Proměňte svou koupelnu k nepoznání

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Vylepšete si koupelnu podle aktuálních trendů, prim hrají černé a bílé doplňky! Nadčasové a elegantní barvy, které se hodí do každého interiéru. Pozvedněte vzhled vaší koupelny na vyšší úroveň sladěnými doplňky, jako jsou držáky na ručníky, mýdlenky nebo třeba háčky na oblečení. Sáhněte třeba po těch od tesa®
v produktových řadách Moon Black a Moon White. Ty navíc disponují unikátní lepicí technologií Power.Kit, díky které je snadno připevníte, aniž byste museli vrtat do zdiva.

 

Kombinace minimalistického designu, moderních barev, matného povrchu a jednoduché montáže. Přesně tak lze ve zkratce představit produktovou řadu koupelnových doplňků tesa® Moon ve dvou barevných variantách – černé a bílé. Ocení je nejen ti, kteří rádi obměňují interiér domácností, ale i nájemníci a všichni, kdo mají obavy z vrtání v koupelně. „Estetická stránka má při výběru koupelnových doplňků často klíčovou roli. Není se čemu divit, pouhé doplňky dokáží dotvořit koupelnu ku obrazu majitelů a zároveň pozvednou celý interiér na vyšší úroveň. Nesmíme však zapomínat ani na aspekty, jako je instalace a funkčnost výrobků, díky kterým může být náš pobyt v koupelně ještě komfortnější,“ připomíná Jan Dub, marketingový manažer společnosti tesa®.

 

Technologie a design jdou ruku v ruce

Produktová řada doplňků Moon v černém a bílém provedení vás překvapí nejen svým designem, ale i unikátní lepicí technologií Power.Kit, která je součástí koupelnového příslušenství značky tesa®. Doplňky jednoduše připevníte pomocí lepidla, a navíc se můžete spolehnout, že udrží předpokládanou zátěž a bezpečně přilnou téměř ke všem povrchům – k obkladům, mramoru, sklu, kovu, betonu, dřevu, plastu i kameni. A pokud bude třeba, lze je snadno odstranit či přemístit, a to i po několika letech od nalepení. Jedinečnost a funkčnost této technologie tkví v unikátní kombinaci montážní základny a speciálního lepidla.

  

Díky snadnému postupu zvládne doplňky upevnit úplně každý:
  1. Nejprve je třeba důkladně očistit povrch, na který se bude koupelnový doplněk připevňovat, a to pomocí čistidla na bázi alkoholu.
  2. Odstraňte krycí papír z montážní základny a připevněte ji na požadované místo.
  3. Lepidlo naneste do většího otvoru v základně do doby, než se objeví v menším otvoru. V tuto chvíli je důležité se základny již nedotýkat.
  4. Nechte vše zaschnout po dobu 12 hodin.
  5. Nakonec připevněte vybraný koupelnový doplněk k základně.

 

 

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Podzimní kolekce Columbia TITANIUM Hike představuje funkční vrstvené oblečenípro pohodu do nepohody

Podzimní outdoorová kolekce renomované značky Columbia přináší prémiovou vysoce funkční řadu oblečení Columbia Titanium, která využívá ty nejlepší technologie a materiály značky Columbia a...

99 % lidí používá alobal špatně… A ani o tom neví

Lesklou stranou k jídlu při pečení, matnou při skladování. Toto pravidlo o používání alobalu zná snad každá hospodyňka. Jak se však ukazuje, jedná se...

Konec přeplněné linky. Objevte kouzlo kuchyně, kde má vše své místo a styl

Rozlučte se s přeplněnou kuchyňskou linkou a nevzhlednými odkapávači. Moderní trendy velí využívat vertikální prostor a proměnit i běžné kuchyňské náčiní v elegantní doplněk....

Šedé mýdlo: Nenápadný návrat zapomenutého pokladu z koupelen našich babiček

Kdysi nechybělo v žádné domácnosti. Na poličce vedle lavoru, u dřezu nebo v koupelně. Šedé draselné mýdlo bylo univerzálním pomocníkem, který stál pár korun...

Proč neskladovat parfémy v koupelně. Teplo, vlhkost a světlo ničí vaši oblíbenou vůni

Je to logické, pohodlné a po ruce... a přesto je to ta největší chyba, kterou můžete své sbírce vůní provést. Skladování parfému v koupelně...

Jak na zdravou pokožku všech členů rodiny během podzimních dní

Co je na podzim jinak? Naše pokožka je více dehydrovaná, suchá a podrážděná. Také je náchylnější k zarudnutí, protože se snižuje vlhkost vzduchu a...

„Nedělám nic pro chlapy.“ Agáta Hanychová o svém novém byznysu a životní spokojenosti

„Nedělám pro chlapy nic,“ řekla Agáta Hanychová, když představila svůj nový podnikatelský projekt, jímž je značka AG Home. Po úspěchu s vlastní kosmetikou se...

Co-washing: Nenápadný trik, který dokáže s unavenými vlasy víc než drahé masky

Možná to zní zvláštně – umývat vlasy kondicionérem místo šamponu? Přesto právě tenhle postup, známý jako co-washing, začíná být tajnou zbraní žen, které bojují...

Dvojnásobná péče, dvojnásobná radost

Dopřejte své pokožce to nejlepší z přírody. Vaše pokožka si zaslouží více než jen běžnou péči. Tělové produkty od české značky Onclé jsou tvořeny tak,...

Sleva, o které vám neřeknou. Jak získat chodítka či ortézy za zlomek ceny

Nákup chodítek, ortéz či jiných zdravotních pomůcek nemusí nutně znamenat velký zásah do rodinného rozpočtu. Ačkoli se to může zdát nemožné, existují cesty, jak...

Podzim přeje pohodlí, stylu a eleganci – svrchníky, které vás zahřejí i okouzlí

Kvalitní maxi kabát s perfektním střihem, nadčasový křivák s beránkem i bez nebo dlouhá prošívaná, v ideálním případě nepromokavá, bunda s kapucí, která spolehlivě zahřeje...

Zní jako rajská hudba. Vědci odhalili, jaké jméno je nejpříjemnější pro lidské ucho

Existuje objektivně nejkrásnější lidské jméno? Podle lingvistů z Birminghamské univerzity ano. Po rozsáhlé analýze stovek jmen dospěli k závěru, že nejlibozvučněji pro lidské ucho...

Pepř v kávě? Nečekaný trik, který může nastartovat hubnutí dřív, než dopijete hrnek

Ranní káva je pro mnoho lidí malý rituál, bez kterého se nerozběhne den. Většinou ji pijeme ze zvyku – trochu mléka, možná cukr, někteří...

Ornella Koktová: Hubnout se dá i s čokoládou!

Trojnásobná maminka a úspěšná podnikatelka Ornella Koktová je v jednom kole. Je tváří značky Boobie Tapes a kromě toho má i veleúspěšný podcast. Letos na...

Utajený bonus pro vaše zdraví. Jak získat tisíce korun na prevenci, o kterých netušíte

Věděli jste, že vaše zdravotní pojišťovna vám může přispět tisíci korun na nadstandardní preventivní vyšetření rakoviny? Mnoho seniorů o této možnosti netuší, a přichází...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3