Elega by Dana M slaví 10 let: jak si kabelky Dany Morávkové získaly srdce českých žen?

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Celý ten začátek byl hodně intenzivní, pro mě bylo všechno nové. Když jsem poprvé vstoupila na dílnu, kde se všechny kabelky vyrábí, byla jsem jako v ráji. Opravdu je to ráj pro všechny milovnice kabelek. Jsem moc ráda, že mě Dita Valentová před deseti lety oslovila ke spolupráci,“ vzpomíná na začátky s Elegou herečka.

Po měsících práce na návrzích a prototypech vznikla první kolekce, kterou si i dnes můžete s malými změnami zakoupit. „Hned to první psaníčko, které jsme vytvořili před deseti lety, se stále prodává. Rozdíl oproti původní verzi je v logu. Na prvních kolekcích se pouze vyrazilo do kůže, později se přešlo na kovovou variantu, takže původní kousek poznáte pouze podle loga. Já sama toto psaníčko stále nosím a je mou srdcovkou,“ říká jednatelka Elegy Dita Valentová.

Za deset let spolupráce vzniklo více než 40 kolekcí dohromady čítající přes sto kabelek. „Některé kousky vyrábíme několik sezón, protože je o ně stále zájem a zákaznice nám „nedovolí“ ukončit výrobu. Jiné kolekce se klasicky vyrobí, odbudou si svou sezónu a doprodají se. Některé kolekce byly vyrobeny ze speciálních kůží, takže ač by si zákaznice moc přály, byla výroba limitovaná,“ vysvětluje Dita Valentová. Některé z kolekcí spatřily světlo světa v opravdu velkém stylu, například spolupráce s další českou značkou Preciosa, kterou předvedly známé dámy a celou akci tradičně moderoval Dany seriálový manžel a herecký kolega Jan Čenský.

 

Nápady ale ani po tolika letech nedochází, inspirací prý herečka doslova srší:

je pravda, že mě musí trochu hlídat, abych se mírnila v barevnostech. Já miluji zajímavé kombinace barev, ale je pravda, že se lépe prodávají jednobarevné kabelky. Pro mě je to skvělý koníček, kdy si můžu od hraní odskočit do továrny a podívat se na nové vzorníky kůží, prodiskutovat nové trendy, pomáhat vymýšlet nové detaily…Jsem vlastně takový konzultant, a to mě strašně baví.“

Prorazit a udržet se na dnešním trhu je těžké i pro zavedené zahraniční značky. Úspěch ručně vyráběných kabelek z východních Čech je příběhem lásky k řemeslu, módě a naslouchání ženám a jejich potřebám. „Je to výhoda, vyrábět kvalitní nadčasové kabelky, ty prostě nestárnou. Díky tomu, že děláme pozáruční servis našich výrobků, můžeme zákaznicím repasovat i ty opravdu staré kabelky a udržovat je stále hezké,“ říká Dita. A co je v plánu dál? Ideálně další stovky spokojených zákaznic a kabelek, které budou milovat. „Teď jsme představili nové kolekce pro jaro–léto, ale už připravujeme podzimní kolekci. Vymýšlíme také nové lokace pro focení. Zatím ale nemáme plány na něco revolučního. Jde nám převážně o to, aby pod značkou ELEGA by Dana M vznikaly kabelky, se kterými se Dana ztotožňuje a jsou jí blízké,“ zakončuje.

 

 

 

 

 

zdroj/foto: Elega.cz

 

 

Reklama

Doporučujeme

Jak probíhá návrat ze sekty: Odborníci, kteří vrací rodinám ztracené děti

Zvoní telefon a na druhém konci se ozývá zoufalý rodič, jehož dítě se chystá odevzdat život i celoživotní úspory samozvanému prorokovi kdesi v Austrálii....

Mytí oken bez námahy: S jednoduchým trikem ušetříte čas i peníze

Většina lidí bere mytí oken jako nutné zlo, jež zabere hodiny námahy a stojí spoustu peněz za profesionály. Jenže opak je pravdou. Křišťálově čistého...

Vyhrajte jeden ze tří balíčků Rituals

Dopřejte si okamžiky klidu a harmonie s luxusní péčí od Rituals. Každý produkt značky vznikl s cílem proměnit každodenní rutinu v smysluplný rituál –...

Vánoční inspiraci nabízí BIOBAY – spojení luxusu, přírody a umění

Kolekci od španělské značky MAISON OLER, kde se vůně mění v umění nabízí výhradní distributor BIOBAY. Ručně foukaný difuzér, prémiové esenciální oleje a designové...

Jak udržet banány čerstvé 26 dní? Obyčejná sklenice udělá zázrak

Koupíte krásně žluté banány a než se nadějete, zdobí je hnědé skvrny a měkká dužina končí v koši. Tomuto scénáři se však dá vyhnout....

Brána do pískovcového ráje: Objevte krásu Českého Švýcarska

Stojíme na křižovatce u Hřenska, kde se silnice dělí na směr k německému hraničnímu přechodu Schmilka a do centra obce. Zdejší parkoviště je ideálním...

Meteoroložka Dagmar Honsová prozradila, jaká je šance na bílé Vánoce

Vzpomínáte si ještě na tu kouzelnou atmosféru, kdy krajinu pokryl bílý samet a na Štědrý večer se tiše snášely vločky? Není divu, pokud ne....

Moravský Krumlov: Poklad, který nezaostává za slavnějším jmenovcem

Nejeden z vás jistě navštívil Český Krumlov, nebo se tam teprve chystáte. A je vám zřejmě známo, že Krumlovy najdeme na mapě hned dva:...

Mikulášská nadílka nemusí být plná cukru,zkuste to letos trošku jinak

Návštěva Mikuláše, čerta a anděla patří v tuzemsku mezi nejoblíbenější předvánoční tradice. Většina dětí se na kouzelnou trojici těší už týdny dopředu, především pak...

Mikulov: Historie, víno a příroda v srdci Jižní Moravy

Mikulov je malebné městečko s přibližně 7,5 tisíci obyvateli, ležící pouhých 50 km od Brna. Návštěvníky okouzlí historií architektonických památek a krásou okolní přírody,...

Jak zkrotit večerní chutě a přejídání: proč vznikají a jak s nimi pracovat efektivněji

Večerní chutě jsou jedním z nejčastějších problémů, se kterým se lidé potýkají. Možná to znáte i Vy: celý den máte pocit, že se držíte,...

Nová aplikace Senior Pas šetří stovky korun. Stačí vám věk 55 let

Zahoďte staré papírové kartičky a strach, že jste slevu zapomněli doma. Pro lidi nad 55 let přichází revoluce v podobě mobilní aplikace Senior Pas,...

Ottie představuje tajemství korejské krásy

Korejská kosmetika se stala celosvětovým fenoménem díky jedinečnému spojení moderní vědy, přírodních ingrediencí a filozofie rovnováhy. Neslibuje zázraky přes noc, ale nabízí dlouhodobě zdravou, hydratovanou...

Pět nevinných frází, které zaručeně promění rozhovor v minové pole

Nejsou to hádky, co ničí vztahy, ale slova, která v nich zazní. Lidský mozek totiž reaguje na slovní útok rychleji než na racionální argument,...

Nová vlna podvodů: Umělá inteligence napodobuje hlasy vašich blízkých a krade miliony

Zvoní telefon, na videu vidíte svého vnuka v nouzi a on žádá o peníze. Zní to naléhavě. Jenže to není on. Umělá inteligence se...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3