Jaro je cítit i ve flakonkách Lanvin

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Časy kolem nás se mění a přinášejí s sebou nové výzvy. Místo toho, abychom se zaměřovali na vizáž či vztahy, rozhodli jsme se promluvit k moderní ženě Lanvin skrze vůně inspirované přírodou. Pokud máte chuť, vydejte se s námi do zahrad plných snění, radosti a barev, které nám zpříjemní život v každém směru a za jakékoliv situace.

Právě únik před všednodenností se stal impulzem ke zrodu nové kolekce vůní inspirovaných zářivými květy, čerstvě rozvinutými okvětními lístky a pocitem štěstí, jaký zažíváme, dostaneme-li krásnou kytici.

Okouzlující kytice snoubící v sobě moderní i léty prověřené tóny poeticky svázané s půvabem okamžiku
– to jsou nové Les Fleurs de Lanvin.

 

JEDEN PŘÍBĚH – TŘI KYTICE

Každá ze tří kompozic s sebou přináší svůj vlastní příběh a navozuje jiné emoce, ale jedno mají společné
každá z vůní doslova vydechuje pocit radosti a štěstí.

 

POETICKÉ FLAKÓNY

Pro každou z vůní byl navržen osobitý flakón inspirovaný epochou Art Deco a tím upomínající ke slavné době působení módního domu Lanvin. Odráží se v nich jak dědictví značky, tak i rafinovaná elegance štíhlé vertikální linie a záře křišťálově průzračného skla. Uzávěr zdobí nezaměnitelné logo Lanvin – silueta zakladatelky módního domu a matky Jeanne Lavin sklánějící se nad svou dcerou, která dokonale symbolizuje věčnou
a něžnou mateřskou lásku.

Papírové krabičky zaujmou na první pohled originálním potiskem s květinovým motivem doplněným siluetami motýlů evokujícím radost a lehkost. Pozoruhodný vzor existuj ve třech variantách – s dominující modrou, žlutou a růžovou – odpovídajících odstínům jednotlivých vůní.

 

WATER LILY – ROMANTICKÁ KYTICE KONVALINEK

Něžně květinová kompozice s akvatickou nótou.

Už při prvním nadechnutí se vám vybaví vzpomínka na zasněný kraj, kde najdete jezírko s růžovými lekníny
a nádhernou vodní svěžestí v ranním ovzduší i třpytivými kapkami rosy na listech. Úvod prošumí jako bublinky v koktejlu umíchaném z čerstvých citrusů a svůdného granátového jablka. V srdci jej střída průzračná nóta leknínů a vodního jasmínu doplněná něhou konvalinek. Jak se dostáváme k základu, ozývají se hlubší vibrace cedru a santálu doplněné jemností pižma dodávající celé vůni na nezapomenutelném vyznění. Perfumér: Pierre Guéros.

HLAVA: granátové jablko, růžový grapefruit
SRDCE: růžový leknín, konvalinka, vodní jasmín
ZÁKLAD: cedr, santálové dřevo, pižmo

 

 

BLUE ORCHID – PROVOKATIVNÍ KYTICE

Nezaměnitelný mix citrusových a květinových tónů pro „božskou“ náladu.

Ušlechtilý tón kosatcového kořene nás vynese až do nebeských výšin, kde se prolínají jeho něžně pudrové tóny s jiskřivostí citrónu a mandarinky. Nádherná orchidej a jablka nás provedou až do samotného ráje, odkud už je jen krůček k ryzí rafinovanosti vytvořené spojením cedru, fazolek tonka a pižma, jimž náleží závěr celé kompozice. Perfumérka: Alexandra Carlin.

HLAVA: kalábrijský citron, mandarinka, jablko
SRDCE: kosatec, modrá orchidej
ZÁKLAD: fazoky tonka, pižmo, cedr

 

 

SUNNY MAGNOLIA KYTICE PLNÁ SVĚTLA

Třpytivá kombinace pižma a ovoce s květy vytváří energizující jiskřivý efekt.

Sunny Magnolia se otevírá jako pohled do sluncem zalité krajiny, v níž září v dokonalé harmonii rozkvetlé magnólie a vonokvětky. Svěží a jiskřivý úvod v sobě propojuje šťavnaté mandarinky s lahodnými meruňkami. Srdcem prostupuje ušlechtilost magnólií a úžasný akcent zralých broskví. V základu se naplno dostává ke slovu pižmo zahalující jako něžný kašmírový šál, doplněné ušlechtilým dřevem a gurmánskou vanilkou navozujícími dohromady pocit absolutní radosti. Perfumér: Pierre Guéros.

