Festivalovým cappuccinem z Tchibo oslavte Mezinárodní den kávy

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Jak jinak oslavit 1. říjen, tedy Mezinárodní den kávy, než lahodným kávovým nápojem. Třeba cappuccinem, navíc s porcelánovým šálkem z limitované edice. Festivalové duo získáte v kávových barech Tchibo nejen
1. října, ale během celého Festivalu kávy. Festival kávy probíhá v obchodech Tchibo od 30. září do 20. října. Po dobu jeho trvání můžete koupit kávu za mimořádné ceny.

Šálky z tradičního karlovarského porcelánu značky Thun mají přesně ten objem, aby se do nich vešlo dokonalé cappuccino – dostatek kávy, mléka i pěny. Tradiční bílý porcelán zdobí potisky s festivalovými ohňostroji barev. Díky velkému oušku šálky opravdu pohodlně padnou do ruky. Festivalový šálek nabízí Tchibo ve třech různých designech. Dohromady s malým cappucinem vyjde jen na 149 Kč.

Pokud oslavíte Den kávy s Tchibo, značkou, která působí na Českém trhu už 33 let, můžete i ušetřit. Tchibo totiž v rámci Festivalu nabízí kávu a hotové kávové nápoje s výraznou slevou. Téměř všechny druhy kávy v půlkilovém balení stojí 249,90 Kč, kilové pak 399,90 Kč. To například znamená, že v případě nákupu 500 g kávy Barista ušetříte 40 % oproti běžné ceně 414,90 Kč, u 1 kg pak 48 % (běžná cena 769,90 Kč). Kapsle Cafissimo, studené Tchibo nápoje a Esperto kávovary prodává Tchibo v průběhu Festivalu kávy s 25% slevou. Držitelé TchiboCard ke koupi Esperto kávovarů získají navíc kilo zrnkové kávy Tchibo Barista. Jestli nakupujete raději on-line, na tchibo.cz najdete další výhodné nabídky kávy.

 

Proč slavit Den kávy s šálkem v ruce?

© káva je bohatým zdrojem antioxidantů, jež chrání buňky před poškozením

© podporuje bdělost a schopnost soustředit se

© spojuje lidi napříč kontinenty i generacemi

© ale hlavně: Lahodná káva je potěšením

 

Mezinárodní den kávy

Mezinárodní den kávy, který se slaví každoročně 1. října, je oslavou jednoho z nejoblíbenějších nápojů na světě. Tento den byl poprvé vyhlášen Mezinárodní kávovou organizací (ICO) v roce 2015 s cílem zvýšit povědomí
o kávě a podpořit spravedlivý obchod s kávou. Oslavy probíhají po celém světě, od kaváren a restaurací až po domácnosti, kde si lidé připomínají bohatou historii a kulturní význam kávy.

 

 

O Tchibo
Tchibo je jedním z největších výrobců kávy na světě. V mnoha evropských zemích včetně České republiky je vedoucí firmou na trhu pražené kávy. V ČR zaujímá přední pozici na trhu kávového občerstvení a je rovněž jedním z největších mezinárodně působících maloobchodních prodejců. Své výrobky nabízí prostřednictvím vícekanálového distribučního systému, který tvoří síť kamenných prodejen Tchibo, internetový obchod a síť prodejních koutků ve vybraných prodejnách obchodních řetězců.

Společnost byla založena v roce 1949 v německém Hamburku, kde má dodnes své ústředí. V České republice působí prostřednictvím Tchibo Praha, spol. s r.o. od roku 1991 v segmentu pražené a instantní kávy
a jednoporcových kávových systémů pod známými značkami Tchibo, Jihlavanka, Davidoff Café a od roku 2023 také Eduscho. Od roku 2004 nabízí Tchibo na českém trhu také spotřební zboží.

Společnost Tchibo podniká odpovědně. Dlouhodobě se angažuje v mnoha projektech zaměřených na trvale udržitelnou produkci kávy, bavlny či dřeva i zajištění odpovídajících pracovních a životních podmínek malopěstitelů a pracovníků v továrnách. Aktivně pomáhá řešit otázky jako globální oteplování, ohleduplné hospodaření s vodou, půdou, energiemi i zdroji, nakládání s odpadem či zachování biodiverzity. Zapojuje se do činnosti mnoha místních komunit.

