Niceboy vstupuje do nové generace zvuku Niceboy 2.0

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Jsou vyvrcholením intenzivní roční práce celého týmu založené na postupném vývoji 300 prototypů, 250 000 minutách intenzivního poslechu hudby, a zpětné vazby od více než tisíců zákazníků. U představení vylepšeného audio portfolia nechyběli ani noví ambasadoři značky, a to raperka Sharlota a hudební skupina The Silver Spoons.

Češi si sluchátka a reproduktory od značky Niceboy velmi oblíbili. To potvrzují také prodejní čísla – Niceboy se stabilně drží mezi top 3 značkami na českém trhu. Zákaznické průzkumy potvrzují, že za tím stojí tři hlavní důvody: skvělý poměr ceny a výkonu, stylový a moderní design a pozitivní zákaznická zkušenost. Produktový tým značky měl však vyšší ambice – překonat nastavenou laťku a přinést novou generaci jedinečného zvuku, nekompromisní kvality a svěží design a prémiové zpracování, a to bez prémiové cenovky.

„Po roce intenzivní práce teď přichází nové audio produkty, které ukazují, že v Niceboyi umíme držet krok s rychlým vývojem, rostoucí konkurencí a stále vyššími nároky našich zákazníků. Nastal čas se o výsledek podělit. A věříme, že opravdu stojí za to. Říkáme tomu Niceboy 2.0 – a nejde jen o další produktový upgrade. Je to začátek nové éry, nová generace zvuku,“ říká Michal Čarný, CEO Niceboy a dodává; „Nasbírali jsme zpětnou vazbu od tisíců zákazníku a také jsme si poslechli největší prodejce spotřební elektroniky v Česku. Výsledkem je čistý
a minimalistický design,
který zapadne ke každému stylu a outfitu.“

Uživatelé evoluci audio produktů Niceboy pocítí nejen díky vylepšené kvalitě zvuku, ale také v jejich stylovějším designu, jehož hlavní proměnou je sofistikovaný minimalismus a jednotná paleta barev. Produkty jsou navíc navržené tak, aby si v každé kategorii mohl dle svých nároků a potřeb vybrat každý. Niceboy tím tak opět potvrzuje, že je pro každého.

Vývoj produktů probíhá v české centrále Niceboy. Výjimkou nejsou ani představované novinky, na kterých pracovalo přes 40 zaměstnanců napříč všemi odděleními.

„V průběhu uplynulého roku jsme postupně vyrobili a ozkoušeli více než 300 variant nových audio produktů. Poslechem jsme strávili 250 000 minut, než jsme se doposlouchali k té správné kvalitě a nekompromisní funkčnosti. Byla to týmová práce napříč celým Niceboyem. Od prvního nápadu, přes vývoj a testování, až po marketing a prodej,“ říká Jiří Svoboda, produktový ředitel značky Niceboy.

Vlajkovou lodí vylepšeného produktového portfolia je čtvrtá generace nejprodávanějšího reproduktoru Titan, který uspokojí i nejnáročnějšího uživatele. V kategorii sluchátek je to potom model špuntů Pins 4 PRO nebo stylová náhlavní černá sluchátka Aura 5.

U představení vylepšeného audio portfolia nechyběli ani noví ambasadoři značky, a to raperka Sharlota
a hudební skupina The Silver Spoons. S novinkami se postupně objevují v marketingové komunikaci značky.

„Celou marketingovou kampaň jsme se snažili udělat přesně takovou, jaký je Niceboy. Autentickou, stylovou,
a s dávkou nadhledu. I proto jsme nadšení ze spojení s našimi novými ambasadory, kteří přesně tyto hodnoty podtrhují. Zaměřili jsme se také na vizuální stránku nových produktů a k jejich prezentaci jsme vytvořili nové marketingové materiály. Věříme, že si – stejně jako v našich nových produktech – i v naší nové komunikaci každý najde to své. Protože přesně o tom Niceboy je. Je tu pro každého, bez ohledu na jeho styl,“
vysvětluje Kristýna Rakovská, marketingová ředitelka značky Niceboy.

Do konce roku Niceboy plánuje přijít s růžovou variantou u většiny představených produktů. A už nyní navíc pracuje na dalších detailech, které posunou hudební produkty značky ještě dál.

