Claudia Schiffer nestárnoucí ikona

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Ve světě módy a kosmetiky se nyní Claudia Schiffer prosadila také díky nové značce vlasové kosmetiky, kterou právě uvádí na trh společně se Schwarzkopf.

 

Hvězdou již od roku 1988

Claudii Schiffer objevil hledač talentů v roce 1988 na jedné diskotéce v německém Düsseldorfu, odkud modelka pochází. Přemluvil ji, aby odjela do Paříže a zkusila modeling. Světová módní metropole ji přijala více než kladně a ještě téhož roku se Claudia objevila na obálce francouzského vydání Elle. Poté se stala hvězdou světové kampaně na džíny Guess a její hvězda začala stoupat. Nedlouho po svých prvních krůčcích na módních molech byla vybrána jako tvář Chanel a začala úzce spolupracovat mimo jiné s Karlem Lagerfeldem.

 

Jako první na obálce Rolling Stone

V roce 1990 se Claudia Schiffer stala první modelkou v historii, která se objevila na obálce známého hudebního časopisu Rolling Stone.  Díky tomu pronikla až do nejužší špičky světových supermodelek éry 80. a 90. let minulého století. Díky svému charisma se objevovala na titulkách časopisů častěji, než kterákoli jiná modelka a dostala se proto také do Guinessovy knihy rekordů. Pracovala pro renomované módní návrháře i značky, stala se například tváří Yves Saint Laurent.

 

Značka vytvořená „na míru“

Během své kariéry strávila Claudia Schiffer mnoho hodin u vlasových stylistů, což pro její vlasy představovalo velkou zátěž. Měla příležitost pracovat s největšími vlasovými odborníky, rukama jí prošly tisíce kosmetických přípravků a nabyla velkých zkušeností s vlasovou kosmetikou. Bohužel ale nikdy nenašla výrobek, který by ji uspokojil ve všech ohledech. Proto v ní postupně uzrálo přesvědčení, že by si mohla sama navrhnout svou osobní kosmetickou řadu „dokonalých přípravků“, které by uspokojily i ty nejnáročnější požadavky. Spojila se proto s odborníky ze Schwarzkopf a společně s nimi vyvinula přípravky vlasové péče a barev s luxusními výtažky z perel. Jde o novou značku Ultime Essence, která zahrnuje 18 produktů s obsahem luxusní esence z perel, panthenolu, proteinu a keratinu. Jsou rozděleny do pěti řad – Omega Repair, Diamond Color, Crystal Shine, Biotin Volume a Mineral Strenght. Současně s tím uvádí na trh také Ultime Blonde – speciální kolekci blond odstínů pro luxusně hebké a plavé vlasy. 

 

Reklama

Doporučujeme

Poklad letošního podzimu: křehký švestkový koláč

Sychravé dny doprovázené chladným počasím? To by jeden nejraději zůstal doma, zachumlaný v peřinách. Proč si ale toto období trochu nezpříjemnit? Listí hraje všemi odstíny...

Policie varuje před podvodnými SMS zprávami jménem České pošty, cílí hlavně na seniory

Vypadá jako oficiální zpráva od České pošty a hrozí, že váš balíček nebude doručen. Ve skutečnosti se však jedná o zákeřný podvod, jehož cílem...

Generace, jež šetří na chlebu, ale kupuje kabelky za tisíce… Co pohání posedlost luxusem?

Na účtu sotva zbývá na nájem, přesto na rameni visí ikonická kabelka za desítky tisíc. Fenomén mladých generací, jež utrácejí za luxus, který si...

Přestaňte se na sebe pořád zlobit. Laskavost k sobě je víc než disciplína

Určitě to znáte. Stačí drobná chyba, zapomenutý e-mail, rozbitý talíř nebo nedokončený úkol – a už se v hlavě spouští ten známý hlas: „No...

Voňavé objetí podzimu: Limitovaná edice DÝNĚ od Manufaktury

Sezóna spadaného listí, ranních mlh a teplého šálku dýňového latté přináší kromě nostalgie a klidu i voňavé rituály péče o tělo a duši. Podzimní...

Privátní vířivka s výhledem na Hrad a kosmetika Codage Paris: M Spa překoná vaše očekávání

Hotel Emblem, nacházející se jen pár kroků od Staroměstského náměstí, otevírá dveře všem milovníkům odpočinku a špičkové péče. Jeho lázeňské centrum M Spa není...

Více než čtvrt milionu řidičských průkazů letos končí, nejvíce se to týká Středočechů a seniorů

Více než čtvrt milionu Čechů letos čeká povinná výměna řidičského průkazu. Největší vlna se týká seniorů a řidičů ve Středočeském kraji. Zjistěte, jak si...

Tron: Ares otevírá novou dimenzi digitálního světa

Večer premiéry filmu Tron: Ares rozsvítil pražské kino IMAX futuristickým pulzem digitálního vesmíru. Premiéra nového sci-fi snímku Tron: Ares nabídla divákům podívanou, která posouvá...

Gynekologové vysvětlují, jak správně používat slipové vložky a kdy mohou být škodlivé

Traduje se o nich, že škodí zdraví a narušují přirozenou mikroflóru. Pravda o slipových vložkách je však mnohem prostší. Podle gynekologů nejsou samy o...

Křen: štiplavý zázrak, který léčí i probouzí

Na první pohled vypadá obyčejně, ale jakmile ho okusíte, dá o sobě okamžitě vědět. Křen je kořenová zelenina s výraznou chutí, která dokáže nejen...

Dopřejte vlasům po létě domácí vlasové wellness

Letní měsíce přináší spoustu radostí, ale pro naše vlasy bývají náročné. Vlasy jsou vysušené, oslabené a chybí jim přirozený lesk. Proto si právě po...

Módní trendy na podzim 2025: Sedm barevných kombinací, které nahradí béžovou

Ačkoli jsou béžová a hnědá nesmrtelnou klasikou, letošní podzimní sezona si žádá větší odvahu a hru s barvami. Nemusíte přitom utratit jmění za nové...

Skrytý poklad pro vaši peněženku: Jak vám stát pomůže ušetřit tisíce za energie

Výměna starých spotřebičů či osvětlení za úsporné varianty je chytrým krokem, avšak mnoho lidí, zejména seniorů, netuší, že na tuto investici mohou získat výrazný...

Miro Žbirka: Gentleman, jehož písně nikdy nezestárnou

Měl charisma, eleganci, talent a nadhled. Jeho písně znají celé generace – Atlantida, Biely kvet, Čo bolí, to prebolí, Mám rád… Každá z nich...

Skryté bohatství v šuplících: 11,3 milionu recyklovatelných smartphonů v Česku ukrývá suroviny za více než 27 milionů €

Podle studie Fraunhofer Austria, zadané společností refurbed, obsahují staré nevyužité smartphony tuny cenných surovin, které lze znovu využít v rámci cirkulární ekonomiky. Praha, 10. září...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3