 

 

 

 

zdroj/foto: Tchibo.cz

 

Reklama

Doporučujeme

Mozek nemá tlačítko „Mute“, ale vy máte prefrontální kůru. Jak zkrotit hněv?

Dopravní zácpy, protivní kolegové nebo pomalé fronty z našeho života nezmizí. Co se ale změnit může, je náš vnitřní operační systém. Vědecké výzkumy potvrzují,...

Fénix nad popiolem: České Švýcarsko investuje 130 milionů do novinek pro turisty

Národní park České Švýcarsko se připravuje na další velkou kapitolu své obnovy. Díky Programu švýcarsko-české spolupráce a podpoře ministerstva životního prostředí se v letech...

„Příliš unavení na milence.“ Proč mileniálové vyměnili nevěru za klid v koutě

Zapomeňte na morální kázání. Podle nejnovějších kulturních trendů a analýz magazínů jako VICE nebo Newsweek mileniálové nepodvádějí proto, že by byli svatí, ale proto,...

Víte, kolik platíte za elektřinu? Většina z nás nemá tušení!

Kolik skutečně měsíčně utrácíte za elektřinu? Pokud si nejste jistí, nejste v tom sami. Podle průzkumu Skupiny Klik.cz téměř polovina Čechů nesleduje vývoj cen a...

Zhasněte v koupelně! Fenomén „dark showering“ dobývá svět a odborníci ho milují

Slyšeli jste už o „tmavém sprchování“? Zatímco ranní sprcha nás má probudit a nabít energií, nový trend, který zaplavil sociální sítě, se zaměřuje na...

Túje jsou pasé: Zasaďte srbský smrk a vytvořte si neproniknutelnou alpskou stěnu

Většina lidí při plánování živého plotu automaticky sahá po tújích. Jenže zahradníci znají lepší tajemství: srbský smrk (Picea omorika). Je levnější, odolnější a vypadá...

Nová éra péče o tělo

Dove uvádí na trh tělová séra s aktivními složkami na úrovni pleťové péče Značka Dove přináší zásadní inovaci v péči o pokožku těla. Představuje novou...

Mrtví lupiči a malý psychopat? Expert rozebral Kevinovy pasti v Sám doma

Při sledování Sám doma v roce 2025 nás napadají jiné otázky než v dětství. Třeba jak si sakra rodiče mohli dovolit dům, který se...

Voda z kohoutku jako nepřítel baristů. Jak tvrdost a chlor ničí aroma drahých zrn

Milovníci kávy dokážou hodiny debatovat o pražení, mikrometrech na mlýnku nebo původu zrn. Pak ale často udělají tu největší chybu. Celý rituál zalijí vodou,...

Bonusy za 4,5 miliardy korun! Zpěvačka odměnila svůj štáb rekordní sumou

Turné Eras Tour přepsalo historii. Po 149 koncertech ve 21 zemích se tržby zastavily na neuvěřitelných 2 miliardách dolarů. Taylor Swift se však v...

12 nocí, 12 měsíců: Unikátní průvodce, jak si „přednastavit“ úspěšný příští rok

Období mezi zimním slunovratem a Třemi králi bylo pro naše předky tím nejposvátnějším časem v roce. Věřili, že během tzv. „Kouřových nocí“ je hranice...

Generace důvěřují, odborníci doporučují

Značka Vaseline, založená v roce 1870, si již více než 150 let drží pevné místo v domácnostech po celém světě. Její schopnost chránit pokožku...

Špína, psí výkaly a přísná pravidla. Bývalé milenky promluvily o svátcích v Playboy vile

Vánoce plné sněhu uprostřed slunné Kalifornie, kde ovšem místo baněk visí na lustru spodní prádlo, ale pod povrchem vládne přísný režim. „Hef měl naprosto...

Zrcadlo jako zrádce. Pokud v něm vidíte nepořádek, násobíte si stres

Všichni si dáváme předsevzetí, že zhubneme, budeme jíst zdravěji a méně se stresovat. Jenže často zapomínáme na místo, které nás ovlivňuje úplně nejvíc, a...

Poctivá chuť bez náhražek: Vyrobte si domácí máslo jen ze smetany a mrkve

V době, kdy jsou regály plné náhražek a vylepšovadel, se čím dál více lidí vrací k domácí výrobě základních surovin. Domácí máslo je ideálním...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3