Niceboy vstupuje do nové generace zvuku Niceboy 2.0

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Jsou vyvrcholením intenzivní roční práce celého týmu založené na postupném vývoji 300 prototypů, 250 000 minutách intenzivního poslechu hudby, a zpětné vazby od více než tisíců zákazníků. U představení vylepšeného audio portfolia nechyběli ani noví ambasadoři značky, a to raperka Sharlota a hudební skupina The Silver Spoons.

Češi si sluchátka a reproduktory od značky Niceboy velmi oblíbili. To potvrzují také prodejní čísla – Niceboy se stabilně drží mezi top 3 značkami na českém trhu. Zákaznické průzkumy potvrzují, že za tím stojí tři hlavní důvody: skvělý poměr ceny a výkonu, stylový a moderní design a pozitivní zákaznická zkušenost. Produktový tým značky měl však vyšší ambice – překonat nastavenou laťku a přinést novou generaci jedinečného zvuku, nekompromisní kvality a svěží design a prémiové zpracování, a to bez prémiové cenovky.

„Po roce intenzivní práce teď přichází nové audio produkty, které ukazují, že v Niceboyi umíme držet krok s rychlým vývojem, rostoucí konkurencí a stále vyššími nároky našich zákazníků. Nastal čas se o výsledek podělit. A věříme, že opravdu stojí za to. Říkáme tomu Niceboy 2.0 – a nejde jen o další produktový upgrade. Je to začátek nové éry, nová generace zvuku,“ říká Michal Čarný, CEO Niceboy a dodává; „Nasbírali jsme zpětnou vazbu od tisíců zákazníku a také jsme si poslechli největší prodejce spotřební elektroniky v Česku. Výsledkem je čistý
a minimalistický design,
který zapadne ke každému stylu a outfitu.“

Uživatelé evoluci audio produktů Niceboy pocítí nejen díky vylepšené kvalitě zvuku, ale také v jejich stylovějším designu, jehož hlavní proměnou je sofistikovaný minimalismus a jednotná paleta barev. Produkty jsou navíc navržené tak, aby si v každé kategorii mohl dle svých nároků a potřeb vybrat každý. Niceboy tím tak opět potvrzuje, že je pro každého.

Vývoj produktů probíhá v české centrále Niceboy. Výjimkou nejsou ani představované novinky, na kterých pracovalo přes 40 zaměstnanců napříč všemi odděleními.

„V průběhu uplynulého roku jsme postupně vyrobili a ozkoušeli více než 300 variant nových audio produktů. Poslechem jsme strávili 250 000 minut, než jsme se doposlouchali k té správné kvalitě a nekompromisní funkčnosti. Byla to týmová práce napříč celým Niceboyem. Od prvního nápadu, přes vývoj a testování, až po marketing a prodej,“ říká Jiří Svoboda, produktový ředitel značky Niceboy.

Vlajkovou lodí vylepšeného produktového portfolia je čtvrtá generace nejprodávanějšího reproduktoru Titan, který uspokojí i nejnáročnějšího uživatele. V kategorii sluchátek je to potom model špuntů Pins 4 PRO nebo stylová náhlavní černá sluchátka Aura 5.

U představení vylepšeného audio portfolia nechyběli ani noví ambasadoři značky, a to raperka Sharlota
a hudební skupina The Silver Spoons. S novinkami se postupně objevují v marketingové komunikaci značky.

„Celou marketingovou kampaň jsme se snažili udělat přesně takovou, jaký je Niceboy. Autentickou, stylovou,
a s dávkou nadhledu. I proto jsme nadšení ze spojení s našimi novými ambasadory, kteří přesně tyto hodnoty podtrhují. Zaměřili jsme se také na vizuální stránku nových produktů a k jejich prezentaci jsme vytvořili nové marketingové materiály. Věříme, že si – stejně jako v našich nových produktech – i v naší nové komunikaci každý najde to své. Protože přesně o tom Niceboy je. Je tu pro každého, bez ohledu na jeho styl,“
vysvětluje Kristýna Rakovská, marketingová ředitelka značky Niceboy.

Do konce roku Niceboy plánuje přijít s růžovou variantou u většiny představených produktů. A už nyní navíc pracuje na dalších detailech, které posunou hudební produkty značky ještě dál.

