Kofeinová voda Tchibo Coffizz vás udrží ve střehu

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Společnost Tchibo představuje naprostou novinku v kategorii funkčních vod, kofeinový nápoj Tchibo Coffizz. Aktuálně jde o jedinou kofeinovou vodou na českém trhu. Tchibo Coffizz propojuje pramenitou vodu a energii přírodního kofeinu, která pochází ze zelených zrn kávy 100% Tchibo Arabica. Novinku zákazníci ochutnají s ovocnou příchutí marakuji nebo citronu a máty, obě varianty z praktické plastové lahve o objemu 0,5 litru za doporučenou MO cenu 39,90 Kč. Tchibo Coffizz je k dostání v obchodech Tchibo a v široké maloobchodní síti.

„Naše unikátní kofeinová voda Tchibo Coffizz, jediná svého druhu v segmentu nápojů RTD (ready to drink) na českém trhu, podpoří vaši koncentraci a povzbudí mysl, osvěží, zažene žízeň a přinese radost z ovocné chuti, která pro někoho může být překvapující. Nápoj totiž nechutná po kávě, protože obsažený kofein není nositelem chuti. Věříme, že přesně to jsou atributy, díky kterým si voda brzy získá své fanoušky i mezi lidmi, kteří kávu nepijí. Tchibo Coffizz ale stejně tak dobře vyhoví i milovníkům kávy, kteří si rádi dopřejí změnu ve chvílích, kdy potřebují vzpruhu, ale jsou už přesyceni chutí kávy. Nápoj dodá energii a povzbudí. Je ideální, když máte před sebou náročný den, potřebujete se 100% soustředit, čeká vás důležitá schůzka, těžká směna nebo dlouhá cesta autem,“ doplňuje k novince Dana Jindřichová, Business Development Manager společnosti Tchibo Praha.

Osvěžující nápoj Tchibo Coffizz chutná jako voda a zároveň nabízí funkční benefity kávy – dodává energii, povzbudí mysl, udržuje ve střehu a hydratuje. Představuje čirou energii přírodního kofeinu se sílou odpovídající dvojitému espressu. Kofein ale není nositelem chuti, proto Tchibo Coffizz nechutná po kávě, ale po ovoci. Obě příchutě, tedy maracuja a citron s mátou, obsahují cukr na úrovni minerálních vod, nikoli limonád, přičemž druhá jmenovaná varianta je připravena v tak zvané light verzi se sníženým obsahem cukru. Pramenitá voda je v nápoji jemně sycená.

Marketingová podpora

K představení novinky Tchibo Coffizz využije společnost externí i interní kanály. V rámci externí komunikace půjde především o televizní spot, přesněji pěti sekundový tag-on připojený ke kmenové kampani Tchibo na spotřební zboží. Nechybí samozřejmě ani on-line kampaň, která se opře o sociální sítě, klasické bannery na různých platformách a optimalizaci vyhledávání. Dále je v plánu spolupráce s influencery a prezentace formou samplingu na různých letních akcích. Důležitou součástí kampaně je i PR. Z vlastních marketingových nástrojů firma využije média jako je newsletter, bannery, informace na stránkách e-shopu tchibo.cz a inzerce v týdenním tištěném magazínu Tchibo. Uvedení novinky na trh podpoří masivní vystavení ve vlastních kamenných obchodech společně s POS materiály.

 

 

 

Doplňující informace o firmě

Tchibo je jedním z největších výrobců kávy na světě a je vedoucí firmou na trhu pražené kávy na mnoha evropských trzích včetně České republiky. V ČR také zaujímá přední pozici na trhu kávového občerstvení a je rovněž jedním z největších mezinárodně působících maloobchodních prodejců. Své výrobky nabízí prostřednictvím vícekanálového distribučního systému, který tvoří síť kamenných prodejen Tchibo, internetový obchod a síť prodejních míst ve vybraných prodejnách obchodních řetězců.

Více na www.tchibo.cz.

 

My jsme si pro vás připravili soutěž o balíček produktů od Tchibo.cz.

 

Podmínky SOUTĚŽE – Sledujte nás na FB a také IG.

