Zapojte se do #ChoosetoChallenge

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Právě dnes u příležitosti Mezinárodního dne žen oznámila společnost Satisfyer představení své Instagramové kampaně, která poběží od 8. do 14. března 2021. Ve snaze oponovat tradičnímu pojetí a vnímání ženské sexuality chce tato oceňovaná společnost v oblasti sexuálního wellness a zdraví využít hashtag #ChoosetoChallenge a vyzvat každého, kdo se chce zapojit, aby vlastními slovy doplnil větu „Sexuální svoboda mi dává sílu…“.

Všechna vyjádření označená @satisfyercom budou sesbírána, anonymizována a zveřejněna na adrese www.satisfyer.com/cz/mezinarodni-den-zen/, kde budou použita ke znázorněn a vyjádření toho, jak může diverzita v sexualitě představovat důležitý krok k plnohodnotnému životu. Podporu této kampani již vyjádřilo velké množství influencerů a osobností bojujících za práva žen a emancipaci z České republiky, Německa, Španělska, Francie, Polska, Portugalska a USA.

Jedním z podporovatelů je Klára Váňová je zakladatelka unikátního konceptu Barberette, gender-neutral barbershopu, který otevírá své dveře všem. Bojuje za rovnoprávný přístup, férové ceny a LGBTQI+ skupiny, na mediální, nadnárodní a především osobní úrovni. 

Kampaň je založena na jednom z hlavních cílů společnosti, kterým je oslavovat lidskou sexualitu a dát jednotlivcům sílu se vyjádřit. Tzv. Satisfyer efekt, o kterém píšeme níže, uvolňuje dosud neobjevenou úroveň uspokojení a pohody a tím vede k posílení vlastního sebevědomí. Satisfyer umožňuje obzvlášť ale nejen ženám, prozkoumat svůj sexuální potenciál a vytvořit naplňující životní styl, kdy každý může otevřeně vyjádřit své sexuální potřeby a touhy.

Na tomto pozadí se Satisfyer snaží dávat všem ženám přístup k širokému spektru prohlášení, která budou dostupná v jednoduše přístupném ale bezpečném online prostředí, a tím dále bořit tabu v oblasti sexuality. Ředitelka pro vzdělávání v Satisfyer a kvalifikovaná klinická sexuoložka, Megwyn White, k tomu říká: Ženy jsou často kritizovány za přijetí své smělé a dynamické sexuality – standardy nastavené společností ne vždy slouží jednotlivcům. Megwyn White dále zaujímá tento pohled: „Nerealistické ideály krásy jsou zabudované v myslích žen, až dokud se nenaučí sebelásce a radikálnějšímu vyjádření své sexuality.“

Aby Satisfyer umocnil vyjádření své ředitelky pro vzdělávání, Megwyn White, použije v rámci kampaně ilustraci britského umělkyně Hazel Mead, která je sama silnou obhájkyní práv žen. Tato ilustrace znázorňuje siluety žen z různých kultur a prostředí v okamžicích sebe-potěšení, což má podtrhnout důležitost toho, umět sám sobě říct ANO, uvolnit napětí a dát průchod emocím. Zároveň je tento obrázek spojený s dalším z cílů značky Satisfyer – „sexuální zdraví je pro každého bez ohledu na jeho pohlavní identitu, socioekonomické prostředí, věk nebo pohlaví“.

 

Podle Megwyn White, sexuoložky Satisfyer, ilustrace od Hazel Mead znázorňuje primární energii a svobodu, kterou člověk prožívá při orgasmu. Dodává, že to je přesně to, co chce Satisfyer obrázkem vyjádřit: “Umět sám sobě a svým potřebám říct Ano. Získat sebe-jistotu přijetím sebe sama. Užít si energii svého hlasu a svého těla a dát vale naučeným restrikcím.”

