Inovace na dosah: Nejnovější kolekce PUMA X COPERNI

Inovace na dosah: Nejnovější kolekce PUMA X COPERNI

PUMA a Coperni znovu spojují síly a přinášejí již druhou kolekci, která integruje světy módy, sportovního stylu a technologických inovací.


Kolekce osvěživým způsobem přetváří ikonické siluety do kousků s futuristickým nádechem. Elegantní designy se inspirují klasickou teplákovou soupravu PUMA T7 a představují inovativní střihy z funkčních tkanin. Můžete se těšit také na oblíbené tenisky Speedcat ve verzi od Coperni, nebo na hybridní model 90SQR, tentokrát v odvážných barevných kombinacích, které rozzáří celou kolekci.

Na jedinečné modely a témata navazuje druhá část kolekce, která představuje elegantní asymetrické šaty a top z ekologického techno-materiálu CARVICO. Jedná se o speciální materiál, který PUMA využívá pro své olympijské kolekce. Na bundě a kalhotách T7 nesmí chybět charakteristický uzel od Coperniho. Mikina s hravými kočičími oušky přináší kolekci jedinečný šmrnc – jde o nové kreativní pojetí Coperniho ikonické „rohaté“ mikiny. Mezi další kousky patří stylové tričko s výrazným společným brandingem.

V kolekci nechybí ani doplňky – především taška PUMA x Coperni, která představuje novou
a moderní verzi ikonické Swipe Bag od Coperni. Je odvážně zdobena stříbrným logem PUMA se skákající kočkou jakožto nejvýraznějším designovým prvkem.

PUMA a Coperni přinášejí jedinečnou interpretaci modelu Speedcat spolu s hybridním modelem 90SQR, kterému darují futuristický nádech. Elegantní teniska, inspirována fotbalovými kopačkami, je k dispozici v lesklém odstínu „Blue Gloss“ a v klasické černé verzi „Black“. Model Speedcat s dynamickým designem se pak představuje v univerzálních variantách „Black“ a „White“.

 

Kampaň propojuje témata času a pohybu a vizuálně zachycuje klid i dynamiku, kdy se dvěma postavám symbolicky zkříží cesty – metaforicky vyjádřené spojení a sdílení nápadů PUMA a Coperni.

Druhá kolekce PUMA a Coperni je dostupná od 16. listopadu na PUMA.com.

 

 

 

 

 

 

 

PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 75 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketbal, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu, ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 14 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu. Více informací najdete na https://about.puma.com.

owns the brands PUMA, Cobra Golf and stichd. The company distributes its products in more than 120 countries, employs about 20,000 people worldwide, and is headquartered in Herzogenaurach/Germany.

 

Coperni

Společnost Coperni založili Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant v roce 2013. Coperni propojuje svět módy a technologií, spojuje couture techniky s technickými inovacemi. Meyer a Vaillant vyjádřili zájem o vytváření návrhů, k nimž si nositelé vytvoří emocionální vztah. Název značky odkazuje na Mikuláše Koperníka, který byl sám o sobě revoluční osobností. V roce 2015 byla značka Coperni jmenována finalistou ceny LVMH.