PPL představila svoji první módní kolekci

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Provoz svého dosud největšího překladiště zahájila společnost PPL vskutku netradiční formou. Vrcholem programu totiž bylo odhalení vlastní futuristické fashion kolekce vytvořené ve spolupráci s návrhářkou Katarínou Mydliarovou. Módní přehlídka proběhla virtuální formou a nezanechala po sobě tak jediný kus odpadu. PPL tím poukazuje nejen na své vlastní cíle v oblasti udržitelnosti, ale i na jeden z klíčových trendů, který otevírá nové udržitelné možnosti oděvního průmyslu.

Předního přepravce zásilek PPL si s módou spojí jen málokdo. Přesto firma odhalila svoji vůbec první fashion kolekci. Stalo se tak při příležitosti otevření nového centrální překladiště nedaleko Hradce Králové, které je zásadním milníkem v naplňování dlouhodobé strategie udržitelnosti. V souladu s tím módní přehlídka nových oděvů proběhla zcela virtuálně – tak, aby po ní nezbyl jediný kus odpadu. „Pro hosty jsme připravili doprovodný program, který podtrhuje udržitelnost, svět e-commerce, digitalizaci a pohled do budoucnosti,“ přibližuje myšlenku za ojedinělým krokem Petr Horák, CEO PPL CZ.

Udržitelnost je v módě

Digitální technologie představují zásadní příležitost pro trend udržitelnosti oděvního průmyslu. Rozšířená realita totiž umožňuje například navrhovat nové kousky, aniž by bylo potřeba připravovat fyzické zkušební modely. Právě to si mohli hosté zahajovací akce vyzkoušet v praxi.

„Udržitelnost a technologie jsou klíčová slova, kterými se obě strany prezentují, a proto vznikla první digitální módní přehlídka v České republice, která představila kolekci inspirovanou workwearem a samotnými řidiči jako hrdiny celého příběhu. Novou kolekci si hosté prohlédli ve futuristických virtuálních prostředích, která zachycovala netradičně pojatý catwalk propojující svět e-commerce a doručování zásilek. Balík až ke svému majiteli prošel se šťastným koncem i přes nástrahy imaginárních světů,“ popsala svou tvorbu pro PPL Katarína Mydliarová.

Přenesení do reality

Extravagantní virtuální modely byly na závěr přeneseny do volnočasové limitované kolekce pro pracovníky PPL. Aby si hosté mohli ověřit, že oděvy ve virtuální realitě odpovídají té skutečné, vybrané kousky byly na místě dostupné i ve své finální fyzické podobě. Některé doplňky z kolekce si nyní může vyzkoušet také široká veřejnost, a to s využitím AR filtrů na Instagramu.

„Jsme hrdí, že jsme se mohli propojit se studiem Metarials mladé návrhářky Kataríny Mydliarové, která dokázala do našeho balíkového království vnést novou energii a ukázat náš svět zásilek v úplně nové dimenzi,“ říká Horák. Limitovaná kolekce klade důraz na pohodlí a výdrž. Zároveň je celá vyrobena lokálně a z udržitelných materiálů.

Nové překladiště šetří čas i energie

Udržitelná módní přehlídka se při otevírání nového překladiště neodehrála náhodou. „Nové centrum naplňuje naši zelenou strategii v oblasti dopadů na životní prostředí a udržitelnost. Navíc zkrácením cestovních vzdáleností mezi našimi distribučními centry a zákazníky účinně snižujeme emise CO2,“ říká provozní ředitel PPL CZ David Voznička. Logistický HUB se rozkládá na ploše 46 000 m2 a díky pokročilé automatizaci dokáže denně vytřídit až 500 000 balíků procházejících vnitrostátní i mezinárodní přepravou. Udržitelná řešení zahrnuje i budova samotná. Například je vybavena zásobníky na dešťovou vodu nebo přípravou pro instalaci solárních panelů.

Nové překladiště se nachází strategicky přímo u sjezdu z dálnice D11 poblíž Hradce Králové. Slavnostního otevření se za město Hradec Králové zúčastnila i jeho primátorka, Mgr. et Mgr. Pavlína Springerová, Ph.D. Umístění mimo obydlenou oblast zajišťuje, že zvýšený provoz v jeho okolí nebude nijak dopadat na kvalitu života rezidentů. Blízkost dvou velkých měst ale zajišťuje, že pro pracovníky bude překladiště dobře dostupné.

