MARILYN MONROE™ SE VRACÍ K MAX FACTOR

Sdílet článek

Reklama
Reklama

White dress low res.Rights of publicity and personal rights. The estate ...Byl to Max Factor, kdo v minulosti proměnil Normu Jeane v Marilyn Monroe, jejíž ikonický vzhled zasáhl miliony srdcí po celém světě. Značka Max Factor teď tento fantastický příběh připomíná a oznamuje, že se Marilyn Monroe stává její globální ambasadorkou. Osmdesát let letos uplyne od chvíle, kdy si Max Factor Jr., syn zakladatele značky, otevřel v Los Angeles věhlasný kosmetický salon, navštěvovaný tehdejší hollywoodskou elitou. A kdo byl jeho “nejikoničtějším” klientem všech dob? Norma Jeane. Součástí jeho “síně blondýnek” se stala v druhé polovině 40. let ještě jako bruneta a právě díky Maxi Factorovi se proměnila v divu s platinově blond vlasy. Společně s použitím líčidel značky Max Factor později získala svůj ikonický vzhled.

Dnes, kdy se všichni po období oslav a večírků vracíme zpět do každodenní reality, Max Factor oznamuje velký návrat Marilyn Monroe ke značce. Cílem tohoto úžasného spojení je inspirovat ženy z celého světa k proměnám vzhledu a hledání vlastního osobitého půvabu. Komentář ředitelky kreativního oddělení Max Factor Pat McGrath: “Díky Marilyn se spojení rudě červených rtů, smetanové pleti a výrazných očních linek stalo nejslavnějším beauty lookem 40. let a dodnes patří k dominantním stylům ovlivňujícím kosmetický a módní průmysl. Tento jedinečný styl líčení je definicí ženského půvabu a jen tak něco se mu nevyrovná. Rtěnka Colour Elixir Lipstick v odstínu Ruby Tuesday, inspirovaná Marilyninou oblíbenou rtěnkou od Max Factor, je mojí jednoznačnou volbou, pokud chci líčení okamžitě dodat na půvabu. Patří k nejoblíbenějším odstínům profesionálních vizážistů i běžných žen. Je to nadčasově půvabná červená.”

“Odborná diagnóza a vizážistické umění pomohly odkrýt přednosti tváře Normy Jeane, které byly následně zvýrazněny pomocí make-upu. Její pleť byla jemná a bezchybná, tvar jejích očí byl protažen rafinovaným použitím očních linek a rty byly zdůrazněny rudě červenou rtěnkou, jež se stala klíčovým prvkem celého jejího vzhledu. Skrze profesionální vizážistické dovednosti a kvalitní produkty pomáhá Max Factor i dnešním ženám nalézt ideální styl líčení, takže stejně jako Norma Jean mohou projít svojí půvabnou proměnou.”
“Marilyn Monroe je nadčasovou ikonou ženské krásy a spojení jejího jména a značky Max Factor vnímám jako přirozené,“ uvedl prezident a ředitel marketingu společnosti Authentic Brands Group. „Jsme nadšení, že můžeme dát Marilyn a Max Factor opět dohromady právě v tomto úžasném vztahu.“

Připomeňme slavný výrok Marilyn Monroe: „Vždycky jsem si myslela, když jsem vzhlížela k záři Hollywoodu, že musí existovat tisíce dívek, které jsou osamělé jako já a sní o tom, že se stanou filmovými hvězdami. Ale nehodlám se o ně strachovat. Mezi nimi jsem já tím největším snílkem.“ S pomocí Maxe Factora Jr., který má na svědomí její úchvatnou proměnu z Normy Jeane v okouzlující Marilyn Monroe, ji už nic nemohlo zastavit v cestě za splněním svých snů. Příběh Marilyn odráží mnoho z toho, co inspiruje značku Max Factor a její úspěšné profesionální vizážisty po celém světě. Dobyla srdce milionů lidí a dodnes je pro mnoho žen velkou inspirací. Věřila v ženský půvab a sama se stala jeho ikonickým ztělesněním.norma jones

Vítejte v #GlamJan
Leden je jedinečný měsíc v roce, kdy jsme otevřeni novým možnostem a máme odvahu něco ve svém životě změnit – náš vzhled nevyjímaje. To je důvodem, proč se Max Factor právě teď rozhodl představit #GlamJan, iniciativu, jejímž účelem je dodat ženám po celém světě odvahu k tomu, aby s pomocí líčidel zkusily objevovat svůj vlastní půvab, který jim dříve mohl připadat nedosažitelný – stejně jako Norma, když se proměnila v Marilyn. Hlavní roli v kampani na sociálních sítích bude hrát ikona mezi profesionálními vizážisty Pat McGrath a modelka Candice Swanepoel, jež se objevovala v posledních kampaních značky.

