Veselé, zdraví prospěšné a praktické Vánoce od ekologické značky Frosch

Sdílet článek

Reklama
Reklama

A kdy jindy udělat sami sobě a svým blízkým radost než právě o Vánocích. Sprchové gely značky Frosch si našly velkou oblibu jak u žen, tak dětí i mužů pro svoje vlastnosti, vůni, praktické balení i svoji přátelskost k životnímu prostředí, tak zvanou udržitelnost. Pečující kosmetické produkty značky Frosch jsou na bázi přírodních látek s vyváženým složením a neutrálním pH 5,5. Co to ale znamená? Jde o to, že takové výrobky způsobí, že jsou Vám příjemné, nevysušují pokožku a tím působí velice svěže. Jsou tak vhodné pro každodenní použití i pro osoby s citlivou pokožkou. Sprchové gely ani tekutá mýdla neobsahují škodlivé chemické látky jako parabeny, ropné deriváty, mikroplasty nebo EDTA, zato jsou obohaceny o panthenol, výtažky z aloe vera, granátového jablka nebo mandlového mléka. Stejně jako všechny výrobky značky Frosch jsou produkty veganské, netestované na zvířatech. Se značkou Frosch se budete cítit nejenom hezky na těle, ale i duši, protože nemusíte měnit své návyky, a přitom uděláte hodně pro životní prostředí. Frosch pro letošní Vánoce nachystal kolekce dárkových balení pro potěšení i praktické využití.

„Kouzlo mycích gelů Frosch Senses spočívá v jemné, decentní, a přitom dostatečně osvěžující vůni. Vedle toho jsou příjemné na pokožku, příjemné na dotek. Vše je tak akorát, ani ne málo intenzivní, ani ne přehnané. Člověk si po jejich použití připadá uvolněný a skutečně svěží.  To je nejčastěji námi zaznamenaná charakteristika Frosch sprchových gelů našimi zákazníky. Tento efekt je dosažen složením sprchových gelů Frosch na rostlinné bázi, což rovněž přispívá k šetrné péči o pokožku. Všechny gely jsou obohaceny o panthenol pro hydrataci pokožky, kterou šetrně myjí a zanechávají krásně hebkou. Díky vyváženému složení jsou vhodné pro každodenní použití i pro osoby s citlivou pokožkou. Po spotřebování výrobku lze gely následně doplnit i prostřednictvím ekologické a ekonomické náhradní náplně. V nabídce je náhradní balení s vůní Granátového jablka, Aloe vera nebo sprchového gelu 3v1,“ uvádí Anna Stoklasová, brand manažerka pro značku Frosch. „Frosch Senses je ve třech povzbuzujících ovocných vůních, a to Pomerančový květ, Granátové jablko a dále Aloe vera, který svou jemnou vůní naopak zklidňuje a uvolňuje od každodenního stresu. Frosch nezapomíná ani na malé žabky a žabáčky a v sortimentu má své místo i sprchový gel a šampon pro děti. Pánům je pak určen Frosch Senses Sprchový gel pánský 3v1,Dárková balení sprchových gelů pro dámy, pány i děti jsme nově v letošním roce obohatili novinkou – kolekcí vůně do bytu – Frosch Oase Pomerančový háj – bytový parfém,“ dodává Anna Stoklasová.

Frosch Senses Sprchový gel pánský 3v1
  • složení 3 v 1 pro tělo, tvář i vlasy
  • s příjemnou a svěží vůní moře
  • receptura na rostlinné bázi s mořskými minerály a panthenolem
  • s neutrálním pH pokožky 5,5
  • bez parabenů, mikroplastů, sulfátů
  • cena výrobku je 99,90 Kč
  • dostupný ve 2 variantách: 300 mililitrové recyklované aopětovně recyklovatelné lahvičce nebo ekologické náhradní náplni sprchového gelu (500 ml)
Frosch dárková sada pánská 3v1

Dárková sada pro muže obsahuje sprchový gel s náhradní náplní. Gel s recepturou 3 v 1 pečuje o pokožku celého těla, pleť i vlasy. Osvěžující vůně moře dodává pocit čistoty a svěžesti. Šetrné složení na bázi rostlinných látek a mořských minerálů je pH neutrální a vhodné i pro citlivou pokožku. Receptura je bez parabenů, SLS, mikroplastů, ropných derivátů nebo EDTA. Dermatologicky testováno.