HLAVA: italská mandarinka, meruňka
SRDCE: jasmín, čínská vonokvětka, magnólie
ZÁKLAD: vanilka, bílé pižmo, ušlechtilé dřevo

  

 

Eau de Toilette 50 ml za 990 Kč, Eau de Toilette 100 ml za 1.290 Kč 

K dostání ve vybraných parfumeriích.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Šedé mýdlo: Nenápadný návrat zapomenutého pokladu z koupelen našich babiček

Kdysi nechybělo v žádné domácnosti. Na poličce vedle lavoru, u dřezu nebo v koupelně. Šedé draselné mýdlo bylo univerzálním pomocníkem, který stál pár korun...

Proč neskladovat parfémy v koupelně. Teplo, vlhkost a světlo ničí vaši oblíbenou vůni

Je to logické, pohodlné a po ruce... a přesto je to ta největší chyba, kterou můžete své sbírce vůní provést. Skladování parfému v koupelně...

Jak na zdravou pokožku všech členů rodiny během podzimních dní

Co je na podzim jinak? Naše pokožka je více dehydrovaná, suchá a podrážděná. Také je náchylnější k zarudnutí, protože se snižuje vlhkost vzduchu a...

„Nedělám nic pro chlapy.“ Agáta Hanychová o svém novém byznysu a životní spokojenosti

„Nedělám pro chlapy nic,“ řekla Agáta Hanychová, když představila svůj nový podnikatelský projekt, jímž je značka AG Home. Po úspěchu s vlastní kosmetikou se...

Co-washing: Nenápadný trik, který dokáže s unavenými vlasy víc než drahé masky

Možná to zní zvláštně – umývat vlasy kondicionérem místo šamponu? Přesto právě tenhle postup, známý jako co-washing, začíná být tajnou zbraní žen, které bojují...

Dvojnásobná péče, dvojnásobná radost

Dopřejte své pokožce to nejlepší z přírody. Vaše pokožka si zaslouží více než jen běžnou péči. Tělové produkty od české značky Onclé jsou tvořeny tak,...

Sleva, o které vám neřeknou. Jak získat chodítka či ortézy za zlomek ceny

Nákup chodítek, ortéz či jiných zdravotních pomůcek nemusí nutně znamenat velký zásah do rodinného rozpočtu. Ačkoli se to může zdát nemožné, existují cesty, jak...

Podzim přeje pohodlí, stylu a eleganci – svrchníky, které vás zahřejí i okouzlí

Kvalitní maxi kabát s perfektním střihem, nadčasový křivák s beránkem i bez nebo dlouhá prošívaná, v ideálním případě nepromokavá, bunda s kapucí, která spolehlivě zahřeje...

Zní jako rajská hudba. Vědci odhalili, jaké jméno je nejpříjemnější pro lidské ucho

Existuje objektivně nejkrásnější lidské jméno? Podle lingvistů z Birminghamské univerzity ano. Po rozsáhlé analýze stovek jmen dospěli k závěru, že nejlibozvučněji pro lidské ucho...

Pepř v kávě? Nečekaný trik, který může nastartovat hubnutí dřív, než dopijete hrnek

Ranní káva je pro mnoho lidí malý rituál, bez kterého se nerozběhne den. Většinou ji pijeme ze zvyku – trochu mléka, možná cukr, někteří...

Ornella Koktová: Hubnout se dá i s čokoládou!

Trojnásobná maminka a úspěšná podnikatelka Ornella Koktová je v jednom kole. Je tváří značky Boobie Tapes a kromě toho má i veleúspěšný podcast. Letos na...

Utajený bonus pro vaše zdraví. Jak získat tisíce korun na prevenci, o kterých netušíte

Věděli jste, že vaše zdravotní pojišťovna vám může přispět tisíci korun na nadstandardní preventivní vyšetření rakoviny? Mnoho seniorů o této možnosti netuší, a přichází...

Sladké halloweenské strašení

Halloween je tady a s ním i naše sladká soutěž o strašidelné bonbónky Haribo. Odpovězte na soutěžní otázku a pětici z vás pošleme pořádnou podzimní nálož...

Past na přátelství. Jak vás může nevinná prosba o „lajk“ připravit o přátele i peníze

Začíná to nevinnou prosbou od přítele či člena rodiny, končit to však může ztrátou tisíců korun. Českým prostředím komunikačních aplikací se šíří nový, zákeřný...

Nehty, které nechcete ukazovat? Plísně umí potrápit, ale existují způsoby, jak je dostat pod kontrolu

Možná to znáte - venku je krásně, ale místo volné obuvi sáhnete raději po teniskách. Ne proto, že by vám byla zima, ale protože...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3