 

 

 

O společnosti Niceboy
Niceboy své první produkty na český trh uvedl v roce 2016. Následně se v průběhu let značka stala jedním z nejvýraznějších výrobců elektroniky na českém trhu. V současné době působí v 15 evropských zemích. Svou oblibu získala zejména díky reproduktorům a sluchátkům. Vedle audiovizuálních zařízení nabízí také domácí elektrospotřebiče a produkty zaměřené na péči o tělo. V roce 2024 své portfolio společnost rozšířila o sekci Niceboy Pay, v rámci které nabízí platební prsteny, náramky a hodinky. Značka si získala přízeň nejen díky vynikajícímu poměru ceny a užitné hodnoty, ale také díky atraktivnímu designu produktů.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Hledáte si novou práci? Dejte si pozor na těchto 5 chyb, díky kterým váš životopis personalista vyřadí ze hry

Tipů jak správně napsat životopis je mnoho. Věnují se profesnímu profilu kandidáta, dosaženým vzděláním i dovednostmi. Taky upozorňují na pravopisné chyby, které vám dokážou...

V dětství jsme ji často trhali a žvýkali. Udělejte si nápoj z této kyselé byliny, pomůže pří rýmě i lupénce

Až ji uvidíte na louce, určitě si ji nespletete. Stačí utrhnout pár lístků a sníst. Pojďme se podívat v čem je šťovík prospěšný pro...

Chorvatsku už pomalu odzvonilo. Na paty mu šlape levnější destinace, stejné moře a méně turistů

Chorvatsko v létě každoročně navštíví spousta turistů, kteří se oblíbili nejen čisté moře, shovívavé ceny (tedy alespoň dříve), ale taky snadnou dostupnost autem. Dnes...

Jak se osvěžit v horkých letních dnech? Zkuste tyto tři polévky

Léto je v plném proudu a s ním přichází i chuť na lehká, svěží jídla, která nás nezahlcují, ale naopak příjemně osvěží. Pokud patříte...

Udělejte si čistku v mrazáku! Co radí odborníci vyhodit, abyste si neohrozili zdraví?

Mrazničku používáme doma snad všichni. Je to skvělý pomocník pro úschovu potravin, které by za jiných okolností neměly takovou trvanlivost. Ruku však na srdce,...

Dřevěné vařečky a prkénka bývají záslužnými pomocníky v kuchyni. Co však na jejich používání říká odborník?

Ačkoliv by se mohlo zdát, že s nástupem plastových výrobků se stanou dřevěné vařečky a lžíce pouhým přežitkem, opak je však pradou. Tyto nástroje...

Čtyři flašky ve skříni, tři v botníku. Manžel s pitím přestat nedokázal, bohužel

Kdo se v životě potýkal s nějakou závislostí, tak ví, že je to běh na dlouhou trať. Týká-li se problém přímo někoho z vaší rodiny, situace bývá o to bolestnější. Někdo vyhraje, někdo to vzdá. Můj manžel bohužel přestat pít nedokázal.

Trápí vás neustálý boj s černými tečkami? Zkuste domácí masky, výsledky vás překvapí

Černé tečky nás dokážou potrápit v každém věku bez ohledu na typ pleti. Jestliže i vy se s nimi potýkáte, určitě víte, že je...

Znáte skvělou japonskou vychytávku se zubní pastou? Dejte ji do mrazáku a v domácnosti s ní vyčistíte všechno možné

Zubní pastu potřebujeme všichni pro čištění zubů, to je jasná věc. Využijeme ji taky jako univerzálníčistidlo v domácnosti, které si poradí se špinavými tenisky...

Bezkontaktní platby a duševní klid: Jak platit bezpečně

V dnešním rychle se vyvíjejícím světě technologií se bezkontaktní platby staly běžnou součástí našeho každodenního života. Nabízejí pohodlí, rychlost a v mnoha ohledech i...

Jak se dobře vyspat, i když vás trápí bolesti zad

„Pravdou je, že pouze odpočinuté tělo může regenerovat. A u bolestí zad to platí dvojnásob. Kvalita spánku je proto zcela zásadní věcí, na kterou...

Víte, jak funguje multilíčidlo?

Přírodní oleje a vosky spolu s výtažkem z brusinek vyživují a regenerují pokožku, udržují její přirozenou hydrataci a brání jejímu vysoušení. Výrobek má pouze...

Dámská jízda – nový trend dovolených

„Čím dál více žen k nám přijíždí ve dvojicích či malých skupinkách a stále častěji k nám míří také maminky s dospívajícími dcerami, aby...

Léto plné chutí v Tchibo

Letní sezóna je ideálním časem na nové zážitky – a ty chuťové nejsou výjimkou. V kavárnách Tchibo proto právě teď najdete originální novinky, které osvěží i potěší. 

Plavání je zdravé, ale dělejte to správně!

Léto přímo nahrává pobytu ve vodě, který navíc udělá nevídaně dobře nejen vašemu tělu,
ale i hlavě. “S přibývajícím věkem se může stát, že nás sem tam zabolí v kříži, dají o sobě vědět kolena nebo kyčle. Voda je pak ten nejlepší kamarád.
Reklama
Reklama