sexuální potenciál a vytvořit naplňující životní styl, kdy každý může otevřeně vyjádřit své sexuální potřeby a touhy.

Na tomto pozadí se Satisfyer snaží dávat všem ženám přístup k širokému spektru prohlášení, která budou dostupná v jednoduše přístupném ale bezpečném online prostředí, a tím dále bořit tabu v oblasti sexuality. Ředitelka pro vzdělávání v Satisfyer a kvalifikovaná klinická sexuoložka, Megwyn White, k tomu říká: Ženy jsou často kritizovány za přijetí své smělé a dynamické sexuality – standardy nastavené společností ne vždy slouží jednotlivcům. Megwyn White dále zaujímá tento pohled: „Nerealistické ideály krásy jsou zabudované v myslích žen, až dokud se nenaučí sebelásce a radikálnějšímu vyjádření své sexuality.“

Aby Satisfyer umocnil vyjádření své ředitelky pro vzdělávání, Megwyn White, použije v rámci kampaně ilustraci britského umělkyně Hazel Mead, která je sama silnou obhájkyní práv žen. Tato ilustrace znázorňuje siluety žen z různých kultur a prostředí v okamžicích sebe-potěšení, což má podtrhnout důležitost toho, umět sám sobě říct ANO, uvolnit napětí a dát průchod emocím. Zároveň je tento obrázek spojený s dalším z cílů značky Satisfyer – „sexuální zdraví je pro každého bez ohledu na jeho pohlavní identitu, socioekonomické prostředí, věk nebo pohlaví“.

 

Podle Megwyn White, sexuoložky Satisfyer, ilustrace od Hazel Mead znázorňuje primární energii a svobodu, kterou člověk prožívá při orgasmu. Dodává, že to je přesně to, co chce Satisfyer obrázkem vyjádřit: “Umět sám sobě a svým potřebám říct Ano. Získat sebe-jistotu přijetím sebe sama. Užít si energii svého hlasu a svého těla a dát vale naučeným restrikcím.”

Touto kampaní oslavuje Satisfyer odvahu žen přiznat si svou sexualitu. Tak jak říká Megwyn White, „Chce to odvahu akceptovat sebe sama jako toho kým skutečně jsem a ne jako toho kým chci být a naplno si užít své tělo. Právě proto věříme, že jednotlivá vyjádření poskytnou dalším ženám návod k tomu jít vlastní cestou sexuálního poznání a tím dospět k úspěšnějšímu životu.“

 

VÝZVA K AKCI

Jak se můžete zapojit?

  • Doplňte mezi 8. a 14. březnem 2021 vyjádření „Sexuální svoboda mi dává sílu…“
    Zveřejněte vaše prohlášení na svém IG jako stories nebo post
  • Označte @Satisfyercom a vložte hashtag #Choosetochallenge
  • Satisfyer sesbírá všechna vyjádření, anonymizuje je a následně je zveřejní na Safe Space s cílem inspirovat další ženy a ukázat mnoho tváří sexuální svobody z celého světa.

Jak se zapojit nepřímo:

 

 

Satisfyer Effect

Zkušenost, kterou mají zákazníci s produkty Satisfyer, je unikátní a proto jí říkáme Satisfyer Effect – jde o pocit, který navodí dříve nepoznanou úroveň uspokojení, pohody a sebevědomí.

Se Satisfyer mohou jak páry, tak singles zažít více uspokojení na cestě k poznání sebe-sama a poznat tak plný potenciál své sexuality. Orgasmus s sebou přináší spoustu zdravotních benefitů včetně zvýšení průtoku krve, zlepšení nálady, uvolnění napětí a odvrácení pocitu úzkosti. Oslava vlastní sexuality také vede k přirozenému posílení sebevědomí a dobrého pocitu díky vyplavenému dopaminu a endorfinům.

 

Megwyn White

Ředitelka pro vzdělávání a kvalifikovaná klinická sexuoložka

Megwyn White je sexuoložka a atestovaná sexuální koučka, která provozuje svou praxi v New Yorku. V současné době také působí jako ředitelka pro vzdělávání pro Satisfyer, přední značku na poli sexuálního wellness se sídlem v Německu. Pravidelně přispívá do Sex and Medicine Summit, publikovla např. pro Cosmopolitan, Health.com, Elite Daily, Refinery 29, Sensheat a časopis X-biz. Mimo jiné je jedním z hlavních prezentujících na Sex Expo, Yale School of Consciousness, Fashion Snoops a Assemblage v New Yorku. Je také autorkou metody Haptic Body, což je somatická metoda zaměřená na jednoduchou péči o sebe sama. Ta má za úkol navodit vzájemné propojení celého těla, uzdravení po sexuálních traumatech a sebe-regulaci nervového systému skrze smyslnost a ztělesnění.

