Valentýnská romantika při svíčkách

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Na začátku února (přesně 14.), kdy slavíme Valentýn, bývá většina z nás pohlcena nekonečnou romantikou. Ať už zapalujete svíčku pro příjemný večer, napouštíte bublinkovou koupel či si dopřáváte příjemnou masáž, Valentýn je dokonalou výmluvou, proč si dopřát trochu více kosmetické terapie.

 

Oslavte svátek zamilovaných s produkty od Green idea:

Ratanové vonné tyčinky, prodává greenidea.cz, 100 ml za 498 Kč
Ratanové vonné tyčinky neboli difuzéry jsou velmi snadným způsobem, jak změnit atmosféru místnosti. Vizuálně se hodí do každého interiéru a zároveň naplní vzduch jemnou luxusní vůní. A protože nevyžadují žádné plameny, teplo ani elektřinu, jde o velmi bezpečný a energeticky úsporný způsob, jak provonět váš domov. Vybírat můžete ze čtyř vůní – černá orchidej, lotos květ, santal dřevo a zelený čaj s opuncií.

Masážní svíčky Green idea, prodává greenidea.cz, 30 ml za 168 Kč
Dopřejte si voňavé chvilky plné intimity. Masážní vonná svíčka provoní místnost a rozehřátý vosk s bambuckým máslem a slunečnicovým olejem lze vetřít do pokožky, kterou zanechává hebkou a voňavou. Vyzkoušejte svíčku na valentýnskou masáž s partnerem. K dostání ve 4 parfemacích lotosu, černé orchideje, santalového dřeva
a zeleného čaje s opuncií.

Masážní oleje, prodává greenidea.cz, 200 ml za 148 Kč
Masáže mohou přidat spoustu relaxace do vašeho večera po dlouhém pracovním dni nebo pomoci uvolnit vaše napjaté svaly po tréninku. Masážní oleje jsou nejen zábavným řešením pro zklidnění bolavých svalů, jsou také skvělým způsobem, jak posílit intimitu s partnerem a dostat se do kontaktu (fyzicky i duchovně) se svým vlastním tělem. K dostání v sedmi vůních: alpská relaxační směs, celustin, citronová tráva, levandule, lymforegen, skořice, regenerace a hřejivý relax.

Sprchové oleje, prodává topvet.cz a greenidea.cz 200 ml za 148 Kč
Sprchové oleje Green idea jemně čistí pokožku bez vysušování, takže se skvěle hodí i na časté sprchování během léta. Obsahují olej z hroznových jader, mandlí a slunečnic, které zanechávají pokožku hydratovanou
a vláčnou. Dostupné ve 4 parfemacích – zelený čaj s opuncií, černá orchidej, santalové dřevo a lotos.

 

 

 

 

 

Značka Green idea se zrodila z touhy a nadšení čerpat léčivou sílu z rostlin. Vznikla po dlouholetém působení a výzkumu společnosti Topvet vyrábějící přírodní kosmetiku, doplňky stravy a tinktury. Značka Green idea je prémiovou řadou české společnosti Topvet, za níž stojí rodinná tradice již od roku 1990. Přípravky splňují přísná kritéria bio kosmetiky, neobsahují ropné deriváty, syntetická barviva, parfémy, konzervanty a živočišné látky.

 

Reklama

Doporučujeme

Domov jako hřejivé útočiště. Jak si vytvořit útulnou podzimní atmosféru

Pryč jsou doby křiklavých barev a plastových listů. Podzimní interiérové trendy pro rok 2025 se nesou ve znamení návratu k autenticitě, zemitým tónům a...

Dýňová přesnídávka, která chutná jako od babičky. Jednoduchý recept zvládne úplně každý

Koupit si přesnídávku v obchodě je sice rychlé, ale kdo jednou ochutná tu domácí, pochopí, že tohle se prostě nedá srovnávat. A co teprve,...

Barevný podzim ve vaší kuchyni s výrobky Mlékárny Valašské Meziříčí

Podzim je obdobím plným barev, babího léta, procházek v lese, sběru hub a zpracování plodů z našich zahrádek a zahrad. Toto roční období nabízí...

Proč je vejce superpotravinou: Vědci vyvrací mýty a šéfkuchaři odhalují triky

V nenápadné skořápce se skrývá dokonalý nutriční koktejl i nekonečný kulinářský potenciál. Obyčejné vejce je vправdě malým géniem, jehož hodnotu potvrzuje moderní věda a...

Průvodce pro seniory: Kde najít levnou nebo bezplatnou pomoc v domácnosti

Pomoc s úklidem, nákupem či osobní asistencí nemusí být pro seniory nedostupným luxusem. V České republice existuje celá síť organizací, které nabízejí podporu za...

Patříte k milovníkům nutelly? Zkuste si ji udělat doma

Nutella – legenda snídaňových stolů, dětských svačin i dospěláckých výpadů tzv. „tajně na lžičku, když se nikdo nedívá“. Ale co když vám řeknu, že...

Žhavá novinka sezóny – parfémy The Mania od Osmanyho Laffity

Víte, bez čeho se tento podzim 100% neobejdete? Bez nejnovějších parfémů The Mania od Asombroso, značky známého módního návrháře Osmanyho Laffity. The Mania je v...

Teplo domova nemusí být luxus. Drobné návyky, které vám ušetří tisíce

Topení patří k největším položkám v rodinném rozpočtu, přesto jím velká část českých domácností nevědomky plýtvá. Nejde přitom o technické poruchy, nýbrž o drobné...

Návrat ke kořenům. Objevte zapomenutou moudrost pro zdraví v chladných dnech

S příchodem chladných dnů saháme po drahých doplňcích stravy, avšak skutečný klíč k pevnému zdraví máme často na dosah a zdarma. Podzim je ideální...

Pavel Nový: Charismatický před kamerou, nekompromisní, když jde o soukromí

Některé dvojice o sobě dávají vědět na každém kroku, jiné si své štěstí schovávají za zavřené dveře. Herec Pavel Nový patří rozhodně do té...

Poklad letošního podzimu: křehký švestkový koláč

Sychravé dny doprovázené chladným počasím? To by jeden nejraději zůstal doma, zachumlaný v peřinách. Proč si ale toto období trochu nezpříjemnit? Listí hraje všemi odstíny...

Policie varuje před podvodnými SMS zprávami jménem České pošty, cílí hlavně na seniory

Vypadá jako oficiální zpráva od České pošty a hrozí, že váš balíček nebude doručen. Ve skutečnosti se však jedná o zákeřný podvod, jehož cílem...

Generace, jež šetří na chlebu, ale kupuje kabelky za tisíce… Co pohání posedlost luxusem?

Na účtu sotva zbývá na nájem, přesto na rameni visí ikonická kabelka za desítky tisíc. Fenomén mladých generací, jež utrácejí za luxus, který si...

Přestaňte se na sebe pořád zlobit. Laskavost k sobě je víc než disciplína

Určitě to znáte. Stačí drobná chyba, zapomenutý e-mail, rozbitý talíř nebo nedokončený úkol – a už se v hlavě spouští ten známý hlas: „No...

Voňavé objetí podzimu: Limitovaná edice DÝNĚ od Manufaktury

Sezóna spadaného listí, ranních mlh a teplého šálku dýňového latté přináší kromě nostalgie a klidu i voňavé rituály péče o tělo a duši. Podzimní...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3