 

 

 

O společnosti Niceboy
Niceboy své první produkty na český trh uvedl v roce 2016. Následně se v průběhu let značka stala jedním z nejvýraznějších výrobců elektroniky na českém trhu. V současné době působí v 15 evropských zemích. Svou oblibu získala zejména díky reproduktorům a sluchátkům. Vedle audiovizuálních zařízení nabízí také domácí elektrospotřebiče a produkty zaměřené na péči o tělo. V roce 2024 své portfolio společnost rozšířila o sekci Niceboy Pay, v rámci které nabízí platební prsteny, náramky a hodinky. Značka si získala přízeň nejen díky vynikajícímu poměru ceny a užitné hodnoty, ale také díky atraktivnímu designu produktů.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Stát přidá důchodcům stokoruny. Někteří ale za zprávu o navýšení zaplatí

O kolik přesně se mi v lednu 2026 zvedne důchod? Ministerstvo práce a sociálních věcí konečně odtajnilo finální čísla a odpověď není pro každého...

Ticho, voda, klid. Neznámé přehrady a rybníky, kde si opravdu odpočineš

Některá zákoutí Česka nejsou vidět na Instagramu, ale slyšíš tam šum vody a ticho. Vodní perly, kde nepotkáš davy a místo hotelových resortů tě...

Co připravit na rodinné posezení? Zkuste retro sýrovou roládu

Pamatujete si na klasickou sýrovou roládu, která nesměla chybět na žádné oslavě? Tahle retro pochoutka se vrací do módy a stále boduje. Je jednoduchá...

Jóga, keramika i tanec za babku: Senioři objevují kouzlo slevových kurzů

Stáří není konec. Je to kapitola, která si žádá pozornost, možnosti a respekt. Senior Pas je tichým, ale mocným nástrojem, který dokazuje, že aktivní...

Nízký plat celý život? Přesto můžete mít slušný důchod

Důchod v Česku se nevypočítává jen podle výše výdělků. Rozhodují hlavně odpracované roky a systém redukčních hranic, který zajišťuje solidaritu mezi lidmi. Rovnostářský systém V Česku...

Tři recepty na pomazánky, které nadchnou vaše chuťové pohárky

Pomazánky jsou v naší zemi mezi strávníky velmi oblíbené. Ať už se jedná o svačinu nebo pohoštění pro návštěvu, mají spoustu příznivců. Navíc jsou...

Saxofonista Slováček naletěl pyramidě. Zklamání, hněv a mizivá šance na návrat úspor

Felix Slováček patří mezi tisíce poškozených, kteří vložili peníze do podvodného investičního plánu firmy Glocin. O své úspory nejspíš už nikdy neuvidí. Zhodnocení, které nikdy...

Pigmentové skvrny po letech na slunci. Mýtus o játrech už neplatí

Tmavé skvrny na kůži nejsou známkou nemocných jater, ale následkem let strávených na slunci. Jak je rozeznat a proč je dobré chodit na pravidelné...

Češi je milují, ale měli by si dát pozor! Kaktusy do bytu nepatří, zvlášť ne do ložnice

Kaktus je na první pohled nenáročná a moderní rostlina, která je ideální i pro ty, kterým jinak pokojovky dlouho nevydrží. V českých domácnostech se...

Zdravé svačinky po celý školní rok

S nástupem nového školního roku se klasicky otevírá téma rychlých, zdravých a chutných svačinek. Usnadněte si každodenní přípravu a zároveň potěšte i ty nejvybíravější...

Dáda Patrasová truchlí. Dceru ztratila v náručí, poslední slova ji zasáhla do srdce

Byla to bolest, která neměla slova. Dáda Patrasová držela svou dceru Aničku v náručí, když vydechla naposledy. Až teď po měsících mlčení našla odvahu...

Co ocení pleť po létě? Dokonalé kombo hadího krému a kolagenové emulze

V létě si užíváme odpočinku, dovolené, slunce a moře, pro pleť je to ale náročné období. Vliv slunečního záření, chloru, mořské soli, klimatizace a...

Toskánsko mimo davy: Objevte kouzlo, které turisté ještě neobjevili

Zapomeňte na přeplněnou Florencii i selfie u Šikmé věže v Pise. Skutečné kouzlo Toskánska najdete v kopcích, kde vinice objímají kamenné domy a život...

Jak zužitkovat celé kuře? Tři recepty, po kterých vám z něj nezbyde nic

Kuře je skvělá surovina. Je cenově dostupné, pro většinu z nás chutné a hlavně se dá celé krásně zužitkovat. Místo toho, abyste koupili jen...

Jak stárneme, běží čas jinak. Mozek mění tok reality

Dětské dny měly šířku oceánu, dnešní týdny připomínají záblesk světla. Čas se nezměnil, ale naše mysl ano. Vědci hledají odpověď, proč se s přibývajícím...
Reklama
Reklama