Niceboy vstupuje do nové generace zvuku Niceboy 2.0

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Jsou vyvrcholením intenzivní roční práce celého týmu založené na postupném vývoji 300 prototypů, 250 000 minutách intenzivního poslechu hudby, a zpětné vazby od více než tisíců zákazníků. U představení vylepšeného audio portfolia nechyběli ani noví ambasadoři značky, a to raperka Sharlota a hudební skupina The Silver Spoons.

Češi si sluchátka a reproduktory od značky Niceboy velmi oblíbili. To potvrzují také prodejní čísla – Niceboy se stabilně drží mezi top 3 značkami na českém trhu. Zákaznické průzkumy potvrzují, že za tím stojí tři hlavní důvody: skvělý poměr ceny a výkonu, stylový a moderní design a pozitivní zákaznická zkušenost. Produktový tým značky měl však vyšší ambice – překonat nastavenou laťku a přinést novou generaci jedinečného zvuku, nekompromisní kvality a svěží design a prémiové zpracování, a to bez prémiové cenovky.

„Po roce intenzivní práce teď přichází nové audio produkty, které ukazují, že v Niceboyi umíme držet krok s rychlým vývojem, rostoucí konkurencí a stále vyššími nároky našich zákazníků. Nastal čas se o výsledek podělit. A věříme, že opravdu stojí za to. Říkáme tomu Niceboy 2.0 – a nejde jen o další produktový upgrade. Je to začátek nové éry, nová generace zvuku,“ říká Michal Čarný, CEO Niceboy a dodává; „Nasbírali jsme zpětnou vazbu od tisíců zákazníku a také jsme si poslechli největší prodejce spotřební elektroniky v Česku. Výsledkem je čistý
a minimalistický design,
který zapadne ke každému stylu a outfitu.“

Uživatelé evoluci audio produktů Niceboy pocítí nejen díky vylepšené kvalitě zvuku, ale také v jejich stylovějším designu, jehož hlavní proměnou je sofistikovaný minimalismus a jednotná paleta barev. Produkty jsou navíc navržené tak, aby si v každé kategorii mohl dle svých nároků a potřeb vybrat každý. Niceboy tím tak opět potvrzuje, že je pro každého.

Vývoj produktů probíhá v české centrále Niceboy. Výjimkou nejsou ani představované novinky, na kterých pracovalo přes 40 zaměstnanců napříč všemi odděleními.

„V průběhu uplynulého roku jsme postupně vyrobili a ozkoušeli více než 300 variant nových audio produktů. Poslechem jsme strávili 250 000 minut, než jsme se doposlouchali k té správné kvalitě a nekompromisní funkčnosti. Byla to týmová práce napříč celým Niceboyem. Od prvního nápadu, přes vývoj a testování, až po marketing a prodej,“ říká Jiří Svoboda, produktový ředitel značky Niceboy.

Vlajkovou lodí vylepšeného produktového portfolia je čtvrtá generace nejprodávanějšího reproduktoru Titan, který uspokojí i nejnáročnějšího uživatele. V kategorii sluchátek je to potom model špuntů Pins 4 PRO nebo stylová náhlavní černá sluchátka Aura 5.

U představení vylepšeného audio portfolia nechyběli ani noví ambasadoři značky, a to raperka Sharlota
a hudební skupina The Silver Spoons. S novinkami se postupně objevují v marketingové komunikaci značky.

„Celou marketingovou kampaň jsme se snažili udělat přesně takovou, jaký je Niceboy. Autentickou, stylovou,
a s dávkou nadhledu. I proto jsme nadšení ze spojení s našimi novými ambasadory, kteří přesně tyto hodnoty podtrhují. Zaměřili jsme se také na vizuální stránku nových produktů a k jejich prezentaci jsme vytvořili nové marketingové materiály. Věříme, že si – stejně jako v našich nových produktech – i v naší nové komunikaci každý najde to své. Protože přesně o tom Niceboy je. Je tu pro každého, bez ohledu na jeho styl,“
vysvětluje Kristýna Rakovská, marketingová ředitelka značky Niceboy.

Do konce roku Niceboy plánuje přijít s růžovou variantou u většiny představených produktů. A už nyní navíc pracuje na dalších detailech, které posunou hudební produkty značky ještě dál.

