Vánoční strom splnil přání 401 dětí samoživitelů

Sdílet článek

Reklama
Reklama

„Rekordní počet dárků, který se letos podařilo vysbírat v rámci projektu Vánoční strom splněných přání, je důkazem mimořádné solidarity lidí a firem. V době, kdy rodin v nouzi neubývá a zdroje na pomoc se shánějí stále obtížněji, je každá podpora nesmírně cenná. Děkujeme všem, kdo přispěli k radosti dětí a pomohli splnit jejich vánoční přání,“ říká Andrea Kaňáková z Klubu svobodných matek a dodává: „letos se podařilo splnit 401 přání. A to i díky podpoře firem jako Nestlé, jejíž zaměstnanci se do projektu zapojili již potřetí a letos zajistili téměř polovinu dárků.”

Dárky míří k dětem po celé republice a přání byla opravdu rozmanitá. „Děti si přály hračky, deskové hry,
a dokonce i hudební či sportovní nástroje. Nestlé dětem samoživitelů navíc darovalo devět nových mobilních telefonů a čtyři nové notebooky. Právě elektronika je často nad finanční možnosti samoživitelů a starší děti ji potřebují ke studiu,“
říká Tereza Sedláček, CSR/CSV manažerka ze společnosti Nestlé.

Klub svobodných matek je nezisková organizace, která pomáhá rodičům samoživitelům – finančně, materiálně
i poskytnutím právních konzultací. V běžné praxi tak pomáhá s náklady na bydlení a nákupem potravin, hradí obědy ve školkách a školách, letní tábory i zmíněné vánoční dárky. Příjemce pomoci důkladně prověřuje
a spolupracuje s terénními sociálními pracovníky, azylovými domy a pobočkami Úřadu práce. Každý žadatel musí doložit, že se nachází v tíživé životní situaci.

 

 

Nestlé je největším výrobcem potravin a nápojů na světě. Podniká ve 187 zemích světa, zaměstnává přes 270 000 zaměstnanců. Posláním Nestlé je přinášet sílu potravin pro zlepšení života nás i příštích generací. Nestlé nabízí široké portfolio výrobků a služeb pro lidi i jejich domácí mazlíčky. Jedná se o více než 2 000 značek, od globálních ikon, jako jsou Nescafé nebo Nespresso, až k místním značkám. Základem podnikání Nestlé je strategie rozvoje výživy, zdraví a vyváženého životního stylu. Společnost byla založena před 155 lety ve švýcarském Vevey, kde dodnes sídlí. V Česku Nestlé vyrábí ve svých závodech ZORA Olomouc a SFINX Holešov cukrovinky pod značkami Orion, Kofila, Margot, BonPari, JOJO atd. a v závodě Krupka chlazené a mražené vegetariánské pokrmy pod značkou Garden Gourmet. Na Slovensku v závodě Carpathia Prievidza vyrábí široký sortiment kulinářských výrobků pod značkami MaggiCarpathia.

Více na www.nestle.cz.

 

 

 

 

 

 

zdroj/foto: nestle.cz

 

Reklama

Doporučujeme

Herečka Dana Morávková prozradila, kde by chtěla jednou žít. Matala jí učarovala

Oblíbená herečka Dana Morávková se zakoukala do kouzelného městečka Matala na Krétě. Tvrdí, že jednou by tam chtěla natrvalo zakotvit. Středomořský sen Dany Morávkové Sympatická herečka...

Jak zpomalit stárnutí až o 9 let? Odpověď je jednodušší, než čekáte

Stárnutí nemine nikoho, ale ne každý ví, že jeho tempo máme částečně ve vlastních rukou. Vědecké studie totiž ukazují, že biologické stárnutí lze zpomalit...

Nejočekávanější událost podzimní beauty scény je tady! Soutěžte o vstupenky!

Podzim bude opět patřit kráse, inspiraci a novinkám. Veletrh FOR BEAUTY se uskuteční 24. a 25. října na výstavišti PVA EXPO PRAHA v Letňanech a nabídne to nejlepší ze světa kosmetiky,...

Tichý zloděj vitality. Proč se cítíte unavení a oteklí? Možná je na vině lymfa

Matná pleť, ranní otoky a neutuchající únava. Tyto problémy nemusí souviset s věkem, nýbrž se zpomaleným „úklidovým systémem“ našeho těla. Stagnace lymfy je tichý...

Odborníci varují seniory před podvody při investicích do půdy

Investice do zemědělské půdy se jeví jako bezpečná a stabilní jako státní dluhopis. Právě této iluze však využívají spekulanti a podvodníci, kteří cílí především...

Noční pocení: kdy je to normální a kdy už raději zbystřit

Probouzíte se ráno s mokrým pyžamem a polštářem, který by se dal skoro vyždímat? Občas se to stane asi každému, ale pokud se noční...

Ztracený pocit jistoty… Pravda o tom, proč nám v dnešní svobodné době chybí minulé časy

Jak je možné, že generace, jež zažila fronty na banány a zavřené hranice, vzpomíná na minulost s nostalgií? Fenomén „dřív bylo líp“ není o...

Policie varuje seniory před podvody na internetových aukcích, zde jsou nejčastější triky

Místo vysněných hodinek dorazí prázdná obálka, nebo nedorazí vůbec nic... Internetové aukce, jež slibují výhodné nákupy, se pro mnoho seniorů stávají pastí, v níž...

Nevyhazujte staré zavařeniny: jednoduché tipy, jak je využít

Zavařování je u nás takřka tradice – plné police sklenic s marmeládami, kompoty i sirupy jsou v mnoha domácnostech samozřejmostí. Jenže co když na...

Chaos vs. harmonie: Boj s nepořádkem není o úklidu, ale o systému

Touha po harmonickém domově není rozmarem, nýbrž přirozenou potřebou naší mysli. Vědecké studie potvrzují, že nepořádek zvyšuje hladinu stresu. Cesta k vizuálnímu klidu přitom...

Čistší prádlo, zdravější kůže: kouzlo dvojího máchání

Když mluvíme o zdravém životním stylu, obvykle si vybavíme vyváženou stravu, pohyb nebo dostatek spánku. Přitom existuje ještě jeden každodenní zvyk, který dokáže ovlivnit...

Brankář Frodl se inspiroval videohrou Ghost of Yōtei. V pátek nastoupí v unikátní masce, kterou po utkání vydraží

Praha, 30. září – Gólman karlovarské Energie bude v pátečním extraligovém zápase proti Pardubicím chytat v originální masce, jejíž design je inspirovaný herní novinkou...

Keto dieta – poznejte účinné řešení od Pomelo!

Zdravý životní styl a uvědomělé stravování jsou dnes nejenom trendem, ale i nutností. V široké nabídce různých metod pro hubnutí nebo zdravou životosprávu si...

Osm návyků, kterými si nevědomky ničíme mozek a schopnost soustředění

Největším nepřítelem naší duševní bystrosti není věk ani genetika, nýbrž drobné, nevědomé návyky, kterými každý den sabotujeme vlastní mysl. Tyto tiché zlozvyky postupně otupují...

Každodenní sprcha: zdravý návyk, nebo zbytečný risk pro pokožku?

V Česku je téměř samozřejmostí dát si sprchu každý večer. Mnozí z nás ale přidávají ještě ranní budíček studenou vodou a v létě po...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3