Max Factor vyzývá ženy, aby sdílely fotografie dokomentující jejich vlastní půvabné proměny s použitím hastagu #GlamJan. Esi Eggleston Bracey, vice prezidentka divize Max Factor ze společnosti P&G říká: „Max Factor vždy věřil v sílu ženského půvabu – v to, že tento půvab existuje v pozadí líčení, že zahrnuje celkový životní postoj, což Marilyn dokonale ztělesňuje. Skrze tento životní postoj ženy nalézají odvahu jít do dobrodružství, něco se sebou udělat, nalézt sebevědomí a vášeň nezbytnou k dosažení toho, po čem vždy toužily. Naše nová globální ambasadorka Marilyn bude součástí našich iniciativ 2015 – úžasného roku, v němž svoji pozornost zaměříme na probuzení hravosti našich zákazníků a oživení jejich zájmu o ženský půvab pomocí série kampaní, díky kterým se jméno Max Factor má stát v myslích žen synonymem ženského půvabu.“

„Blonďatá sexbomba“ se objevuje jako Norma Jeane i Marilyn Monroe v nových televizních, tiskových i online kampaních od 6. ledna 2015.

Více o kosmetice Max Factor na www.maxfactor.cz

logo-maxfactor

Reklama

Doporučujeme

Věda potvrzuje léčivé účinky spánku pod širákem. Stačí jediná noc

Možná to zní jako dobrodružství pro skauty, avšak realita je prozaičtější. „Lidé zapomněli, jak vypadá opravdová tma,“ upozorňují odborníci ze Sleep Health, podle nichž...

Body Restore – Proměňte svou sprchu v domácí wellness

V dnešní uspěchané době, kdy se stres stal běžnou součástí života, hledáme způsoby, jak na chvíli zpomalit a dopřát si klid i doma. Aromaterapie...

Jak probíhá návrat ze sekty: Odborníci, kteří vrací rodinám ztracené děti

Zvoní telefon a na druhém konci se ozývá zoufalý rodič, jehož dítě se chystá odevzdat život i celoživotní úspory samozvanému prorokovi kdesi v Austrálii....

Mytí oken bez námahy: S jednoduchým trikem ušetříte čas i peníze

Většina lidí bere mytí oken jako nutné zlo, jež zabere hodiny námahy a stojí spoustu peněz za profesionály. Jenže opak je pravdou. Křišťálově čistého...

Vyhrajte jeden ze tří balíčků Rituals

Dopřejte si okamžiky klidu a harmonie s luxusní péčí od Rituals. Každý produkt značky vznikl s cílem proměnit každodenní rutinu v smysluplný rituál –...

Vánoční inspiraci nabízí BIOBAY – spojení luxusu, přírody a umění

Kolekci od španělské značky MAISON OLER, kde se vůně mění v umění nabízí výhradní distributor BIOBAY. Ručně foukaný difuzér, prémiové esenciální oleje a designové...

Jak udržet banány čerstvé 26 dní? Obyčejná sklenice udělá zázrak

Koupíte krásně žluté banány a než se nadějete, zdobí je hnědé skvrny a měkká dužina končí v koši. Tomuto scénáři se však dá vyhnout....

Brána do pískovcového ráje: Objevte krásu Českého Švýcarska

Stojíme na křižovatce u Hřenska, kde se silnice dělí na směr k německému hraničnímu přechodu Schmilka a do centra obce. Zdejší parkoviště je ideálním...

Meteoroložka Dagmar Honsová prozradila, jaká je šance na bílé Vánoce

Vzpomínáte si ještě na tu kouzelnou atmosféru, kdy krajinu pokryl bílý samet a na Štědrý večer se tiše snášely vločky? Není divu, pokud ne....

Moravský Krumlov: Poklad, který nezaostává za slavnějším jmenovcem

Nejeden z vás jistě navštívil Český Krumlov, nebo se tam teprve chystáte. A je vám zřejmě známo, že Krumlovy najdeme na mapě hned dva:...

Mikulášská nadílka nemusí být plná cukru,zkuste to letos trošku jinak

Návštěva Mikuláše, čerta a anděla patří v tuzemsku mezi nejoblíbenější předvánoční tradice. Většina dětí se na kouzelnou trojici těší už týdny dopředu, především pak...

Mikulov: Historie, víno a příroda v srdci Jižní Moravy

Mikulov je malebné městečko s přibližně 7,5 tisíci obyvateli, ležící pouhých 50 km od Brna. Návštěvníky okouzlí historií architektonických památek a krásou okolní přírody,...

Jak zkrotit večerní chutě a přejídání: proč vznikají a jak s nimi pracovat efektivněji

Večerní chutě jsou jedním z nejčastějších problémů, se kterým se lidé potýkají. Možná to znáte i Vy: celý den máte pocit, že se držíte,...

Nová aplikace Senior Pas šetří stovky korun. Stačí vám věk 55 let

Zahoďte staré papírové kartičky a strach, že jste slevu zapomněli doma. Pro lidi nad 55 let přichází revoluce v podobě mobilní aplikace Senior Pas,...

Ottie představuje tajemství korejské krásy

Korejská kosmetika se stala celosvětovým fenoménem díky jedinečnému spojení moderní vědy, přírodních ingrediencí a filozofie rovnováhy. Neslibuje zázraky přes noc, ale nabízí dlouhodobě zdravou, hydratovanou...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3