Doporučená cena: 203,90 Kč


Frosch dárková sada Aloe vera

Darujte sadu sprchového gelu Frosch Senses a dávkovače tekutého mýdla s vůní a extraktem z blahodárného aloe vera. Šetrné složení pečujících produktů obohacené o panthenol je vhodné i pro citlivou pokožku. Lehká neutrální vůně potěší muže i ženy každého věku.


Doporučená cena: 149 Kč

 

Frosch dárková sada Granátové jablko

Vánoční dárkovou sadu sprchového gelu Frosch Senses a dávkovače tekutého mýdla s vůní a výtažky z granátového jablka ocení všichni milovníci svěžích ovocných vůní. Složení s pathenolem a extraktem z granátového jablka pečuje o pokožku, zatímco ovocná exotická vůně působí povzbudivě na smysly. Doporučená cena: 159,90 Kč

 

Vůně do bytu Frosch Oase Pomerančový háj – bytový parfém s náhradní náplní

Balení obsahuje 6 tyčinek, čím více tyčinek vložíte do lahvičky s esenciálním olejem, tím intenzivnější bude váš zážitek z vůně. Vůně vydrží až 8 týdnů. Bytové parfémy jsou dále dostupné také ve variantách Levandule anebo Citrónová tráva.


Doporučená cena výrobků je 379,90 Kč.

 

Dětské dárkové sety – novinka letošního roku

Novinkou letošního roku jsou i dárkové sady pro děti.  – Dětský šampón a gel je vždy stejné vůně, zato ve třech barevných provedeních obalu, zelené, modré a růžové barvě, tedy pro holky i kluky. V růžové dárkové sadě bude vždy jen růžový sprchový gel. Doporučená cena 159,90 Kč.

 

My jsme si pro vás připravili soutěž a hrát můžete o dárkové balení pro děti, které obsahuje sprchový gel, pastelky a zápisník.

Zapojte se do soutěže a odpovězte na otázku:

 

 

O značce Frosch: Frosch je již přes 30 let průkopnickou značkou na poli ekologie. Čisticí i pečující prostředky s logem zelené žabičky jsou šetrné k pokožce i životnímu prostředí. Ve své dlouholeté historii Frosch neustále zdokonaluje vývoj a výrobu čisticích a pečujících prostředků s ohledem na ekologii a stává se lídrem mnoha environmentálních projektů přesahujících mnohdy hranice daného průmyslu. Výrobky značky Frosch jsou v průběhu celého životního cyklu prokazatelně ohleduplnější nejen k životnímu prostředí, ale i ke zdraví spotřebitele. Ekologický přístup dokládají i získané certifikáty jako např. EMAS, Green Brands, Eco label a jiné.  Více informací naleznete na: www.frosch-eko.cz.

Werner & Mertz: Výrobcem ekologických čisticích prostředků a kosmetiky značky Frosch je společnost Werner & Mertz, rodinná firma s více než 150letou historií, která svou recyklační iniciativou a dalšími udržitelnými projekty významně přispívá k ochraně životního prostředí. Majitel firmy, pan Reinhard Schneider, usiluje na mezinárodní scéně o to, aby i další společnosti následovaly jeho příkladu a používaly pro své obaly recyklované plasty. Tedy jediný způsob, jak zajistit, aby oběhová ekonomika fungovala a udržovala plasty v uzavřené smyčce. V souvislosti s ochranou životního prostředí, uvedla firma v německém Mainzu do provozu nové výrobní centrum produktů Frosch a každoročně dobrovolně podstupuje audit EMAS, který již 11 let dokazuje, že společnost dodržuje zásady ekologických a udržitelných obchodních praktik, a trvale sleduje své cíle týkající se ochrany přírodních zdrojů.