 

 

 

O společnosti Niceboy
Niceboy své první produkty na český trh uvedl v roce 2016. Následně se v průběhu let značka stala jedním z nejvýraznějších výrobců elektroniky na českém trhu. V současné době působí v 15 evropských zemích. Svou oblibu získala zejména díky reproduktorům a sluchátkům. Vedle audiovizuálních zařízení nabízí také domácí elektrospotřebiče a produkty zaměřené na péči o tělo. V roce 2024 své portfolio společnost rozšířila o sekci Niceboy Pay, v rámci které nabízí platební prsteny, náramky a hodinky. Značka si získala přízeň nejen díky vynikajícímu poměru ceny a užitné hodnoty, ale také díky atraktivnímu designu produktů.

 

 

Reklama

Doporučujeme

„Jejich objetí je domov.“ 6 důvodů, proč muži zbožňují plné tvary

Krása má stovky podob, ale ta nejpřitažlivější je často ta, která dýchá sebevědomím a opravdovostí. Ženy s plnými tvary totiž často vyzařují něco, čemu...

Ceny potravin vás děsí? Senioři mají nárok na pomoc, o které se moc nemluví

Účty za jídlo vám dělají vrásky na čele? Pro důchodce existuje skvělá cesta, jak získat kvalitní potraviny za zlomek ceny, nebo dokonce úplně zdarma....

Jsem nejnenáviděnější muž v Británii! Carr se brání útoku Palomy Faith

Komik Alan Carr se stal hvězdou show Celebrity Traitors, ale jeho první „vražda“ v pořadu vyvolala poprask. Zabil totiž svou kamarádku Palomu Faith, která...

Klára Jerneková: herečka, kterou si diváci zamilovali. Její odchod provází záhady

Klára Jerneková zůstává v paměti diváků jako obraz něžné a přirozené herečky. Její život ale skončil předčasně a za smutnou tečkou zůstaly otazníky. Byla...

Jak zatočit s vystouplým bříškem? 5 způsobů, které fungují a nebolí

Dokonale ploché břicho? To není jen mýtus z obálek časopisů. Skutečná síla je ve funkčních svalech a pocitu lehkosti. Zpevněný střed těla přitom ovlivňuje...

Nenávist za monitorem: Proč ženy na internetu čelí větší krutosti než muži

Internet měl být místem svobody. Platformou, kde mohou všichni mluvit beze strachu a bez ohledu na pohlaví. Realita? Úplný opak. Zvlášť pro ženy. Online...

Pozor na falešné policisty. Využívají stres a kradou statisíce

Když vám zazvoní telefon a na displeji svítí číslo Policie ČR, zpozorníte. Přesně na to ale podvodníci čekají. Jejich nový trik, kdy se vydávají...

Zapomeňte na lososa. Ryba, kterou jste přehlíželi, je skutečný poklad

Zatímco losos byl roky hvězdou zdravého jídelníčku, odborníci hlásí změnu na trůnu. Novým králem se stává obyčejná makrela... ryba, která spojuje to, co často...

Vánoční pohoda se Saloos

SOUTĚŽ O 5 BALÍČKŮ DÁRKOVÉ SADY Že neexistuje perfektní vánoční dárek, kterým potěšíte téměř každého napříč generacemi? Saloos vytvořil kouzelnou sadu 100% přírodních esenciálních olejů...

Vyhrajte s pořadem Zakázané zóny praktickou pončo pláštěnku a podzimní déšť vás nepřekvapí!

Podzim je tady a s ním i několik upršených dní. Právě proto by ve vašem šatníku neměla chybět pláštěnka, která vás před deštěm ochrání. Nyní...

Zapomenutá síla z našich polí. Skromná čočka, která zasytí tělo i duši

Zapomeňte na exotické prášky a bobule z druhého konce světa. Ten pravý nutriční poklad, který zasytí, posílí a nezatíží peněženku, bublá v hrnci na...

Nejste líní, jste nemocní. Tichý boj s postelí, který ničí miliony životů

Zvoní budík, ale vy se nemůžete pohnout. Tělo váží tunu, myšlenky jsou jako asfalt a vy víte, že jste zase prohráli. Není to morální...

Krémová polévka z batátů a mrkve: hřejivá, jemná a s kapkou exotiky

Když se venku ochladí, není nic lepšího než miska voňavé polévky, která zahřeje na těle i na duši. Tahle kombinace batátů, mrkve a jemného...

Vlastníte elektromobil nebo to plánujete? Máme pro vás pár tipů!

Silnice je pozvolna plní tichými ekologickými elektromobily. U nás jich jezdí už přes 52 tisíc a meziroční nárůst představuje 41 procent. Zvažujete nebo už...

Kam na výlet se psem? 7 tipů pro dobrodružství v přírodě

Podzimní dny přímo vybízejí k tomu sbalit batoh a vyrazit se svým psím parťákem na výpravu do přírody. Česko nabízí nespočet nádherných míst, kde...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3