Inovace na dosah: Nejnovější kolekce PUMA X COPERNI

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Kolekce osvěživým způsobem přetváří ikonické siluety do kousků s futuristickým nádechem. Elegantní designy se inspirují klasickou teplákovou soupravu PUMA T7 a představují inovativní střihy z funkčních tkanin. Můžete se těšit také na oblíbené tenisky Speedcat ve verzi od Coperni, nebo na hybridní model 90SQR, tentokrát v odvážných barevných kombinacích, které rozzáří celou kolekci.

Na jedinečné modely a témata navazuje druhá část kolekce, která představuje elegantní asymetrické šaty a top z ekologického techno-materiálu CARVICO. Jedná se o speciální materiál, který PUMA využívá pro své olympijské kolekce. Na bundě a kalhotách T7 nesmí chybět charakteristický uzel od Coperniho. Mikina s hravými kočičími oušky přináší kolekci jedinečný šmrnc – jde o nové kreativní pojetí Coperniho ikonické „rohaté“ mikiny. Mezi další kousky patří stylové tričko s výrazným společným brandingem.

V kolekci nechybí ani doplňky – především taška PUMA x Coperni, která představuje novou
a moderní verzi ikonické Swipe Bag od Coperni. Je odvážně zdobena stříbrným logem PUMA se skákající kočkou jakožto nejvýraznějším designovým prvkem.

PUMA a Coperni přinášejí jedinečnou interpretaci modelu Speedcat spolu s hybridním modelem 90SQR, kterému darují futuristický nádech. Elegantní teniska, inspirována fotbalovými kopačkami, je k dispozici v lesklém odstínu „Blue Gloss“ a v klasické černé verzi „Black“. Model Speedcat s dynamickým designem se pak představuje v univerzálních variantách „Black“ a „White“.

 

Kampaň propojuje témata času a pohybu a vizuálně zachycuje klid i dynamiku, kdy se dvěma postavám symbolicky zkříží cesty – metaforicky vyjádřené spojení a sdílení nápadů PUMA a Coperni.

Druhá kolekce PUMA a Coperni je dostupná od 16. listopadu na PUMA.com.

 

 

 

 

 

 

 

PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 75 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketbal, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu, ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 14 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu. Více informací najdete na https://about.puma.com.

owns the brands PUMA, Cobra Golf and stichd. The company distributes its products in more than 120 countries, employs about 20,000 people worldwide, and is headquartered in Herzogenaurach/Germany.

 

Coperni

Společnost Coperni založili Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant v roce 2013. Coperni propojuje svět módy a technologií, spojuje couture techniky s technickými inovacemi. Meyer a Vaillant vyjádřili zájem o vytváření návrhů, k nimž si nositelé vytvoří emocionální vztah. Název značky odkazuje na Mikuláše Koperníka, který byl sám o sobě revoluční osobností. V roce 2015 byla značka Coperni jmenována finalistou ceny LVMH.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Vzácnější než drahokam: V celém Česku nosí jméno Jiskra (nebo Iskra) jen čtyři ženy

Najít v českém kalendáři jméno, které by bylo vzácnější, je skoro nemožné. Jiskra (v mezinárodní variantě Iskra) je jméno, které v sobě nese elementární...

Mozek nemá tlačítko „Mute“, ale vy máte prefrontální kůru. Jak zkrotit hněv?

Dopravní zácpy, protivní kolegové nebo pomalé fronty z našeho života nezmizí. Co se ale změnit může, je náš vnitřní operační systém. Vědecké výzkumy potvrzují,...

Fénix nad popiolem: České Švýcarsko investuje 130 milionů do novinek pro turisty

Národní park České Švýcarsko se připravuje na další velkou kapitolu své obnovy. Díky Programu švýcarsko-české spolupráce a podpoře ministerstva životního prostředí se v letech...

„Příliš unavení na milence.“ Proč mileniálové vyměnili nevěru za klid v koutě

Zapomeňte na morální kázání. Podle nejnovějších kulturních trendů a analýz magazínů jako VICE nebo Newsweek mileniálové nepodvádějí proto, že by byli svatí, ale proto,...

Víte, kolik platíte za elektřinu? Většina z nás nemá tušení!

Kolik skutečně měsíčně utrácíte za elektřinu? Pokud si nejste jistí, nejste v tom sami. Podle průzkumu Skupiny Klik.cz téměř polovina Čechů nesleduje vývoj cen a...

Zhasněte v koupelně! Fenomén „dark showering“ dobývá svět a odborníci ho milují

Slyšeli jste už o „tmavém sprchování“? Zatímco ranní sprcha nás má probudit a nabít energií, nový trend, který zaplavil sociální sítě, se zaměřuje na...

Túje jsou pasé: Zasaďte srbský smrk a vytvořte si neproniknutelnou alpskou stěnu

Většina lidí při plánování živého plotu automaticky sahá po tújích. Jenže zahradníci znají lepší tajemství: srbský smrk (Picea omorika). Je levnější, odolnější a vypadá...

Nová éra péče o tělo

Dove uvádí na trh tělová séra s aktivními složkami na úrovni pleťové péče Značka Dove přináší zásadní inovaci v péči o pokožku těla. Představuje novou...

Mrtví lupiči a malý psychopat? Expert rozebral Kevinovy pasti v Sám doma

Při sledování Sám doma v roce 2025 nás napadají jiné otázky než v dětství. Třeba jak si sakra rodiče mohli dovolit dům, který se...

Voda z kohoutku jako nepřítel baristů. Jak tvrdost a chlor ničí aroma drahých zrn

Milovníci kávy dokážou hodiny debatovat o pražení, mikrometrech na mlýnku nebo původu zrn. Pak ale často udělají tu největší chybu. Celý rituál zalijí vodou,...

Bonusy za 4,5 miliardy korun! Zpěvačka odměnila svůj štáb rekordní sumou

Turné Eras Tour přepsalo historii. Po 149 koncertech ve 21 zemích se tržby zastavily na neuvěřitelných 2 miliardách dolarů. Taylor Swift se však v...

12 nocí, 12 měsíců: Unikátní průvodce, jak si „přednastavit“ úspěšný příští rok

Období mezi zimním slunovratem a Třemi králi bylo pro naše předky tím nejposvátnějším časem v roce. Věřili, že během tzv. „Kouřových nocí“ je hranice...

Generace důvěřují, odborníci doporučují

Značka Vaseline, založená v roce 1870, si již více než 150 let drží pevné místo v domácnostech po celém světě. Její schopnost chránit pokožku...

Špína, psí výkaly a přísná pravidla. Bývalé milenky promluvily o svátcích v Playboy vile

Vánoce plné sněhu uprostřed slunné Kalifornie, kde ovšem místo baněk visí na lustru spodní prádlo, ale pod povrchem vládne přísný režim. „Hef měl naprosto...

Zrcadlo jako zrádce. Pokud v něm vidíte nepořádek, násobíte si stres

Všichni si dáváme předsevzetí, že zhubneme, budeme jíst zdravěji a méně se stresovat. Jenže často zapomínáme na místo, které nás ovlivňuje úplně nejvíc, a...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3