Proměňte svou koupelnu k nepoznání

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Vylepšete si koupelnu podle aktuálních trendů, prim hrají černé a bílé doplňky! Nadčasové a elegantní barvy, které se hodí do každého interiéru. Pozvedněte vzhled vaší koupelny na vyšší úroveň sladěnými doplňky, jako jsou držáky na ručníky, mýdlenky nebo třeba háčky na oblečení. Sáhněte třeba po těch od tesa®
v produktových řadách Moon Black a Moon White. Ty navíc disponují unikátní lepicí technologií Power.Kit, díky které je snadno připevníte, aniž byste museli vrtat do zdiva.

 

Kombinace minimalistického designu, moderních barev, matného povrchu a jednoduché montáže. Přesně tak lze ve zkratce představit produktovou řadu koupelnových doplňků tesa® Moon ve dvou barevných variantách – černé a bílé. Ocení je nejen ti, kteří rádi obměňují interiér domácností, ale i nájemníci a všichni, kdo mají obavy z vrtání v koupelně. „Estetická stránka má při výběru koupelnových doplňků často klíčovou roli. Není se čemu divit, pouhé doplňky dokáží dotvořit koupelnu ku obrazu majitelů a zároveň pozvednou celý interiér na vyšší úroveň. Nesmíme však zapomínat ani na aspekty, jako je instalace a funkčnost výrobků, díky kterým může být náš pobyt v koupelně ještě komfortnější,“ připomíná Jan Dub, marketingový manažer společnosti tesa®.

 

Technologie a design jdou ruku v ruce

Produktová řada doplňků Moon v černém a bílém provedení vás překvapí nejen svým designem, ale i unikátní lepicí technologií Power.Kit, která je součástí koupelnového příslušenství značky tesa®. Doplňky jednoduše připevníte pomocí lepidla, a navíc se můžete spolehnout, že udrží předpokládanou zátěž a bezpečně přilnou téměř ke všem povrchům – k obkladům, mramoru, sklu, kovu, betonu, dřevu, plastu i kameni. A pokud bude třeba, lze je snadno odstranit či přemístit, a to i po několika letech od nalepení. Jedinečnost a funkčnost této technologie tkví v unikátní kombinaci montážní základny a speciálního lepidla.

  

Díky snadnému postupu zvládne doplňky upevnit úplně každý:
  1. Nejprve je třeba důkladně očistit povrch, na který se bude koupelnový doplněk připevňovat, a to pomocí čistidla na bázi alkoholu.
  2. Odstraňte krycí papír z montážní základny a připevněte ji na požadované místo.
  3. Lepidlo naneste do většího otvoru v základně do doby, než se objeví v menším otvoru. V tuto chvíli je důležité se základny již nedotýkat.
  4. Nechte vše zaschnout po dobu 12 hodin.
  5. Nakonec připevněte vybraný koupelnový doplněk k základně.

 

 

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Tichý zloděj vitality. Proč se cítíte unavení a oteklí? Možná je na vině lymfa

Matná pleť, ranní otoky a neutuchající únava. Tyto problémy nemusí souviset s věkem, nýbrž se zpomaleným „úklidovým systémem“ našeho těla. Stagnace lymfy je tichý...

Odborníci varují seniory před podvody při investicích do půdy

Investice do zemědělské půdy se jeví jako bezpečná a stabilní jako státní dluhopis. Právě této iluze však využívají spekulanti a podvodníci, kteří cílí především...

Noční pocení: kdy je to normální a kdy už raději zbystřit

Probouzíte se ráno s mokrým pyžamem a polštářem, který by se dal skoro vyždímat? Občas se to stane asi každému, ale pokud se noční...

Ztracený pocit jistoty… Pravda o tom, proč nám v dnešní svobodné době chybí minulé časy

Jak je možné, že generace, jež zažila fronty na banány a zavřené hranice, vzpomíná na minulost s nostalgií? Fenomén „dřív bylo líp“ není o...

Policie varuje seniory před podvody na internetových aukcích, zde jsou nejčastější triky

Místo vysněných hodinek dorazí prázdná obálka, nebo nedorazí vůbec nic... Internetové aukce, jež slibují výhodné nákupy, se pro mnoho seniorů stávají pastí, v níž...

Nevyhazujte staré zavařeniny: jednoduché tipy, jak je využít

Zavařování je u nás takřka tradice – plné police sklenic s marmeládami, kompoty i sirupy jsou v mnoha domácnostech samozřejmostí. Jenže co když na...

Chaos vs. harmonie: Boj s nepořádkem není o úklidu, ale o systému

Touha po harmonickém domově není rozmarem, nýbrž přirozenou potřebou naší mysli. Vědecké studie potvrzují, že nepořádek zvyšuje hladinu stresu. Cesta k vizuálnímu klidu přitom...

Čistší prádlo, zdravější kůže: kouzlo dvojího máchání

Když mluvíme o zdravém životním stylu, obvykle si vybavíme vyváženou stravu, pohyb nebo dostatek spánku. Přitom existuje ještě jeden každodenní zvyk, který dokáže ovlivnit...

Brankář Frodl se inspiroval videohrou Ghost of Yōtei. V pátek nastoupí v unikátní masce, kterou po utkání vydraží

Praha, 30. září – Gólman karlovarské Energie bude v pátečním extraligovém zápase proti Pardubicím chytat v originální masce, jejíž design je inspirovaný herní novinkou...

Keto dieta – poznejte účinné řešení od Pomelo!

Zdravý životní styl a uvědomělé stravování jsou dnes nejenom trendem, ale i nutností. V široké nabídce různých metod pro hubnutí nebo zdravou životosprávu si...

Osm návyků, kterými si nevědomky ničíme mozek a schopnost soustředění

Největším nepřítelem naší duševní bystrosti není věk ani genetika, nýbrž drobné, nevědomé návyky, kterými každý den sabotujeme vlastní mysl. Tyto tiché zlozvyky postupně otupují...

Každodenní sprcha: zdravý návyk, nebo zbytečný risk pro pokožku?

V Česku je téměř samozřejmostí dát si sprchu každý večer. Mnozí z nás ale přidávají ještě ranní budíček studenou vodou a v létě po...

Restaurace BRICK’S: Luxusní gastronomie s výhledem na Karlův mostNa břehu Vltavy, v historické budově Hergetovy cihelny z roku 1781, se nachází restaurace BRICK’S Restaurant &...

Místo s výhledem, který nemá konkurenciBRICK’S se nachází jen pár kroků od Karlova mostu a Pražského hradu. Jeho terasa přímo u řeky nabízí nerušený...

Do Jizerek za čerty, draky i motýly

Pár dní, spousta zážitků. Podzimní prázdniny i prodloužené víkendy si naplno vychutnátev Jizerských horách. Na jiné myšlenky tu přijdete v přírodě, ale také ve městech...

Královna podzimu v kuchyni. Jak z obyčejné dýně vykouzlit slanou i sladkou delikates

Je jako malý kousek slunce, jenž se s příchodem podzimu nastěhuje do našich kuchyní. Řeč je o dýni, královně sezónní zeleniny, jejíž sametová dužina...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3