Touto kampaní oslavuje Satisfyer odvahu žen přiznat si svou sexualitu. Tak jak říká Megwyn White, „Chce to odvahu akceptovat sebe sama jako toho kým skutečně jsem a ne jako toho kým chci být a naplno si užít své tělo. Právě proto věříme, že jednotlivá vyjádření poskytnou dalším ženám návod k tomu jít vlastní cestou sexuálního poznání a tím dospět k úspěšnějšímu životu.“

 

VÝZVA K AKCI

Jak se můžete zapojit?

  • Doplňte mezi 8. a 14. březnem 2021 vyjádření „Sexuální svoboda mi dává sílu…“
    Zveřejněte vaše prohlášení na svém IG jako stories nebo post
  • Označte @Satisfyercom a vložte hashtag #Choosetochallenge
  • Satisfyer sesbírá všechna vyjádření, anonymizuje je a následně je zveřejní na Safe Space s cílem inspirovat další ženy a ukázat mnoho tváří sexuální svobody z celého světa.

Jak se zapojit nepřímo:

 

 

Satisfyer Effect

Zkušenost, kterou mají zákazníci s produkty Satisfyer, je unikátní a proto jí říkáme Satisfyer Effect – jde o pocit, který navodí dříve nepoznanou úroveň uspokojení, pohody a sebevědomí.

Se Satisfyer mohou jak páry, tak singles zažít více uspokojení na cestě k poznání sebe-sama a poznat tak plný potenciál své sexuality. Orgasmus s sebou přináší spoustu zdravotních benefitů včetně zvýšení průtoku krve, zlepšení nálady, uvolnění napětí a odvrácení pocitu úzkosti. Oslava vlastní sexuality také vede k přirozenému posílení sebevědomí a dobrého pocitu díky vyplavenému dopaminu a endorfinům.

 

Megwyn White

Ředitelka pro vzdělávání a kvalifikovaná klinická sexuoložka

Megwyn White je sexuoložka a atestovaná sexuální koučka, která provozuje svou praxi v New Yorku. V současné době také působí jako ředitelka pro vzdělávání pro Satisfyer, přední značku na poli sexuálního wellness se sídlem v Německu. Pravidelně přispívá do Sex and Medicine Summit, publikovla např. pro Cosmopolitan, Health.com, Elite Daily, Refinery 29, Sensheat a časopis X-biz. Mimo jiné je jedním z hlavních prezentujících na Sex Expo, Yale School of Consciousness, Fashion Snoops a Assemblage v New Yorku. Je také autorkou metody Haptic Body, což je somatická metoda zaměřená na jednoduchou péči o sebe sama. Ta má za úkol navodit vzájemné propojení celého těla, uzdravení po sexuálních traumatech a sebe-regulaci nervového systému skrze smyslnost a ztělesnění.

 

 

O značce Satisfyer

Satisfyer je významná značka na poli sexuálního wellness, která propojením technologických inovací a sexuálního zdraví přináší zákazníků příjemné prožitky, které působí na různé smysly. Satisfyer byl založen v roce 2016 a stal se průkopníkem ve svém odvětví. Mezi hlavní myšlenky a poselství patří, že sexuální zdraví je pro každého bez ohledu na jeho pohlavní identitu, socioekonomické prostředí, věk nebo pohlaví a schopnosti. Se svými 190 oceněními za design, více než 200 produkty dostupnými ve více než 100 zemích představuje značka nejobsáhlejší sortiment produktů nejvyšší kvality v různých cenových úrovních. Satisfyer je lídrem na trhu v mnoha zemích díky svému hlavnímu produktu Satisfyer Pro 2, který je nejprodávanějším přístrojem na sexuální wellness na světě. Pro více informací navštivte www.satisfyer.com.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Jak pečovat o vlněné svetry, aby vám vydržely roky? Zde jsou nejčastější chyby, kvůli kterým se sráží a ničí

Vlněný svetr je kousek, který v zimě zahřeje jako nic jiného. Navíc bývá hebký a elegantní, zkrátka je to ideální parťák do chladných dnů....