 

Reklama

Doporučujeme

Teplo domova nemusí být luxus. Drobné návyky, které vám ušetří tisíce

Topení patří k největším položkám v rodinném rozpočtu, přesto jím velká část českých domácností nevědomky plýtvá. Nejde přitom o technické poruchy, nýbrž o drobné...

Návrat ke kořenům. Objevte zapomenutou moudrost pro zdraví v chladných dnech

S příchodem chladných dnů saháme po drahých doplňcích stravy, avšak skutečný klíč k pevnému zdraví máme často na dosah a zdarma. Podzim je ideální...

Pavel Nový: Charismatický před kamerou, nekompromisní, když jde o soukromí

Některé dvojice o sobě dávají vědět na každém kroku, jiné si své štěstí schovávají za zavřené dveře. Herec Pavel Nový patří rozhodně do té...

Poklad letošního podzimu: křehký švestkový koláč

Sychravé dny doprovázené chladným počasím? To by jeden nejraději zůstal doma, zachumlaný v peřinách. Proč si ale toto období trochu nezpříjemnit? Listí hraje všemi odstíny...

Policie varuje před podvodnými SMS zprávami jménem České pošty, cílí hlavně na seniory

Vypadá jako oficiální zpráva od České pošty a hrozí, že váš balíček nebude doručen. Ve skutečnosti se však jedná o zákeřný podvod, jehož cílem...

Generace, jež šetří na chlebu, ale kupuje kabelky za tisíce… Co pohání posedlost luxusem?

Na účtu sotva zbývá na nájem, přesto na rameni visí ikonická kabelka za desítky tisíc. Fenomén mladých generací, jež utrácejí za luxus, který si...

Přestaňte se na sebe pořád zlobit. Laskavost k sobě je víc než disciplína

Určitě to znáte. Stačí drobná chyba, zapomenutý e-mail, rozbitý talíř nebo nedokončený úkol – a už se v hlavě spouští ten známý hlas: „No...

Voňavé objetí podzimu: Limitovaná edice DÝNĚ od Manufaktury

Sezóna spadaného listí, ranních mlh a teplého šálku dýňového latté přináší kromě nostalgie a klidu i voňavé rituály péče o tělo a duši. Podzimní...

Privátní vířivka s výhledem na Hrad a kosmetika Codage Paris: M Spa překoná vaše očekávání

Hotel Emblem, nacházející se jen pár kroků od Staroměstského náměstí, otevírá dveře všem milovníkům odpočinku a špičkové péče. Jeho lázeňské centrum M Spa není...

Více než čtvrt milionu řidičských průkazů letos končí, nejvíce se to týká Středočechů a seniorů

Více než čtvrt milionu Čechů letos čeká povinná výměna řidičského průkazu. Největší vlna se týká seniorů a řidičů ve Středočeském kraji. Zjistěte, jak si...

Tron: Ares otevírá novou dimenzi digitálního světa

Večer premiéry filmu Tron: Ares rozsvítil pražské kino IMAX futuristickým pulzem digitálního vesmíru. Premiéra nového sci-fi snímku Tron: Ares nabídla divákům podívanou, která posouvá...

Gynekologové vysvětlují, jak správně používat slipové vložky a kdy mohou být škodlivé

Traduje se o nich, že škodí zdraví a narušují přirozenou mikroflóru. Pravda o slipových vložkách je však mnohem prostší. Podle gynekologů nejsou samy o...

Křen: štiplavý zázrak, který léčí i probouzí

Na první pohled vypadá obyčejně, ale jakmile ho okusíte, dá o sobě okamžitě vědět. Křen je kořenová zelenina s výraznou chutí, která dokáže nejen...

Dopřejte vlasům po létě domácí vlasové wellness

Letní měsíce přináší spoustu radostí, ale pro naše vlasy bývají náročné. Vlasy jsou vysušené, oslabené a chybí jim přirozený lesk. Proto si právě po...

Módní trendy na podzim 2025: Sedm barevných kombinací, které nahradí béžovou

Ačkoli jsou béžová a hnědá nesmrtelnou klasikou, letošní podzimní sezona si žádá větší odvahu a hru s barvami. Nemusíte přitom utratit jmění za nové...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3