Májka, nejslavnější česká paštika a jedna z nejznámějších značek na českém i slovenském trhu si letos připomíná kulaté výročí 50 let od svého zrodu. Od roku 1965 se tato tradiční paštika s originální recepturou postupně stala v tuzemsku neodmyslitelnou součástí večeří, snídaní, či svačin, ať již doma, či při výletech, prázdninách nebo dovolených. Při příležitosti kulatého výročí Májky startuje její výrobce Hamé komunikační kampaň.
„Z Májky se stal svým způsobem symbol paštik jako takových. Podle nedávného reprezentativního průzkumu veřejného mínění zná tuto paštiku téměř každý Čech. Minimálně občas ji pak konzumuje 90 % respondentů. Májka je mezi stovkami našich produktů pro nás stále ten nejdůležitější výrobek a její kulaté výročí chceme proto připomenout a vlastně i oslavit. Chceme ukázat, že přes svůj úctyhodný věk zkrátka Májka stále drží krok s dobou a je trendy, “ vysvětlila Marcela Mitáčková, ředitelka pro marketing a vývoj společnosti Hamé.
Májka slaví 50ku. Je pořád trendy, říkají i ženy. Podívejte se na toto VIDEO
Speciální logo upomínající kulaté „životní“ jubileum Májky bude zdobit i obal samotných produktů.
Součástí kampaně je také speciální web www.poradtrendy.cz a interaktivní personifikovaná Facebook aplikace, která fanouškům umožní skvělou věc – cestovat časem zpátky až do 60. let a pozvat své nejbližší přátele do minulosti na výlet s Májkou. Mohou se tak přesvědčit, jak se měnila móda, hudba a další věci v průběhu desetiletí a jak se časem měnil i tento fenomén mezi paštikami.
A vy s námi můžete nyní soutěžit o koš plný dobrot od Májky v hodnotě 500 Kč
Více informací také na www.hame.cz
