Hard Rock Cafe® představuje letní limitovanou nabídku Festivalového menu
Až do 1. června mohou hosté na Malém náměstí zažít festival plný neodolatelných chutí.
Hard Rock Cafe, ikonická restaurace a zábavný brand, i letos v létě poskytne svým hostům oblíbenou limitovanou nabídku Festivalového menu. Exkluzivní nabídka jídel je k dostání až do 1. června.
Festivalové menu nabízí několik výhodných variant pokrmů, které jsou ideální ke sdílení s rodinou a přáteli. Nechybí populární Festival Bundle zahrnující 2 mini burgery se salátem coleslaw a cibulovými kroužky, hranolky s omáčkou ze čtyř druhů sýra podávané s jalapeños a buffalo omáčkou a křidýlka ve sladkopálivé omáčce. Festival Bundle je možné si objednat pouze v rámci rozvozu. Dalšími položkami nového menu jsou kuřecí Southwest Quesadilla, BBQ Pineapple Quesadilla s grilovaným ananasem, křidýlka Honey Soy Wings, křupavé hranolky se sýrem Twisted Mac & Cheese Fries, domácí Chips & Guacamole, hovězí hot-dog Mac & Cheese Dog, Nacho Dog, 2 mini burgery Buffalo Style Sliders a All-American Sliders. Všechny pochutiny
z Festivalového menu si navíc návštěvníci HRC mohou objednat za zvýhodněné ceny po několika kusech, 2 za cenu 330 Kč, 3 za 445 Kč a 4 za 555 Kč. Na jídelním lístku jsou také lahodné osvěžující míchané koktejly jako například Aperol Spritz, Blueberry Cosmo, Agave Margarita a další.
Hosté Hard Rock Cafe mohou také sdílet své festivalové zážitky na sociálních sítích
pod #HardRockCafeFestival2021 a s označením @hrcprague.
Vybrané jídlo a pití z Hard Rock Cafe Praha lze objednat prostřednictvím rozvážkových služeb Wolt, Bolt a Dáme jídlo nebo si objednat u výdejního okénka na adrese Malé náměstí 3, Praha 1.
Další informace www.hardrockcafe.com.
O Hard Rock®:
Hard Rock International (HRI) operuje v 68 státech s 239 provozovnami zahrnujícími hotely, kasina, Rock Shop®
a restaurace. V roce 2020 se společnost rozrostla také o divizi Hard Rock Digital zaměřující se na online retail sázkových kanceláří a interaktivních her. Počínaje kytarou Erica Claptona, Hard Rock dnes vlastní světově nejcennější sbírku hudebních memorabilií obsahující více než 86 000 předmětů, které jsou vystaveny v provozovnách po celém světě. V roce 2020 udělil časopis Forbes společnosti Hard Rock International titul nejlepšího zaměstnavatele pro ženy a také ocenění Land Operator of the Year v rámci Global Gaming Awards.
V roce 2021 společnost Hard Rock International získala ocenění Forbes jako Top Employer in the Travel & Leisure, Gaming, and Entertainment Industry a rovněž ji společnost Deloitte Private a The Wall Street Journal označila za nejlépe spravovanou společnost v USA. V roce 2019 byla firma oceněna jako jedna z nejlepších korporátních zaměstnavatelů v Americe v anketě časopisu Forbes America’s Best Large Employers a také číslo jedna v J.D. Power’s 2019 North America Hotel Guest Satisfaction Study (studie o spokojenosti hostů) mezi luxusními hotelovými řetězci. Destinace Hard Rock se nacházejí v největších světových metropolí, včetně dvou nejúspěšnějších vlajkových lodí na Floridě, jež jsou domovem prvního Guitar Hotelu® v jižní Floridě, kde se také nachází sídlo společnosti. Značka je vlastnictvím mateřské společnosti HRI The Seminole Tribe of Florida.
Pro více informací o Hard Rock International navštivte www.hardrock.com nebo shop.hardrock.com.
Komentáře (0)
Zatím nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první :)