 

O společnosti PPL  
Společnost PPL CZ je součástí divize DHL eCommerce Solutions a na tuzemském trhu představuje předního poskytovatele přepravních služeb pro firmy a podnikatele. Nabízí však i služby pro soukromé osoby se službou Balík pro tebe. PPL CZ se specializuje na balíkovou přepravu po ČR a do celé Evropy. Společnost zaměstnává téměř 1000 pracovníků a 2000 řidičů. Disponuje 24 depy, dvěma překladišti a rozsáhlou sítí výdejních a podacích míst – PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů, kterých je více než 4000 po celé České republice. DHL eCommerce Solutions je součástí skupiny Deutsche Post DHL Group, která je přední světovou poštovní a logistickou společností. Skupina spojuje lidi a trhy a umožňuje globální obchodování. DPDHL Group zaměstnává přibližně 550 000 lidí ve více než 220 zemích a teritoriích po celém světě, díky čemu je jedním z největších soukromých zaměstnavatelů na světě. 

 

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Válka o peněženky seniorů: Predátorské firmy proti zranitelným důchodcům

Slibují úlevu od bolesti a spánek jako v bavlnce, místo toho ale zanechají jen prázdný účet a pocit studu. Podvodníci s takzvanými zázračnými polštáři...

Telecí řízek? Chutnější a zdravější volba než kuřecí nebo krůtí

Řízek patří k nejoblíbenějším jídlům v Česku. Většina lidí volí kuřecí nebo krůtí maso, protože je lehčí než vepřové. Jenže existuje varianta, která je...

Návrat do starých časů. Ceny v Penny připomínají dobu před zdražováním

Nákupní horečka zachvátila Česko. Nový leták obchodního řetězce Penny odstartoval cenovou bitvu, v níž se zákazníci přetahují o zlevněné maso a máslo. Akce platná...

Podzim je nejlepším obdobím pro biohacking pleti

Právě teď začíná jedinečné období, kdy můžete svoji pleť zahrnout péčí. Zklidnit ji a vyživit, nechat ji odpočinou a celkově omladit. V létě si Vaše...

„Co mě nezabije, to mě posílí.“ Čtyři cesty, jak proměnit kritiky ve spojence

Slova mohou zranit, ale i posunout dál. Kritici nám nastavují zrcadlo, ve kterém někdy nechceme vidět svůj odraz. Pokud se naučíme číst mezi řádky,...

Čeští důchodci objevují nečekaný trik. Levnější menu stačí vyjednat úsměvem

V některých restauracích v Česku mohou senioři dostat levnější menu nebo drobný bonus, aniž by o tom visela jediná cedule. Stačí se zeptat a...

Tři recepty z jehněčího masa, které si zamilujete

Jehněčí maso je v mnoha zemích považováno za delikatesu. Je jemné, šťavnaté a má lehce nasládlou chuť, která se krásně doplňuje s bylinkami, česnekem...

Jak se po létě dostat zpět do formy: 10 tipů pro efektivní návrat ke cvičení

Léto plné grilování, zmrzliny a odpočinku je u konce a s ním i pocit, že pravidelný trénink je vzdálenou vzpomínkou. Cítíte se bez energie...

Drobné proměny domova, které zlepší náladu. A to bez bourání či přehánění

Atmosféra domova nevzniká výběrem nábytku, ale drobnými gesty, která odrážejí naši každodennost. Není třeba investovat jmění, měnit dispozice ani listovat katalogy. Někdy stačí přesunout...

Jak se zbavit žmolků na oblečení? Pomůže trik z TikToku

Bez houbičky na nádobí si většina domácností neumí představit kuchyň. Ale věděli jste, že tahle obyčejná pomůcka se dá využít i úplně jinak než...

Program ANO počítá s důchodovou revolucí. Kdo si polepší nejvíce?

Hnutí ANO zveřejnilo důchodové priority pro podzimní volby. Chce zastropovat důchodový věk na 65 letech, rozšířit možnosti předčasného důchodu a přidat výraznější valorizace pro...

Povislá víčka nejsou problém. Vizážisté radí jednoduchá řešení

Správné líčení dokáže s povislými víčky zázraky. Díky hře světla, stínu a několika osvědčeným trikům působí oči větší, otevřenější a výrazně mladší. Obočí jako rám...

Máte rádi sýry? Tak to vás jistě zaujmou tyto tři pokrmy

Ačkoliv existují lidé, kteří sýry přímo nenávidí, většina z nás si bez nich neumí svůj jídelníček představit. Navíc jsou nesmírně variabilní. Můžete z nich...

Slunce, které nikdy nezapadá. Proč se v Norsku nemůže spát

Za polárním kruhem nevládne tma, ale nepřetržité světlo. Slunce se tam v létě neztrácí za obzorem a přepisuje lidské vnímání času, těla i duše....

Jak na zářivě bílé ponožky? Zkuste trik, který funguje lépe než drahé prostředky

Bílé ponožky jsou krásné jen do chvíle, než je párkrát obujete a hodíte do pračky. Záhy ztratí svou sněhovou barvu, začnou šednout nebo žloutnout...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3