„Tour de gril“ se Strongbow neb léto se točí kolem grilování v parcích

„Tour de gril“ se Strongbow neb léto se točí kolem grilování v parcích

Trávení volného času v létě ve městech je čím dál častěji spojováno s grilováním v parcích. Fenomén veřejných grilovišť v městské zeleni se těší v Česku nevídané popularitě.


 

 

 

V grilování dokonce Češi patří ke světové špičce, během sezóny jich griluje 61 % alespoň jednou týdně. Příjemné chvilky strávené s přáteli, vychlazené drinky a dobré jídlo k zakousnutí, to je koncept podporovaný značkou ciderů Strongbow.

 

Užívat si volného času v městských parcích a prozkoumávat zajímavá místa České republiky je možné i bez restaurací. Web prirodudomesta.cz nyní nabízí mapku míst, kde je možné bez postihu umístit svůj přenosný gril a grilovat, ale i spoty s možností zapůjčení tamního grilu či přímo k tomuto účelu vzniklá veřejná griloviště
a ohniště. Míst, kde je možné si užít příjemné letní odpoledne třeba s vychlazeným ciderem, grilovanými pochoutkami a partou přátel, je na mapě kolem šedesáti. Mapa je ale bez limitů, je totiž možné do ní přidávat vlastní návrhy nově objevených míst a podělit se tak o zkušenost s ostatními zájemci o tento druh trávení volného času.

Grilovací místa nově objevují i čeští influenceři. Alex Sedláčková s Dominikou Lukášovou, beauty guru Anežka Chudlíková (Notsofunnyany), Nikol Trojanová a Adam Mach se rozjedou s vlastním minigrilem, připraveným menu od kuchaře z lokální restaurace KRO a dalším vybavením na gril do jimi vybraných destinací z mapky. Nejen o kvalitě míst pak poreferují na svých profilech a jejich followeři se budou moci zapojit do soutěže
a vyhrát balíček s přenosným grilem.

Ke grilovačce a horkému letnímu dni či večeru se hodí pořádně vychlazený cider. K této příležitosti Strongbow uvádí dvě nové příchutě pro letošní sezónu – Strongbow Cucumber & Mint a Citrus Edge. Chuť jablečného cideru doplňuje osvěžující máta s okurkou nebo příjemná hořkost růžového grepu.

   

Tak dobrou chuť, na zdraví a možná na viděnou na některém z grilovišť!

 

 

HEINEKEN je druhou největší pivovarnickou skupinou na světě a evropskou jedničkou mezi výrobci piva. V České republice do společnosti HEINEKEN patří tři pivovary: od roku 2003 pivovar Starobrno v Brně, od roku 2007 Královský pivovar Krušovice ve středních Čechách a od roku 2008 pivovar Velké Březno v severních Čechách. Společnost HEINEKEN Česká republika je v současnosti třetím hráčem na domácím trhu s pivem, v exportu se řadí mezi nejdůležitější vývozce. Do portfolia společnosti patří značky Heineken, Desperados, Krušovice, Starobrno, Březňák, Hostan a značka Zlatopramen včetně nealkoholických produktů. V roce 2015 rozšířila produktové portfolio o značku Strongbow, nejprodávanější značku cideru na světě a o dva roky později také
o Lišácké jablko. Piva i cidery
pravidelně vyhrávají ceny na domácích i zahraničních degustačních soutěžích, jejich výčet za uplynulé roky je ke zhlédnutí na www.heinekenceskarepublika.cz. Nedílnou součástí strategie společnosti v České republice je projekt Brewing a Better World, jehož cílem je snižování dopadu výroby (spotřeby vody, energií a CO2) a distribuce na životní prostředí, prosazování zodpovědného přístupu ke konzumaci piva
a práce s místními komunitami. Největší ambicí společnosti HEINEKEN do budoucna je tak stát se nejzodpovědnějším výrobcem piva v České republice. Více informací k těmto tématům lze najít rovněž na výše uvedených webových stránkách.