 

 

O značce Satisfyer

Satisfyer je významná značka na poli sexuálního wellness, která propojením technologických inovací a sexuálního zdraví přináší zákazníků příjemné prožitky, které působí na různé smysly. Satisfyer byl založen v roce 2016 a stal se průkopníkem ve svém odvětví. Mezi hlavní myšlenky a poselství patří, že sexuální zdraví je pro každého bez ohledu na jeho pohlavní identitu, socioekonomické prostředí, věk nebo pohlaví a schopnosti. Se svými 190 oceněními za design, více než 200 produkty dostupnými ve více než 100 zemích představuje značka nejobsáhlejší sortiment produktů nejvyšší kvality v různých cenových úrovních. Satisfyer je lídrem na trhu v mnoha zemích díky svému hlavnímu produktu Satisfyer Pro 2, který je nejprodávanějším přístrojem na sexuální wellness na světě. Pro více informací navštivte www.satisfyer.com.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Válka o peněženky seniorů: Predátorské firmy proti zranitelným důchodcům

Slibují úlevu od bolesti a spánek jako v bavlnce, místo toho ale zanechají jen prázdný účet a pocit studu. Podvodníci s takzvanými zázračnými polštáři...

Telecí řízek? Chutnější a zdravější volba než kuřecí nebo krůtí

Řízek patří k nejoblíbenějším jídlům v Česku. Většina lidí volí kuřecí nebo krůtí maso, protože je lehčí než vepřové. Jenže existuje varianta, která je...

Návrat do starých časů. Ceny v Penny připomínají dobu před zdražováním

Nákupní horečka zachvátila Česko. Nový leták obchodního řetězce Penny odstartoval cenovou bitvu, v níž se zákazníci přetahují o zlevněné maso a máslo. Akce platná...

Podzim je nejlepším obdobím pro biohacking pleti

Právě teď začíná jedinečné období, kdy můžete svoji pleť zahrnout péčí. Zklidnit ji a vyživit, nechat ji odpočinou a celkově omladit. V létě si Vaše...

„Co mě nezabije, to mě posílí.“ Čtyři cesty, jak proměnit kritiky ve spojence

Slova mohou zranit, ale i posunout dál. Kritici nám nastavují zrcadlo, ve kterém někdy nechceme vidět svůj odraz. Pokud se naučíme číst mezi řádky,...

Čeští důchodci objevují nečekaný trik. Levnější menu stačí vyjednat úsměvem

V některých restauracích v Česku mohou senioři dostat levnější menu nebo drobný bonus, aniž by o tom visela jediná cedule. Stačí se zeptat a...

Tři recepty z jehněčího masa, které si zamilujete

Jehněčí maso je v mnoha zemích považováno za delikatesu. Je jemné, šťavnaté a má lehce nasládlou chuť, která se krásně doplňuje s bylinkami, česnekem...

Jak se po létě dostat zpět do formy: 10 tipů pro efektivní návrat ke cvičení

Léto plné grilování, zmrzliny a odpočinku je u konce a s ním i pocit, že pravidelný trénink je vzdálenou vzpomínkou. Cítíte se bez energie...

Drobné proměny domova, které zlepší náladu. A to bez bourání či přehánění

Atmosféra domova nevzniká výběrem nábytku, ale drobnými gesty, která odrážejí naši každodennost. Není třeba investovat jmění, měnit dispozice ani listovat katalogy. Někdy stačí přesunout...

Jak se zbavit žmolků na oblečení? Pomůže trik z TikToku

Bez houbičky na nádobí si většina domácností neumí představit kuchyň. Ale věděli jste, že tahle obyčejná pomůcka se dá využít i úplně jinak než...

Program ANO počítá s důchodovou revolucí. Kdo si polepší nejvíce?

Hnutí ANO zveřejnilo důchodové priority pro podzimní volby. Chce zastropovat důchodový věk na 65 letech, rozšířit možnosti předčasného důchodu a přidat výraznější valorizace pro...

Povislá víčka nejsou problém. Vizážisté radí jednoduchá řešení

Správné líčení dokáže s povislými víčky zázraky. Díky hře světla, stínu a několika osvědčeným trikům působí oči větší, otevřenější a výrazně mladší. Obočí jako rám...

Máte rádi sýry? Tak to vás jistě zaujmou tyto tři pokrmy

Ačkoliv existují lidé, kteří sýry přímo nenávidí, většina z nás si bez nich neumí svůj jídelníček představit. Navíc jsou nesmírně variabilní. Můžete z nich...

Slunce, které nikdy nezapadá. Proč se v Norsku nemůže spát

Za polárním kruhem nevládne tma, ale nepřetržité světlo. Slunce se tam v létě neztrácí za obzorem a přepisuje lidské vnímání času, těla i duše....

Jak na zářivě bílé ponožky? Zkuste trik, který funguje lépe než drahé prostředky

Bílé ponožky jsou krásné jen do chvíle, než je párkrát obujete a hodíte do pračky. Záhy ztratí svou sněhovou barvu, začnou šednout nebo žloutnout...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3