 

 

 

Výherci: J. Plášková, D. Zítková, O. Černous

 

Reklama

Doporučujeme

Nové Město na Moravě: Perla Vysočiny láká sportovce i milovníky historie

Přemýšlíte, kam vyrazit na nezapomenutelný výlet, který v sobě snoubí bohatou historii, malebnou přírodu a špičkové sportovní vyžití? Pak je pro vás Nové Město...

Láska není raketová věda. Slavná koučka odhalila vzorec, který zachrání každý vztah

Máte pocit, že se v moři vztahových rad topíte? Zapomeňte na složité teorie. Světoznámá koučka Sadia Khan na svém youtube přišla s jednoduchým vzorcem,...

Muž s nejdelším jménem světa si ho po 25 letech stále nepamatuje

Představte si, že se jmenujete Lawrence Alon Alois Aloysius Alphege Alun Alured Alvin Alisander… a to je jen prvních osm jmen z celkových 2253....

Zapomeňte na túje. Tyhle keře rostou rychleji a sousedé vám je budou závidět

Českými zahradami se jako mor šíří zelené hradby z tújí, které sice spolehlivě cloní, ale často postrádají šmrnc. Ačkoliv jsou tyto jehličnany pro živý...

Vyhrajte poukázku na nákup na e-shopu ČistéDřevo.cz a darujte letos originální dárky!

Vánoce se blíží nezadržitelným tempem, což mimo jiné znamená nejvyšší čas přemýšlet, čím obdarujeme své blízké. Dárky by totiž měly být od srdce, dělat...

Po stopách zakladatele moderní vodoléčby: Naučná stezka Vincenze Priessnitze

Začátek v srdci Lázní Jeseník Naučná stezka nesoucí jméno slavného léčitele Vincenze Priessnitze začíná v areálu Priessnitzových léčebných lázní, které se nacházejí přibližně 2 kilometry...

Zapomeňte na kávu. Obyčejné jablko po ránu dokáže s tělem zázraky

Bereme ho jako samozřejmost, hodíme ho do tašky a sníme, kdy nás zrovna napadne. Jenže naše tělo není popelnice, nýbrž sofistikovaný stroj řízený vnitřními...

Manželství s.r.o. aneb když se doma chováte jako vojáci v zákopu

Mnoho párů žije v režimu studené války, v níž se komunikace omezuje na provozní nutnosti a jádro problému zůstává skryté pod nánosem křivd. Pokud...

Věda potvrzuje léčivé účinky spánku pod širákem. Stačí jediná noc

Možná to zní jako dobrodružství pro skauty, avšak realita je prozaičtější. „Lidé zapomněli, jak vypadá opravdová tma,“ upozorňují odborníci ze Sleep Health, podle nichž...

Body Restore – Proměňte svou sprchu v domácí wellness

V dnešní uspěchané době, kdy se stres stal běžnou součástí života, hledáme způsoby, jak na chvíli zpomalit a dopřát si klid i doma. Aromaterapie...

Jak probíhá návrat ze sekty: Odborníci, kteří vrací rodinám ztracené děti

Zvoní telefon a na druhém konci se ozývá zoufalý rodič, jehož dítě se chystá odevzdat život i celoživotní úspory samozvanému prorokovi kdesi v Austrálii....

Mytí oken bez námahy: S jednoduchým trikem ušetříte čas i peníze

Většina lidí bere mytí oken jako nutné zlo, jež zabere hodiny námahy a stojí spoustu peněz za profesionály. Jenže opak je pravdou. Křišťálově čistého...

Vyhrajte jeden ze tří balíčků Rituals

Dopřejte si okamžiky klidu a harmonie s luxusní péčí od Rituals. Každý produkt značky vznikl s cílem proměnit každodenní rutinu v smysluplný rituál –...

Vánoční inspiraci nabízí BIOBAY – spojení luxusu, přírody a umění

Kolekci od španělské značky MAISON OLER, kde se vůně mění v umění nabízí výhradní distributor BIOBAY. Ručně foukaný difuzér, prémiové esenciální oleje a designové...

Jak udržet banány čerstvé 26 dní? Obyčejná sklenice udělá zázrak

Koupíte krásně žluté banány a než se nadějete, zdobí je hnědé skvrny a měkká dužina končí v koši. Tomuto scénáři se však dá vyhnout....
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3