Randící aplikace Raya – Tinder natřený vrstvou exkluzivity

Sdílet článek

Reklama
Reklama

V dnešním zrychleném světě jsou zrychlené pochopitelně i vztahy a seznamování. Online seznamky
a mobilní aplikace mají své věrné příznivce i zapálené kritiky, nicméně faktem je, že momentálně nejslavnější aplikace nabízející rychlé seznámení, Tinder, používá na světě více než 25 milionů lidí. Při procházení profilů tam narazíte na lidi nejrůznějších oborů,národností, zájmů a názorů.
Na koho tam ale skoro určitě nenarazíte jsou slavní umělci, celebrity a zástupci z nejvyšších vrstev společnosti. Znamená to snad, že ti se do světa online randění nepouštějí?

Ale vůbec ne, slavní a bohatí propadli listování mezi profily
a vytváření “shod” pouze pomocí jednoho doteku displeje zrovna tak jako všichni ostatní. Jen to dělají po svém – exkluzivně, diskrétně a pompézně, pomocí aplikace Raya.

Kdo patří do cílové skupiny?

Databáze uživatelů je plná hollywoodských celebrit a dětí slavných rodičů, hvězd YouTube a Instagramu, vlivných osobností, ale také významných umělců všech oborů, fotografů, producentů, finančníků a businessmanů. Kritéria pro přijetí do této úzce výběrové komunity nejsou zcela známá a jasná, podstatná je vaše “přihláška”, doporučení od stávajících uživatelů Rayi, všeobecný vliv a prestiž, prezence na sociálních médiích, inteligence nebo celkový vzhled a atraktivita.

Jak se na Rayu dostat?

Hodnotící komise prohlídne během určené doby váš Instagram, vygooglí vaše úspěchy a proklepne své vlastní zdroje. Pokud vás uznají za vhodného uživatele, otevřou se vám dveře do světa, kde se za každým přejetím prstu po displeji skrývá slavné jméno nebo fotografie pořízené v luxusních domech všude kolem světa. Oproti Tinderu tu můžete také na svém profile sdílet videa, hudbu nebo delší texty k sebeprezentaci.

Tajnůstkaření

Slyšíte o Rayi poprvé? Není se čemu divit. Lidé, kteří tuto aplikaci používají, si sice ve svých profesních životech zakládají na vlivu a popularitě, v osobním životě si pak ale  naopak vyhledávají soukromí.
Raya je zajištěná proti pořizování snímku obrazovky (za to můžete být dokonce vyloučeni), informace
o svých uživatelích úzkostlivě tají a dokonce i  svou samotnou existenci nijak nepropaguje.

Otázkou ale je, jak efektivní taková aplikace skutečně je pro hledání vztahů, podle některých názorů je takto elitní aplikace pro většinu spíše nástrojem ke zvýšení si vlastního sebevědomí, a kritiku sbírá ve velkém
i za samotnou podstatu své existence – vymezování těch, kteří “jsou něco víc”.

Jaký názor na Rayu máte vy? A jaký vztah máte k jiným seznamovacím aplikacím?
Podělte se o svůj názor!

Natalie K

 

Reklama

Doporučujeme

Patříte k milovníkům nutelly? Zkuste si ji udělat doma

Nutella – legenda snídaňových stolů, dětských svačin i dospěláckých výpadů tzv. „tajně na lžičku, když se nikdo nedívá“. Ale co když vám řeknu, že...

Žhavá novinka sezóny – parfémy The Mania od Osmanyho Laffity

Víte, bez čeho se tento podzim 100% neobejdete? Bez nejnovějších parfémů The Mania od Asombroso, značky známého módního návrháře Osmanyho Laffity. The Mania je v...

Teplo domova nemusí být luxus. Drobné návyky, které vám ušetří tisíce

Topení patří k největším položkám v rodinném rozpočtu, přesto jím velká část českých domácností nevědomky plýtvá. Nejde přitom o technické poruchy, nýbrž o drobné...

Návrat ke kořenům. Objevte zapomenutou moudrost pro zdraví v chladných dnech

S příchodem chladných dnů saháme po drahých doplňcích stravy, avšak skutečný klíč k pevnému zdraví máme často na dosah a zdarma. Podzim je ideální...

Pavel Nový: Charismatický před kamerou, nekompromisní, když jde o soukromí

Některé dvojice o sobě dávají vědět na každém kroku, jiné si své štěstí schovávají za zavřené dveře. Herec Pavel Nový patří rozhodně do té...

Poklad letošního podzimu: křehký švestkový koláč

Sychravé dny doprovázené chladným počasím? To by jeden nejraději zůstal doma, zachumlaný v peřinách. Proč si ale toto období trochu nezpříjemnit? Listí hraje všemi odstíny...

Policie varuje před podvodnými SMS zprávami jménem České pošty, cílí hlavně na seniory

Vypadá jako oficiální zpráva od České pošty a hrozí, že váš balíček nebude doručen. Ve skutečnosti se však jedná o zákeřný podvod, jehož cílem...

Generace, jež šetří na chlebu, ale kupuje kabelky za tisíce… Co pohání posedlost luxusem?

Na účtu sotva zbývá na nájem, přesto na rameni visí ikonická kabelka za desítky tisíc. Fenomén mladých generací, jež utrácejí za luxus, který si...

Přestaňte se na sebe pořád zlobit. Laskavost k sobě je víc než disciplína

Určitě to znáte. Stačí drobná chyba, zapomenutý e-mail, rozbitý talíř nebo nedokončený úkol – a už se v hlavě spouští ten známý hlas: „No...

Voňavé objetí podzimu: Limitovaná edice DÝNĚ od Manufaktury

Sezóna spadaného listí, ranních mlh a teplého šálku dýňového latté přináší kromě nostalgie a klidu i voňavé rituály péče o tělo a duši. Podzimní...

Privátní vířivka s výhledem na Hrad a kosmetika Codage Paris: M Spa překoná vaše očekávání

Hotel Emblem, nacházející se jen pár kroků od Staroměstského náměstí, otevírá dveře všem milovníkům odpočinku a špičkové péče. Jeho lázeňské centrum M Spa není...

Více než čtvrt milionu řidičských průkazů letos končí, nejvíce se to týká Středočechů a seniorů

Více než čtvrt milionu Čechů letos čeká povinná výměna řidičského průkazu. Největší vlna se týká seniorů a řidičů ve Středočeském kraji. Zjistěte, jak si...

Tron: Ares otevírá novou dimenzi digitálního světa

Večer premiéry filmu Tron: Ares rozsvítil pražské kino IMAX futuristickým pulzem digitálního vesmíru. Premiéra nového sci-fi snímku Tron: Ares nabídla divákům podívanou, která posouvá...

Gynekologové vysvětlují, jak správně používat slipové vložky a kdy mohou být škodlivé

Traduje se o nich, že škodí zdraví a narušují přirozenou mikroflóru. Pravda o slipových vložkách je však mnohem prostší. Podle gynekologů nejsou samy o...

Křen: štiplavý zázrak, který léčí i probouzí

Na první pohled vypadá obyčejně, ale jakmile ho okusíte, dá o sobě okamžitě vědět. Křen je kořenová zelenina s výraznou chutí, která dokáže nejen...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3