Soutěž o tělovou kosmetiku Onclé, která Vám zpevní postavu

Zapojte se do naší soutěže. Čeká na Vás Dámská řada Onclé obsahující 3 výjimečné tělové produkty pro tvarování postavy a potlačení celulitidy, strií i...

Hubnutí po 35 letech není nemožné, jen vyžaduje jiný přístup

Říká se, že po třicítce je hubnutí těžší než kdy dřív. Vědecké studie ale ukazují, že metabolismus za to nemůže, hlavní roli hraje náš...

Sedm jídel z dětství, která dokazují vynalézavost českých maminek

Vzpomínáte si na tu vůni? Na kuchyni s linoleem, kde maminka z pár surovin dokázala vykouzlit večeři pro celou rodinu. Nebyl to luxus, ale...

Ricotta jako spasitel pro seniory: posílí kosti, chrání před chudokrevností a dodá tělu bílkoviny

Stárnutí s sebou přináší spoustu drobných nepříjemností, jako například bolavé klouby, pomalejší metabolismus nebo zažívání, které si občas dělá, co chce. Naštěstí to ale...

Politické strany chtějí více pracujících důchodců, rozdíly jsou jen v detailech

Motivace k práci v důchodovém věku se stala jedním z hlavních volebních témat. Většina stran plánuje rozšíření podpory pro seniory, kteří se rozhodnou zůstat...

Vůně, která spojuje. Objevte kouzlo poctivých masových pekáčků

Existuje něco víc než jen vůně linoucí se z trouby, kde se maso, zelenina a sýr pomalu spojují v dokonalou harmonii? Pekáček není jen...

Astratex slaví čtvrtstoletí

25 let krásy, pohodlí a sebevědomí žen Astratex, přední český specialista na spodní prádlo a plavky, letos slaví své 25. narozeniny. Společnost, která začínala v...

Zapomeňte na drahé superpotraviny. Řeřicha setá je malý zázrak přímo z vaší zahrádky

Někdy hledáme zázračné potraviny na opačném konci světa, a přitom máme jednu z těch nejlepších doslova po ruce. Řeřicha setá je na první pohled...

Válka o peněženky seniorů: Predátorské firmy proti zranitelným důchodcům

Slibují úlevu od bolesti a spánek jako v bavlnce, místo toho ale zanechají jen prázdný účet a pocit studu. Podvodníci s takzvanými zázračnými polštáři...

Telecí řízek? Chutnější a zdravější volba než kuřecí nebo krůtí

Řízek patří k nejoblíbenějším jídlům v Česku. Většina lidí volí kuřecí nebo krůtí maso, protože je lehčí než vepřové. Jenže existuje varianta, která je...

Návrat do starých časů. Ceny v Penny připomínají dobu před zdražováním

Nákupní horečka zachvátila Česko. Nový leták obchodního řetězce Penny odstartoval cenovou bitvu, v níž se zákazníci přetahují o zlevněné maso a máslo. Akce platná...

Podzim je nejlepším obdobím pro biohacking pleti

Právě teď začíná jedinečné období, kdy můžete svoji pleť zahrnout péčí. Zklidnit ji a vyživit, nechat ji odpočinou a celkově omladit. V létě si Vaše...

„Co mě nezabije, to mě posílí.“ Čtyři cesty, jak proměnit kritiky ve spojence

Slova mohou zranit, ale i posunout dál. Kritici nám nastavují zrcadlo, ve kterém někdy nechceme vidět svůj odraz. Pokud se naučíme číst mezi řádky,...

Čeští důchodci objevují nečekaný trik. Levnější menu stačí vyjednat úsměvem

V některých restauracích v Česku mohou senioři dostat levnější menu nebo drobný bonus, aniž by o tom visela jediná cedule. Stačí se zeptat a...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3